Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
camie skrev (1 time siden):

Skal man analysere snappene når minstemann og husbonden åpner gavene, så er det VELDIG tydelig på at hun allerede vet hva som skjuler seg bak innpakningen. 

Dette er rett og slett kleint å være vitne til🤦🏻‍♀️

La merke til at en av gavene lå oppi en boks fra Rituals. Det samme var gavekortet til Astridkokk også. Tilfeldig? Neppe 🙈

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Gjest Polarpuma
Skrevet
1 hour ago, Tulltulla said:

I dag har jeg faktisk sett igjennom alle snappene hennes, uten å spole meg frem.

Dama har jo kronisk munndiare, hu messer og messer, blander seg borti de andre sine snapper. 
At hun velger å stå å messe inn i skjermen å ikke legge ungen sin i kveld er for meg en gåte. 

Jeg mener hun sa for ikke så lenge siden at sønnen vil at pappaen skal legge han. 

Skrevet
Veranda skrev (1 time siden):

Har garantert levert gavepankningen i resepsjonen selv 😝🙈

Men denne gangen fikk Jannike også en gave!  🥰

Tror dere virkelig det? Hvordan skal hun ha fått til det uten å ha blitt oppdaget? 

Skrevet
Naturli skrev (10 minutter siden):

Tror dere virkelig det? Hvordan skal hun ha fått til det uten å ha blitt oppdaget? 

Her tror jeg noen på KG blir paranoide eller hva jeg skal kalle det. At hun har gått ned og gitt gave til seg selv og Jannike🤷‍♀️ bare fordi eska var samme merke på gave Astrid fikk. 

Folk er naive og gir henne gaver, ganske enkelt. Det er nok av naive mennesker i Norge, bare se hvor mange smykker og maskemarkører hun selger. 

• Liker 18
Skrevet

Jeg syns det er skremmende at så mange av hennes følgere er så naive og sluker alt hun sier rått.  Det er så mye som skurrer og er ugreit på alle plan nå. Hun blir bare mer og mer opptatt av telefonen og snaping. At hun ikke bare la fra seg tlf helt da hun kom hjem til familien sin i går skjønner jeg ikke. Er det viktigere å vise frem at hun har fått gaver enn å gi sønnen hennes fulle oppmerksomhet etter å ha vært borte en helg? Hvorfor har hun alltid energi til å bruke formiddagen på shopping, strikking, rydding, dansing, smykke laging, planter osv, men ikke til å hente sønnen tidligere i barnehagen eller ha han hjemme en dag?  Jeg fatter ikke at folk kan forsvare og støtte henne til tross for hennes ufine oppførsel mot folk. Hun bruker heller tid på å snakke fire timer om briller, sitte foran kamera å prate om katter enn å tilbringe tid med familien. Hun maler seg selv opp i skyene om hvordan hun aldri bruker tid på seg selv, aldri unner seg noe, aldri er ute på noe uten barn og mann. At hun kjemper BV saken for de som kommer etter, at hun lager bamsesmykker for å være grei mot følgerne sine og ikke for at hun tjener mye penger på det. At hun snakker en sak om at man ikke skal mobbe og være nedlatende mot andre. Hvordan klarer folk å overse så mye som ikke stemmer? Det er jo så himla tydelig, man ser jo med egne øyne at dette er usannheter. 

• Liker 31
Skrevet

Hun sa på snap i går at hun hadde det så godt i hodet og hjertet etter helgen at hun driter i om kroppen blir vond i noen dager fremover. Det er virkelig ikke det hun sier etter å ha tilbragt helgen med familien. Hun har hele uken til å lade opp til helg med barna, men bruker den energien på alt anna, så hun er helt gåen og full av vondter til helgen kommer. Hun sier aldri eller sjeldent at hun har hatt en superfin helg med familien. Så klart er det godt og viktig med et avbrekk fra hverdagen og å møte venner. Forstår også at kronisk syke av og til velger å skeie ut for å måtte betale for det dagene etter, for å oppleve ting. Men med Stine er det alltid ekstra vondter og klaging i helger. Hun fokuserer alltid på hvor sliten hun er etter helg, i stedet for å vise glede over å ha tilbragt fri med familien. 

• Liker 23
Skrevet
LinaHg skrev (1 time siden):

Hun sa på snap i går at hun hadde det så godt i hodet og hjertet etter helgen at hun driter i om kroppen blir vond i noen dager fremover. Det er virkelig ikke det hun sier etter å ha tilbragt helgen med familien. Hun har hele uken til å lade opp til helg med barna, men bruker den energien på alt anna, så hun er helt gåen og full av vondter til helgen kommer. Hun sier aldri eller sjeldent at hun har hatt en superfin helg med familien. Så klart er det godt og viktig med et avbrekk fra hverdagen og å møte venner. Forstår også at kronisk syke av og til velger å skeie ut for å måtte betale for det dagene etter, for å oppleve ting. Men med Stine er det alltid ekstra vondter og klaging i helger. Hun fokuserer alltid på hvor sliten hun er etter helg, i stedet for å vise glede over å ha tilbragt fri med familien. 

