Sharp75! Skrevet 18. november 2021 #5121 Skrevet 18. november 2021 (endret) LinaHg skrev (18 minutter siden): Jeg er helt enig at man ikke trenger å henge seg opp i kaffeskål, hvordan neglene hennes ser ut osv. Det blir for dumt. Det kan absolutt virke som hun er psykisk syk på andre måter enn hun selv sier. Men det vet jo ingen, og noen mennesker er sånn uten å ha en diagnose. Uansett om hun er psykisk syk og har en diagnose, så gir det henne ikke rett til å oppføre seg sånn som mye av det hun gjør. Jeg har også en psykisk diagnose og har hatt en barndom som har vært veldig belastende, men det gir meg ingen rett til å oppføre meg som en drittsekk, snakke stygt om andre, komme med trusler og usannheter. Jeg syns også det er rart at om hun er psykisk syk med feks en personlighetsforstyrrelse at ingen i hennes nære relasjoner har reagert på noe og tatt opp ting med henne. At ingen av legene, eller andre instanser hun har vært på, har plukket opp noe. Og om hun har en slik diagnose, er det riktig at hun bare kan få holde på som hun gjør? Er hun fritatt for alt? Det finnes andre vloggere som også har noen psykiske lidelser/diagnoser, men de holder ikke på slik som hun gjør forde. Er enig at man ikke trenger å oppføre seg som en drittsekk, hverken med eller uten diagnose, uavhengig av hvilken bagasje man har i livet, men noen her inne er nesten like ille som hun som de følger og det gjør det faktisk ikke bedre 🤷♀️ Ingen er fritatt fra noe, heller ikke her. Her synses det i øst og vest. Hvor familien er, ja, et godt spm. Endret 18. november 2021 av Sharp75! Endret en setning 9
Anneisabell Skrevet 18. november 2021 #5122 Skrevet 18. november 2021 LinaHg skrev (1 time siden): Jeg er helt enig at man ikke trenger å henge seg opp i kaffeskål, hvordan neglene hennes ser ut osv. Det blir for dumt. Det kan absolutt virke som hun er psykisk syk på andre måter enn hun selv sier. Men det vet jo ingen, og noen mennesker er sånn uten å ha en diagnose. Uansett om hun er psykisk syk og har en diagnose, så gir det henne ikke rett til å oppføre seg sånn som mye av det hun gjør. Jeg har også en psykisk diagnose og har hatt en barndom som har vært veldig belastende, men det gir meg ingen rett til å oppføre meg som en drittsekk, snakke stygt om andre, komme med trusler og usannheter. Jeg syns også det er rart at om hun er psykisk syk med feks en personlighetsforstyrrelse at ingen i hennes nære relasjoner har reagert på noe og tatt opp ting med henne. At ingen av legene, eller andre instanser hun har vært på, har plukket opp noe. Og om hun har en slik diagnose, er det riktig at hun bare kan få holde på som hun gjør? Er hun fritatt for alt? Det finnes andre vloggere som også har noen psykiske lidelser/diagnoser, men de holder ikke på slik som hun gjør forde. Jeg kan ikke se og huske at det har vært mye kommentarer på utseende klær, og negler f ex i denne tråden. Kanskje unødvendig å kommentere "kaffeskål" men det blir liksom litt komisk innimellom akkurat den der, men da er det varemerke hennes, så greit nok☕ 11
Javasoft Skrevet 18. november 2021 #5123 Skrevet 18. november 2021 Nussepus skrev (1 time siden): I dag har hun slappet av dere. Etter råd fra følgerne sine. Slappet av??? Hun gjør jo ikke annet. Kjører jo ikke til og fra barnehagen en gang. Gud bedre. Hun må være hekt i ubalanse. Kaffeskål da dere ( jeg rødmer av flauhet, er det liksom «varemerket» hennes)😳 Kommentarer som denne er DET jeg mener er unødvendig. 11
Nussepus Skrevet 18. november 2021 #5124 Skrevet 18. november 2021 Javasoft skrev (14 minutter siden): Kommentarer som denne er DET jeg mener er unødvendig. Det er din mening. Hun legger ut alt dette fir alle som gidder å se. Mener du hun ikke har noe ansvar for hvordan hun fremstiller seg selv? Syns ikke du det er rart når du ikke gjør annen enn å gå hjemme at du aldri gidder gi ungen din en sen morgen eller tidlig ettermiddag? 15
Javasoft Skrevet 18. november 2021 #5125 Skrevet 18. november 2021 Nussepus skrev (12 minutter siden): Det er din mening. Hun legger ut alt dette fir alle som gidder å se. Mener du hun ikke har noe ansvar for hvordan hun fremstiller seg selv? Syns ikke du det er rart når du ikke gjør annen enn å gå hjemme at du aldri gidder gi ungen din en sen morgen eller tidlig ettermiddag? Hva jeg syns om hvor lenge folk har barna sine i barnehage holder jeg for meg selv 9
Gjest Polarpuma Skrevet 18. november 2021 #5126 Skrevet 18. november 2021 1 hour ago, LinaHg said: Jeg er helt enig at man ikke trenger å henge seg opp i kaffeskål, hvordan neglene hennes ser ut osv. Det blir for dumt. Det kan absolutt virke som hun er psykisk syk på andre måter enn hun selv sier. Men det vet jo ingen, og noen mennesker er sånn uten å ha en diagnose. Uansett om hun er psykisk syk og har en diagnose, så gir det henne ikke rett til å oppføre seg sånn som mye av det hun gjør. Jeg har også en psykisk diagnose og har hatt en barndom som har vært veldig belastende, men det gir meg ingen rett til å oppføre meg som en drittsekk, snakke stygt om andre, komme med trusler og usannheter. Jeg syns også det er rart at om hun er psykisk syk med feks en personlighetsforstyrrelse at ingen i hennes nære relasjoner har reagert på noe og tatt opp ting med henne. At ingen av legene, eller andre instanser hun har vært på, har plukket opp noe. Og om hun har en slik diagnose, er det riktig at hun bare kan få holde på som hun gjør? Er hun fritatt for alt? Det finnes andre vloggere som også har noen psykiske lidelser/diagnoser, men de holder ikke på slik som hun gjør forde. Ang utseende, så er jeg enig i at det er irrelevant, men jeg har ikke sett noen her diskutere det her heller? Ang familien hennes, vi aner jo ikke om de har reagert, eller hva de har gjort. Hva skulle de gjøre? Stine er en voksen dame og ingen i familien har noe de skulle sagt. De kan vel ikke gjøre annet enn å holde seg unna. Det kan godt hende at legene har plukket noe opp ang oppførselen hennes, vi vet det ikke. Men hun skifter jo leger ofte, har jeg inntrykk av fra det hun har sagt på snap, og da er det ikke lett for dem å følge opp.
Orly Skrevet 18. november 2021 #5127 Skrevet 18. november 2021 Javasoft skrev (32 minutter siden): Kommentarer som denne er DET jeg mener er unødvendig. Trodde du meldte deg ut av tråden jeg? 17
coralgol Skrevet 18. november 2021 #5128 Skrevet 18. november 2021 Nussepus skrev (2 timer siden): I dag har hun slappet av dere. Etter råd fra følgerne sine. Slappet av??? Hun gjør jo ikke annet. Kjører jo ikke til og fra barnehagen en gang. Gud bedre. Hun må være hekt i ubalanse. Kaffeskål da dere ( jeg rødmer av flauhet, er det liksom «varemerket» hennes)😳 Men det skal sies at om det stemmer at hun har ME som hun en gang sa, så slapper hun ikke av selv om hun ikke gjør annet. Jeg har som nevnt tidligere ikke gjort noe på 14 dager, kun 2 turer ut, kun en tur på kjøkkenet tapper meg for all energi. Ned, trappa er som å bestige et fjell, må jo opp igjen. Så energien går på å ligge på sofaen. 4
Sharp75! Skrevet 18. november 2021 #5129 Skrevet 18. november 2021 coralgol skrev (31 minutter siden): Men det skal sies at om det stemmer at hun har ME som hun en gang sa, så slapper hun ikke av selv om hun ikke gjør annet. Jeg har som nevnt tidligere ikke gjort noe på 14 dager, kun 2 turer ut, kun en tur på kjøkkenet tapper meg for all energi. Ned, trappa er som å bestige et fjell, må jo opp igjen. Så energien går på å ligge på sofaen. ME er forskjellig hos oss alle. Jeg klarer det og du klarer det. Jeg klarer noe en dag, men ikke neste dag. Så går no dagan. Vi må slutte å sammenligne...... Men hos henne hadde de vel hatt mistanke når de utredet henne for fibro. Tror ikke hun har sagt at hun har diagnosen. 3
