Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Gjest Polarpuma
Skrevet
7 hours ago, kanakass said:

Men hva har fibroen med hullet i lungene å gjøre?

Turnuslegen (som var ung og uerfaren) mente at det var fibrosmerter og ikke hull i lungen. Legen ville ikke høre på pasienten, sier Stine, og Stine ble så skuffet. Skuffet over at du ikke har hull i lungen likevel? Burde være kjempeglad jo. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Heeipådeg
Skrevet

Nevrokirug var da litt voldsomt for å undersøke carpal tunnel syndrom (men kun det beste er vel godt nok for stine??)Og dem tar ikke bilder for å sette den diagnosen. Da tar dem elektromyografi som måler aktiviteten til nerver og muskler🙂

Legen er godt oppi åra sier stine, og runder det av til i 50 i åra, kommer ifra hu som er 13 år unda 50 års dagen sin🤗. Godt oppi åra for meg 70+. 

Gjest Polarpuma
Skrevet

Stine forteller at den nye fastlegen hennes aldri har hørt om ketamin behandling. Stine ser tilfreds ut når hun kan fortelle legen hva det er. Hun vet noe legen ikke vet. Det samme med denne turnuslegen, hun hadde sagt at lungesmerter ikke var hull i lungen, der var fibro. Stine hadde spurt om legen visste noe om fibropasienter, Nei det visste ikke legen, men hun hadde “bestemt seg for at det var sånn”. Stine var tross alt pasient, så hun visste bedre. 🙄

Skrevet
Polarpuma skrev (1 minutt siden):

Stine forteller at den nye fastlegen hennes aldri har hørt om ketamin behandling. Stine ser tilfreds ut når hun kan fortelle legen hva det er. Hun vet noe legen ikke vet. Det samme med denne turnuslegen, hun hadde sagt at lungesmerter ikke var hull i lungen, der var fibro. Stine hadde spurt om legen visste noe om fibropasienter, Nei det visste ikke legen, men hun hadde “bestemt seg for at det var sånn”. Stine var tross alt pasient, så hun visste bedre. 🙄

Hun er så bedreviter! Hele attituden hennes viser at hun tror hun vet best, og er bedre enn andre. 

• Liker 14
Skrevet
bygdefruen skrev (49 minutter siden):

Hvordan kan hun i fullt alvor sitte og si at hun ble henta hjemme pga selmordshodepineanfall??! Hun har jo ikke vært borte fra snapen én eneste dag. Noen må snart stoppe henne. Det er som å se på en skikkelig togkrasj. Du vet du ikke burde se, men det er så vanskelig!

Når sier hun at hun ble hentet av ambulanse? 

Skrevet
Gjenferdet skrev (7 timer siden):

Poenget var at det høres rart ut at man får beskjed om at man har hull i lungen når man er på CT av hodet. Det henger ikke helt på greip. 

Ja, er jo det jeg prøver å forklare her! det henger ikke på greip!

• Liker 4
Skrevet
Chroma skrev (21 minutter siden):

Hun sier at hun ble hentet. 
Og med det mener hun av ambulansen. Det har hun sagt gjentatte ganger siden det skjedde.

• Liker 10
Skrevet
Heahea1 skrev (1 time siden):

Altså den historien.. Så mye ting som absolutt ikkje gir meining..! Bare det med at sykehuset skriver henne ut kl 3 på natta. Serriøst 😂

Om hun kom inn akutt/kom inn på akutten er det helt normalt å bli skrevet ut til alle døgnets tider. Er du ferdig undersøkt/behandlet, sendes du hjem.

• Liker 6
Skrevet
Chroma skrev (2 timer siden):

Det spørs hva legen bestiller bilder av, men om det er hjernen som skal sjekkes scanner de nok kun hodet. Det er som oftest MR som brukes. 

Kanskje de sjekket både hode og hjerte f.eks? 🤔

• Liker 1
Gjest Polarpuma
Skrevet
11 minutter siden, kalini said:

Ja, er jo det jeg prøver å forklare her! det henger ikke på greip!

Jeg har inntil nå vært overbevist om at hun er full av løgn. Men etter gårsdagens snap, tenker jeg at hun må være syk. Sånn ser det ihverfall ut for meg. Trist at hun ikke har filter eller bremser, men skal avkle, blotte og kringkaste seg selv på denne måten. Snap burde hatt sensur.

Skrevet

Hvorfor sier hun at hun har selvmordsmigrene? Det finnes migrene og det finnes selvmordshodepine/clusterhodepine. Provoserer meg at hun sitter å påstår at hun har cluster når hun kun har hatt ett anfall med voldsom hodepine og ikke har vært borte fra snap en jækla dag etter denne hendelsen. Jeg sier det igjen, folk som støtter og forsvaret henne må være så utrolig naive og blinde. Jeg fatter det rett og slett ikke. At hun kan sitte å velte ut av seg og påstå at hun har sånne alvorlige diagnoser er så drøyt og provoserende. Hun må være alvorlig syk, men med andre diagnoser enn hun selv snakker om. Hun har null selvinnsikt, null selvkontroll, null kritisk sans, null filter. At ingen av hennes venninner eller hennes mann reagerer på både oppførsel og adferd er både rart og skremmende. Unnskyld meg, men stakkars barn som må vokse opp i et så fokus på smerter og vondter, med en mor som er så opptatt av telefon og følgere, som lager drama og spyr ut eder og galle om gud og hvermann. Hun burde virkelig få hjelp.

• Liker 23
Skrevet
Chroma skrev (40 minutter siden):

På snap 

Skrevet
Flettfrid skrev (8 minutter siden):

Om hun kom inn akutt/kom inn på akutten er det helt normalt å bli skrevet ut til alle døgnets tider. Er du ferdig undersøkt/behandlet, sendes du hjem.

Om hun fikk konstantert cluster hodepine den gangen hun ble hentet og havnet på legevakten, så syns jeg det er rart at hun ble sendt hjem med denne diagnosen. Som regel må man ha hatt minst fem antall(tror jeg det er) før diagnosen kan stilles. Det er også visse kriterier som må oppfylles før det diagnostiseres som cluster hodepine. Man må ha hatt ett visst antall anfall over en viss periode. Hun har hatt ett anfall med sterk hodepine. ETT ANFALL. Og ALDRI vært borte fra snap mer enn en dag sammenhengende. Hu er fader ikke sann.

• Liker 20
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Flettfrid said:

Kanskje de sjekket både hode og hjerte f.eks? 🤔

Det gir ingen mening. Hvorfor skulle de det? Hun hadde migrene. Hvis ambulansen hentet henne, er prosedyre å sjekke for blodpropp, det gjør de inne i ambulansen som det første (EKG). Hvis det ikke er blodpropp, og hun har migrene, hvorfor skulle de scanne hjertet? 

Endret av Polarpuma
Skrevet

Jeg ble hentet av ambulanse fordi jeg mistet synet og all følelse i høyre side av kroppen. Ble tatt MR og CT (KUN av hodet). Det viste seg å være migrene med aura. Ble liggende i 5 dager til følelsen var tilbake på høyre side.

Det er så mye tull fra Knutsen om dagen at det er skremmende men også veldig ødeleggende for oss som faktisk har noen av disse diagnosene. Har jeg migrene så er jeg sengeliggende flere dager. Jeg er i tillegg alenemor, så når det skjer må mine foreldre stille opp for å hjelpe til. Jeg har ikke sjangs til å holde på slik Stine gjør. Hva glede gir det henne egentlig, å ha alle disse diagnosene? 

• Liker 25
Skrevet

Når man følger med på henne over tid, så hver gang hun ser til sin venstre side og snufser, så er det ting som ikke er sant. 

Og i går når hun snakket igjen om oppveksten syns jeg hun ble veldig usikker på dette med at faren måtte jobbe for å beholde huset. 

• Liker 14
Skrevet
Gresshoppa skrev (44 minutter siden):

Hun sier at hun ble hentet. 
Og med det mener hun av ambulansen. Det har hun sagt gjentatte ganger siden det skjedde.

SnippSnappSnute2 skrev (25 minutter siden):

På snap 

Jeg mente egentlig om hun sa noe om når hun ble hentet, ordla meg litt feil. 😄 Altså, er dette nylig? 

Skrevet
Chroma skrev (2 minutter siden):

Jeg mente egentlig om hun sa noe om når hun ble hentet, ordla meg litt feil. 😄 Altså, er dette nylig? 

Tror det var i tidlig vår-ish. Litt usikker🙈

• Liker 2
Skrevet
Polarpuma skrev (1 time siden):

90 prosent av det hun prater på henger ikke på greip. Tenker ikke over at hun har / kan ha følgere som jobber i div instanser som hun refererer til ? I tillegg så ligger alt som er utredet i systemet.  Hun tenker heller ikke på at det er følgere som tar henne i løgn gang på gang. 

• Liker 13
Gjest Polarpuma
Skrevet
5 minutter siden, Gresshoppa said:

Tror det var i tidlig vår-ish. Litt usikker🙈

Hun sa det var i mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...