Takk for at du setter så gode og saklige ord på det. ❤️

• Liker 2
Skrevet
LinaHg skrev (4 timer siden):

Jeg syns det er skremmende at så mange av hennes følgere er så naive og sluker alt hun sier rått.  Det er så mye som skurrer og er ugreit på alle plan nå. Hun blir bare mer og mer opptatt av telefonen og snaping. At hun ikke bare la fra seg tlf helt da hun kom hjem til familien sin i går skjønner jeg ikke. Er det viktigere å vise frem at hun har fått gaver enn å gi sønnen hennes fulle oppmerksomhet etter å ha vært borte en helg? Hvorfor har hun alltid energi til å bruke formiddagen på shopping, strikking, rydding, dansing, smykke laging, planter osv, men ikke til å hente sønnen tidligere i barnehagen eller ha han hjemme en dag?  Jeg fatter ikke at folk kan forsvare og støtte henne til tross for hennes ufine oppførsel mot folk. Hun bruker heller tid på å snakke fire timer om briller, sitte foran kamera å prate om katter enn å tilbringe tid med familien. Hun maler seg selv opp i skyene om hvordan hun aldri bruker tid på seg selv, aldri unner seg noe, aldri er ute på noe uten barn og mann. At hun kjemper BV saken for de som kommer etter, at hun lager bamsesmykker for å være grei mot følgerne sine og ikke for at hun tjener mye penger på det. At hun snakker en sak om at man ikke skal mobbe og være nedlatende mot andre. Hvordan klarer folk å overse så mye som ikke stemmer? Det er jo så himla tydelig, man ser jo med egne øyne at dette er usannheter. 

👏👏👏

Skrevet

Merkelig at hun har valgt morens tidligere lege som ny fastlege. Er ikke det trigger så vet ikke jeg. Hun har jo sagt at morens leger skrev ut alt hun ville ha 😳

Gjest Polarpuma
Skrevet

I dag snakker hun om svindlere online, og at man skal passe seg for dem. Kanskje hun burde kikke seg selv i speilet. 

Skrevet
Polarpuma skrev (37 minutter siden):

I dag snakker hun om svindlere online, og at man skal passe seg for dem. Kanskje hun burde kikke seg selv i speilet. 

Kanskje hun plukker opp noen nye tips! 

• Liker 2
Skrevet

«Godt å komma hjem til dekk» 

altså ……. 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Jeg har ikke ord ……. 

• Liker 9
Skrevet
Vintermåne skrev (1 time siden):

«Godt å komma hjem til dekk» 

altså ……. 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Jeg har ikke ord ……. 

Stakkars jente, hun har jo ingen andre å dele alle detaljer fra hverdagen sin med...vi snakkes etter på da...

• Liker 11
Skrevet
Anneisabell skrev (27 minutter siden):

Stakkars jente, hun har jo ingen andre å dele alle detaljer fra hverdagen sin med...vi snakkes etter på da...

Ja, det er jo tragisk…….. 

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. 

Sol, admin.

Skrevet (endret)

Jeg kan ikke helt skjønne meningen med all denne bablinga på Snap. Hun legger ikke ut video for å fortelle om spennenede ting som har skjedd eller informere om noe nyttig, interessant eller viktig.

Det er en videodagbok hun driver med. Og hun holder på fra hun står opp til hun legger seg. Ikke noe interessant er det heller, det er bare babling om alt mulig random hverdagsting.

Jeg har prøvd å se for meg hvordan det er å gjøre noe sånn, gå rundt fra stua og kjøkken, poppe popcorn i mikroen og fortelle hele "verden" at nå skal jeg sitte i sofa og se tv.... Hadde ikke orket å legge ut så mye til min nærmeste venn engang, og hun her (eller alle andre slike som henne) gjør dette som en helt vanlig normal greie... Når ble dette  normalt?? 

Og den snapen hvor hun viser frem og åpner gaver til sønnen, og sier det er fra følgerne hennes... Fikk vondt av gutten. Hvorfor må det på kamera?? Kan ungen forestille seg hvem disse følgerne er? Ikke engang mor vet hvem som følger henne og ser alle videoene hennes på snap! Det kan være hvem som helst. Jeg hadde fått helt fnatt av å legge ut så mye privat uten noe kontroll over hvem jeg faktisk deler dette med. Og det er fullt mulig å ta bilder og videoopptak av Snap uten å ta skjermbilde! Så naiv man kan bli? Spar ungene for det tullet her i det minste?! 

Vet ikke nok om mannen, men jeg fatter ikke at han også syns det er greit?

Endret av CaspertheGh0st
  • Liker 33
Skrevet

Åhhh, jeg kjenner at hver gang jeg ser på Stine så får jeg en umiddelbar følelse av falskhet. Jeg støttet henne lenge og vi har skrevet flere meldinger til hverandre. 

Men nå orker jeg ikke mer. Det er løgn på løgn, forestilling etter forestilling og jeg får seriøst hjertebank hver gang jeg ser stories. 

Jeg har lest her en stund nå og nå leser jeg alltid her før jeg ser hva hun legger ut. Og hver gang jeg tenkte "dette er overdrevet at dette forumet", så ble jeg slått i bakken. Denne dama er rett og slett det falskeste jeg har vært borti i hele mitt liv og det sier mye. 

Jeg setter nå pris på denne siden fordi den gir sannheten om hvem Stine er og hvem hun utgir seg for. 

Jeg håper de fleste kan se hva denne dama driver med. 

• Liker 35
Skrevet
CaspertheGh0st skrev (1 minutt siden):

Jeg kan ikke helt skjønne meningen med all denne bablinga på Snap. Hun legger ikke ut video for å fortelle om spennenede ting som har skjedd eller informere om noe nyttig, interessant eller viktig.

Det er en videodagbok hun driver med. Og hun holder på fra hun står opp til hun legger seg. Ikke noe interessant er det heller, det er bare babling om alt mulig random hverdagsting.

Jeg har prøvd å se for meg hvordan det er å gjøre noe sånn, gå rundt fra stua og kjøkken, poppe popcorn i mikroen og fortelle hele "verden" at nå skal jeg sitte i sofa og se tv.... Hadde ikke orket å legge ut så mye til min nærmeste venn engang, og hun her (eller alle andre slike som henne) gjør dette som en helt vanlig normal greie... Når ble dette  normalt?? 

Og den snapen hvor hun viser frem og åpner gaver til sønnen, og sier det er fra følgerne hennes... Fikk vondt av gutten. Hvorfor må det på kamera?? Kan ungen forestille seg hvem disse følgerne er? Ikke engang mor vet hvem som følger henne og ser alle videoene hennes på snap! Det kan være hvem som helst. Jeg hadde fått helt fnatt av å legge ut så mye privat uten noe kontroll over hvem jeg faktisk deler dette med. Og det er fullt mulig å ta bilder og videoopptak av Snap uten å ta skjermbilde! Så naiv man kan bli? Spar ungene for det tullet her i det minste?! 

Vet ikke nok om mannen, men jeg fatter ikke at han også syns det er greit?

Jeg tenker ofte det samme. Tenk om jeg skulle filme alt jeg gjør om dagen, er jo ingen som har interesse av å se meg brette klær, vaske kjøkkenvenken, gre håret osv... 

La merke til at minstemann viste frem en skål med popcorn og sa se hva jeg har fått.. Tenkte litt på det, for det er jo bare en mobil som står der. Så han har jo lært at man skal vise frem ting til telefonen som står der. Trist... 

For det er jo nettopp det, det er ingen andre i enden. Kun et speil av seg selv.. Hvem er på baksiden, tenker han på det? Forstår han det? 

• Liker 31
Skrevet (endret)
Jajajane skrev (11 minutter siden):

Jeg tenker ofte det samme. Tenk om jeg skulle filme alt jeg gjør om dagen, er jo ingen som har interesse av å se meg brette klær, vaske kjøkkenvenken, gre håret osv... 

La merke til at minstemann viste frem en skål med popcorn og sa se hva jeg har fått.. Tenkte litt på det, for det er jo bare en mobil som står der. Så han har jo lært at man skal vise frem ting til telefonen som står der. Trist... 

For det er jo nettopp det, det er ingen andre i enden. Kun et speil av seg selv.. Hvem er på baksiden, tenker han på det? Forstår han det? 

Det som er trist er at barn er ikke barn for alltid.. En dag er ungene store nok til at mamma ikke er så interessant lenger.. Og så kaster man bort den verdifulle tiden på en skjerm? 

Sier ikke noe imot å bruke telefon foran barna generelt, men legg vekk telefonen når ungen søker oppmerksomheten din, gi øyekontakt og ikke se ungen gjennom en skjerm. Vis at ungen har større verdi for deg enn en telefon.. Må det dokumenteres at man sitter i sofaen også liksom? Hvilken nytte har det for noen som helst å se det? Det er faktisk helt SJUKT. 

Endret av CaspertheGh0st
  • Liker 17
Skrevet

Du hører sønnen og pappaen leker og skravler på gulvet, mens hun sitter i sofaen og babler inn i telefonen …… om helt uviktige ting - maskemarkører, strikking, at hun er så gåen……. 🙈

• Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...