Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

ikke uvanlig det.. hvis du kun er i mottakelsen og ikke blir innlagt for behandling. Virker ikke som Stine ble innlagt, men sjekket på legevakt/mottakelsen. Da blir man sendt hjem hvis man ikke trenger behandling og innleggelse eller observasjon. Uansett om klokka er 01,03 eller 06..

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
kalini skrev (3 minutter siden):

ikke uvanlig det.. hvis du kun er i mottakelsen og ikke blir innlagt for behandling. Virker ikke som Stine ble innlagt, men sjekket på legevakt/mottakelsen. Da blir man sendt hjem hvis man ikke trenger behandling og innleggelse eller observasjon. Uansett om klokka er 01,03 eller 06..

Er vel helst det som har skjedd ja. 

• Liker 1
Skrevet
kalini skrev (3 minutter siden):

Helt riktig. Det er unødvendig å ha folk der som ikke trenger innleggelse. 

Skrevet
Heahea1 skrev (52 minutter siden):

Vært inn og utav sykehuset mer enn jeg kan telle, fått en diagnose og behandling både kl 2,3 og 5 og aldri blitt bedt om å dra midt på natta. 

Bra! 

Skrevet
Linye skrev (47 minutter siden):

Samme her! Skjer nok om pasienten drar på eget initiativ. Men tviler på noen blir regelrett sendt ut med taxi 03 om natta… Kom inn med blødninger/skade på kveld jeg, ferdig behandlet over midnatt og ble da sendt hjem på morgenen etter…

Dette var ikke på eget initiativ..... Tvil hvor mye dere vil, men det skjer. Hva som har skjedd med Stine vet jeg ikke, men det skjer 🤦‍♀️ ikke fra legevakt, akutt, mottak, men avdeling! 

Skrevet

Må man betale moms og skatte av ting man får sponset eller får igjennom sammarbeid? 🙂

Skrevet
Trøndelag84 skrev (20 minutter siden):

Må man betale moms og skatte av ting man får sponset eller får igjennom sammarbeid? 🙂

1D2ECDBE-42A7-4F13-A00A-F2B012D74E34.jpeg

• Liker 7
Skrevet
panzerpølsa skrev (7 timer siden):

Hun her er jo en klassisk diagnose-jeger. Der det viktigste i livet er å jakte på diagnoser, å selvsagt snakke om diagnoser og sykdom. Det får henne til å føle seg viktig, og ikke minst sympatisert med. Alt dreier seg om henne, og hennes "kamper". Ikke en dag går uten at det fokuseres på sykdom. Og når det begynner å dabbe ut, må man nok en gang på jakt etter noe nytt og litt mer ekstremt. Er det en ting som er helt sikkert, er det at de som virkelig er alvorlig syke snakker skjelden eller aldri om den syke siden. De fokuserer på det som er fint. De ønsker ikke å være bare en sykdom. Det første som slår meg med Stine er Münchausen, altså ett enormt ønske om å feile noe. Gjerne noe alvorlig. 

Har tenkt det samme!! Lurer på om det er noen lege som har nevnt det for henne noen gang? At hun burde bli utredet for det? 😂

• Liker 7
Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Dette var ikke på eget initiativ..... Tvil hvor mye dere vil, men det skjer. Hva som har skjedd med Stine vet jeg ikke, men det skjer 🤦‍♀️ ikke fra legevakt, akutt, mottak, men avdeling! 

Har jobbet i helsevesenet i over 20 år og det har jeg aldri opplevd. Bortsett fra når noen skriver seg ut selv. Uansett, det ser ut som om hun får en enorm tilfredsstillelse av å snakke om alle de fiktive diagnosene sine. INGEN går rundt med symptomgivende hull i lungen i flere år. Da får man thoraxdren. 

• Liker 10
Skrevet
Trøndelag84 skrev (32 minutter siden):

Har tenkt det samme!! Lurer på om det er noen lege som har nevnt det for henne noen gang? At hun burde bli utredet for det? 😂

Hun skulle være hos hypokonder legen en tur🙈

• Liker 3
Skrevet
ritaen skrev (8 minutter siden):

Hypokonder er hun ikke, da de med helseangst er redde for sykdom. Stine ønsker sykdom og diagnoser. Og det virker som en altoppslukende greie for henne, med stadig nye på lista. Det å snakke så mye om egen helse har jeg kun opplevd en gang før, og der var det alvorlig psykisk sykdom inne i bildet. 

• Liker 14
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
27 minutter siden, ritaen said:

En hypokonder innbiller seg å være syk, men er livredd for alvorlig sykdom. Så det tror jeg ikke hun er. For meg ser det ut som om at Stine elsker å prate om sykdom og den oppmerksomhet, empati og trøst hun får gir henne en “rus”.  Hun snakker og snakker og snakker ustanselig og med gnist i øynene. For meg ser det ut som om at hun er i sitt ess når hun kan utbrodere sykdom og detaljer. Som noen andre skrev før i dag her; de som har alvorlig sykdom snakker sjeldent om sykdom ustanselig. Det finnes jo bloggere som snakker om feks kreft eller andre sykdommer og har fokus på et emne. Stine derimot snakker om 10-15+ sykdommer, og alle diagnoser har hun i værste grad, som i aller værst! Samtidig utviser hun enormt mye overskudd og energi til å være en kronisk syk person. 

Endret av Polarpuma
Skrevet

Kanskje hun burde se på noe annet enn seg selv når hun snapper å legge merke til at ungen hennes er kliss naken i bakgrunnen? 😯 Ikke alt som er innafor å legge ut på en offentlig kanal 

• Liker 14
Skrevet
Polarpuma skrev (19 timer siden):

Ja. Og hun "vil ikke" ha behandling for det. En veldig dum og teit turnuslege hadde sagt at det ikke var hull i lungen, men hun tar feil! Var det ikke noe i den duren Stine sa? (Correct me if I am wrong)

Det var en LIS lege som hadde sagt det. Altså en lege i spesialisering som snart er ferdig utdannet overlege. I følge Stine så var ikke det en ordentlig lege… 
Men hull i hjertet også sier hun nå? Var det en såpass hard helg ja? 

• Liker 3
Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

Har jobbet i helsevesenet i over 20 år og det har jeg aldri opplevd. Bortsett fra når noen skriver seg ut selv. Uansett, det ser ut som om hun får en enorm tilfredsstillelse av å snakke om alle de fiktive diagnosene sine. INGEN går rundt med symptomgivende hull i lungen i flere år. Da får man thoraxdren. 

Så bra! 

• Liker 2
Skrevet

Snap er nede! Hva skal Stine ta seg til da mon tro? 

• Liker 2
Skrevet
Mellion skrev (1 minutt siden):

Snap er nede! Hva skal Stine ta seg til da mon tro? 

Kan noen ringe henne å høre om det går bra? ...😂

• Liker 3
Skrevet

Tråden er stengt for moderering. 

Sol, admin.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol. admin.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...