Minni75 Skrevet 14. november 2021 #4861 Skrevet 14. november 2021 Hyfia skrev (9 timer siden): Hei igjen dere! Det er meg igjen, hun som langet ut mot Stine ang Cluster påstanden hennes. I tillegg har jeg også skrevet at jeg kom til å kontakte de som kan dette med influencere. Og jeg har sendt x-antall Mail å skrevet om sakens kjerne, løgn, svindel, latterliggjøring mot potensielle tenåringer osv, listen ble lang. Jeg har også sendt Mail til TV2 med en lag rekke kritiske spørsmål om deres reportasje om S, jeg ga de også beskjed at hun har spilt på det intervjuet for å motta økonomiske bistand fra hvermannsen i gaten i påskudd av at de pengene skulle gå til advokat. Det gikk en faen i meg en dag å jeg plukket forumet fra hverandre og listet opp alle diagnosene hun hevder å ha. Mailene er skrevet saklig, godt ordlagt, oversiktlig og faktabasert. Ikke faen om hun skal få komme unna med at psykolog er for tapere, en usikker jente/gutt i 17-18 årsalderen kan ha hørt den kommentaren å latt være å oppsøke hjelp, eller enda værre, 12-13 åringer. Jeg mener alle har godt av å gå til psykolog en gang i blant - det er fint å lufte det man sitter på innerst inne for andre en familie og venner, en behandler er nøytral, og kan gi masse verktøy man kan hente frem ved tilfeller man har behov for det. Min far er psykiater og har gitt meg så utrolig mange gode hjelpemidler i forhold til å leve med Cluster samtidig som vi er en aktiv og sosial familie med stort engasjement i lokalsamfunnet og idrett. Uten disse verktøyene vet jeg ikke hvordan jeg skulle håndtert noe etter jeg fikk diagnosen. Ikke pill meg på nesen ved å hevde at hun har det ene og det andre. Jeg føler med hver og en av dere som føler at hun setter deres diagnoser i hennes "bås" Den eneste aktøren jeg har igjen å uttrykke bekymring ovenfor hvordan hun forvalter kanalen sin er Snapchat. Im on it. Og dere, hun skal skatte av inntekt igjennom sosiale medier, bamsesmykkene også. Jeg tror og håper hun går på en saftig smell, Skatteetaten er også informert 😉 Jeg bare krysser fingrene for at du kommer gjennom! Det er så galt det Stine driver med. 6
Alma87 Skrevet 14. november 2021 #4862 Skrevet 14. november 2021 Virker som Stine sin snapkanal er første prioritet denne helgen🙈 absolutt null hensyns til at kanskje andre vil legge ut på sin kanal innimellom.. så når andre prøver å ska filme så er det « jaja nei jeg kan da prate for din kanal å jeg» er ikke så enkelt da når hun durer frem først hele tiden🙈🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 16
Babyblue69 Skrevet 14. november 2021 #4863 Skrevet 14. november 2021 Alma87 skrev (8 minutter siden): Virker som Stine sin snapkanal er første prioritet denne helgen🙈 absolutt null hensyns til at kanskje andre vil legge ut på sin kanal innimellom.. så når andre prøver å ska filme så er det « jaja nei jeg kan da prate for din kanal å jeg» er ikke så enkelt da når hun durer frem først hele tiden🙈🤦🏼♀️🤷🏼♀️ For et liv 😅 Triste greier. 10
Tulltulla Skrevet 14. november 2021 #4864 Skrevet 14. november 2021 Veranda skrev (12 timer siden): Jeg er fra andre siden av landet og forstod den. Har også hørt om plassen Kløfta. Kløfta er vel ikke så langt fra Porsgrunn ? 🤷♀️ Kanskje Veronika og Stine ikke var noe god match? Veronika viser jo mye at hun er dårlig, hun går jo også i behandling. Kanskje Veronika rett og slett er som oss, drit lei 😳😳 18
SnippSnappSnute2 Skrevet 14. november 2021 #4865 Skrevet 14. november 2021 Hyfia skrev (10 timer siden): Hei igjen dere! Det er meg igjen, hun som langet ut mot Stine ang Cluster påstanden hennes. I tillegg har jeg også skrevet at jeg kom til å kontakte de som kan dette med influencere. Og jeg har sendt x-antall Mail å skrevet om sakens kjerne, løgn, svindel, latterliggjøring mot potensielle tenåringer osv, listen ble lang. Jeg har også sendt Mail til TV2 med en lag rekke kritiske spørsmål om deres reportasje om S, jeg ga de også beskjed at hun har spilt på det intervjuet for å motta økonomiske bistand fra hvermannsen i gaten i påskudd av at de pengene skulle gå til advokat. Det gikk en faen i meg en dag å jeg plukket forumet fra hverandre og listet opp alle diagnosene hun hevder å ha. Mailene er skrevet saklig, godt ordlagt, oversiktlig og faktabasert. Ikke faen om hun skal få komme unna med at psykolog er for tapere, en usikker jente/gutt i 17-18 årsalderen kan ha hørt den kommentaren å latt være å oppsøke hjelp, eller enda værre, 12-13 åringer. Jeg mener alle har godt av å gå til psykolog en gang i blant - det er fint å lufte det man sitter på innerst inne for andre en familie og venner, en behandler er nøytral, og kan gi masse verktøy man kan hente frem ved tilfeller man har behov for det. Min far er psykiater og har gitt meg så utrolig mange gode hjelpemidler i forhold til å leve med Cluster samtidig som vi er en aktiv og sosial familie med stort engasjement i lokalsamfunnet og idrett. Uten disse verktøyene vet jeg ikke hvordan jeg skulle håndtert noe etter jeg fikk diagnosen. Ikke pill meg på nesen ved å hevde at hun har det ene og det andre. Jeg føler med hver og en av dere som føler at hun setter deres diagnoser i hennes "bås" Den eneste aktøren jeg har igjen å uttrykke bekymring ovenfor hvordan hun forvalter kanalen sin er Snapchat. Im on it. Og dere, hun skal skatte av inntekt igjennom sosiale medier, bamsesmykkene også. Jeg tror og håper hun går på en saftig smell, Skatteetaten er også informert 😉 Tusen takk 🙏 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 14. november 2021 #4866 Skrevet 14. november 2021 Hyfia skrev (10 timer siden): Hun har penger til det hun vil ha penger til, seg selv. Hvis jeg hadde holdt på sånn hadde mannen min gått fra meg tror jeg. Vi har over snittet god råd, men jeg hadde aldri sløst så mye som hun gjør uansett. Vi har barn som en gang i fremtiden skal gå universitet/høyskole og inn på boligmarkedet. Vi setter av 5000,- til hvert barn hver mnd. Vi er heldige som har den muligheten. Det kunne hun gjort også, ikke nødvendigvis 5000,- men 100,- her, 149,- der blir store summer over lang tid, de kunne hun fint ha spart til advokat og guttene sine! ❤
Whitesnake69 Skrevet 14. november 2021 #4867 Skrevet 14. november 2021 Hyfia skrev (10 timer siden): Hei igjen dere! Det er meg igjen, hun som langet ut mot Stine ang Cluster påstanden hennes. I tillegg har jeg også skrevet at jeg kom til å kontakte de som kan dette med influencere. Og jeg har sendt x-antall Mail å skrevet om sakens kjerne, løgn, svindel, latterliggjøring mot potensielle tenåringer osv, listen ble lang. Jeg har også sendt Mail til TV2 med en lag rekke kritiske spørsmål om deres reportasje om S, jeg ga de også beskjed at hun har spilt på det intervjuet for å motta økonomiske bistand fra hvermannsen i gaten i påskudd av at de pengene skulle gå til advokat. Det gikk en faen i meg en dag å jeg plukket forumet fra hverandre og listet opp alle diagnosene hun hevder å ha. Mailene er skrevet saklig, godt ordlagt, oversiktlig og faktabasert. Ikke faen om hun skal få komme unna med at psykolog er for tapere, en usikker jente/gutt i 17-18 årsalderen kan ha hørt den kommentaren å latt være å oppsøke hjelp, eller enda værre, 12-13 åringer. Jeg mener alle har godt av å gå til psykolog en gang i blant - det er fint å lufte det man sitter på innerst inne for andre en familie og venner, en behandler er nøytral, og kan gi masse verktøy man kan hente frem ved tilfeller man har behov for det. Min far er psykiater og har gitt meg så utrolig mange gode hjelpemidler i forhold til å leve med Cluster samtidig som vi er en aktiv og sosial familie med stort engasjement i lokalsamfunnet og idrett. Uten disse verktøyene vet jeg ikke hvordan jeg skulle håndtert noe etter jeg fikk diagnosen. Ikke pill meg på nesen ved å hevde at hun har det ene og det andre. Jeg føler med hver og en av dere som føler at hun setter deres diagnoser i hennes "bås" Den eneste aktøren jeg har igjen å uttrykke bekymring ovenfor hvordan hun forvalter kanalen sin er Snapchat. Im on it. Og dere, hun skal skatte av inntekt igjennom sosiale medier, bamsesmykkene også. Jeg tror og håper hun går på en saftig smell, Skatteetaten er også informert 😉 Fy flate så bra 👍 2
Gjest Polarpuma Skrevet 14. november 2021 #4868 Skrevet 14. november 2021 10 hours ago, Hyfia said: Hei igjen dere! Det er meg igjen, hun som langet ut mot Stine ang Cluster påstanden hennes. I tillegg har jeg også skrevet at jeg kom til å kontakte de som kan dette med influencere. Og jeg har sendt x-antall Mail å skrevet om sakens kjerne, løgn, svindel, latterliggjøring mot potensielle tenåringer osv, listen ble lang. Jeg har også sendt Mail til TV2 med en lag rekke kritiske spørsmål om deres reportasje om S, jeg ga de også beskjed at hun har spilt på det intervjuet for å motta økonomiske bistand fra hvermannsen i gaten i påskudd av at de pengene skulle gå til advokat. Det gikk en faen i meg en dag å jeg plukket forumet fra hverandre og listet opp alle diagnosene hun hevder å ha. Mailene er skrevet saklig, godt ordlagt, oversiktlig og faktabasert. Ikke faen om hun skal få komme unna med at psykolog er for tapere, en usikker jente/gutt i 17-18 årsalderen kan ha hørt den kommentaren å latt være å oppsøke hjelp, eller enda værre, 12-13 åringer. Jeg mener alle har godt av å gå til psykolog en gang i blant - det er fint å lufte det man sitter på innerst inne for andre en familie og venner, en behandler er nøytral, og kan gi masse verktøy man kan hente frem ved tilfeller man har behov for det. Min far er psykiater og har gitt meg så utrolig mange gode hjelpemidler i forhold til å leve med Cluster samtidig som vi er en aktiv og sosial familie med stort engasjement i lokalsamfunnet og idrett. Uten disse verktøyene vet jeg ikke hvordan jeg skulle håndtert noe etter jeg fikk diagnosen. Ikke pill meg på nesen ved å hevde at hun har det ene og det andre. Jeg føler med hver og en av dere som føler at hun setter deres diagnoser i hennes "bås" Den eneste aktøren jeg har igjen å uttrykke bekymring ovenfor hvordan hun forvalter kanalen sin er Snapchat. Im on it. Og dere, hun skal skatte av inntekt igjennom sosiale medier, bamsesmykkene også. Jeg tror og håper hun går på en saftig smell, Skatteetaten er også informert ;-) Tampen brenner Stine🔥
Flettfrid Skrevet 14. november 2021 #4869 Skrevet 14. november 2021 Tulltulla skrev (46 minutter siden): Kanskje Veronika og Stine ikke var noe god match? Veronika viser jo mye at hun er dårlig, hun går jo også i behandling. Kanskje Veronika rett og slett er som oss, drit lei 😳😳 2 primadonnaer går sjelden sammen. Forhåpentligvis er Veronika fornuftig nok til å trekke seg unna. For den evnen tror jeg neppe dronningen av Brummundal har 🙈🙄 12
Tulltulla Skrevet 14. november 2021 #4870 Skrevet 14. november 2021 Flettfrid skrev (11 minutter siden): 2 primadonnaer går sjelden sammen. Forhåpentligvis er Veronika fornuftig nok til å trekke seg unna. For den evnen tror jeg neppe dronningen av Brummundal har 🙈🙄 Skal ikke hause opp noe diskusjon ang Veronika og jeg er slettes ikke fan av alt hun driver med på joviale heller. men tror ( kjenner hu ikke, ikke følger jeg henne) at hun har litt mere selvinnsikt enn Stine. Men for å si det sånn, er mange primadonnaer i Joviale 🤣🤣 Andrea er vel kanskje en av de som er mest nedpå🤷♀️🤷♀️ 13
SnippSnappSnute2 Skrevet 14. november 2021 #4871 Skrevet 14. november 2021 Så godt å se at du har så mye energi og overskudd en hel helg Stine. Frisk luft, mennesker og gode aktiviteter i hverdagen gjør godt for de fleste. Godt du ikke måtte sitte på rommet hele helgen pga sosial angst, smerter og lite energi. Flott å høre at du har sovet godt en hel helg. Familien din blir garantert glad for å få hjem ei med masse energi og overskudd. Nyt det. 24
SnippSnappSnute2 Skrevet 14. november 2021 #4872 Skrevet 14. november 2021 Får så vondt av Jannicke som må forsvare seg hele tiden. Hun blir stadig irettesatt og pirket på av frk.flink. Hva er poenget med å poengtere hvor flink hun er hele tiden. Er det ikke bedre å bruke tid med damenene, når man endelig er på husmorferie. Stine som selv har vokst opp med kritikk og irettesettelse. Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg. Hun bør virkelig forstå at hun ikke kan holde på sånn med mennesker rundt seg. Jeg hadde blitt stresset, såret og lei meg. Min Ptst hadde kjørt meg rett i bakken. Skjerp deg Stine. 15
camie Skrevet 14. november 2021 #4873 Skrevet 14. november 2021 Gave på hotellet fra følger....altså ser ikke andre folk det vi ser? Glemmer ikke det blikket i heisen, hvor hun målte Talla fra topp til tå🤦🏻♀️ 8
non_stop Skrevet 14. november 2021 #4874 Skrevet 14. november 2021 Har sittet å lest litt i denne tråden med ujevne mellomrom uten helt å vite hvem hun var, og må si jeg ble både litt sjokka og skuffet når jeg forsto at dette er samme dame som blir intervjuet her https://www.tv2.no/a/11792906/. For jeg husker jeg fikk ordentlig vondt av henne i den saken og syntes hun virket både reflektert og sterk til tross for den vanskelige barndommen. Her i tråden virker hun jo som en drage 😳 10
Gjest Polarpuma Skrevet 14. november 2021 #4875 Skrevet 14. november 2021 8 minutter siden, non_stop said: Har sittet å lest litt i denne tråden med ujevne mellomrom uten helt å vite hvem hun var, og må si jeg ble både litt sjokka og skuffet når jeg forsto at dette er samme dame som blir intervjuet her https://www.tv2.no/a/11792906/. For jeg husker jeg fikk ordentlig vondt av henne i den saken og syntes hun virket både reflektert og sterk til tross for den vanskelige barndommen. Her i tråden virker hun jo som en drage 😳 Jeg har også sett det klipp. Og der virker hun veldig reflektert og sterk ja, og helt annerledes enn hva hun er på snap-kanalen sin. Jeg er også enig med henne i den reportasjen at hun skulle hatt innsyn i saken sin, og ikke delvis innsyn. Det er flere ting jeg holder med henne i. Men de temaer drukner dessverre i alt annet hun viser.
Babyblue69 Skrevet 14. november 2021 #4876 Skrevet 14. november 2021 (endret) non_stop skrev (1 time siden): Har sittet å lest litt i denne tråden med ujevne mellomrom uten helt å vite hvem hun var, og må si jeg ble både litt sjokka og skuffet når jeg forsto at dette er samme dame som blir intervjuet her https://www.tv2.no/a/11792906/. For jeg husker jeg fikk ordentlig vondt av henne i den saken og syntes hun virket både reflektert og sterk til tross for den vanskelige barndommen. Her i tråden virker hun jo som en drage 😳 Det var sånn jeg begynte å følge henne. Jeg ga til spleis fordi jeg trodde hun trengte pengene. Jeg følte virkelig med henne og ønsket å støtte. Underveis som jeg fulgte henne dannet det seg et bilde av ei dame som spiller på andres følelser. Hun handler over evne. Mye innkjøp av sminke, klær, blomster osv. Mye påpeker hun at er kjøpt på salg. Uansett så burde disse pengene gå til advokatregninger. Mange føler seg lurt og ført bak lyset pga handlemanien hennes. Ofte sa hun at ting bare hoppet opp i handlekurven hennes… Vi som har gitt henne penger har bidratt til at hun kan ha dette høye forbruket. Hun har også fremstilt seg som ei med dårlig selvbilde. Det vi ser er ei som digger seg selv foran kameraet. Hun kritiserer følgere og navngir barnevernsansatt med navn. Kaller opp vedkommende og følgere. Følgere blir kalt for dumme følgere og fittekjærringer / fittetryner. Hun godtar ikke spørsmål fra følgere som setter spørsmålstegn ved ting. Disse blir blokkert. Hun vil kun ha ros og ikke konstruktiv kritikk. Legger ofte ut godord fra følgere, sånn at andre følgere kan få se dette. Helts meldinger om hvor vakker og flott hun er. Listen er dessverre lang. Hun er ikke den hun utga seg for å være på TV2. Endret 14. november 2021 av Babyblue69 15
Heahea1 Skrevet 14. november 2021 #4877 Skrevet 14. november 2021 Har noen her inne sendt gave til ho? For jeg er genuint nyskjerrig på hvorfor? Altså ho har jo ting tytene ut av øra også får ho gaver i fleng.. Why? 6
Nussepus Skrevet 14. november 2021 #4878 Skrevet 14. november 2021 Heahea1 skrev (16 minutter siden): Har noen her inne sendt gave til ho? For jeg er genuint nyskjerrig på hvorfor? Altså ho har jo ting tytene ut av øra også får ho gaver i fleng.. Why? Fordi noen følgerne er stokk dumme? 8
Babyblue69 Skrevet 14. november 2021 #4879 Skrevet 14. november 2021 Nussepus skrev (15 minutter siden): Fordi noen følgerne er stokk dumme? De er ikke dumme, men blåøyde. 6
Arkin Skrevet 14. november 2021 #4880 Skrevet 14. november 2021 Heahea1 skrev (45 minutter siden): Har noen her inne sendt gave til ho? For jeg er genuint nyskjerrig på hvorfor? Altså ho har jo ting tytene ut av øra også får ho gaver i fleng.. Why? Nei ikke gave, men desverre bidratt til Spleisen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå