Gjest Polarpuma Skrevet 15. november 2021 #4941 Skrevet 15. november 2021 6 minutter siden, FrkZ said: Skjønner ikke at hun tørr å lyve slik. Tror hun følgerne hennes er stein, stokk dumme, med gullfiskhukommelse? Ja, tydeligvis🙈 Jeg tror ikke hun resonnerer eller har konsekvensfornemmelse. Hun tror sikkert selv på alt hun lirer ut av seg.
Brumundaline Skrevet 15. november 2021 #4942 Skrevet 15. november 2021 Nå er jeg sliten, så nå gidder jeg ikke prate mere, sa S i kveld. 91, NITTIEN snapper kom hun med etter det😲 Jepp, jeg telte! Og alt var repetisjon, katter, sjokoladespising, diagnoser😵 32
FrkZ Skrevet 15. november 2021 #4943 Skrevet 15. november 2021 Brumundaline skrev (Akkurat nå): Nå er jeg sliten, så nå gidder jeg ikke prate mere, sa S i kveld. 91, NITTIEN snapper kom hun med etter det😲 Jepp, jeg telte! Og alt var repetisjon, katter, sjokoladespising, diagnoser😵 Hun trenger seriøst hjelp! Hun hadde hatt godt av en uke uten snapping! Minst… 17
Gjest Polarpuma Skrevet 15. november 2021 #4944 Skrevet 15. november 2021 1 minutt siden, Brumundaline said: Nå er jeg sliten, så nå gidder jeg ikke prate mere, sa S i kveld. 91, NITTIEN snapper kom hun med etter det😲 Jepp, jeg telte! Og alt var repetisjon, katter, sjokoladespising, diagnoser😵 Hun har jo nye følgere etter helgen i Fr.stad, så nå skal de fores med sykdomsprat (=hun får sympati, gaver, oppmerksomhet, trøst)
kalini Skrevet 15. november 2021 #4945 Skrevet 15. november 2021 forklaringen om hullet på lungen.. hun var i ct pga migreneanfall… da oppdaget de hull på lungen.. altså vi tar ikke ct av lunger når vi tar ct av hodet..! er ikke sånn at vi scanner hele kroppen🙄 27
Brumundaline Skrevet 15. november 2021 #4946 Skrevet 15. november 2021 Polarpuma skrev (7 minutter siden): Hun har jo nye følgere etter helgen i Fr.stad, så nå skal de fores med sykdomsprat (=hun får sympati, gaver, oppmerksomhet, trøst) Garantert! Tror hun sitter å venter på brillespons 🤓, for hun dro jo fram brillene i kveld også. 10
Silva Pluvialis Skrevet 15. november 2021 #4947 Skrevet 15. november 2021 kalini skrev (7 minutter siden): forklaringen om hullet på lungen.. hun var i ct pga migreneanfall… da oppdaget de hull på lungen.. altså vi tar ikke ct av lunger når vi tar ct av hodet..! er ikke sånn at vi scanner hele kroppen🙄 Skannes ikke én og én del av kroppen samtidig? 3
Gjest Polarpuma Skrevet 15. november 2021 #4948 Skrevet 15. november 2021 6 minutter siden, Gjenferdet said: Skannes ikke én og én del av kroppen samtidig? Jo. Hvis de scanner for migrene, scanner de ikke for andre kropsdeler. (Jeg ble scannet i april i hodet, intet annet ble scannet enn hodet)
kanakass Skrevet 15. november 2021 #4949 Skrevet 15. november 2021 Støgga skrev (1 time siden): Var det ikke en ganske ny utdannet lungelege da? Som ikke kunne noe om fibromyalgi. Sånn forstod jeg dem men skal ikke være skråsikker altså😊 Men hva har fibroen med hullet i lungene å gjøre? 2
Silva Pluvialis Skrevet 15. november 2021 #4950 Skrevet 15. november 2021 Polarpuma skrev (1 minutt siden): Jo. Hvis de scanner for migrene, scanner de ikke for andre kropsdeler. (Jeg ble scannet i april i hodet, intet annet ble scannet enn hodet) ❤️ Det hun sier henger ikke på greip. Jeg begynner å se mer og mer at ting hun sier ikke henger sammen. 11
kalini Skrevet 15. november 2021 #4951 Skrevet 15. november 2021 Gjenferdet skrev (16 minutter siden): Skannes ikke én og én del av kroppen samtidig? nei…? vi får bestill på ct av hode, hoft, fot eller nakke liksom. Kanskje du tenker på MR maskin? der ligger du inne i maskina med hele kroppen, men vi tar ikke bilder av andre deler av kroppen en det som er bestilt/har symptomer 4
Silva Pluvialis Skrevet 16. november 2021 #4952 Skrevet 16. november 2021 kalini skrev (19 minutter siden): nei…? vi får bestill på ct av hode, hoft, fot eller nakke liksom. Kanskje du tenker på MR maskin? der ligger du inne i maskina med hele kroppen, men vi tar ikke bilder av andre deler av kroppen en det som er bestilt/har symptomer Poenget var at det høres rart ut at man får beskjed om at man har hull i lungen når man er på CT av hodet. Det henger ikke helt på greip. 7
Støgga Skrevet 16. november 2021 #4953 Skrevet 16. november 2021 kanakass skrev (39 minutter siden): Men hva har fibroen med hullet i lungene å gjøre? Egentlig ingen ting, men hun hadde smerter der å legene mente det skyldtes fibro å ikke at det var et hull i lungen som kunne utløse det. 1
Gjest Chroma Skrevet 16. november 2021 #4954 Skrevet 16. november 2021 Gjenferdet skrev (6 timer siden): Skannes ikke én og én del av kroppen samtidig? Det spørs hva legen bestiller bilder av, men om det er hjernen som skal sjekkes scanner de nok kun hodet. Det er som oftest MR som brukes.
SnippSnappSnute2 Skrevet 16. november 2021 #4955 Skrevet 16. november 2021 Polarpuma skrev (8 timer siden): Hun mener at hun har hull i lungen, hun blir andpusten av å gå fra huset til bilen. Kan forklaringen være at hun har meget dårlig kondis? Har aldri sett henne bevege seg annet enn fra huset til bilen, mosjon eksisterer ikke. Da blir man i veldig dårlig form, i tillegg til alt den driten hun spiser/drikker. Veldig usunt. 30 min frisk luft pr.dag er anbefalt og fysisk aktivitet er bevist å ha god helsegevinst. Sundt kosthold likeså. Her ser vi ei som i forrige uke er høy på livet, fra frisør, til neglestudio, tanning, briller, shopping og tur hele helga. Høy på livet. Vipps, så var hverdagen med timesvis av forklaringer fra A til Å. Om sykdommer og diagnoser... 20
Heahea1 Skrevet 16. november 2021 #4956 Skrevet 16. november 2021 Altså den historien.. Så mye ting som absolutt ikkje gir meining..! Bare det med at sykehuset skriver henne ut kl 3 på natta. Serriøst 😂 19
Gresshoppa Skrevet 16. november 2021 #4957 Skrevet 16. november 2021 Hun vil bli utredet, få hjelp og bli operert rett som det er - men ikke hvis det omhandler hendene hennes, for dét har hun ikke tid til nå…. Somebody call 9-1-1🆘 14
bygdefruen Skrevet 16. november 2021 #4958 Skrevet 16. november 2021 Hvordan kan hun i fullt alvor sitte og si at hun ble henta hjemme pga selmordshodepineanfall??! Hun har jo ikke vært borte fra snapen én eneste dag. Noen må snart stoppe henne. Det er som å se på en skikkelig togkrasj. Du vet du ikke burde se, men det er så vanskelig! 31
Gjest Polarpuma Skrevet 16. november 2021 #4959 Skrevet 16. november 2021 1 hour ago, Chroma said: Det spørs hva legen bestiller bilder av, men om det er hjernen som skal sjekkes scanner de nok kun hodet. Det er som oftest MR som brukes. Jeg ble scannet med CT i april og MR i august. Og de som scannet sa klart og tydelig hva de scannet og hvorfor. Og det var kun hodet.
Gjest Polarpuma Skrevet 16. november 2021 #4960 Skrevet 16. november 2021 27 minutter siden, Heahea1 said: Altså den historien.. Så mye ting som absolutt ikkje gir meining..! Bare det med at sykehuset skriver henne ut kl 3 på natta. Serriøst 😂 Flere ting som ikke stemmer med den historien, for det første, du blir scannet i hodet pga migrene og de finner noe på lungen ?! Og at det var de på røntgen som sa at legene hadde funnet noe på lungen hennes, og ikke legene selv?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå