Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Heahea1 skrev (54 minutter siden):

Har noen her inne sendt gave til ho? For jeg er genuint nyskjerrig på hvorfor? Altså ho har jo ting tytene ut av øra også får ho gaver i fleng.. Why?

Kunne ikke falt meg inn å sendt gave til et ukjent menneske på den måten, heller ikke spleis. Aldri gjort, kommer aldri til å gjøre. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Polarpuma
Skrevet
57 minutter siden, Heahea1 said:

Har noen her inne sendt gave til ho? For jeg er genuint nyskjerrig på hvorfor? Altså ho har jo ting tytene ut av øra også får ho gaver i fleng.. Why?

Snille, godhjertede og naive.

Skrevet
camie skrev (4 timer siden):

Gave på hotellet fra følger....altså ser ikke andre folk det vi ser?

Glemmer ikke det blikket i heisen, hvor hun målte Talla fra topp til tå🤦🏻‍♀️ 

Er det når Talla kjem i den knallrosa kjolen? 😬

• Liker 4
Skrevet
Polarpuma skrev (10 minutter siden):

Snille, godhjertede og naive.

Jo, jeg kan forstå den. Men følger de ikke med på snappen? Det er gaver hver eneste dag og hun kaster jo pengene ut vindu i rekordfart 

• Liker 1
Skrevet
Rot skrev (1 minutt siden):

Er det når Talla kjem i den knallrosa kjolen? 😬

Stemmer 👌

• Liker 1
Gjest Polarpuma
Skrevet
1 minutt siden, Heahea1 said:

Jo, jeg kan forstå den. Men følger de ikke med på snappen? Det er gaver hver eneste dag og hun kaster jo pengene ut vindu i rekordfart 

Ikke sikkert de følger med på snappen hennes hver dag. Jeg følger flere på snap, men ikke aktivt. 

Skrevet

Det som er sært er at de må ha spurt henne om adressen. Jeg vet godt hvor hun bor, er lokalkjent. Men hun finnes ikke på 1881 eller noe. 
Så alle som har sendt ting har meldt henne på forhånd. 

Tenk om hun hadde svart "Du, jeg har ikke denne kanalen for at jeg skal ha gaver. Men takk for den gode tanken, koselig at du følger meg."

Men realiteten er "Yes, idiotene sender meg masse stæsj!. Det kan jeg spille på og dra langt!" 😍

• Liker 16
Skrevet
Frøken_ida skrev (12 minutter siden):

Det som er sært er at de må ha spurt henne om adressen. Jeg vet godt hvor hun bor, er lokalkjent. Men hun finnes ikke på 1881 eller noe. 

Tenk om hun hadde svart "Du, jeg har ikke denne kanalen for at jeg skal ha gaver. Men takk for den gode tanken, koselig at du følger meg."

Men realiteten er "Yes, idiotene sender meg masse stæsj!. Det kan jeg spille på og dra langt!" 😍

Jeg har ikke sendt Hu noe ( kommer ikke til og gjøre det heller), men jeg tittet av nysgjerrighet inne på hennes tise for noen uker siden og der har hu skrevet adressen sin på alt hu har lagt ut. Det er nok der de har adressen fra vil jeg tro.

Skrevet
Heahea1 skrev (1 time siden):

Folk sender morgen leveringer og har tom vært å hengt ting på døra…… eller som vi spekulerer i, er dette noe hun gjør selv, for mere sympati🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

• Liker 6
Skrevet
Veranda skrev (37 minutter siden):

Stemmer 👌

For å vere ærleg trur eg ikkje det blikket var av misunnelse. Meir overraskelse. For kjolen var ganske knæsj 😬

• Liker 3
Skrevet

Hjemme igjen og hva skjer ~ jo på med gliset og rett på snap. Vært borte hele helgen,  men prioriterer å snakke til en dings som telefonen. Hva med å prøve å være litt familiekjær?! Det er tross alt farsdag.  Ingen av de andre damene på joviale er i nærheten av Stine. Orker knapt å se snappen hennes ~ kjenner jeg blir uvel av alt hun sier og gjør. Har forresten liten tro på at den barnevernssaken kommer frem igjen. Hva tror dere? Renner den ut i sanden?

• Liker 13
Skrevet

Hvorfor må hun hele tiden eksponere den lille gutten i trusa??

Kjenner at det irriterer meg, for å si det sånn, hu veit ikke en dritt om følgerne sine.

Fullstendig unødvendig 

Er jeg «old fashion»?

• Liker 14
Skrevet

Tråden er ryddet for, persondebatt, ryktespredning, krenkende innlegg og spekulasjoner. 

Sol, admin.

• Liker 2
Skrevet
Tulltulla skrev (32 minutter siden):

Kjenner at det irriterer meg, for å si det sånn, hu veit ikke en dritt om følgerne sine.

Fullstendig unødvendig 

Er jeg «old fashion»?

Det er du ikke. Reagerer på det samme.

• Liker 5
Skrevet
Tulltulla skrev (35 minutter siden):

Fullstendig unødvendig 

Er jeg «old fashion»?

Nei, det er du ikke 🙏 Helt enig med deg.

• Liker 2
Skrevet

I dag har jeg faktisk sett igjennom alle snappene hennes, uten å spole meg frem.

Dama har jo kronisk munndiare, hu messer og messer, blander seg borti de andre sine snapper. 
At hun velger å stå å messe inn i skjermen å ikke legge ungen sin i kveld er for meg en gåte. 

• Liker 21
Skrevet

Skal man analysere snappene når minstemann og husbonden åpner gavene, så er det VELDIG tydelig på at hun allerede vet hva som skjuler seg bak innpakningen. 

Dette er rett og slett kleint å være vitne til🤦🏻‍♀️

• Liker 15
Skrevet
Frøken_ida skrev (2 timer siden):

Ho la selv ut adressen sin/sa den på snap. Opp til flere ganger….

Skrevet (endret)

Har garantert levert gavepankningen i resepsjonen selv 😝🙈

Men denne gangen fikk Jannike også en gave!  🥰

Endret av Veranda
  • Liker 4
Skrevet

Dette er bare vondt å se på. Vær så snill å se på sønnen din. Klem han. Gi han trygghet. Vær der. Jeg fatter ikke at hun klarer å være så avvisende og selvsentrert. Enig i flere uttalelser her, snap og some er hennes rus. Forferdelig.

Veldig betryggende at de eldste er ivaretatt hos en fin og god familie halve tiden, og at yngstemann har en pappa som tilsynelatende er en god omsorgsperson. Tenk å vokse opp og bare se sin mor snakke inn i en skjerm. Han må vel få sjokk når han er på besøk hos andre.

Og seriøst- jeg grøsser av de lange neglene som gnis inn med skinke og tar på alle mulige overflater. Kan ikke huske å ha sett en eneste håndvask på tross av kontinuerlig filming😅 bare lette tørk med tørkepapir. 

• Liker 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...