Gjest Chroma Skrevet 13. november 2021 #4821 Skrevet 13. november 2021 Frøken_ida skrev (3 minutter siden): Stine og jannike må jo diskutere det at Stine la ut om henne på feil snap.😘 Hvor ser du det?
Alisha* Skrevet 13. november 2021 #4822 Skrevet 13. november 2021 Altså ~ Kjenner ingen som er så opptatt av å vise seg frem som den dama der. Det er sminke, hår,klær og vrikking i alle slags posisjoner hele tiden. Noe så "meg selv" har jeg aldri sett. Burde heller hatt fokus på de hun er sammen med. Prøve å ha det litt gøy med venninner, istede for å himle med øynene mot de. På meg virker hun totalt uinteressert i å ha en god tone med noen. Gjenstår å se hvordan kvelden og natten utarter seg. 15
SnippSnappSnute2 Skrevet 13. november 2021 #4823 Skrevet 13. november 2021 Flettfrid skrev (1 time siden): Nei, hun sa selv at hun gikk å la seg i 12 tiden når de dro ut. Stine sa hunla seg først kl.24. Jannicke hadde lagt seg hos en annen for ikke å forstyrre Stine. Noe Stine satte pris på. Hun hadde sovet en hel natt og 8 timer.
Babyblue69 Skrevet 13. november 2021 #4824 Skrevet 13. november 2021 Syrinia skrev (25 minutter siden): Så den heis snapen. Blikket til Stine på Talla da de gikk ut av heisen. Litt sjalusi,tro... Hadde et blikk kunne drepe… 😅 5
SnippSnappSnute2 Skrevet 13. november 2021 #4825 Skrevet 13. november 2021 Gjenferdet skrev (1 time siden): Hele livet mitt har gått til psykisk sykdom. Jeg vet ikke om noe annet. Traumatisert fra før jeg kunne gå og hadde språk. De første traumene oppstod nesten ved fødsel, og siste traume var i 2019. Da var jeg over 20 år. Omsorgssituasjonen stabiliserte seg etter at barnevernet tok over omsorgen, men jeg hadde store emosjonelle skader fra tidlige barneår. Det har også vært mye traumer utenfor hjemmet. Mobbing, vold, overgrep, grenseoverskridelser… Ikke minst dødsfall og (fysisk) alvorlig sykdom, som ingen kan klandres for. + +. Og det ser dessverre ut som at jeg er så hardt rammet av traumene at jeg heller ikke kan bli helt frisk. All belastningen har gitt seg utslag i en utmattelse som har vart i snart 10 år nå. Kroppen eldes, sier psykiater. Jeg er bare i begynnelsen av tyveårene, men kroppen har mindre energi enn mine besteforeldre på 80. Jeg gjør det jeg må, men er aldri uthvilt. Jeg har vært inn og ut av forskjellige behandlingsforløp i en årrekke nå, og flere vil det bli. Tiden etter siste traume i 2019 har gått til å gjøre meg mer kjent med hjelpeapparatet, kontakte politi, anmelde vold, snakke med krisesenter og NOK, sende brev og klager, søke om erstatning m.m. Til et ønske om en closure, avslutning, og gjenopprettelse av det som har vært. Derfor begynte jeg å følge Stine. Fordi jeg lot meg inspirere av en som turte å ta kampene med hele Norge på slep. Aldri om jeg hadde klart å ha Norge på slep nå som jeg står midt i det. Nå ble det mye om meg her, men poenget er litt som du sier. Både fysisk og psykisk sykdom er forferdelig for de som rammes. Ønsker deg også god bedring, og takk for omtanke. ❤️ Jeg føler med dere alle her inne som er syke, enten av fysiske eller psykiske årsaker, eller begge deler. Det er vondt uansett. ❤❤❤. Kjære deg, for en historie du bærer med deg. Jeg får så lyst til å gi deg en god klem og masse omsorg ❤. Sender det over til deg ❤❤❤. Det er akkurat dette jeg kjenner på, iforhold til Stine og hennes snap. Sårbare mennesker som trenger ambassadører bør i mitt hode ikke følge henne. Å møte "likemenn/kvinner" betyr så enormt mye når man har opplevd så mye dramatisk. Tillit tillit tillit. Desverre er denne dama ikke ambassadør for det. Håper du får hjelpen du trenger. Hvem er viktigst. Du er nr.1❤ 8
Veranda Skrevet 13. november 2021 #4826 Skrevet 13. november 2021 Babyblue69 skrev (13 minutter siden): Hadde et blikk kunne drepe… 😅 😂😂😂
Flettfrid Skrevet 13. november 2021 #4827 Skrevet 13. november 2021 Har vanskelig for å se for meg at Stine og Talla er match 🙈 men tror Jannike og Talla har mye tilfelles. Det kan være litt tungt å svelge for selveste dronninga av Brummundalen 🤮😎😁 18
Tulltulla Skrevet 13. november 2021 #4828 Skrevet 13. november 2021 Synes hun slang litt til Veronika når de skulle sette seg Tilbords 4
Veranda Skrevet 13. november 2021 #4829 Skrevet 13. november 2021 (endret) Tulltulla skrev (5 minutter siden): Synes hun slang litt til Veronika når de skulle sette seg Tilbords Da hun spurte om Veronika var fra Kløfta ? 🙈😂 Endret 13. november 2021 av Veranda 5
Silva Pluvialis Skrevet 13. november 2021 #4830 Skrevet 13. november 2021 (endret) ❤️ Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 9
Minni75 Skrevet 13. november 2021 #4831 Skrevet 13. november 2021 Veranda skrev (14 minutter siden): Da hun spurte om Veronika var fra Kløfta ? 🙈😂 Misunnelig på at Veronika har store pupper. Hun har selv noen frimerker og får aldri kløft. Vi kan selvfølgelig lage en spleis da. 11
Tulltulla Skrevet 13. november 2021 #4833 Skrevet 13. november 2021 Veranda skrev (15 minutter siden): Da hun spurte om Veronika var fra Kløfta ? 🙈😂 Tror ikke Veronika skjønte den helt, ikke alle som veit hvor Kløfta er. Hørte bare hu lo rått etterpå. 3
Sol Rampelyset Skrevet 13. november 2021 #4834 Skrevet 13. november 2021 Tråden er stengt for moderering. Sol, admin. 1
Sol Rampelyset Skrevet 13. november 2021 #4835 Skrevet 13. november 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin.
Jajajane Skrevet 13. november 2021 #4836 Skrevet 13. november 2021 Tulltulla skrev (1 time siden): Tror ikke Veronika skjønte den helt, ikke alle som veit hvor Kløfta er. Hørte bare hu lo rått etterpå. Med tanke på at Veronika sa: nei, jeg er fra Porsgrunn! Så skjønte hun nok ikke vitsen... Vet ikke om humoren til Stine er litt vel lokal. Jeg er fra området og skjønte at hun mente Kløfta som i utringning. Typisk slæsk på byen-kommentar. Er ikke sikkert denne vitsen er kjent i resten av landet 🤷♀️ 5
Gjest Polarpuma Skrevet 13. november 2021 #4837 Skrevet 13. november 2021 5 minutter siden, Jajajane said: Med tanke på at Veronika sa: nei, jeg er fra Porsgrunn! Så skjønte hun nok ikke vitsen... Vet ikke om humoren til Stine er litt vel lokal. Jeg er fra området og skjønte at hun mente Kløfta som i utringning. Typisk slæsk på byen-kommentar. Er ikke sikkert denne vitsen er kjent i resten av landet 🤷♀️ Denne vitsen er kjent i hele landet.
Veranda Skrevet 13. november 2021 #4838 Skrevet 13. november 2021 Tulltulla skrev (1 time siden): Tror ikke Veronika skjønte den helt, ikke alle som veit hvor Kløfta er. Hørte bare hu lo rått etterpå. Jeg er fra andre siden av landet og forstod den. Har også hørt om plassen Kløfta. Kløfta er vel ikke så langt fra Porsgrunn ? 🤷♀️ 2
Lillemor1982 Skrevet 13. november 2021 #4839 Skrevet 13. november 2021 Veranda skrev (11 minutter siden): Jeg er fra andre siden av landet og forstod den. Har også hørt om plassen Kløfta. Kløfta er vel ikke så langt fra Porsgrunn ? 🤷♀️ Bare 20 mil 🤷♀️😂😂😂
camie Skrevet 13. november 2021 #4840 Skrevet 13. november 2021 Lillemor1982 skrev (29 minutter siden): Bare 20 mil 🤷♀️😂😂😂 Kan signere den HELT opp til Nord-Norge! Kløfta er jo meget kjent her oppe, og man trenger ikke påfyll for kløfta, sånn går dagan ✌🏻 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå