Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Linye skrev (1 minutt siden):

Stine lider nok mest psykisk, fordi plagene hennes er minimale nå som hun er høy på livet og gleder seg til noe. Nå er hun i så god form, så alle plagene er borte for en stund. Vi skal nok ikke ta alt hun sier på kanalen sin som en sannhet nei. Fortsatte ranten sin om Coop også nå, og jeg håper virkelig hun blir stoppet snart.

Samme tenker jeg! Hun er ikke nådig! Kjenner jeg blir så forbanna på henne pga det pakkestyret. Håper virkelig hun får seg en smekk, for den syke oppførselen sin. Henge ut personer slik, bør hun holde seg for god til!!

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
43 minutter siden, FrkZ said:

Samme tenker jeg! Hun er ikke nådig! Kjenner jeg blir så forbanna på henne pga det pakkestyret. Håper virkelig hun får seg en smekk, for den syke oppførselen sin. Henge ut personer slik, bør hun holde seg for god til!!

Nå sier hun at den alvorlige feilen kan få konsekvenser for den ansatte. Hun ønsker dog ikke at den ansatte skal straffes på tross av den grove feilen. (Så snill hun er🙄) Videre sier hun: “Sånne feil skal ikke skje.” Og de andre Coop medarbeiderne hadde kaldt henne “svimete og distré”. Helt ærlig så tror jeg både Coop og alle andre forretninger har tåleranse for feil, selv om at det ikke bør skje. Man er jo ikke en robot, menneskelige feil kan skje. Man skulle tro at det lå et donorhjerte i den pakken, sånn som Stine holder på. 🤦‍♀️ det er snakk om et par bukser og et par vanter.

Endret av Polarpuma
Skrevet
Linye skrev (25 minutter siden):

Stine lider nok mest psykisk, fordi plagene hennes er minimale nå som hun er høy på livet og gleder seg til noe. Nå er hun i så god form, så alle plagene er borte for en stund. Vi skal nok ikke ta alt hun sier på kanalen sin som en sannhet nei. Fortsatte ranten sin om Coop også nå, og jeg håper virkelig hun blir stoppet snart.

Er så enig med deg!

Og denne dobbeltmoralen hvor hun henger folk ut og raser om noe til henne i posten er feil el forsinket. Men når hun tjener godt på bamsesalg og kjøpere ikke får det de kjøpte så raser hun mot kjøperen med at det får de finne seg i. Feilen er jo aldri hos henne,

Skrevet
Anneisabell skrev (1 time siden):

Er det ingen i nær familie som følger henne og ser hva hun holder på med. Er det ingen av de som undrer seg? Hva med frisøren eller hun på skjønnhetshuset, synes de det også er greit? Er all reklame god reklame uansett liksom? Jeg kan bare ikke fatte og begripe at ingen griper inn som står henne nær..

Hva kan familien gjøre? Stine må selv forstå og innrømme at hun har et problem. Vil gun gjøre det?  Det jeg observerer av henne er at hun ikke har selvinnsikt og kjører sitt ego race. Har selv prøvd å sende bekymring i forhold til familie medlem flere ganger. Er personen over 18 år, blir man desverre ikke hørt. Personvernet og taushetsplikt er veldig strengt. 

Har ikke observert at Stine har kontakt med familien sin. Hører om en middag med faren og svigerforeldre i ny og ne.Hører sjelden om broren. Man kan bare spekulere i hvorfor. Den dama tåler ikke irettesettelse eller råd fra noen, tipper hun har få mennesker I livet. Ser ut som hun lever og ånder for snap, der kan hun snakke til kamera som sin beste venn. Prate prate prate ....ikke lytte 

• Liker 23
Skrevet

Men er det ingen som bor i området som kan foreta seg noe, altså ta kontakt med den butikken det gjelder? 

• Liker 10
Skrevet

Veldig selvmotsigende at hun kritiserer butikken og post nord for at pakken ikke har kommet, samtidig som hun kritiserte de som tok kontakt med henne da bamsene ikke kom frem. 

• Liker 31
Skrevet

Det viser seg at hun er høy på livet for tiden. Synger og danser og er så fornøyd med både livet og utseende. Nybleket hår som hun bare må ta på vært eneste minutt ~ jizzes altså.  Innimellom alt av skjønnhetsbehandlinger henges det ut både følgere og ansatte i diverse forretninger. Det plapres ustanselig ~ er så høy at hun gjentar det samme om igjen og om igjen. Ja om helt uvesentlige ting for folk flest. Og nå folkens ~ husmorferie. Alle symptomer på alle sykdommer er lik null. Kanskje selve medisinen er å være høy på livet!? Ikke vet jeg ~ men at hun er, og har alt av det hun fremlegger av sykdom er ihvertfall bullshit. Tror IKKE på denne dama! En skam for de som virkelig ER syk!

• Liker 28
Skrevet

Husmorsferie? Serriøst? 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

• Liker 6
Skrevet
Murstein skrev (37 minutter siden):

Det viser seg at hun er høy på livet for tiden. Synger og danser og er så fornøyd med både livet og utseende. Nybleket hår som hun bare må ta på vært eneste minutt ~ jizzes altså.  Innimellom alt av skjønnhetsbehandlinger henges det ut både følgere og ansatte i diverse forretninger. Det plapres ustanselig ~ er så høy at hun gjentar det samme om igjen og om igjen. Ja om helt uvesentlige ting for folk flest. Og nå folkens ~ husmorferie. Alle symptomer på alle sykdommer er lik null. Kanskje selve medisinen er å være høy på livet!? Ikke vet jeg ~ men at hun er, og har alt av det hun fremlegger av sykdom er ihvertfall bullshit. Tror IKKE på denne dama! En skam for de som virkelig ER syk!

ja, tror dette utelukkende handler om psykiatri. Å det er forståelig etter en utrygg barndom. Det ødelegger noe elementært i oss..

• Liker 17
Skrevet

«Jeg holder dere oppdater om pakken»… ja takk gud for det Stine!! Får ikke sove ikveld om jeg ikke vet om du får tak i buksa de i XS! 

• Liker 24
Skrevet
Heahea1 skrev (41 minutter siden):

Husmorsferie? Serriøst? 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Som alle andre dager... 🤷‍♀️

• Liker 8
Skrevet (endret)

Seriøst.. 

skjønner ikke dere som har bidratt på spleisen, at det er disse pengene som dere ga blir brukt til alt dette hun kjøper? Jeg misstenker hvertfall det. Når det har vært flere dager på rad, som har vært bra, så kommer enda mer pjat om alle diagnosene.. ser dere ikke selv, at det er det hun vil oppnå? Mange gode dager, så kommer en klageflom, for at hun skal få goder igjen i posten, mat leveringer, blomster, kopper, gode ord. Er det ikke rart at dette uteblir de dagene som er gode? Fatter ikke at følgere sender gaver til folk de ikke kjenner, mer enn bak en skjerm? Isabel Raad er norges største influencer. Hun har aldri (!!!!!) vist en eneste gave fra sine følgere. Er ikke det rart? Pjatt som «kjøpte dette av den nette sum som 40 for 3, 176, 250,137,300, 500, +++» om hun hadde brukt en kalkulater hadde hun sett at disse summene blir enorme ila en uke, hvertfall en mnd. Har null sjans til å leve som en greve, som mange andre med uføretrygd. Jeg hater å «henge» ut noen, noe jeg egt føler jeg ikke gjør. Jeg kommenrerer ja, men kaller henne ingen stygge ting. 

Rart også at energien er på topp flere dager før det skjer noe hun ønsker. Så kommer hun hjem, med den største knekken. «Kroppen min tåler ikke dette» men vi gjør det for det.

Kanskje Oskar hadde satt pris på å sove lenger en dag? At hun hadde levert selv, og ikke blirt kjørt 7 hver dag, når hun sier hun er våken kl 6? 

jeg har 1000 spørsmål, 1000 kommentarer, men må passe på temperemange mitt, så jeg ikke går utover personvern og alskens andre lover. 

<^<|%<+€+<%,>^,.€£€%~#,!£?#.}\\^?’phofif

Endret av Miniflipper
  • Liker 40
Skrevet

Innbiller hun seg selv at hun er en super kjendis? Blæ

• Liker 10
Gjest Polarpuma
Skrevet
1 hour ago, kalini said:

ja, tror dette utelukkende handler om psykiatri. Å det er forståelig etter en utrygg barndom. Det ødelegger noe elementært i oss..

Fryktelig at mennesker har opplevd en dårlig barndom. Jeg føler med dem og jeg synes derfor synd i barnet i Stine. Men den voksne Stine synes jeg minner om en stor drage. Ikke ok å oppføre seg sånn, selv om man har hatt en dårlig barndom, men jeg tenker at barndommen hennes kanskje har gjort henne avstumpet. Veldig trasig og trist for henne - og hennes nærmeste.

Skrevet

Stakkars ansatt på coop som blir hengt ut på den måten.... hun er veldig, veldig lei seg i følge Stine. Flaut å se på 🙈

• Liker 13
Skrevet

Å fy flate hun går jo over lik for å få det som hun vil. Får så vondt av hun ansatte🥺🥺🥺

Skrevet
Veranda skrev (7 minutter siden):

Stakkars ansatt på coop som blir hengt ut på den måten.... hun er veldig, veldig lei seg i følge Stine. Flaut å se på 🙈

Ja, herregud! Ikke søren om Stine synes synd på henne. Tenker heller hun fryder seg! Men selvsagt ikke noe hun kan si. Man bare ser det på henne. Der hun står og beundrer seg selv i tlf, og plaprer..

• Liker 7
Skrevet

Jeg blir forbannet på han ansatte i posten som utleverer kollegaen sin og driver å sender privat mail til kunden og sjekker overvåkningskamera 😳😳😳😳

Gjest Polarpuma
Skrevet
Just now, Vår2 said:

Jeg blir forbannet på han ansatte i posten som utleverer kollegaen sin og driver å sender privat mail til kunden og sjekker overvåkningskamera 😳😳😳😳

Jeg tror ikke på dette. Tror det er løgn fra Stine.

Skrevet

Kan hun være litt "høy" av å ha byttet smerteplaster? 

Har ikke noe kjennskap til smerteplaster, men begyner virkelig å undres. 

Så slik ut på overarmen hennes i går, som at hun nylig hadde tatt av det gamle.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...