Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tessa12 skrev (6 minutter siden):

Fredrikstad er da laaaangt fra Brumunddal 

Dem skal vel til Fredrikstad😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Polarpuma skrev (2 minutter siden):

"Jeg kenner nå at det frister veldig lite å ha en ny runde med bamser... 5  sec pause...  men jeg har bestilt opp masse!"

Skatteetaten gnir seg i henda. 

• Liker 10
Skrevet
Polarpuma skrev (2 minutter siden):

"Jeg kenner nå at det frister veldig lite å ha en ny runde med bamser... 5  sec pause...  men jeg har bestilt opp masse!"

Kan alle være så snille å la være å kjøpe bamser..ren svindel  det hun driver med🤬

• Liker 12
Skrevet
Støgga skrev (4 minutter siden):

Dem skal vel til Fredrikstad😊

Ah, trodde de skulle til Oslo, ikke fulgt med på snappen nå. 

• Liker 2
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
23 minutter siden, Støgga said:

Kan alle være så snille å la være å kjøpe bamser..ren svindel  det hun driver med🤬

Nå en lang tirade om at bamsene er sendt, da hun har fått melding fra mange følgere som etterlyser forsendelser fra henne. "Hva skal jeg gjøre, jeg er ikke posten", sier hun og ber alle om å være tålmodig. Dette samme dag som hun nesten går fra forstanden av utålmodighet over bortkommen pakke til seg selv.

Endret av Polarpuma
Skrevet
Polarpuma skrev (10 minutter siden):

Nå en lang tirade om at bamsene er sendt, da hun har fått melding fra mange følgere som etterlyser forsendelser fra henne. "Hva skal jeg gjøre, jeg er ikke posten", sier hun og ber alle om å være tålmodig. Dette samme dag som hun nesten går fra forstanden av utålmodighet over bortkommen pakke til seg selv.

Hjelpe meg, sier jeg bare. Helt utrolig. Hun kritiserer jo andre for akkurat det samme hun gjør selv.

• Liker 10
Skrevet

Hun minner meg om Wenkce i Kongsvik serien😂 Klaging og null selvinnsikt. 

• Liker 14
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
18 minutter siden, Gjenferdet said:

Hjelpe meg, sier jeg bare. Helt utrolig. Hun kritiserer jo andre for akkurat det samme hun gjør selv.

Ja dette mønsteret går igjen med alt hun forestar seg, stort sett. Når man følger henne en stund, så ser man det. Motsier seg selv i annenhver setning.

Endret av Polarpuma
Skrevet
Kristineye skrev (5 minutter siden):

Hun minner meg om Wenkce i Kongsvik serien😂 Klaging og null selvinnsikt. 

😂😂😂

• Liker 4
Skrevet
Polarpuma skrev (17 minutter siden):

Ja dette mønsteret går igjen med alt hun forestar seg, stort sett. Når man følger henne en stund, så ser man det. Motsier seg selv i annenhver setning.

Er det noe som virkelig gjør meg forbanna så er det når mennesker klandrer andre for akkurat det samme de gjør selv. Projisering kalles det, og det er også en manipuleringsteknikk.

• Liker 16
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)

Jeg synes det er rart at alle vondter, migrene og symptomer er svisj borte nå når det skal skje noe spennende i helga! Abra kadabra. Hun er alltid så syk hele tida når familien er hjemme, eller rettere sagt når de kommer hjem fra skole/jobb, men ikke når hun skal ha nye negler, hår, spraytan, shopping, pakking, frem og tilbake til Coop flere ganger, dansing, bamsestyr osv. Tjo hei hvor det går!

Endret av Polarpuma
Gjest Polarpuma
Skrevet
7 minutter siden, Gjenferdet said:

Er det noe som virkelig gjør meg forbanna så er det når mennesker klandrer andre for akkurat det samme de gjør selv. Projisering kalles det, og det er også en manipuleringsteknikk.

