Gjest Polarpuma Skrevet 16. november 2021 #5041 Skrevet 16. november 2021 2 hours ago, Blåmuggost said: Det var en LIS lege som hadde sagt det. Altså en lege i spesialisering som snart er ferdig utdannet overlege. I følge Stine så var ikke det en ordentlig lege… Men hull i hjertet også sier hun nå? Var det en såpass hard helg ja? Ny turnuslege, sa hun.
Linye Skrevet 16. november 2021 #5042 Skrevet 16. november 2021 2 minutter siden, Polarpuma said: Ny turnuslege, sa hun. Stemmer det, hun sa ny turnuslege. 1
Pålur Skrevet 16. november 2021 #5043 Skrevet 16. november 2021 Hun sitter å snapper med sønnen naken i bakgrunnen…dette har jo gått over stokk og stein! 11
Silva Pluvialis Skrevet 16. november 2021 #5044 Skrevet 16. november 2021 Pålur skrev (3 minutter siden): Hun sitter å snapper med sønnen naken i bakgrunnen…dette har jo gått over stokk og stein! Det er jo fullstendig galskap!! Det ser ut som hun også har falt i fella til samtlige influencere med å overeksponere ungene. Trist. Håper det kommer noe lovverk som hindrer det snart! 10
Hyfia Skrevet 16. november 2021 #5045 Skrevet 16. november 2021 LinaHg skrev (12 timer siden): Om hun fikk konstantert cluster hodepine den gangen hun ble hentet og havnet på legevakten, så syns jeg det er rart at hun ble sendt hjem med denne diagnosen. Som regel må man ha hatt minst fem antall(tror jeg det er) før diagnosen kan stilles. Det er også visse kriterier som må oppfylles før det diagnostiseres som cluster hodepine. Man må ha hatt ett visst antall anfall over en viss periode. Hun har hatt ett anfall med sterk hodepine. ETT ANFALL. Og ALDRI vært borte fra snap mer enn en dag sammenhengende. Hu er fader ikke sann. Å HERREGUD JEG RAKNER SNART! Hun har ikke Cluster. Man får ikke den diagnosen før man har vært i uendelig antall utredninger ++ Jeg har skrevet en del om det her inne, for jeg har Clusterhodepine. Jeg er så glad for at jeg satte i gang prosessen å varsle alle instanser innenfor influencer kategorien for å få stoppet henne. Inkl Skatteetaten. 34
Anneisabell Skrevet 16. november 2021 #5046 Skrevet 16. november 2021 Pålur skrev (33 minutter siden): Hun sitter å snapper med sønnen naken i bakgrunnen…dette har jo gått over stokk og Håper hun har sletta den da🤔 2
Lillemor1982 Skrevet 16. november 2021 #5047 Skrevet 16. november 2021 Hyfia skrev (32 minutter siden): Å HERREGUD JEG RAKNER SNART! Hun har ikke Cluster. Man får ikke den diagnosen før man har vært i uendelig antall utredninger ++ Jeg har skrevet en del om det her inne, for jeg har Clusterhodepine. Jeg er så glad for at jeg satte i gang prosessen å varsle alle instanser innenfor influencer kategorien for å få stoppet henne. Inkl Skatteetaten. Ser fram til å høre om hvordan det går der du har varslet om hennes oppførsel👍👌 20
Gjest Chroma Skrevet 16. november 2021 #5048 Skrevet 16. november 2021 Pålur skrev (2 timer siden): Hun sitter å snapper med sønnen naken i bakgrunnen…dette har jo gått over stokk og stein! 😰
Linye Skrevet 16. november 2021 #5049 Skrevet 16. november 2021 5 minutter siden, Chroma said: 😰 Helt utrolig! Hun begynner å miste det helt. Og det foran mange tusen seere. Merkelig at ingen tar grep og redder henne! 6
Hyfia Skrevet 16. november 2021 #5050 Skrevet 16. november 2021 Lillemor1982 skrev (1 time siden): Ser fram til å høre om hvordan det går der du har varslet om hennes oppførsel👍👌 Jeg også! ✌🏼 5
Brumundaline Skrevet 17. november 2021 #5051 Skrevet 17. november 2021 LinaHg skrev (21 timer siden): Om hun fikk konstantert cluster hodepine den gangen hun ble hentet og havnet på legevakten, så syns jeg det er rart at hun ble sendt hjem med denne diagnosen. Som regel må man ha hatt minst fem antall(tror jeg det er) før diagnosen kan stilles. Det er også visse kriterier som må oppfylles før det diagnostiseres som cluster hodepine. Man må ha hatt ett visst antall anfall over en viss periode. Hun har hatt ett anfall med sterk hodepine. ETT ANFALL. Og ALDRI vært borte fra snap mer enn en dag sammenhengende. Hu er fader ikke sann. Jeg har hatt to anfall med ubeskrivelig hodepine. Var sengeliggende ei hel uke begge gangene. Bare jeg snudde på hodet bittelitt, så svartnet det for meg. Jeg lå på et mørkt kaldt rom hele den uka, brukte ørepropper for å unngå lyder. Og var ikke i stand til å se på mobilen, selvsagt. og jeg har IKKE clusterhodepine på papiret. Legen nevnte ikke det en gang. Så jeg syns det er rart om S har det....jeg syns det er rart om hun har migrene også. Men, nå vet jo jeg bare hvordan mine anfall er, og heldigvis så har det skjedd kun to ganger på 6 måneder. 11
Brumundaline Skrevet 17. november 2021 #5052 Skrevet 17. november 2021 (endret) Polarpuma skrev (13 timer siden): En hypokonder innbiller seg å være syk, men er livredd for alvorlig sykdom. Så det tror jeg ikke hun er. For meg ser det ut som om at Stine elsker å prate om sykdom og den oppmerksomhet, empati og trøst hun får gir henne en “rus”. Hun snakker og snakker og snakker ustanselig og med gnist i øynene. For meg ser det ut som om at hun er i sitt ess når hun kan utbrodere sykdom og detaljer. Som noen andre skrev før i dag her; de som har alvorlig sykdom snakker sjeldent om sykdom ustanselig. Det finnes jo bloggere som snakker om feks kreft eller andre sykdommer og har fokus på et emne. Stine derimot snakker om 10-15+ sykdommer, og alle diagnoser har hun i værste grad, som i aller værst! Samtidig utviser hun enormt mye overskudd og energi til å være en kronisk syk person. Og de sykdommene/diagnosene hun påstår hun har er stort sett ikke "målbare". Legene må bare høre på det hun sier om symptomer. Hun googler, leser seg opp, og ramser opp symptomene. Ingen/veldig få kan påvises ved blodprøve og/eller, bildetaking eller andre metoder for å påvise sykdom/diagnose. Syns egentlig vi bør opprette spleis, så hun får kjøpt seg briller asap😆, synet er det viktig å ta godt vare på. Endret 17. november 2021 av Brumundaline 18
SnippSnappSnute2 Skrevet 17. november 2021 #5053 Skrevet 17. november 2021 Brumundaline skrev (2 timer siden): Og de sykdommene/diagnosene hun påstår hun har er stort sett ikke "målbare". Legene må bare høre på det hun sier om symptomer. Hun googler, leser seg opp, og ramser opp symptomene. Ingen/veldig få kan påvises ved blodprøve og/eller, bildetaking eller andre metoder for å påvise sykdom/diagnose. Syns egentlig vi bør opprette spleis, så hun får kjøpt seg briller asap😆, synet er det viktig å ta godt vare på. Det forklarer så mye sponsorene. De bør sette seg inn I hvem denne personen er. Og hva hun virkelig holder på med. Denne dama støtter ikke opp om egen kommune. Den dagen hennes kommune evt. Må betale erstatning til henne. Bør hun være glad for alle som støtter opp om nærbutikken og takke alle skattebetalerne i egen kommune. Sponsorer, reklame, Nav, netthandel... 7
Javasoft Skrevet 17. november 2021 #5054 Skrevet 17. november 2021 Blir helt dårlig av denne tråden. Så mye negativt og synsing. dere som skiver her husk at barn lærer av voksene hvordan man snakker om og til folk. Om dere har problemer med Stine (eller hvem som helst andre) sin snap konto så ta det direkte opp med riktig instans, om det er reklame som ikke er merket så ta det opp, om dere mener hun ikke støtter kommunen sin så gå gjennom hvordan du støtter din. Se på deg selv først. Har du aldri mottatt sykepenger/behandling på sykehus osv. Og om du blir utsatt for noe i morgen feks et grovt overgrep som gjør at du ikke kan jobbe mer ville ikke du også søkt erstatning? Nå blir sikkert det jeg har skrevet plukket fra hverandre og det kommer tusen grunner til at dere har rett osv. Uanset hva dere mener om Stine eller en annen profilert person så er de bare vanlige mennesker med følelser, bare la folk være i fred. 3
LinaHg Skrevet 17. november 2021 #5055 Skrevet 17. november 2021 Javasoft skrev (8 minutter siden): Blir helt dårlig av denne tråden. Så mye negativt og synsing. dere som skiver her husk at barn lærer av voksene hvordan man snakker om og til folk. Om dere har problemer med Stine (eller hvem som helst andre) sin snap konto så ta det direkte opp med riktig instans, om det er reklame som ikke er merket så ta det opp, om dere mener hun ikke støtter kommunen sin så gå gjennom hvordan du støtter din. Se på deg selv først. Har du aldri mottatt sykepenger/behandling på sykehus osv. Og om du blir utsatt for noe i morgen feks et grovt overgrep som gjør at du ikke kan jobbe mer ville ikke du også søkt erstatning? Nå blir sikkert det jeg har skrevet plukket fra hverandre og det kommer tusen grunner til at dere har rett osv. Uanset hva dere mener om Stine eller en annen profilert person så er de bare vanlige mennesker med følelser, bare la folk være i fred. Det er veldig mye i denne tråden her som ikke er synsing. Det er gjentakelser og beskrivelser som Stine selv har sagt. Og ja, folk stusser på det. Syns du virkelig ikke det er rart at hun sier hun har cluster hodepine når hun aldri har vært borte mer enn en dag sammenhengende? Eller at hun nesten hver uke kommer med nye diagnoser/vondter? At hun snaper eget barn i bare trusa? Osv. Mange her har prøvd å si ting direkte til Stine, men da blokkerer hun folk. Noen her inne har også meldt i fra til rette instanser. Det er da ingen som mener at det er feil å få behandling. Det er mange her som sier at hun bør få behandling, både for traumer og utredninger. Det er heller ikke rart at hun ønsker erstatning for ting som ble gjort feil i fra BV. Det er da ikke det folk reagerer på. Folk reagerer på at hun oppretter og mottar penger på spleis til advokatutgifter som hun påstår at hun ikke har råd til, samtidig som hun bruker enorme mengder på klær, planter, sminke, negler, hår, osv hver eneste uke. Syns du virkelig ikke at noe som helst av hennes oppførsel og adferd er suspekt, lite troverdig eller rart? Jeg plukker ikke det du skriver i fra hverandre, men jeg er oppriktig nysgjerrig på hva du tenker om blant annet disse tingene. Selvfølgelig er de mennesker med følelser selv om de er «offentlige», men de er ikke fritatt for folkeskikk, usannheter og drittslenging for det. Hun henger ut den ene og den andre på snapen sin. Hun er fra et ganske lite sted hvor det er lett å finne ut av/forstå hvem noen av disse er. Om man velger å være en «offentlig» person har man et større ansvar enn mannen i gata fordi man når ut til et stort publikum. Dette er noe andre vloggere snakker om og er klar over. Jeg har aldri sett/hørt andre vloggere som snakker så direkt stygt og utleverende om dama i kassa på nærbutikken, henger ut/ latterliggjør følgere på snap, raser mot leger, sykehus, butikkansatte, bekjente i en så stor skala som hun gjør. Hun er ikke mottagelig for konstruktiv kritikk, det er alltid alle andre det er noe feil med. 33
Javasoft Skrevet 17. november 2021 #5056 Skrevet 17. november 2021 LinaHg skrev (37 minutter siden): Det er veldig mye i denne tråden her som ikke er synsing. Det er gjentakelser og beskrivelser som Stine selv har sagt. Og ja, folk stusser på det. Syns du virkelig ikke det er rart at hun sier hun har cluster hodepine når hun aldri har vært borte mer enn en dag sammenhengende? Eller at hun nesten hver uke kommer med nye diagnoser/vondter? At hun snaper eget barn i bare trusa? Osv. Mange her har prøvd å si ting direkte til Stine, men da blokkerer hun folk. Noen her inne har også meldt i fra til rette instanser. Det er da ingen som mener at det er feil å få behandling. Det er mange her som sier at hun bør få behandling, både for traumer og utredninger. Det er heller ikke rart at hun ønsker erstatning for ting som ble gjort feil i fra BV. Det er da ikke det folk reagerer på. Folk reagerer på at hun oppretter og mottar penger på spleis til advokatutgifter som hun påstår at hun ikke har råd til, samtidig som hun bruker enorme mengder på klær, planter, sminke, negler, hår, osv hver eneste uke. Syns du virkelig ikke at noe som helst av hennes oppførsel og adferd er suspekt, lite troverdig eller rart? Jeg plukker ikke det du skriver i fra hverandre, men jeg er oppriktig nysgjerrig på hva du tenker om blant annet disse tingene. Selvfølgelig er de mennesker med følelser selv om de er «offentlige», men de er ikke fritatt for folkeskikk, usannheter og drittslenging for det. Hun henger ut den ene og den andre på snapen sin. Hun er fra et ganske lite sted hvor det er lett å finne ut av/forstå hvem noen av disse er. Om man velger å være en «offentlig» person har man et større ansvar enn mannen i gata fordi man når ut til et stort publikum. Dette er noe andre vloggere snakker om og er klar over. Jeg har aldri sett/hørt andre vloggere som snakker så direkt stygt og utleverende om dama i kassa på nærbutikken, henger ut/ latterliggjør følgere på snap, raser mot leger, sykehus, butikkansatte, bekjente i en så stor skala som hun gjør. Hun er ikke mottagelig for konstruktiv kritikk, det er alltid alle andre det er noe feil med. Om hun har cluster hodepine eller ikke er helt likegyldig for meg. Å hvilke symptomer hun eventuelt har. jeg mener at alle burde snakke pent om andre. Om en aller annen person på snap snakker mye stygt om folk/henger de ut så ikke fortsett å snakke stygt om vedkommende her. Det blir bare til at man fortsetter en ond sirkel. Spesielt med de som har lagt inne linker til diverse diagnoser osv. er det noen av dere som er villig til å skrive en kronikk om skikk og bruk på snap? Stille opp i en debatt på tv? Det ville vært nyttig å få hevet denne tråden til en nyttig mer generell diskusjon om skikk og bruk på nett/snap 3 1
Hyfia Skrevet 17. november 2021 #5057 Skrevet 17. november 2021 (endret) Javasoft skrev (20 minutter siden): Om hun har cluster hodepine eller ikke er helt likegyldig for meg. Å hvilke symptomer hun eventuelt har. jeg mener at alle burde snakke pent om andre. Om en aller annen person på snap snakker mye stygt om folk/henger de ut så ikke fortsett å snakke stygt om vedkommende her. Det blir bare til at man fortsetter en ond sirkel. Spesielt med de som har lagt inne linker til diverse diagnoser osv. er det noen av dere som er villig til å skrive en kronikk om skikk og bruk på snap? Stille opp i en debatt på tv? Det ville vært nyttig å få hevet denne tråden til en nyttig mer generell diskusjon om skikk og bruk på nett/snap Vel, nå burde det vært fullstendig unødvendig å skrive både en kronikk eller delta i en debatt om skikk & bruk på snap. Jeg trodde voksne mennesker hadde vett og forstand nok til å forstå dette selv. Dessverre ikke Stine. Det er IKKE likegyldig at hun pøser ut diagnoser etter diagnoser når mange her inne har den faktiske diagnosen og kan overhodet ikke kjenne seg igjen i Stines handlingsmønster. Hun låser oss til "sin diagnose boks" og det skal jeg virkelig ha meg frabedt. Du trenger ikke å kommer her med en pekefinger til oss - les deg heller igjennom en del sider så forstår du hvorfor vi reagerer. Mange har prøvd å sagt ifra til henne om både det ene og det andre. De blir blokkert og kalt fittetryner. Og la oss ikke glemme at dama truet 5000 mennesker med politianmeldelse. Endret 17. november 2021 av Hyfia 30
Litjepiiia Skrevet 17. november 2021 #5058 Skrevet 17. november 2021 Har hun glemt kaffeskål i dag, eller er jeg blokkert eller noe nå?🤪 5
Tessa12 Skrevet 17. november 2021 #5059 Skrevet 17. november 2021 Litjepiiia skrev (3 minutter siden): Har hun glemt kaffeskål i dag, eller er jeg blokkert eller noe nå?🤪 Ikke lagt ut noe i dag. 1
Litjepiiia Skrevet 17. november 2021 #5060 Skrevet 17. november 2021 Tessa12 skrev (Akkurat nå): Ikke lagt ut noe i dag. Åh ja..Kommer vel noe snart nå da 😌 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå