Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
FrkZ skrev (2 minutter siden):

Det blir spennende å se hvordan det går når gjengen er samla ja. Mange ulike, men sterke personligheter😅Er det ikke alle i gruppa som skal være med? 

Nei ikke alle , sikkert ikke alle som har mulighet men syns det stod at de var 8 stk som skulle være med denne helgen , 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er mest spent på hvor sliten og syk hun blir neste uke, må klare å syte til seg litt Morgenlevering og trøstepakker i posten da 🤩😇

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 12
Skrevet

Ser allerede nå at Stine er giftig i ett vennskapsforhold. Hun trykker andre ned og føler seg dermed bedre selv. Så det nå når hun snakket om Jannicke om at hun trodde hun gruet seg, men Jannicke var mye verre. Så svarer Jannicke noe og da håner hu tilbake at hun også er bønder i byen på en litt flåsete måte. Dermed er hun selv bedre og får jannike til å fremstå som nervøs.

Selv om Stine sa hun gruet seg så til dette nå i flere dager og gledet seg til å treffe Jannicke. Jannicke beroliger henne, men hu skal da fremstå så mye tryggere og mindre nervøs sjøl🤢 Gleder meg til å se utviklingen her og om alle joviale liker tonen til Stine.🤪 Så lenge det er shopping på agendaen går det vel rolig for seg, for der er de like gode.😀

• Liker 19
Skrevet
Polarpuma skrev (10 timer siden):

Jeg synes det er rart at alle vondter, migrene og symptomer er svisj borte nå når det skal skje noe spennende i helga! Abra kadabra. Hun er alltid så syk hele tida når familien er hjemme, eller rettere sagt når de kommer hjem fra skole/jobb, men ikke når hun skal ha nye negler, hår, spraytan, shopping, pakking, frem og tilbake til Coop flere ganger, dansing, bamsestyr osv. Tjo hei hvor det går!

Observerer det samme. Hun viser et energi nivå flere med kroniske sykdommer kan drømme om. Putter i seg sukker og energi drikk for å få opp blodsukkeret. Men Fibromyalgien din da Stine? Sukker er en veldig stor trigger, det kan bety takk og farvel til nattesøvnen og mye smerter. 

Å bruke så mye tid, å ha så mye overskudd over så mange dager Stine, jeg kan nevne hår, negler, briller, handling, krangling med copp og post nord ang. pakke, sko krise, pakking, pakking, snapping og pakking. Så mye ordning før en tur med hennes sykdommer og utfordringer. Du er høy på livet. Det henger ikke helt på greip. Jeg blir skikkelig forbannet av oppførsel og adferd. Få kan holde på sånn som dette. 

• Liker 19
Skrevet (endret)
Linye skrev (På 12.11.2021 den 9.37):

Ser allerede nå at Stine er giftig i ett vennskapsforhold. Hun trykker andre ned og føler seg dermed bedre selv. Så det nå når hun snakket om Jannicke om at hun trodde hun gruet seg, men Jannicke var mye verre. Så svarer Jannicke noe og da håner hu tilbake at hun også er bønder i byen på en litt flåsete måte. Dermed er hun selv bedre og får jannike til å fremstå som nervøs.

Selv om Stine sa hun gruet seg så til dette nå i flere dager og gledet seg til å treffe Jannicke. Jannicke beroliger henne, men hu skal da fremstå så mye tryggere og mindre nervøs sjøl🤢 Gleder meg til å se utviklingen her og om alle joviale liker tonen til Stine.🤪 Så lenge det er shopping på agendaen går det vel rolig for seg, for der er de like gode.😀

Dette reagerer jeg på også. "ikke kom å si at du er fra landet, jeg er bonde jeg å" eh.. Hvorfor må hun rakke ned på andre, hvorfor utnytte Jannicke om hun skal være så mye bedre selv. Hun er altså så....... 

Endret av coralgol
  • Liker 13
Skrevet

Det må jo være så kleint å sitte å snappe på hver sin telefon 😂🤦🏻‍♀️ Glemmer ofte at Stine snart er 40 år.. 

• Liker 11
Skrevet
Kosetosta skrev (8 timer siden):

Får helt fnatt av hun og de andre damene på Joviale ang denne helga! Skulle tro de skulle møte kongen! Spraytan i hode og rævva, nye negler, lakke tånegler, farge håret, kjøpe klær, prøve å vise klær, sko, å huttemegtu! For en gjeng overfladiske damer! Sorry mot so sorry, ut måtte det..! 

Den ene overgår den andre. Skulle tro det var en konkurranse dem i mellom. Dette er godt voksne damer. Veldig overfladiske og umoderne.

• Liker 8
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (37 minutter siden):

Observerer det samme. Hun viser et energi nivå flere med kroniske sykdommer kan drømme om. Putter i seg sukker og energi drikk for å få opp blodsukkeret. Men Fibromyalgien din da Stine? Sukker er en veldig stor trigger, det kan bety takk og farvel til nattesøvnen og mye smerter. 

