Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vår2 skrev (10 minutter siden):

Jeg blir forbannet på han ansatte i posten som utleverer kollegaen sin og driver å sender privat mail til kunden og sjekker overvåkningskamera 😳😳😳😳

Jeg funderer på en mail dit. Vil ikke at noen skal snoke i posten min. 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frøken_ida skrev (1 minutt siden):

Jeg funderer på en mail dit. Vil ikke at noen skal snoke i posten min. 

Supert hvis du kan gjøre de oppmerksomme på oppførselen hennes🤗

• Liker 6
Skrevet (endret)
Vår2 skrev (14 minutter siden):

Jeg blir forbannet på han ansatte i posten som utleverer kollegaen sin og driver å sender privat mail til kunden og sjekker overvåkningskamera 😳😳😳😳

Må huske, at det trenger overhode ikke være slik Stine har forklart det. 

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 9
Gjest Polarpuma
Skrevet
2 minutter siden, Flettfrid said:

Må huske, at det trenger overhode ikke være slik Stine har forklart det. 

Akkurat. En ting at hun er gal, men at de ansatte både på Coop og Postnord også er det, det tror jeg ikke. Jeg håper ihvertfall ikke det.

Skrevet

Men hva har skjedd med pakka? Fikk ikke med meg timesvis med snap i går. Høres jo ut som hun har mistet den nye hjernen som skulle komme i posten. Hun er jo helt krakilsk. At hun ikke har noen normal familie som kan veilede henne litt.  

• Liker 21
Skrevet
Nussepus skrev (5 minutter siden):

Men hva har skjedd med pakka? Fikk ikke med meg timesvis med snap i går. Høres jo ut som hun har mistet den nye hjernen som skulle komme i posten. Hun er jo helt krakilsk. At hun ikke har noen normal familie som kan veilede henne litt.  

Den nye hjernen 😂😂😂🙈

• Liker 11
Skrevet

i mens Stine klikker totalt over en pakke med en bukse og et par votter…som hun får erstattet(!!).. Møter jeg småbarnsforeldre via jobb som har fått en alvorlig diagnose, dødsdom, har mistet barn/foreldre/nære til selvmord, ulykker osv…

• Liker 29
Skrevet
kalini skrev (4 minutter siden):

i mens Stine klikker totalt over en pakke med en bukse og et par votter…som hun får erstattet(!!).. Møter jeg småbarnsforeldre via jobb som har fått en alvorlig diagnose, dødsdom, har mistet barn/foreldre/nære til selvmord, ulykker osv…

Ikke glem at ingen har det så ille som Stine.  Og helt utrolig at alt må skje med henne 

• Liker 11
Skrevet
Murstein skrev (3 timer siden):

Det viser seg at hun er høy på livet for tiden. Synger og danser og er så fornøyd med både livet og utseende. Nybleket hår som hun bare må ta på vært eneste minutt ~ jizzes altså.  Innimellom alt av skjønnhetsbehandlinger henges det ut både følgere og ansatte i diverse forretninger. Det plapres ustanselig ~ er så høy at hun gjentar det samme om igjen og om igjen. Ja om helt uvesentlige ting for folk flest. Og nå folkens ~ husmorferie. Alle symptomer på alle sykdommer er lik null. Kanskje selve medisinen er å være høy på livet!? Ikke vet jeg ~ men at hun er, og har alt av det hun fremlegger av sykdom er ihvertfall bullshit. Tror IKKE på denne dama! En skam for de som virkelig ER syk!

🙏

• Liker 3
Skrevet
Miniflipper skrev (2 timer siden):

Seriøst.. 

skjønner ikke dere som har bidratt på spleisen, at det er disse pengene som dere ga blir brukt til alt dette hun kjøper? Jeg misstenker hvertfall det. Når det har vært flere dager på rad, som har vært bra, så kommer enda mer pjat om alle diagnosene.. ser dere ikke selv, at det er det hun vil oppnå? Mange gode dager, så kommer en klageflom, for at hun skal få goder igjen i posten, mat leveringer, blomster, kopper, gode ord. Er det ikke rart at dette uteblir de dagene som er gode? Fatter ikke at følgere sender gaver til folk de ikke kjenner, mer enn bak en skjerm? Isabel Raad er norges største influencer. Hun har aldri (!!!!!) vist en eneste gave fra sine følgere. Er ikke det rart? Pjatt som «kjøpte dette av den nette sum som 40 for 3, 176, 250,137,300, 500, +++» om hun hadde brukt en kalkulater hadde hun sett at disse summene blir enorme ila en uke, hvertfall en mnd. Har null sjans til å leve som en greve, som mange andre med uføretrygd. Jeg hater å «henge» ut noen, noe jeg egt føler jeg ikke gjør. Jeg kommenrerer ja, men kaller henne ingen stygge ting. 

Rart også at energien er på topp flere dager før det skjer noe hun ønsker. Så kommer hun hjem, med den største knekken. «Kroppen min tåler ikke dette» men vi gjør det for det.

Kanskje Oskar hadde satt pris på å sove lenger en dag? At hun hadde levert selv, og ikke blirt kjørt 7 hver dag, når hun sier hun er våken kl 6? 

jeg har 1000 spørsmål, 1000 kommentarer, men må passe på temperemange mitt, så jeg ikke går utover personvern og alskens andre lover. 

<^<|%<+€+<%,>^,.€£€%~#,!£?#.}\\^?’phofif

Godt skrevet, mange spørsmålog har behov for mange svar. Kjenner på samme temperatur og tempremang. Måten hun opptrer på, kan flere av oss bare drømme om. Er det mulig at et menneske kan holde på sånn i uke, mnd, år uten konsekvenser. Ufattelig. 

• Liker 12
Skrevet

Nå begynner forventningsangsten å kicke inn sier a. Mens hun smiler bredt og hopper og danser. Alt skal dras til det ekstreme! Det kaller reisefeber. Det har alle som skal ut å reise, Stine. Personlighetsforstyrrelse så det holder. Er så mye psykiatri her! Orker ikke å gå inn på sirkuset hun stelte istand med den pakka. Herregud så provoserende å være vitne til.
Orker ikke……

• Liker 21
Skrevet
Gresshoppa skrev (21 timer siden):

«Nå klarer ikke jeg å være sint, da».

Jo, Stine, DET klarer du så forbanna godt når du ranter om ei pakke og utleverer enkeltpersoner på din egen Snapchatkanal. Skjerp deg. 

Hun er jo bare «litt irritert» sier hun. 🤣 Tør ikke tenke på hvordan hun er når hun er sint isåfall 😬

• Liker 12
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (52 minutter siden):

Godt skrevet, mange spørsmålog har behov for mange svar. Kjenner på samme temperatur og tempremang. Måten hun opptrer på, kan flere av oss bare drømme om. Er det mulig at et menneske kan holde på sånn i uke, mnd, år uten konsekvenser. Ufattelig. 

Hun har holdt på sånn i godt over 20 år. 

• Liker 11
Skrevet
FrkZ skrev (2 timer siden):

Supert hvis du kan gjøre de oppmerksomme på oppførselen hennes🤗

Postnord ja. Alt det der kan jo spores tilbake nå, når vi har så mye info. 
Utro tjenere vil ingen ha. 

• Liker 4
Skrevet
Hvemerdu skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at gubben skjønner at Oskar har det bedre i barnehagen hver dag fra tidlig til sent, enn hjemme hos mor. Så gudskjelov blir han med hver morgen, slik at han slipper å være hjemme med syk mor. For det er faktisk det vi er vitne til nå: hun er alvorlig psykisk syk. Rett og slett, og hun burde vært skånet mot seg selv. Noen etterspør om noen i familien hennes kan gripe inn: men hun har ingen. Broren snakker hun knapt med, og faren, som jeg har nevnt tidligere, hvis han sier noe til henne da kutter hun han ut. Ref bryllupet og at han ikke fikk følge henne opp kirkegulvet. Så, dette må jo bare humpe og gå det…

Jeg ramla innom mandagskvelden, da eldstemann var innom for å pakke med seg tingene sine fordi han skulle til far. Da sitter altså kjerringa å SNAKKER INN I TELEFONEN SIN, mens hun forteller om hvor sårt det er at gutta bare er der 50%. Kanskje hun heller kunne ha lagt den telefonen i en skuff og snakket med sønnen sin før han blir borte ei uke igjen. Herregud for et cirkus! Nåværende gubbe virker utrolig tålmodig og flink med ungene, og gudskjelov for det. Håper gutta har en oppegående far, slik at de ikke faller gjennom alt og i voksen alder vil se tilbake på en oppvekst med omsorgssvikt de også. Hun følger i sin mors fotspor. Synes også jeg hørte hun si: «jeg har aldri alenetid, så jeg gleder meg ekstra mye til helga» - aldri alenetid nei! Hva kalles den tida mellom 08 og 1630 da tro??? Der hun nå bruker all sin tid på shopping og drit, pjatt inn i en død telefon og vask av hus. 

Det livet hennes er altså så jævlig tragisk! Dette kommer sikkert til å modereres, og det irriterer meg, nettopp fordi hun ikke har NOEN som modererer henne på den «kannalen» som hun kaller den. Der fyrer hun løs kanonkule etter kanonkule. Også SÅ mye styr og krig pga en bukse på salg og et par barnevotter? PINLIG! Håper noen som bor i området drar på butikken å viser hvordan det er lagt frem for rått og røti.

Etter å ha sett henne litt innimellom så kjenner jeg hver gang at jeg blir så provosert. Det hun burde gjøre, er å si «sånn som dette blir man av omsorgssvikt». Og det stod her for noen dager siden, hva slags diagnose hun har: Münchhausen. Burde vært lagt inn på psykiatrisk slik at de fikk mulighet til å se hvor dysfunksjonell hun faktisk er.

Dere som bor i området: oppdater hvordan det går etter at dere har snakket med vedkommende i butikken!

👏👏👏👏👏👏👏

• Liker 4
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
4 hours ago, Gjenferdet said:

Veldig selvmotsigende at hun kritiserer butikken og post nord for at pakken ikke har kommet, samtidig som hun kritiserte de som tok kontakt med henne da bamsene ikke kom frem. 

Ja det er jo bare en av mange mange ting vi lenge har prøvd å påpeke her. 🙂 Glad for at du endelig ser det. ❤️

Endret av Polarpuma
Skrevet (endret)
Polarpuma skrev (2 timer siden):

Fryktelig at mennesker har opplevd en dårlig barndom. Jeg føler med dem og jeg synes derfor synd i barnet i Stine. Men den voksne Stine synes jeg minner om en stor drage. Ikke ok å oppføre seg sånn, selv om man har hatt en dårlig barndom, men jeg tenker at barndommen hennes kanskje har gjort henne avstumpet. Veldig trasig og trist for henne - og hennes nærmeste.

Det er flere som har hatt en lik barndom, uten å få denne type personlighet. Jeg vil tro at det kan være en forstyrrelse som har manglene empati og forståelse for hva hun gjør. Jeg er iallfall ikke i tvil på at hun har en personlighetsforstyrrelse som hun sa. Er redd det ikke er en enkel forstyrrelse. De som følger henne får et helt klart bilde av personligheten hennes. Det er ikke så bra det som kommer frem. Jeg synes det er trist med tanke på barna. De burde komme i første rekke. Men når du må sette deg selv først og forventet spesialbehandling hvor hen du er, så sier det en del om alvorlighetsgraden av personligheten hennes. Disse menneskene blir eksperter på å manipulerer. Enkelte mennesker er lette ofre for denne type mennesker. Det er godt at flere begynner å forstå hvordan det ligger an. 

Endret av Babyblue69
  • Liker 16
Skrevet

Uff,nå har jeg sett gjennom snapene fra i dag. Gud bedre😮 Ble veldig brå slutt på den siste snapen og en siden og. Kanskje skjedd noe med alt som var i går og i dag🤔

• Liker 2
Skrevet

Jeg begynner å mistenke at Stine kanskje ikke er så prega av oppveksten sin allikevel - at denne væremåten hennes ER personligheten hennes. Fullstendig egosentrisk, hvor hun egentlig ga f i hvordan hun hadde det. Kanskje var det ikke SÅ ille, ettersom det ikke ble gjort ytterligere tiltak fra barnevernets side. Det er en tanke jeg har. Hun har ALDRI vært ei likandes dame for å si det på den måten. Og slu som reven utnytter hun situasjonen for det det er verdt, IKKE med håp om å «bane vei for de som kommer etter», men for å få flere mill i erstatning. Kynisk og kalkulert spill. Den dama som vises på skjermen er ikke mye fysisk syk. Altså: «mistet følelsen i henda - for så å begynne å strikke 3 minutter senere». Og «stiv og vond kropp pga høst og fibro», for så å danse seg gjennom Harry musikk i neste øyeblikk, med «låst nakke». Nei altså, nå må folk skjønne at dette er fullstendig galskap!

• Liker 35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...