coralgol Skrevet 18. november 2021 #5130 Skrevet 18. november 2021 Sharp75! skrev (2 minutter siden): ME er forskjellig hos oss alle. Jeg klarer det og du klarer det. Jeg klarer noe en dag, men ikke neste dag. Så går no dagan. Vi må slutte å sammenligne...... Men hos henne hadde de vel hatt mistanke når de utredet henne for fibro. Tror ikke hun har sagt at hun har diagnosen. Fullstendig klar over det. Var bare et svar på ar kanskje Stine føler hun må slappe av selv om vi se hun ikke gjør annet. Jeg står absolutt ikke for alt hun gjør og sier. Blir rett og slett satt ut av hva hun sier og gjør når jeg er inne å ser på hva hun legger ut. Bare wow.... 8
LinaHg Skrevet 18. november 2021 #5131 Skrevet 18. november 2021 Polarpuma skrev (4 timer siden): Ang utseende, så er jeg enig i at det er irrelevant, men jeg har ikke sett noen her diskutere det her heller? Ang familien hennes, vi aner jo ikke om de har reagert, eller hva de har gjort. Hva skulle de gjøre? Stine er en voksen dame og ingen i familien har noe de skulle sagt. De kan vel ikke gjøre annet enn å holde seg unna. Det kan godt hende at legene har plukket noe opp ang oppførselen hennes, vi vet det ikke. Men hun skifter jo leger ofte, har jeg inntrykk av fra det hun har sagt på snap, og da er det ikke lett for dem å følge opp. Nei, jeg har ikke sett mye til det her inne. Men virker som om noen har sett en kommentar som går på utseende hennes og henger seg opp i den. Enig i det med familien også. Syns bare det er rart at enkelte her inne skal forsvare henne og gi sympati, for tenk om hun har en personlighetsforstyrrelse eller en annen diagnose som hun ikke evner å se selv. Da mener jeg bare at det kan ikke «vi» ta hensyn til eller unnskylde oppførselen hennes med. Men syns det er rart at ingen i hennes nære relasjoner sier noe til henne angående oppførsel. Mulig de har gjort det uten å få gehør for det. Men hadde jeg hatt en venninne som oppførte seg slik, og som nektet å ta imot konstruktiv kritikk, råd eller beskjed om at hun har oppført seg dårlig/urettferdig, så hadde jeg ikke orket å ha denne personen i livet mitt. Ja, hun har skiftet en del ganger høres det ut som ja. Og hun sa jo her for leden at hun hadde bedt om å bli henvist til et annet sted enn Lillehammer sykehus, pga en eller annen lege som jobbet der som hun ikke likte. Legen var uenig med henne. Så ja, hun bytter jo leger og sykehus om hun ikke får gehør for ting hun sier. 7
Sol Rampelyset Skrevet 18. november 2021 #5132 Skrevet 18. november 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin.
Gjest Polarpuma Skrevet 18. november 2021 #5133 Skrevet 18. november 2021 19 minutter siden, LinaHg said: Nei, jeg har ikke sett mye til det her inne. Men virker som om noen har sett en kommentar som går på utseende hennes og henger seg opp i den. Enig i det med familien også. Syns bare det er rart at enkelte her inne skal forsvare henne og gi sympati, for tenk om hun har en personlighetsforstyrrelse eller en annen diagnose som hun ikke evner å se selv. Da mener jeg bare at det kan ikke «vi» ta hensyn til eller unnskylde oppførselen hennes med. Men syns det er rart at ingen i hennes nære relasjoner sier noe til henne angående oppførsel. Mulig de har gjort det uten å få gehør for det. Men hadde jeg hatt en venninne som oppførte seg slik, og som nektet å ta imot konstruktiv kritikk, råd eller beskjed om at hun har oppført seg dårlig/urettferdig, så hadde jeg ikke orket å ha denne personen i livet mitt. Ja, hun har skiftet en del ganger høres det ut som ja. Og hun sa jo her for leden at hun hadde bedt om å bli henvist til et annet sted enn Lillehammer sykehus, pga en eller annen lege som jobbet der som hun ikke likte. Legen var uenig med henne. Så ja, hun bytter jo leger og sykehus om hun ikke får gehør for ting hun sier. Er ganske sikker på at det var Hamar sykehus, eller var det begge deler? Jeg har kun hørt hun sa Hamar. Anyways, det skurrer ja, fordi legen ville ikke gi henne rett. Pasienten vet best, mener Stine. Ang råd, så tror jeg ikke hun tar imot hverken råd eller kritikk fra noen som helst, det være seg familie eller andre. Tror muligens hun er utenfor pedagogisk rekkevidde, ut i fra det jeg har sett og hørt fra henne.
LinaHg Skrevet 19. november 2021 #5134 Skrevet 19. november 2021 SnippSnappSnute2 skrev (10 timer siden): Hva vet vi om hva venner og familie har snakket med henne om? Når man observerer Stine på snap, foran mange ukjente mennesker. Hvordan hun ofte snakker til mennesker rundt seg. Da er det lett å forstå at familie, venner og andre trekker seg unna. På hennes snap observerer og hører man hvordan hun kritiserer mange, mangt og mye. Vi hører også kun hennes versjon, uten filter. Bare å observere kommentarer, blikk, og oppførsel mot sin egen familie foran tusenvis av følgere. Ikke bra. Leger og helsepersonell møter henne en kort stund. Hvor lett er det å være dem, å se og forstå? Hun kan å snakke for seg. Ja, det er tydelig gjennom snap i hvert fall at hun ikke har alt for mange rundt seg. Og det er ikke rart om hun har samme oppførsel mot de i rundt seg som hun viser på snap. Jeg bare skjønner ikke folk her inne som skal forsvare henne og gi henne masse sympati fordi hun kanskje har en diagnose hun selv ikke vet om/ikke ønsker å vite om. Altså, man er ikke fritatt for dårlig oppførsel selv om man har en diagnose. Jeg blir så irritert på den oppførselen hennes, usannheter hun kommer med, og hele opplegget at jeg snart eksploderer. 9
LinaHg Skrevet 19. november 2021 #5135 Skrevet 19. november 2021 Polarpuma skrev (11 timer siden): Er ganske sikker på at det var Hamar sykehus, eller var det begge deler? Jeg har kun hørt hun sa Hamar. Anyways, det skurrer ja, fordi legen ville ikke gi henne rett. Pasienten vet best, mener Stine. Ang råd, så tror jeg ikke hun tar imot hverken råd eller kritikk fra noen som helst, det være seg familie eller andre. Tror muligens hun er utenfor pedagogisk rekkevidde, ut i fra det jeg har sett og hørt fra henne. Ja, Hamar var det hun hadde møtt denne legen ja. Hun vet best alltid i alle situasjoner ser det ut til. Nei, virker ikke som hun evner å ta til seg annet en ros. Hun fyrer seg jo opp med engang det kommer råd/tips hun ikke vil høre snakk om så. 7
Blomst1finn Skrevet 19. november 2021 #5136 Skrevet 19. november 2021 Sønnen hennes er syk, står opp og trenger trøst. Det hun heller gjør er å sitte gråte til tlf og snakke om hvor urettferdig livet sitt her. Hun der trenger å våkne opp 31
Rubella Skrevet 19. november 2021 #5137 Skrevet 19. november 2021 Jeg har aldri sett noen som snapper så mye som henne! 😱 Prøvde telle hvor mange ganger jeg måtte tappe på skjermen for å komme meg gjennom de siste 24 timenes snapstories, mista tellinga etter 400… 29
bygdefruen Skrevet 19. november 2021 #5138 Skrevet 19. november 2021 Rubella skrev (37 minutter siden): Jeg har aldri sett noen som snapper så mye som henne! 😱 Prøvde telle hvor mange ganger jeg måtte tappe på skjermen for å komme meg gjennom de siste 24 timenes snapstories, mista tellinga etter 400… Det er helt vanvittig. Men som flere her skriver virker det ikke som at det er mange venner i livet hennes. Dagene blir såklart lange når man ikke har venninner og ikke jobber. 8
Nussepus Skrevet 19. november 2021 #5139 Skrevet 19. november 2021 Skal se om jeg gidder å støvsuge eller om jeg overlater det til noen andre i kveld. Fy fader. Så da skal de som jobber/gå på skole støvsuge i kveld, når hun har gått hjemme og gjort ingenting i hele dag😳. Har spart og spart til jovialeturen. Hvis man kan shoppe så mye som henne og i tillegg greie å spare opp til tur, så vil pinadø jeg bli uføretrygda også. 26
Eurony Skrevet 19. november 2021 #5140 Skrevet 19. november 2021 Uansett hvor mye hun påstår at hun gråter eller sier "nei nå begynner jeg å gråte" så har jeg ALDRI på det året jeg har fulgt henne sett en eneste tåre på kinnet hennes. Det er imponerende så mye som hun prøver å få oss til å tro at hun gråter. Flink skuespiller, det er hu, om ikke annet! 21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå