Gjest Polarpuma Skrevet 11. november 2021 #4701 Skrevet 11. november 2021 2 minutter siden, Gjenferdet said: Man lærer vel å maskere symptomer? Det har jeg gjort store deler av livet. Smilt, virket glad og gjennomført det jeg har måttet, men vært et vrak på innsiden. Senest i dag. Har vært en forjævlig uke. Satt i opprivende samtale i dag. Hadde etterpå avtale med venninne og holdt meg på matta. Sonet ut i flere samtaler, men, jeg latet som alt var fint selv om det er kaos av dimensjoner. Veldig vanlig å maskere symptomer når man er kronisk syk. Det er jeg lei for å høre at du har hatt ❤️ Jeg har selv en kronisk sykdom, men når det står på, kan jeg ikke skjule det. Imponerende at folk klarer å undertrykke symptomer. Kan man maskere migrene? Hvordan?
Babyblue69 Skrevet 11. november 2021 #4703 Skrevet 11. november 2021 Polarpuma skrev (2 minutter siden): Det er jeg lei for å høre at du har hatt ❤️ Jeg har selv en kronisk sykdom, men når det står på, kan jeg ikke skjule det. Imponerende at folk klarer å undertrykke symptomer. Kan man maskere migrene? Hvordan? Jeg prøver å skjule, men det synes så godt at andre påpeker det. Ansiktsuttrykket man får av smerter og utmattelse er vanskelig å skjule for andre. 2
Silva Pluvialis Skrevet 11. november 2021 #4704 Skrevet 11. november 2021 Polarpuma skrev (4 minutter siden): Det er jeg lei for å høre at du har hatt ❤️ Jeg har selv en kronisk sykdom, men når det står på, kan jeg ikke skjule det. Imponerende at folk klarer å undertrykke symptomer. Kan man maskere migrene? Hvordan? Migrene har jeg ingen erfaring med, så det vet jeg ikke. Hva angår psykiske lidelser er det en veldig vanlig forsvarsmekanisme å undertrykke følelser og symptomer, og skjule smerten for omverdenen. 4
Blåmuggost Skrevet 11. november 2021 #4705 Skrevet 11. november 2021 Babyblue69 skrev (2 minutter siden): Jeg prøver å skjule, men det synes så godt at andre påpeker det. Ansiktsuttrykket man får av smerter og utmattelse er vanskelig å skjule for andre. Man kan klare å skjule det i en dag eller to. Men ikke i ukesvis. 1
Flamme Skrevet 11. november 2021 #4706 Skrevet 11. november 2021 Pliiis gi meg snap-navnet sånn at jeg får være med på galskapen her.
Gjest Polarpuma Skrevet 11. november 2021 #4707 Skrevet 11. november 2021 (endret) 5 minutter siden, Flamme said: Pliiis gi meg snap-navnet sånn at jeg får være med på galskapen her. stineknutsen84 mener jeg det er og fru.knutsen på Insta. Endret 11. november 2021 av Polarpuma
Gjest Polarpuma Skrevet 11. november 2021 #4708 Skrevet 11. november 2021 13 minutter siden, Gjenferdet said: Migrene har jeg ingen erfaring med, så det vet jeg ikke. Hva angår psykiske lidelser er det en veldig vanlig forsvarsmekanisme å undertrykke følelser og symptomer, og skjule smerten for omverdenen. Ok, hva med fysiske smerter? Det er jo det Stine sier hun har.
Tulltulla Skrevet 11. november 2021 #4709 Skrevet 11. november 2021 (endret) Slutt å prøv å herme etter Cecilie, Stine🤢🤢 Cecilie er en milliontrillion, som unga sier, bedre enn deg til å både danse å synge. Hun har sine feil hun også, men du er ikke i nærheten av hvordan hun er på snap. Der hun har vært rå å brutal ærlig ang psykisk helse. Nei du, Stine. du får vifte med fingeren, himle med øya, rante og kjefte, juge litt her, juge litt der. Jeg åpner snappen din sjelden for tiden. Orker ikke, tenker noen her gir beskjed om det skjer noe i saken din. Men lurer på hvorfor du ikke er i den jobben du begynte med ved siden av ufør. VTO den het??? Kanskje du ikke var skikket til arbeidets art? Endret 11. november 2021 av Tulltulla 5
Silva Pluvialis Skrevet 11. november 2021 #4710 Skrevet 11. november 2021 (endret) Polarpuma skrev (9 minutter siden): Ok, hva med fysiske smerter? Det er jo det Stine sier hun har. Hvis jeg har store smerter så merkes det lang vei, men jeg kjenner noen med kroniske smerter man overhodet ikke kan merke det på. Det er sikkert forskjellig fra person til person? Ingen her har vært i kroppen til Stine og kjent hvordan det er for henne, så vi kan rett og slett ikke uttale oss om hvorvidt hun har smerter eller ikke. Det er det bare hun som vet. Endret 11. november 2021 av Gjenferdet 1
Flamme Skrevet 11. november 2021 #4711 Skrevet 11. november 2021 Etter en kjapp titt.... Bare... hva faen eeer dette? 😅 Kommer ikke over at hun hele tiden prøver å se så søt og uskyldig ut. 12
Gjest Polarpuma Skrevet 11. november 2021 #4712 Skrevet 11. november 2021 2 minutter siden, Flamme said: Etter en kjapp titt.... Bare... hva faen eeer dette? 😅 Kommer ikke over at hun hele tiden prøver å se så søt og uskyldig ut. Ikke hele tiden. Hun klarer ikke å holde maska og da kommer dragen frem.👹 Da blir det liv og spetakkel. For å si det mildt.
Litjepiiia Skrevet 12. november 2021 #4713 Skrevet 12. november 2021 Flamme skrev (8 minutter siden): Etter en kjapp titt.... Bare... hva faen eeer dette? 😅 Kommer ikke over at hun hele tiden prøver å se så søt og uskyldig ut. Bare vent 😂 Du kommer til å angre 🙊 Det gjør hvertfall jeg 🤪 Jo mer hu snapper, jo mer blar jeg forbi 😂 6
Litjepiiia Skrevet 12. november 2021 #4714 Skrevet 12. november 2021 Hvemerdu skrev (6 timer siden): Hva med å bruke lokalavisene? Bruke lokalavisene på hvilken måte?
Gjest Polarpuma Skrevet 12. november 2021 #4715 Skrevet 12. november 2021 (endret) 30 minutter siden, Gjenferdet said: Hvis jeg har store smerter så merkes det lang vei, men jeg kjenner noen med kroniske smerter man overhodet ikke kan merke det på. Det er sikkert forskjellig fra person til person? Ingen her har vært i kroppen til Stine og kjent hvordan det er for henne, så vi kan rett og slett ikke uttale oss om hvorvidt hun har smerter eller ikke. Det er det bare hun som vet. Neida, det er klart. Det virker bare så rart at i det ene minutt sier at hun har hatt migrene hele natta, er sart for lyder og i det neste minutt danser i kjøkkenet til full bass. Eller når hun sier at hun har stiv låst nakke, og neste minutt headbanger på badet til rølpemusikk og mimer foran speilet. Jeg har aldri sett sånt før. Altså, det virker ikke så troverdig, det må jeg bare si. Det er som to motpoler. Endret 12. november 2021 av Polarpuma
Blåmuggost Skrevet 12. november 2021 #4716 Skrevet 12. november 2021 Håper Stine skjønner at hun må sende nye bamser hvis kunden ikke mottar varen de har betalt for. Det er hennes ansvar. Ref Forbrukertilsynet. Og jeg håper de som har kjøpt vet dette.. 😬 22
Kosetosta Skrevet 12. november 2021 #4717 Skrevet 12. november 2021 Får helt fnatt av hun og de andre damene på Joviale ang denne helga! Skulle tro de skulle møte kongen! Spraytan i hode og rævva, nye negler, lakke tånegler, farge håret, kjøpe klær, prøve å vise klær, sko, å huttemegtu! For en gjeng overfladiske damer! Sorry mot so sorry, ut måtte det..! 36
Frøken_ida Skrevet 12. november 2021 #4718 Skrevet 12. november 2021 Kosetosta skrev (5 timer siden): Får helt fnatt av hun og de andre damene på Joviale ang denne helga! Skulle tro de skulle møte kongen! Spraytan i hode og rævva, nye negler, lakke tånegler, farge håret, kjøpe klær, prøve å vise klær, sko, å huttemegtu! For en gjeng overfladiske damer! Sorry mot so sorry, ut måtte det..! Slapp av, de er uvenner innen lørdag kl 16 😂😂😂😂😂 35
Brumundaline Skrevet 12. november 2021 #4719 Skrevet 12. november 2021 Frøken_ida skrev (1 time siden): Slapp av, de er uvenner innen lørdag kl 16 😂😂😂😂😂 Akkurat det tenkte jeg også med en gang de fortalte at de skulle samles til julebord og bursdag🤣🤣🤣 #jovialedramaqueens 😂 Ser også at hun fremstår som at hun "lager" og selger bamseanheng og markører fordi så mange følgere vil ha. Og ikke for at hun skal kose seg med jobben, og tjene penger!! At det er bare et ork og alt er negativt med det, at hun gjør det kun for at følgerne vil. Skal love deg at hun gjør det KUN for at hun tjener blodig grovt på det! Fy fxxn hun har tjent mange tusen på det. Og hun er langt over grensa for å betale skatt. Og om hun noen gang sier at hun betaler skatt for det, eller oppgir de summene på selvangivelsen(som det het før), så gjør hun garantert ikke det. Hun har også passert grensa for trekk i uføretrygd så det suser! Men hun kommer nok unna med det... Håper noen varsler de rette instanser om dette, for jeg unner henne faktisk ikke å slippe å betale flere tusen i skatt, det pga opptreden hennes og sånn hun behandler følgere og alle andre som krysser hennes vei her i livet. Og mtp at vi vet hun leser her inne, så syns jeg det er rart at hun fortsetter å avsløre seg selv, f.eks si hun har hatt migreneanfall på natta, men starter dagen med å hoppe og danse, sier nakken er låst men sitter på en barkrakk og henger med hode over bamser og markører.... Hvordan i all verden skal man tro på at hun har så sterke smerter at hun må bruke A-preparat, hvordan skal man tro på at hun har clusterhodepine, angst, ME/fattigue og alle de andre diagnosene hun til stadighet ramser opp. Så lite troverdig at jeg blir kvalm!! Men det ser ut for at hun kan seile gjennom livet med å lyve så mye hun vil, få fordeler pga det og fortsatt er det ingen som tar henne for det, ingen stopper henne. Selvsagt fortsetter hun, det er jo lønnsomt for hun. 25
FrkZ Skrevet 12. november 2021 #4720 Skrevet 12. november 2021 Det blir spennende å se hvordan det går når gjengen er samla ja. Mange ulike, men sterke personligheter😅Er det ikke alle i gruppa som skal være med? 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå