Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde jeg ikke hatt kunnskap om den grusomme moren hennes og at ingen var der for henne når hun vokste opp så ville jeg sagt at hun er det mest bortskjemte menneske jeg noensinne har sett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvemerdu skrev (25 minutter siden):

Jeg begynner å mistenke at Stine kanskje ikke er så prega av oppveksten sin allikevel - at denne væremåten hennes ER personligheten hennes. Fullstendig egosentrisk, hvor hun egentlig ga f i hvordan hun hadde det. Kanskje var det ikke SÅ ille, ettersom det ikke ble gjort ytterligere tiltak fra barnevernets side. Det er en tanke jeg har. Hun har ALDRI vært ei likandes dame for å si det på den måten. Og slu som reven utnytter hun situasjonen for det det er verdt, IKKE med håp om å «bane vei for de som kommer etter», men for å få flere mill i erstatning. Kynisk og kalkulert spill. Den dama som vises på skjermen er ikke mye fysisk syk. Altså: «mistet følelsen i henda - for så å begynne å strikke 3 minutter senere». Og «stiv og vond kropp pga høst og fibro», for så å danse seg gjennom Harry musikk i neste øyeblikk, med «låst nakke». Nei altså, nå må folk skjønne at dette er fullstendig galskap!

Hun har nok blitt som hun er som en konsekvens av omsorgssvikt og traumer. Og når hun ikke tar imot hjelp for dette så vil hun heller ikke bli bedre tenker jeg. 

• Liker 10
Skrevet
Vår2 skrev (28 minutter siden):

Hadde jeg ikke hatt kunnskap om den grusomme moren hennes og at ingen var der for henne når hun vokste opp så ville jeg sagt at hun er det mest bortskjemte menneske jeg noensinne har sett.

Der var jo folk som var der for henne. 

• Liker 1
Skrevet

Ser hun klager over st hun ikke har sko til antrekket i helga…

3D73570F-C4B7-4490-93DB-F2A98D1E0B7C.jpeg

F25674B8-A7A9-4BB8-8BDE-1440A5C4E2AD.jpeg

• Liker 8
Gjest Polarpuma
Skrevet
9 minutter siden, FrkZ said:

Ser hun klager over st hun ikke har sko til antrekket i helga…

3D73570F-C4B7-4490-93DB-F2A98D1E0B7C.jpeg

F25674B8-A7A9-4BB8-8BDE-1440A5C4E2AD.jpeg

Imelda Marcos 2.0 

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol. admin.

Skrevet (endret)

Hei alle dere! Fikk lyst til å dele min egen erfaring som følger av queen-S.

Denne kvinnen har jeg hørt om via bekjente som har vokst opp med henne. Jeg er ikke typen som spør og graver, får ikke med meg sladder (på tross av at jeg selv er Brumunddøl), og er dermed ikke farget av andres syn eller erfaringer med henne. Jeg fulgte joviale før hun ble med. Etter saken hennes ble delt i media, la jeg henne til på snap. Har bare sporadisk sett hva hun legger ut og aldri bladd gjennom alt før jeg gikk i fella. På ordentlig.

Jeg gikk i fella da jeg tilfeldigvis fikk med meg timesvis med gråting på hennes snap der hun hevdet at kvinneguiden satte ut rykter og truet henne med bekymringsmelding til barnevernet. Hun hulket og truet selv med å legge ned snap-kanalen sin.

Dum og empatisk som jeg er, sendte jeg en oppmuntringsmelding på chat. Skrev at jeg ønsket henne lykke til med kampen mot barnevernet, og stilte meg til disposisjon hvis hun har behov for en samtalepartner da jeg selv har vokst opp i et lignende «hjem» uten å få hjelp fra Ringsaker kommune. Fikk etter 4 dager et hjerte til svar.

Snakket med en kollega en stund etterpå som også har fulgt S over lengre tid. Kollega ytret sterk kritikk, spesielt med tanke på Spleis og lite dokumentasjon og jeg følte for å forsvare S. Tenkte at hun sikkert ikke hadde kommet så langt at hun hadde fått advokatregninger. Jeg ble anbefalt av kollega å følge nøye med på hennes kanal fremover. Det gjorde jeg.

Kaffeskål. Endeløst med gaver. Snufs. Sminke. Krokodilletårer. Energidrikkslurp. Klaging. Selfie. Shopping. Mer klaging. Uthenging. Kattespam. Ny kaffeskål. Enda litt shopping. Energidrikk. Neglefiks. Bamsekjøret. Sliten. Vondt. Dårlig hud. Kaffeskål. Ny runde shopping, har jo ikke råd til å la være når det er salg vet du. Enda noen nye vondter. Ramser opp symptomer etter å ha pugget nhi.no. Trøster seg med litt nettshopping, nye ting på salg. Strikke litt. Kjefte litt. Syte. Fiske etter spons. Null selvinnsikt. Jeg kunne fortsatt i evigheter.

Jeg blir nå uvel av hver eneste kaffeskål som serveres. Et grenseløst pengebruk som jeg aldri kunne matchet med min lønn som bikker en halv million. Da måtte jeg i såfall ofret boligutgifter, sfo og mat til ungene.

Så har jeg fått med meg at hun blokkerer personer som spør angående spleis. Altså!? 

Ingen tvil om at hun fortjener hjelp. Atferd er nok knyttet til personlighetspatologi. En konsekvens av omsorgssvikt og mangel på tilknytning og trygghet. Håper noen en dag når gjennom og får  hjulpet henne ut av denne fasaden og jobbe med grums fra innsiden. 

Beklager, dette ble langt. 

Endret av Egentlig-grei
  • Liker 46
Skrevet
3 minutter siden, Egentlig-grei said:

Hei alle dere! Fikk lyst til å dele min egen erfaring som følger av queen-S.

Denne kvinnen har jeg hørt om via bekjente som har vokst opp med henne. Jeg er ikke typen som spør og graver, får ikke med meg sladder (på tross av at jeg selv er Brumunddøl), og er dermed ikke farget av andres syn eller erfaringer med henne. Jeg fulgte joviale før hun ble med. Etter saken hennes ble delt i media, la jeg henne til på snap. Har bare sporadisk sett hva hun legger ut og aldri bladd gjennom alt før jeg gikk i fella. På ordentlig.

Jeg gikk i fella da jeg tilfeldigvis fikk med meg timesvis med gråting på hennes snap der hun hevdet at kvinneguiden satte ut rykter og truet henne med bekymringsmelding til barnevernet. Hun hulket og truet selv med å legge ned snap-kanalen sin.

Dum og empatisk som jeg er, sendte jeg en oppmuntringsmelding på chat. Skrev at jeg ønsket henne lykke til med kampen mot barnevernet, og stilte meg til disposisjon hvis hun har behov for en samtalepartner da jeg selv har vokst opp i et lignende «hjem» uten å få hjelp fra Ringsaker kommune. Fikk etter 4 dager et hjerte til svar.

Snakket med en kollega en stund etterpå som også har fulgt S over lengre tid. Kollega ytret sterk kritikk, spesielt med tanke på Spleis og lite dokumentasjon og jeg følte for å forsvare S. Tenkte at hun sikkert ikke hadde kommet så langt at hun hadde fått advokatregninger. Jeg ble anbefalt av kollega å følge nøye med på hennes kanal fremover. Det gjorde jeg.

Kaffeskål. Endeløst med gaver. Snufs. Sminke. Krokodilletårer. Energidrikkslurp. Klaging. Selfie. Shopping. Mer klaging. Uthenging. Kattespam. Ny kaffeskål. Enda litt shopping. Energidrikk. Neglefiks. Bamsekjøret. Sliten. Vondt. Dårlig hud. Kaffeskål. Ny runde shopping, har jo ikke råd til å la være når det er salg vet du. Enda noen nye vondter. Ramser opp symptomer etter å ha pugget nhi.no. Trøster seg med litt nettshopping, nye ting på salg. Strikke litt. Kjefte litt. Syte. Fiske etter spons. Null selvinnsikt. Jeg kunne fortsatt i evigheter.

Jeg blir nå uvel av hver eneste kaffeskål som serveres. Et grenseløst pengebruk som jeg aldri kunne matchet med min lønn som bikker en halv million. Da måtte jeg i såfall ofret boligutgifter, sfo og mat til ungene.

Så har jeg fått med meg at hun blokkerer personer som spør angående spleis. Altså!? 

Ingen tvil om at hun fortjener hjelp. Atferd er nok knyttet til personlighetspatologi. En konsekvens av omsorgssvikt og mangel på tilknytning og trygghet. Håper noen en dag når gjennom og får  hjulpet henne ut av denne fasaden og jobbe med grums fra innsiden. 

Beklager, dette ble langt. 

Veldig bra skrevet og observert❤️

• Liker 7
Skrevet
Linye skrev (Akkurat nå):

Veldig bra skrevet og observert❤️

Henger meg på❤

• Liker 4
Skrevet
Frøken_ida skrev (2 timer siden):

👏👏👏👏👏👏👏

👏👏👏

• Liker 2
Skrevet

Hun har ALDRI vært på husmorferie? mmmm… Var ikke på tur i 2013

• Liker 6
Gjest Polarpuma
Skrevet
4 hours ago, Nussepus said:

Men hva har skjedd med pakka? Fikk ikke med meg timesvis med snap i går. Høres jo ut som hun har mistet den nye hjernen som skulle komme i posten. Hun er jo helt krakilsk. At hun ikke har noen normal familie som kan veilede henne litt.  

De har sikkert prøvd... og gitt opp. Hun overkjører jo alle som en bulldoser.

Skrevet
Roseenrødt skrev (1 minutt siden):

Hun har ALDRI vært på husmorferie? mmmm… Var ikke på tur 

Ja, Stakkars Stine. Hun har bare fri hver eneste dag når mann og barn er borte. Hun har mer fri og egentid enn flere kan drømme om. Så godt at hun endelig får en helg husmorferie. Kommer nok hjem, full av energi og overskudd til familien. 

• Liker 16
Skrevet

Heldigvis så har dem skobutikk i Fredrikstad..må være vondt å ha så lite skor..

• Liker 11
Skrevet

Stine sier hun tar ferie i morgen...??? Kjenner det koker innvendig ! Du har ferie hver dag, både fra jobb, mann og barn. Har stusset lenge, og heller ikke sagt noe før nå. Men det virker ikke som Stine har noen nære venner og er alltid alene, men hvem holder ut med noen som kun er opptatt av seg selv!!

• Liker 16
Skrevet
Polarpuma skrev (2 minutter siden):

De har sikkert prøvd... og gitt opp. Hun overkjører jo alle som en bulldoser.

Hva vet vi om hva familien? Hva kunne de ha stilt opp med? Dama er 38 år og for meg ser det ikke ut som hun er motakelig for innspill fra noen. 

• Liker 7
Skrevet
Støgga skrev (5 minutter siden):

Fredrikstad er da laaaangt fra Brumunddal 

• Liker 3
Skrevet
Støgga skrev (5 minutter siden):

Hadde hun ikke oppgradert garderoben sin, både utesko og jakker/vester?

• Liker 4
Skrevet
esmeralda1 skrev (5 minutter siden):

Stine sier hun tar ferie i morgen...??? Kjenner det koker innvendig ! Du har ferie hver dag, både fra jobb, mann og barn. Har stusset lenge, og heller ikke sagt noe før nå. Men det virker ikke som Stine har noen nære venner og er alltid alene, men hvem holder ut med noen som kun er opptatt av seg selv!!

Hvem har lyst å ha en sånn person i livet? Adferden hennes skremmer vettet av de fleste. 

• Liker 11
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)

"Jeg kenner nå at det frister veldig lite å ha en ny runde med bamser... 5  sec pause...  men jeg har bestilt opp masse!"

Endret av Polarpuma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...