CaspertheGh0st Skrevet 15. november 2021 #4921 Skrevet 15. november 2021 Og jeg tenker når dem sitter der i stua og det skal være familiehygge og kos, så får alt og alle innblikk i hva de gjør. Det er faktisk som å la fremmede stå og titte inn vinduet og glane på deg og unga dine imens dere sitter der og leker med tog og spiser popcorn....? Høres creepy ut? Det er jo det! Så hva er forskjellen? Prøver bare å forstå denne "logikken". 25
Gjest Polarpuma Skrevet 15. november 2021 #4922 Skrevet 15. november 2021 1 hour ago, Jajajane said: Jeg tenker ofte det samme. Tenk om jeg skulle filme alt jeg gjør om dagen, er jo ingen som har interesse av å se meg brette klær, vaske kjøkkenvenken, gre håret osv... La merke til at minstemann viste frem en skål med popcorn og sa se hva jeg har fått.. Tenkte litt på det, for det er jo bare en mobil som står der. Så han har jo lært at man skal vise frem ting til telefonen som står der. Trist... For det er jo nettopp det, det er ingen andre i enden. Kun et speil av seg selv.. Hvem er på baksiden, tenker han på det? Forstår han det? I går var første gang jeg så at minsten snakket til telefonen på samme måte som Stine gjør. De andre gangene har hun snakket til skjermen og han har snakket til henne, men blitt irettesatt og bedt om å snakke til skjermen.
EllaSays Skrevet 15. november 2021 #4923 Skrevet 15. november 2021 Elsket at Jannike sa at hun ikke ville åpne pakker foran kamera. Stikk til Stine der. 30
Gjest Heeipådeg Skrevet 15. november 2021 #4924 Skrevet 15. november 2021 Romkameraten til Stine ifra hotell helga- snakker på snap idag om hu skal besøke Kristine,Veronica og Talla i januar😄. Skulle tru når du tar den lange veien at hu hadde tatt et stopp på Brumunddal også.... det må være slag i magen for stine og høre?😅.
Toiny Skrevet 15. november 2021 #4925 Skrevet 15. november 2021 Herremin for en historie om dette hullet i lungen😱😱 Skulle likt å se det « unnskyld» brevet fra lengen som hun mener var helt på viddene.. og hvis hun nå hadde fått det, hvorfor vil hun da ikke til Hamar sykehus! Hadde jo fått exelent behandling før den siste gangen. Vil tro det er helt andre grunner til at hun ikke vil dit! Det liksom de utroligste historier som skjer henne, gang på gang på gang 22
Gjest Chroma Skrevet 15. november 2021 #4926 Skrevet 15. november 2021 Toiny skrev (1 minutt siden): Herremin for en historie om dette hullet i lungen😱😱 Skulle likt å se det « unnskyld» brevet fra lengen som hun mener var helt på viddene.. og hvis hun nå hadde fått det, hvorfor vil hun da ikke til Hamar sykehus! Hadde jo fått exelent behandling før den siste gangen. Vil tro det er helt andre grunner til at hun ikke vil dit! Det liksom de utroligste historier som skjer henne, gang på gang på gang Jeg orker ikke å se snappene hennes, men mener hun altså at hun vandrer rundt med et hull i en lunge?
Anneisabell Skrevet 15. november 2021 #4927 Skrevet 15. november 2021 Toiny skrev (7 minutter siden): Herremin for en historie om dette hullet i lungen😱😱 Skulle likt å se det « unnskyld» brevet fra lengen som hun mener var helt på viddene.. og hvis hun nå hadde fått det, hvorfor vil hun da ikke til Hamar sykehus! Hadde jo fått exelent behandling før den siste gangen. Vil tro det er helt andre grunner til at hun ikke vil dit! Det liksom de utroligste historier som skjer henne, gang på gang på gang Er kunn henne alt skjer med. Tror ikke på 1%av det hun snakker om. Og hun elsker å snakke om seg selv og alle sine sykdommer.. 16
Toiny Skrevet 15. november 2021 #4928 Skrevet 15. november 2021 Chroma skrev (6 minutter siden): Jeg orker ikke å se snappene hennes, men mener hun altså at hun vandrer rundt med et hull i en lunge? Ja, sånn jeg forsto det er hun ikke operert. Og ingen vet hvorfor det opp sto 1
bygdefruen Skrevet 15. november 2021 #4929 Skrevet 15. november 2021 CaspertheGh0st skrev (1 time siden): Og jeg tenker når dem sitter der i stua og det skal være familiehygge og kos, så får alt og alle innblikk i hva de gjør. Det er faktisk som å la fremmede stå og titte inn vinduet og glane på deg og unga dine imens dere sitter der og leker med tog og spiser popcorn....? Høres creepy ut? Det er jo det! Så hva er forskjellen? Prøver bare å forstå denne "logikken". Så lenge hun har følgere på snap kommer dette til å fortsette dessverre. 5
Gjest Polarpuma Skrevet 15. november 2021 #4930 Skrevet 15. november 2021 6 minutter siden, Chroma said: Jeg orker ikke å se snappene hennes, men mener hun altså at hun vandrer rundt med et hull i en lunge? Ja hull i lungen og hun har også hull i hjertet, sier hun.
Silva Pluvialis Skrevet 15. november 2021 #4931 Skrevet 15. november 2021 (endret) Hull i hjerte og lunge? Det er jo akutte tilstander i de aller fleste tilfeller... I alle fall hvis man har begge deler samtidig. Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 10
Gjest Polarpuma Skrevet 15. november 2021 #4932 Skrevet 15. november 2021 (endret) 5 minutter siden, Toiny said: Ja, sånn jeg forsto det er hun ikke operert. Og ingen vet hvorfor det opp sto Hun mener at hun har hull i lungen, hun blir andpusten av å gå fra huset til bilen. Kan forklaringen være at hun har meget dårlig kondis? Har aldri sett henne bevege seg annet enn fra huset til bilen, mosjon eksisterer ikke. Da blir man i veldig dårlig form, i tillegg til alt den driten hun spiser/drikker. Veldig usunt. Endret 15. november 2021 av Polarpuma
Linye Skrevet 15. november 2021 #4933 Skrevet 15. november 2021 3 minutter siden, Polarpuma said: Hun mener at hun har hull i lungen, hun blir andpusten av å gå fra huset til bilen. Kan forklaringen være at hun har meget dårlig kondis? Har aldri sett henne bevege seg annet enn fra huset til bilen, mosjon eksisterer ikke. Da blir man i veldig dårlig form, i tillegg til alt den driten hun spiser/drikker. Veldig usunt. 👍🏼👍🏼👍🏼 spot on! Er ikke mye andpusten når hun snakker på inn og utpust flere timer om dagen til den skjermen🙊 11
ritaen Skrevet 15. november 2021 #4934 Skrevet 15. november 2021 "En pneumothorax oppstår når luft kommer inn i spalten mellom brystveggen og en av lungene. Dette kan føre til at en eller begge lungene klapper sammen. Tilstanden kan være farlig, men prognosen er vanligvis god med rask behandling." Og dette har hun gått med i snart 1 år? 7
Gjest Polarpuma Skrevet 15. november 2021 #4935 Skrevet 15. november 2021 (endret) 4 minutter siden, ritaen said: "En pneumothorax oppstår når luft kommer inn i spalten mellom brystveggen og en av lungene. Dette kan føre til at en eller begge lungene klapper sammen. Tilstanden kan være farlig, men prognosen er vanligvis god med rask behandling." Og dette har hun gått med i snart 1 år? Ja. Og hun "vil ikke" ha behandling for det. En veldig dum og teit turnuslege hadde sagt at det ikke var hull i lungen, men hun tar feil! Var det ikke noe i den duren Stine sa? (Correct me if I am wrong) Endret 15. november 2021 av Polarpuma
Kaffeskål Skrevet 15. november 2021 #4936 Skrevet 15. november 2021 Spiser jo nesten ikke godteri. 🤣 dagens vits. 🤣 12
Mina 2 Skrevet 15. november 2021 #4937 Skrevet 15. november 2021 Kaffeskål skrev (2 minutter siden): Spiser jo nesten ikke godteri. 🤣 dagens vits. 🤣 Var det jeg synes jeg hørte og😄 Hu der er ikke sann🙈 5
Støgga Skrevet 15. november 2021 #4938 Skrevet 15. november 2021 Polarpuma skrev (6 minutter siden): Ja. Og hun "vil ikke" ha behandling for det. En veldig dum og teit turnuslege hadde sagt at det ikke var hull i lungen, men hun tar feil! Var det ikke noe i den duren Stine sa? (Correct me if I am wrong) Var det ikke en ganske ny utdannet lungelege da? Som ikke kunne noe om fibromyalgi. Sånn forstod jeg dem men skal ikke være skråsikker altså😊 1
Gjest Polarpuma Skrevet 15. november 2021 #4939 Skrevet 15. november 2021 28 minutter siden, Kaffeskål said: Spiser jo nesten ikke godteri. 🤣 dagens vits. 🤣 Det er som å høre en alkoholiker i benektelse, drikker jo nesten aldri...
FrkZ Skrevet 15. november 2021 #4940 Skrevet 15. november 2021 Polarpuma skrev (5 minutter siden): Det er som å høre en alkoholiker i benektelse, drikker jo nesten aldri... Skjønner ikke at hun tørr å lyve slik. Tror hun følgerne hennes er stein, stokk dumme, med gullfiskhukommelse? Ja, tydeligvis🙈 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå