Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men at enkelt skal harserlere og latterliggjør på snappen er absolutt IKKE kurant🤦🏻‍♀️

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitte sånn å skrike ut at de vil ha kake,uff. Blitt så god venninne med Talla😊

• Liker 1
Skrevet
Syrinia skrev (29 minutter siden):

Sitte sånn å skrike ut at de vil ha kake,uff. Blitt så god venninne med Talla😊

Passe barnslig.  De er nok venner kunn i kveld,  tror neppe de to er en god match 

• Liker 9
Skrevet

Dere skjønner vel at Stine har vært her inne og lest, derfor så plutselig god venninne med Talla 😅 slik at hun kan bevise at sladrekjærringene på KG tar feil 😂 Hun er så lett å gjennomskue 😅

• Liker 15
Skrevet

skjemmes når han synger den fine sangen å de joviale sitter å filmer, ler og fjaser. alle andre i selskapet er stille og gir oppmerksomheten til artisten.. men ikke joviale-tenåringer. Værre en vi var på 14iss fylla.

• Liker 20
Skrevet
Agurk skrev (10 minutter siden):

Dere skjønner vel at Stine har vært her inne og lest, derfor så plutselig god venninne med Talla 😅 slik at hun kan bevise at sladrekjærringene på KG tar feil 😂 Hun er så lett å gjennomskue 😅

Samme tenkte jeg😅

• Liker 3
Skrevet

La nå damene få kose seg i festlig lag uten svada her inne. De er alle venner, og ingen er frekke med hverandre. Take a chill pill. 
Jeg er selv på jentetur i helga, det er bare sunt for kropp og sjel som man kan leve lenge på med gode minner.

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, Hyfia said:

Hei igjen dere! Det er meg igjen, hun som langet ut mot Stine ang Cluster påstanden hennes. I tillegg har jeg også skrevet at jeg kom til å kontakte de som kan dette med influencere. Og jeg har sendt x-antall Mail å skrevet om sakens kjerne, løgn, svindel, latterliggjøring mot potensielle tenåringer osv, listen ble lang.  Jeg har også sendt Mail til TV2 med en lag rekke kritiske spørsmål om deres reportasje om S, jeg ga de også beskjed at hun har spilt på det intervjuet for å motta økonomiske bistand fra hvermannsen i gaten i påskudd av at de pengene skulle gå til advokat. Det gikk en faen i meg en dag å jeg plukket forumet fra hverandre og listet opp alle diagnosene hun hevder å ha. Mailene er skrevet saklig, godt ordlagt, oversiktlig og faktabasert. Ikke faen om hun skal få komme unna med at psykolog er for tapere, en usikker jente/gutt i 17-18 årsalderen kan ha hørt den kommentaren å latt være å oppsøke hjelp, eller enda værre, 12-13 åringer. Jeg mener alle har godt av å gå til psykolog en gang i blant - det er fint å lufte det man sitter på innerst inne for andre en familie og venner, en behandler er nøytral, og kan gi masse verktøy man kan hente frem ved tilfeller man har behov for det. Min far er psykiater og har gitt meg så utrolig mange gode hjelpemidler i forhold til å leve med Cluster samtidig som vi er en aktiv og sosial familie med stort engasjement i lokalsamfunnet og idrett. Uten disse verktøyene vet jeg ikke hvordan jeg skulle håndtert noe etter jeg fikk diagnosen. Ikke pill meg på nesen ved å hevde at hun har det ene og det andre. Jeg føler med hver og en av dere som føler at hun setter deres diagnoser i hennes "bås" Den eneste aktøren jeg har igjen å uttrykke bekymring ovenfor hvordan hun forvalter kanalen sin er Snapchat. Im on it. Og dere, hun skal skatte av inntekt igjennom sosiale medier, bamsesmykkene også. Jeg tror og håper hun går på en saftig smell, Skatteetaten er også informert 😉

❤️🙏👏

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg tenker at hvis man har så dårlig råd at man ber andre betale for advokatutgifter, så betaler man ikke for fornying av overfylt klesskap, selvbruning, nye sko og masse annet shoppingsrelatert som man strengt tatt ikke trenger. Alle de pengene kunne vært spart og brukt på advokat. Sånn overforbruk som hun viser er det åpenbart at hun har midlene til å betale advokat selv. 

Endret av Gjenferdet
  • Liker 25
Skrevet (endret)
Gjenferdet skrev (6 minutter siden):

Jeg tenker at hvis man har så dårlig råd at man ber andre betale for advokatutgifter, så betaler man ikke for fornying av overfylt klesskap, selvbruning, nye sko og masse annet shoppingsrelatert som man strengt tatt ikke trenger. 

Hun har penger til det hun vil ha penger til, seg selv. Hvis jeg hadde holdt på sånn hadde mannen min gått fra meg tror jeg. Vi har over snittet god råd, men jeg hadde aldri sløst så mye som hun gjør uansett. Vi har barn som en gang i fremtiden skal gå universitet/høyskole og inn på boligmarkedet. Vi setter av 5000,- til hvert barn hver mnd. Vi er heldige som har den muligheten. Det kunne hun gjort også, ikke nødvendigvis 5000,- men 100,- her, 149,- der blir store summer over lang tid, de kunne hun fint ha spart til advokat og guttene sine! 

Endret av Hyfia
  • Liker 17
Skrevet
6 minutter siden, Gjenferdet said:

Jeg tenker at hvis man har så dårlig råd at man ber andre betale for advokatutgifter, så betaler man ikke for fornying av overfylt klesskap, selvbruning, nye sko og masse annet shoppingsrelatert som man strengt tatt ikke trenger. Alle de pengene kunne vært spart og brukt på advokat. Sånn overforbruk som hun viser er det åpenbart at hun har midlene til å betale advokat selv. 

Ja helt enig. Idag ble det en ny hvit jakke (nesten lik den hun har som alltid er kjøpt på New Yorker…) bare i lang versjon. Vi aldre må oftest velge å ikke kjøpe verken lang eller kort versjon, fordi vi prioriterte å kjøpe vinterjakker til barna feks…😖

• Liker 16
Skrevet
Hyfia skrev (4 minutter siden):

Hun har penger til det hun vil ha penger til, seg selv. Hvis jeg hadde holdt på sånn hadde mannen min gått fra meg tror jeg. Vi har over snittet god råd, men jeg hadde aldri sløst så mye som hun gjør uansett. Vi har barn som en gang i fremtiden skal gå universitet/høyskole og inn på boligmarkedet. Vi setter av 5000,- til hvert barn hver mnd. Vi er heldige som har den muligheten. Det kunne hun gjort også, ikke nødvendigvis 5000,- men 100,- her, 149,- der blir store summer over lang tid, de kunne hun fint ha spart til advokat og guttene sine! 

Linye skrev (1 minutt siden):

Ja helt enig. Idag ble det en ny hvit jakke (nesten lik den hun har som alltid er kjøpt på New Yorker…) bare i lang versjon. Vi aldre må oftest velge å ikke kjøpe verken lang eller kort versjon, fordi vi prioriterte å kjøpe vinterjakker til barna feks…😖

Provoserende at hun kjøper og kjøper nye ting hele tiden, samtidig som hun har håvet inn store summer på spleis. 

• Liker 7
Skrevet
Hyfia skrev (1 time siden):

Hei igjen dere! Det er meg igjen, hun som langet ut mot Stine ang Cluster påstanden hennes. I tillegg har jeg også skrevet at jeg kom til å kontakte de som kan dette med influencere. Og jeg har sendt x-antall Mail å skrevet om sakens kjerne, løgn, svindel, latterliggjøring mot potensielle tenåringer osv, listen ble lang.  Jeg har også sendt Mail til TV2 med en lag rekke kritiske spørsmål om deres reportasje om S, jeg ga de også beskjed at hun har spilt på det intervjuet for å motta økonomiske bistand fra hvermannsen i gaten i påskudd av at de pengene skulle gå til advokat. Det gikk en faen i meg en dag å jeg plukket forumet fra hverandre og listet opp alle diagnosene hun hevder å ha. Mailene er skrevet saklig, godt ordlagt, oversiktlig og faktabasert. Ikke faen om hun skal få komme unna med at psykolog er for tapere, en usikker jente/gutt i 17-18 årsalderen kan ha hørt den kommentaren å latt være å oppsøke hjelp, eller enda værre, 12-13 åringer. Jeg mener alle har godt av å gå til psykolog en gang i blant - det er fint å lufte det man sitter på innerst inne for andre en familie og venner, en behandler er nøytral, og kan gi masse verktøy man kan hente frem ved tilfeller man har behov for det. Min far er psykiater og har gitt meg så utrolig mange gode hjelpemidler i forhold til å leve med Cluster samtidig som vi er en aktiv og sosial familie med stort engasjement i lokalsamfunnet og idrett. Uten disse verktøyene vet jeg ikke hvordan jeg skulle håndtert noe etter jeg fikk diagnosen. Ikke pill meg på nesen ved å hevde at hun har det ene og det andre. Jeg føler med hver og en av dere som føler at hun setter deres diagnoser i hennes "bås" Den eneste aktøren jeg har igjen å uttrykke bekymring ovenfor hvordan hun forvalter kanalen sin er Snapchat. Im on it. Og dere, hun skal skatte av inntekt igjennom sosiale medier, bamsesmykkene også. Jeg tror og håper hun går på en saftig smell, Skatteetaten er også informert 😉

Så bra at du har tatt tak i det👏🙌🤗

• Liker 7
Skrevet
Hyfia skrev (1 time siden):

Oppdater oss gjerne om du får svar. ❤️

• Liker 8
Skrevet
Linye skrev (1 time siden):

Å den er kjøpt på Bik Bok for de som lurer..

• Liker 6
Skrevet
Gjenferdet skrev (2 timer siden):

Oppdater oss gjerne om du får svar. ❤️

Selvfølgelig! 😊

• Liker 6
Skrevet
Babyblue69 skrev (18 timer siden):

Jeg er også sånn som deg på mine dårlige dager. Det er kun mine nærmeste som ser hvordan jeg har det da. Jeg ser ikke frisk ut. Helt utmattet og mye smerter. Det klarer jeg ikke å skjule på noen måte. Vi får håpe nå at de fleste gjennomskuer Stines påståtte diagnoser. Jeg forstår at jeg har blitt lurt trill rundt av henne. Sendte henne råd og gode ord fordi jeg følte med henne. Det er helt nydelig å ikke følge henne lenger. Det ble rett og slett provoserende å følge henne. Det gikk så langt at jeg følte meg uvel bare av å se ansiktet hennes. Så kraftig negativ påvirkning har hun på meg pga personligheten hennes. Jeg har valgt å være her inne i stedet for å få noe oppdateringer på barnevernsaken. Vi med kroniske sykdommer må stå sammen og støtte hverandre det beste vi kan ❤️ Jeg heier på oss ❤️

Har det på akkurat samme måte. Følger ikke lenger.  Orket ikke mer av henne å tenker også at for hver følger hun har gjør henne også mer innbildsk å lar hun også få disse såkalte «samarbeidene» når hun viser til antall følgere. Så er man på en måte å støtter disse samarbeidene som bare går på hår, negler etc etc..

• Liker 7
Skrevet
Brumundaline skrev (På 12.11.2021 den 8.04):

Akkurat det tenkte jeg også med en gang de fortalte at de skulle samles til julebord og bursdag🤣🤣🤣 #jovialedramaqueens 😂

Ser også at hun fremstår som at hun "lager" og selger bamseanheng og markører fordi så mange følgere vil ha. Og ikke for at hun skal kose seg med jobben, og tjene penger!! At det er bare et ork og alt er negativt med det, at hun gjør det kun for at følgerne vil. Skal love deg at hun gjør det KUN for at hun tjener blodig grovt på det! Fy fxxn hun har tjent mange tusen på det. Og hun er langt over grensa for å betale skatt. Og om hun noen gang sier at hun betaler skatt for det, eller oppgir de summene på selvangivelsen(som det het før), så gjør hun garantert ikke det. Hun har også passert grensa for trekk i uføretrygd så det suser! Men hun kommer nok unna med det... Håper noen varsler de rette instanser om dette, for jeg unner henne faktisk ikke å slippe å betale flere tusen i skatt, det pga opptreden hennes og sånn hun behandler følgere og alle andre som krysser hennes vei her i livet. 

Og mtp at vi vet hun leser her inne, så syns jeg det er rart at hun fortsetter å avsløre seg selv, f.eks si hun har hatt migreneanfall på natta, men starter dagen med å hoppe og danse, sier nakken er låst men sitter på en barkrakk og henger med hode over bamser og markører.... Hvordan i all verden skal man tro på at hun har så sterke smerter at hun må bruke A-preparat, hvordan skal man tro på at hun har clusterhodepine, angst, ME/fattigue og alle de andre diagnosene hun til stadighet ramser opp. Så lite troverdig at jeg blir kvalm!! Men det ser ut for at hun kan seile gjennom livet med å lyve så mye hun vil, få fordeler pga det og fortsatt er det ingen som tar henne for det, ingen stopper henne. Selvsagt fortsetter hun, det er jo lønnsomt for hun.

Jeg har tatt tak i det, les på nest siste side 😉

• Liker 3
Skrevet
Hyfia skrev (9 timer siden):

Støtter deg 100 prosent 🙏 ❤️

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...