Å bruke så mye tid, å ha så mye overskudd over så mange dager Stine, jeg kan nevne hår, negler, briller, handling, krangling med copp og post nord ang. pakke, sko krise, pakking, pakking, snapping og pakking. Så mye ordning før en tur med hennes sykdommer og utfordringer. Du er høy på livet. Det henger ikke helt på greip. Jeg blir skikkelig forbannet av oppførsel og adferd. Få kan holde på sånn som dette. 

Jeg vil påstå at de som ikke har kroniske sykdommer, ikke vil klare å holde tritt med Stines energinivå engang. Hun kan uten tvil stå i arbeid. Håper noen fra NAV følger henne….

• Liker 17
Skrevet

Uff,Stine virker så nedlatende mot Janicke. Ubehagelig å se på. Så spørs om jeg orker å følge med på denne gjengen i helga. Men er jo som et togkrasj da,må liksom få se hvordan det går 🙈

• Liker 13
Skrevet

I dag har Stine mulighet til å ha morgen stund med sønn og barn.  Siden hun skal på husmorferie. Hvorfor prioriterer hun seere istedenfor tid med familien? Nok en gang, Stine med sin barndom og oppvekst. Hvorfor velger hun bort barnet sitt, fremfor en skjerm? Trist!! 

• Liker 23
Skrevet
Babyblue69 skrev (6 minutter siden):

Jeg vil påstå at de som ikke har kroniske sykdommer, ikke vil klare å holde tritt med Stines energinivå engang. Hun kan uten tvil stå i arbeid. Håper noen fra NAV følger henne….

Det håper jeg også. Dette er ikke greit på noen måte.

• Liker 5
Skrevet
Babyblue69 skrev (11 minutter siden):

Den ene overgår den andre. Skulle tro det var en konkurranse dem i mellom. Dette er godt voksne damer. Veldig overfladiske og umoderne.

Ja næmlig! Skulle ikke tro de skulle møte «venninner»! Er som en stor konkurranse om hvem som er brunest, finest, mest stressa, mest bondetamp, fineste tånegler og diverse. Kan ikke forstå at dette kan kalles vennskap..? Hva med å være som man er og akseptere hverandre for det i stedet for å gjøre seg så til for «venner».. blir helt matt! 

• Liker 22
Skrevet
Kosetosta skrev (2 minutter siden):

Ja næmlig! Skulle ikke tro de skulle møte «venninner»! Er som en stor konkurranse om hvem som er brunest, finest, mest stressa, mest bondetamp, fineste tånegler og diverse. Kan ikke forstå at dette kan kalles vennskap..? Hva med å være som man er og akseptere hverandre for det i stedet for å gjøre seg så til for «venner».. blir helt matt! 

Amen🙌

• Liker 5
Gjest Polarpuma
Skrevet
12 minutter siden, Babyblue69 said:

Hun sa forleden dag at hun ville så gjerne være i arbeid, men NAV og legen hennes hadde insistert at det kan hun ikke klare. 

Skrevet
Polarpuma skrev (4 minutter siden):

Hun sa forleden dag at hun ville så gjerne være i arbeid, men NAV og legen hennes hadde insistert at det kan hun ikke klare. 

Det har jeg ikke helt tro på.

• Liker 12
Skrevet
Polarpuma skrev (2 minutter siden):

Tror ikke noe på denne forklaringen når man har fulgt henne. Hvorfor må hun slutte på dagen? Hun har ramset opp mange arbeidsplasser? Når man ser oppførsel og adferd kan man legge sammen 2 og 2. 

• Liker 12
Skrevet
Just now, Babyblue69 said:

Det vil hun aldri gjøre dessverre 😔

Nei, jeg vet. Hun fører bare videre sin egen barndom men på en annen måte. Og det er ikke så rart. Det er det hun kan og har lært. Av begge sine foreldre, på to forskjellige måter…

• Liker 8
Skrevet

Spent på hvordan denne helgen blir, for ser allerede nå hvordan hun er mot Jannicke 🤦🏻‍♀️🤢

Enn å være så utrolig nedlatende og hånlig! S sitt sanne jeg skinner meget tydelig gjennom.

• Liker 14
Skrevet

Dere som har migrene, hvor lenge varer et anfall? Jeg ser at flere stusser på at hun har migreneanfall på natta og virker glad og i form på morgenen. Hvor lang tid tar det før et migreneanfall går over? Kan det ikke gå over i løpet av natta, eller tar jeg feil? Jeg vet ingenting om migrene så jeg spør av nysgjerrighet.

• Liker 1
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Dere som har migrene, hvor lenge varer et anfall? Jeg ser at flere stusser på at hun har migreneanfall på natta og virker glad og i form på morgenen. Hvor lang tid tar det før et migreneanfall går over? Kan det ikke gå over i løpet av natta, eller tar jeg feil? Jeg vet ingenting om migrene så jeg spør av nysgjerrighet.

Mine varer i 72 timer (med mindre medisinen fungerer, da er det over like raskt igjen, takk gud!) Men har lest at det kan vare bare noen timer. Men jeg blir iallefall ekstremt sliten etterpå. Har dog ikke opplevd migrene på natt, få timer, også er alt tipp topp på morran igjen.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...