Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Polarpuma skrev (7 timer siden):

Hei og velkommen til. :)

Skal ikke plukke fra noe som helst. Du har like mye rett til å ha din mening, som jeg har min. ❤️

Dog vil jeg gjerne svare på ditt innlegg og i tillegg spørre: hvor lenge har du fulgt henne? Ser i et annet innlegg at du snakker om skikk og bruk, har du prøvd å kontakte Stine ang skikk og bruk? Og i fall, hvordan gikk det? Mange har prøvd å kontakte henne med konstruktiv kritikk. Da blir de blokkert. Hos henne er det kun ros og gaver som gjelder.

Du ser på Stine som en “vanlig person med følelser”. Jeg ser en person som har følelser, men kun overfor seg selv. Når det angår andre mennesker, kan hun gå over lik for å få det som hun vil. Hun har masser av empati, men kun for sitt eget ve og vel.

Jeg har ikke noe i mot at hun søker erstatning. Hvis retten finner det riktig at hun fortjener det, er det fint. Synes ikke at diskusjonen på forumet her handler særlig om det, men hva man ser og observerer på hennes kanal. Mye som skurrer og mye av det er grovt. 
Du nevner kommunen, et eksempel er det med at hun oppfordrer folk til å handle lokalt, men gjør det ikke selv. Det ble nevnt her i forumet, men det er kun et av mange mange eksempler på at ord og handling ikke samsvarer. Har det bare vært en og annen ting som ikke stemmer, så ville ikke diskusjonen her inne eksistert. Men det er ekstremt! Så mye at jeg vil si at det er regelen istedenfor unntaket.

Ang din uttalelse om at barn lærer av voksne hvordan man snakker om folk. Jeg håper virkelig at barn lærer å si fra, og at de lærer at det ikke er ok å finne seg i løgn, juks, eller bli holdt for narr.

Mange mennesker har en konfliktsky holdning til offentlige personer. Man hører: “De (influenserne) gjør mye rart, men vi skal ikke blande oss”. Det synes jeg ikke er riktig. Rop opp hvis du synes noe er galt. Helst til vedkommende det gjelder, men det er jo prøvd. Fører til blokkering. 

Du mener at Kvinneguiden er useriøst forum. Hvorfor kom du hit? 

Takk. Amen 🙏

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flettfrid skrev (20 timer siden):

Merkelig prioritering av energi der i gården, så dårlig, fått en gigasmell etter helga osv. Men å dusje og sminke seg hver bidige dag er langt viktigere enn å kanskje ha litt ekstra energi til ungene. 

Som kronisk syk og ufør har jeg ikke mulighet til å dusje meg hver dag, bare å tørke og få stelt håret etter en dusj er krevende. Dusja i går og det var alt jeg klart gjennom dagen, bortsett fra å være sammen med ungene mine. Kan fort gå 3-5 dager mellom jeg klarer å dusje. Skulle jeg dusjet hver bidige dag, hadde jeg blitt sengeliggende resten av tiden 😔

Jeg får så vondt av deg! ❤️

Skrevet

Ser det har kommet noen svar til meg. 

Og jeg skal svare på det. Nei, jeg følger ikke Stine hver dag, men ofte. Nei, jeg har aldri prøvd å ta opp noe direkte med Stine så jeg vet ikke hvordan det er. Å være kritisk til spleisen hennes er helt greit og en på mange måter nyttig diskusjon. Det jeg syns blir dumt er når det blir kommentert på at hun dusjer når hun er utslitt og hva med ha energi til barna osv. Og lignende kommentarer. Om hun har hatt kaffeskål osv. Hva er poenget med å kommentere det? Vi vet bare akkurat det lille vi ser på snap. 

• Liker 7
Skrevet
Javasoft skrev (4 minutter siden):

Og jeg skal svare på det. Nei, jeg følger ikke Stine hver dag, men ofte. Nei, jeg har aldri prøvd å ta opp noe direkte med Stine så jeg vet ikke hvordan det er. Å være kritisk til spleisen hennes er helt greit og en på mange måter nyttig diskusjon. Det jeg syns blir dumt er når det blir kommentert på at hun dusjer når hun er utslitt og hva med ha energi til barna osv. Og lignende kommentarer. Om hun har hatt kaffeskål osv. Hva er poenget med å kommentere det? Vi vet bare akkurat det lille vi ser på snap. 

Det lille vi ser?? Det er jo timesvis hun legger ut..

• Liker 26
Skrevet
Støgga skrev (Akkurat nå):

Ser du alle timene hver dag? 

• Liker 4
Skrevet
Javasoft skrev (2 minutter siden):

Ser du alle timene hver dag? 

Nei jeg spoler i gjennom

• Liker 5
Skrevet
Støgga skrev (1 minutt siden):

Nei jeg spoler i gjennom

Ok. Får du noe ut av det?

• Liker 4
Skrevet
Javasoft skrev (Akkurat nå):

Ok. Får du noe ut av det?

Ja, altså selvfølgelig får jeg med meg mye og har jo fulgt henne en stund. Hva vil du ha ut av de her spørsmålene? 

• Liker 7
Skrevet
Støgga skrev (10 minutter siden):

Ingen av oss som jobber har den minste sjanse til å se alle snappene hennes hver dag... neverending stooooory 🤷‍♀️

• Liker 12
Skrevet
Støgga skrev (2 minutter siden):

Ja, altså selvfølgelig får jeg med meg mye og har jo fulgt henne en stund. Hva vil du ha ut av de her spørsmålene? 

Jeg bare lurer på hva det gir deg å følge henne? hva sitter du igjen med etter å fulgt henne på snap? 

• Liker 4
Skrevet

Igjen er det ting som skurrer. 
Hvorfor har hun det skuespillet vedrørende covid-test og at hun ikke skjønner noe og er så forvirret? Hun har da tatt tester på sønnen sin hvertfall 3 ganger da det var smitte på skolen hans.

Hun sier også hun tester seg for første gang fordi hun ikke har hatt symptomer??? Altså for en uke eller to siden var hun da så forkjølet osv?! Sånn type liggende i senga dårlig…

Er hun så (psykisk)syk at hun ikke holder rydde på tid/sted og hva hun har sagt nå? Dette går så feil vei og jeg håper snart hun får hjelp for sine virkelige problemer!

DET javasoft, det er det vi alle her ønsker!! 

• Liker 27
Skrevet
Linye skrev (3 minutter siden):

Hvorfor har hun det skuespillet vedrørende covid-test og at hun ikke skjønner noe og er så forvirret? Hun har da tatt tester på sønnen sin hvertfall 3 ganger da det var smitte på skolen hans.

Hun sier også hun tester seg for første gang fordi hun ikke har hatt symptomer??? Altså for en uke eller to siden var hun da så forkjølet osv?! Sånn type liggende i senga dårlig…

Er hun så (psykisk)syk at hun ikke holder rydde på tid/sted og hva hun har sagt nå? Dette går så feil vei og jeg håper snart hun får hjelp for sine virkelige problemer!

Ok. Men da tror jeg ikke ting blir bedre av å diskuterer en person på et anonymt forum. DET er det jeg prøver å si. 

• Liker 5
Skrevet
Javasoft skrev (3 minutter siden):

Jeg bare lurer på hva det gir deg å følge henne? hva sitter du igjen med etter å fulgt henne på snap? 

Tror de fleste av oss følger henne for å få med oss hvordan det går med bv saken. Jeg begynte selv å følge henne fordi jeg syntes synd på henne, og historien hennes. Og som de fleste her synes vi synd i barnet Stine, og for det hun har blitt utsatt for. Men den voksne Stine derimot. Hun har vist så mange sider av seg selv som ikke er bra. Og det er det vi diskuterer. Hun lyver, svindler og tigger etter sympati. Det vil man forstå hvis man har fulgt henne en stund.

• Liker 20
Skrevet
Linye skrev (5 minutter siden):

Ja hun har nå vist frem mang en gang at gutta har måtte ta tester,og de er helt like den hun tok i går. Men frøken drama Queen må jo bare kjøre på.

De av dere som fortsatt ikke skjønner "frustrasjonen" til noen her inne, henger litt etter. Men én dag forstår dere kanskje hvorfor ting blir skrevet og diskutert her. 

Nei for med S selv kan man ikke henvende seg. 

• Liker 11
Skrevet

jeg melder meg ut av denne tråden. 

Alt godt

• Liker 1
Skrevet
Javasoft skrev (1 minutt siden):

jeg melder meg ut av denne tråden. 

Alt godt

Ok.

• Liker 11
Skrevet

Forstår dere ikke hva @Javasoft vil fram til, eller vil dere bare ikke forstå ? La oss si hun er så psykisk syk og har null innsikt i hva hun holder på med, så er dette sååååå stygt hva som blir skrevet. For jeg håper virkelig ikke noen hadde skrevet dette visst noen visste at den personen hadde en diagnose, la oss si en personlighet forstyrrelse m.m. 

For dere henger dere opp i ALT. kan dere ikke i det minste holde dere til det som er viktig? Fei for egen dør... 

Og nei, sier igjen. Forsvarer ikke, er IKKE fan!!! Normal folkeskikk 😉

Og dere vil se togkrasjen? En skremmende uttalelse. 

• Liker 9
Skrevet
Javasoft skrev (1 time siden):

Det er helt greit at du reagerer på forumet og diskusjonen her, på akkurat samme måte som vi reagerer på Stine. Det handler ikke om at hun orker den ene dusjen selv om hun er dårlig. Det er hele bildet av alt hun gjør. Vi ser mange timer hver eneste dag av hverdagen hennes, og mye av det vi ikke ser forteller hun om. Jeg skjønner ikke at folk ikke stusser på hennes forklaringer, prioriteringer og utsagn. Det er rart at hun, med alle de diagnosen hun har, alltid har energi til å dusje, sminke seg, dra på butikker og shopping, lage smykker, styre med planter, ordne negler osv. Hun både viser og forteller gladelig om ting som tydelig gir henne glede og som hun syns er ålreit. Hvert minste lille innkjøp, flere timer med brilleprøving, plantesnakk, katte prat og lek etc. Hun sitter å prater til tlf mens barna sitter å ser på tv i sofaen, mens minstemann sitter på gulvet og leker med pappaen, mens minsten dusjer, mens familien griller på terrassen. Hun deler helt ukritisk. Her om dagen hadde hun lagt ut snap da minsten var halvnaken eller naken i bakgrunnen. (skjønner at det ikke var meningen å dele). Hun har ved et uhell snakket stygt om venninnen sin på snapen sin(snapen skulle egentlig et annet sted). Hun henger ut og navngir enkeltpersoner. Hun har kommet med trusler både til følgere og BV leder i kommunen. Hun filmer egne barn i ugrei settinger hvor det er tydelig at de ikke nødvendigvis ønsker å bli filmet( de går unna, snur seg etc) Igjen, hun deler helt ukritisk, uten et snev av selvinnsikt eller moderering. Jeg syns det er skremmende at sånne som hun har en offentlig kanal hvor de kan si og gjøre akkurat som de vil uten noe som helst form for konsekvenser eller moderering, uten at andre får forsvart seg, og komme med så mye usannheter. Hun vet ikke hvem følgerne sine er, det kan være unge, folk som sliter psykisk, folk med nedsatt funksjonsevner etc. Det er skremmende at hun får lov til å holde på slik hun gjør, med å si at psykolog er for tapere, selvdiagnostisere, snakke om medisiner, snakke så innmari stygt om andre osv. Og jada, det finnes dårlige forbilder overalt, og voksne har et ansvar for å lære barna sine om nettvett, kropp og helse. Men små «influensere» som henne blir ikke «fanget opp» på samme måte som de store. Det har kommet regler for influensere om hva som er greit/lov å dele angående mat, trening og helse, kosmetiske inngrep osv. Mange har fått smekk og bot pga manglende merking av reklame pg skating av spons. Jeg følger mange, og jeg har aldri sett noen som snakker så nedlatende om alt og alle, som viser frem gaver og ros, som «tigger» etter penger, gaver og spons, som viser så dårlig moralske og etiske holdninger eller som deler så ukritisk som det hun gjør. 

• Liker 29
Skrevet
Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Forstår dere ikke hva @Javasoft vil fram til, eller vil dere bare ikke forstå ? La oss si hun er så psykisk syk og har null innsikt i hva hun holder på med, så er dette sååååå stygt hva som blir skrevet. For jeg håper virkelig ikke noen hadde skrevet dette visst noen visste at den personen hadde en diagnose, la oss si en personlighet forstyrrelse m.m. 

For dere henger dere opp i ALT. kan dere ikke i det minste holde dere til det som er viktig? Fei for egen dør... 

Og nei, sier igjen. Forsvarer ikke, er IKKE fan!!! Normal folkeskikk 😉

Og dere vil se togkrasjen? En skremmende uttalelse. 

Jeg er helt enig at man ikke trenger å henge seg opp i kaffeskål, hvordan neglene hennes ser ut osv. Det blir for dumt. 
Det kan absolutt virke som hun er psykisk syk på andre måter enn hun selv sier. Men det vet jo ingen, og noen mennesker er sånn uten å ha en diagnose. Uansett om hun er psykisk syk og har en diagnose, så gir det henne ikke rett til å oppføre seg sånn som mye av det hun gjør. Jeg har også en psykisk diagnose og har hatt en barndom som har vært veldig belastende, men det gir meg ingen rett til å oppføre meg som en drittsekk, snakke stygt om andre, komme med trusler og usannheter. Jeg syns også det er rart at om hun er psykisk syk med feks en personlighetsforstyrrelse at ingen i hennes nære relasjoner har reagert på noe og tatt opp ting med henne. At ingen av legene, eller andre instanser hun har vært på, har plukket opp noe. 
Og om hun har en slik diagnose, er det riktig at hun bare kan få holde på som hun gjør? Er hun fritatt for alt? Det finnes andre vloggere som også har noen psykiske lidelser/diagnoser, men de holder ikke på slik som hun gjør forde. 

• Liker 18
Skrevet

I dag har hun slappet av dere. Etter råd fra følgerne sine. Slappet av??? Hun gjør jo ikke annet. Kjører jo ikke til og fra barnehagen en gang. Gud bedre. Hun må være hekt i ubalanse. Kaffeskål da dere ( jeg rødmer av flauhet, er det liksom «varemerket» hennes)😳 

• Liker 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...