Projisering og manipulering ja. Det har jeg skrevet før i denne tråden. Men da var du ikke helt enig med meg 😉

Skrevet

Syns nesten synd på henne nå. Dette i kveld med pakking og klær er slik vi andre tar med vennene våre. Hun bruker snap som venner. A er ikke hjemme en kveld denne uka og hun holder på med tlf alene. Egentlig bare sørgelig å følge med.

Han finner fort noen som er mer familiekjær og normal enn Stine. Hun prøver ikke en gang.

Men håper hun får en digg helg med etterlengtet ALENETID. 

• Liker 15
Gjest Polarpuma
Skrevet
4 minutter siden, Linye said:

Syns nesten synd på henne nå. Dette i kveld med pakking og klær er slik vi andre tar med vennene våre. Hun bruker snap som venner. A er ikke hjemme en kveld denne uka og hun holder på med tlf alene. Egentlig bare sørgelig å følge med.

Han finner fort noen som er mer familiekjær og normal enn Stine. Hun prøver ikke en gang.

Men håper hun får en digg helg med etterlengtet ALENETID. 

Unner henne husmortur! Det mener jeg virkelig. Noe alle mødre bør gjøre med jevne mellomrom. ❤️

Skrevet

Har ikke rukket å sett snappen hennes i dag..Jeg kom meg aldri avgårde på butikken, men ei jeg kjenner gjorde det 🙊 De var vist klar over at hun hadde hengt ut ansatte på nett og hele det der, så de bare takket for at hun sa fra..får vel høre på snappen hva som skjer videre da 🙄

• Liker 12
Skrevet
Polarpuma skrev (13 minutter siden):

Projisering og manipulering ja. Det har jeg skrevet før i denne tråden. Men da var du ikke helt enig med meg 😉

Nei, jeg var nok ikke det. 😉 Men akkurat dette eksempelet var veldig godt. Hun kritiserer de som kontakter henne fordi bamsene ikke har kommet. Når hun selv bestiller en pakke som ikke kommer så kritiserer hun dem, noe hun ba følgerne om å ikke gjøre da de ikke fikk bamsene. Nå kontakter hun ikke bare butikken for å spørre heller. Hun henger de ut på en offentlig kanal slik at de kan identifiseres. Vil si at det er mye verre enn at en følger ringer henne for å spørre etter bamsene?

• Liker 15
Gjest Polarpuma
Skrevet
3 minutter siden, Gjenferdet said:

Nei, jeg var nok ikke det. 😉 Men akkurat dette eksempelet var veldig godt. Hun kritiserer de som kontakter henne fordi bamsene ikke har kommet. Når hun selv bestiller en pakke som ikke kommer så kritiserer hun dem, noe hun ba følgerne om å ikke gjøre da de ikke fikk bamsene. Nå kontakter hun ikke bare butikken for å spørre heller. Hun henger de ut på en offentlig kanal slik at de kan identifiseres. Vil si at det er mye verre enn at en følger ringer henne for å spørre etter bamsene?

Det er MYE værre, men hun ser ikke dette selv, dessverre.

Gjest Polarpuma
Skrevet
6 minutter siden, Gjenferdet said:

Regler gjelder ikke for Stine, kun for alle andre.

Skrevet

Alex eide leiligheten han bodde i blir det sagt. Så kom Stine… der var det ikke bra nok!
Hadde det ikke vært normalt å tilbringe dagene før man skal bort sammen med mann og barn? Istedenfor så er Stine helt borte i sin egen verden med telefonen sin. Trist. Mister respekten for Alex og. At han finner seg i, og aksepterer alt det der. Dott

• Liker 12
Skrevet (endret)
Polarpuma skrev (På 11.11.2021 den 23.16):

Jeg synes det er rart at alle vondter, migrene og symptomer er svisj borte nå når det skal skje noe spennende i helga! Abra kadabra. Hun er alltid så syk hele tida når familien er hjemme, eller rettere sagt når de kommer hjem fra skole/jobb, men ikke når hun skal ha nye negler, hår, spraytan, shopping, pakking, frem og tilbake til Coop flere ganger, dansing, bamsestyr osv. Tjo hei hvor det går!

Man lærer vel å maskere symptomer? Veldig vanlig å maskere symptomer når man er kronisk syk.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 8
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...