Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Whitesnake69 skrev (10 minutter siden):

Sitter å prater på broren til ei god venninne ser jeg. Skal høre med han jeg om han virkelig sjekket overvåkningskameraet som hu sier.

Tror hu virkelig at folk bryr seg om den jævla pakka hennes 😂 Hu innbiller seg vel sjøl at folk ligger søvnløse om natta og lurer på hva som har skjedd med den 😂 

Ta en prat med han. Så mye oppstyr og ranter for ei pakke. Høres ikke ut som innholdet er sjeldent og vanskelig å få tak i. Problemet er vel akkurat den genseren og alt stash som skulle vært med til Oslo i helga. Hun som har så lite energi og overskudd bør ligge på lading før 3 dager med sosialt. Bruke då mye tid og energi på ei pakke.....spesielt 

Endret av SnippSnappSnute2
  • Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (3 minutter siden):

Ta en prat med han. Så mye oppstyr og ranter for ei pakke. Høres ikke ut som innholdet er sjeldent og vanskelig å få tak i. Problemet er vel akkurat den genseren og alt stash som skulle vært med til Oslo i helga. Hun som har så lite energi og overskudd bør ligge på lading før 3 dager med sosialt. Bruke då mye tid og energi på ei pakke.....spesielt 

Ja stakkar hun har jo nesten ikke klær og stash fra før🤬 spent på hva hun får i "erstatning" 

• Liker 10
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (1 time siden):

Hvis du er kunde og bor i nærheten,  synes jeg du bør gjøre dem oppmerksom på denne situasjonen. Dette er ikke greit. Da gir du de ansatte og coop mulighetene til å drøfte lignende situasjoner, de har mulighet til å være forberedt neste gang hun eller andre kommer når pakker blir borte.  Dette er så på kanten. Stakkars mennesker som jobber i nærheten av henne. Hun er en kunde ikke jeg ville hatt inn i min butikk. Hun bør få tilsnakk for å sitte på en offentlig kanal, hvor hun utleverer navn på coop ansatte, snakker nedlatende om hun som har gjort feil.

Blir sjokkert av å høre at en av hennes følgere får sin mann i post nord til å ta bilde/ screen shot av leveringsordren fra mailen mellom post nord og coop. Hva ikke denne dama får folk til å gjøre. 

Hun kan selv tillate seg å blir rasende og igjen kritiserer følgerne på offentlig kanal. Når de  prøver å kontakte henne for konvolutten med bamser/markører de ikke har mottatt i posten som er fra henne. Farlig dame. 

Ja nå har det gått for langt!! Hu har nå ved flere anledninger navngitt personer og dette er brudd på personvern!! Jeg har nå tatt opp film av hennes siste «utbrudd» og vil nå gå videre med dette!!! Må nok seriøst ta kontakt med flere instanser også for å informere om hva hun faktisk lirer ut av seg i offentlige kanaler!! Dette kan IKKE fortsette!!

• Liker 31
Skrevet
Fjellgjeiter skrev (4 minutter siden):

Ja nå har det gått for langt!! Hu har nå ved flere anledninger navngitt personer og dette er brudd på personvern!! Jeg har nå tatt opp film av hennes siste «utbrudd» og vil nå gå videre med dette!!! Må nok seriøst ta kontakt med flere instanser også for å informere om hva hun faktisk lirer ut av seg i offentlige kanaler!! Dette kan IKKE fortsette!!

Kjempebra👏👏👏

• Liker 8
Skrevet

Jeg føler med den ansatte som gjorde en feil. Virkelig. 
Det er menneskelig å gjøre feil, og det gjelder tross alt bare en pakke med klær(?), ingen har dødd og ingen har blitt skadet. Seriøst, dette er en bagatell. 

Skrevet

Men navnga hun den som hadde sendt pakken feil ? Fikk det isåfall ikke med meg . Men måten hun snakket om vedkommende er helt hårreisende å hører ikke hjemme på en offentlig kanal. Brummundal er vel helller ikke så stort . Bra dere har filma og eventuelt tar kontakt med han som visstnok var så hyggelig som hun navnga i videoen 

• Liker 9
Skrevet
Fjellgjeiter skrev (7 minutter siden):

Godt vi er flere som observerer og reagerer på akkurat dette.

• Liker 8
Skrevet

Vi må rett og slett ta litt ansvar her nå, det her kan ikke fortsette. Da mener jeg at vi må hjelpe de som blir rammet av galskapen. 

• Liker 12
Gjest Polarpuma
Skrevet
4 minutter siden, Hønemor74 said:

Men navnga hun den som hadde sendt pakken feil ? Fikk det isåfall ikke med meg . Men måten hun snakket om vedkommende er helt hårreisende å hører ikke hjemme på en offentlig kanal. Brummundal er vel helller ikke så stort . Bra dere har filma og eventuelt tar kontakt med han som visstnok var så hyggelig som hun navnga i videoen 

Nei hun navnga en annen person som hadde sagt at personen som teipet pakken hennes feil er en “distré” person. Tror alle som handler på Coop i Brummundal kan identifisere denne personen. En liten plass

Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (25 minutter siden):

Da kan hun jo bare reise litt tidligere inntil Oslo og gå i den fysiske butikken da vel…hun har jo tydeligvis midler nok.

• Liker 15
Skrevet

Jeg tenker litt angående postnord også. Vil vi andre at folk skal snoke i tingene våre som vi venter i posten? Det burde vel også taes videre?

• Liker 14
Skrevet
Hønemor74 skrev (2 minutter siden):

Hun navnga ikke personen. Stine hadde en kommentar på at hun som hadde rotet bort pakken vistnok er distre.  Stakkars mennesker som jobber og står på.

Det er helt menneskelig å gjøre feil i en travel hverdag. Ikke alle kan legge seg på sofaen når de er sliten og trøtt i hode. Noen er faktisk på jobb og desverre møter de Stine som har alt for mye tid alene til tull og vas. Som tror verden bare handler om henne. Håper denne dama blir stoppet snart. 

• Liker 20
Skrevet
Støgga skrev (25 minutter siden):

Ja stakkar hun har jo nesten ikke klær og stash fra før🤬 spent på hva hun får i "erstatning" 

Hun greier garantert å få erstatning. Det blir nok garantert shopping i Oslo. Viktig å unne seg noe når man endelig har alenetid.

• Liker 12
Gjest Polarpuma
Skrevet
2 minutter siden, SnippSnappSnute2 said:

Hun greier garantert å få erstatning. Det blir nok garantert shopping i Oslo. Viktig å unne seg noe når man endelig har alenetid.

“Endelig har alenetid”😂

Skrevet
Tessa12 skrev (11 minutter siden):

Da kan hun jo bare reise litt tidligere inntil Oslo og gå i den fysiske butikken da vel…hun har jo tydeligvis midler nok.

Blir nok garantert med både en og to ting med hjem. Står nok ikke på midlene der. Noe hun viser med daglig shopping, som få andre har muligheten til.

• Liker 7
Skrevet

Er det ingen i nær familie som følger henne og ser hva hun holder på med. Er det ingen av de som undrer seg? Hva med frisøren eller hun på skjønnhetshuset, synes de det også er greit? Er all reklame god reklame uansett liksom? Jeg kan bare ikke fatte og begripe at ingen griper inn som står henne nær..

• Liker 16
Gjest Polarpuma
Skrevet
18 minutter siden, Anneisabell said:

Er det ingen i nær familie som følger henne og ser hva hun holder på med. Er det ingen av de som undrer seg? Hva med frisøren eller hun på skjønnhetshuset, synes de det også er greit? Er all reklame god reklame uansett liksom? Jeg kan bare ikke fatte og begripe at ingen griper inn som står henne nær..

Hva skal de gjøre? Hun er jo som en løs kanon på dekk. Men hun er myndig og voksen. Ingen kan jo stoppe henne.

Skrevet
Polarpuma skrev (12 minutter siden):

Hva skal de gjøre? Hun er jo som en løs kanon på dekk. Men hun er myndig og voksen. Ingen kan jo stoppe henne.

Nei jeg forstår det,men et "normalt"menneske hadde kanskje tatt noen hint om noen hadde sagt noe på en pen måte. Men ser jo at ikke noe går gjennom hos henne. Her er det meg meg og mitt mitt..helt utrolig motbydelig å være vitne til 

• Liker 9
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
21 minutter siden, Anneisabell said:

Nei jeg forstår det,men et "normalt"menneske hadde kanskje tatt noen hint om noen hadde sagt noe på en pen måte. Men ser jo at ikke noe går gjennom hos henne. Her er det meg meg og mitt mitt..helt utrolig motbydelig å være vitne til 

Tror ikke hun tar noen hint fra hverken den ene eller den andre. Hvis hun var i min familie ville jeg holde meg langt vekk. Kanskje familien hennes også gjør det, for alt vi vet. 

Endret av Polarpuma
Skrevet

Stine lider nok mest psykisk, fordi plagene hennes er minimale nå som hun er høy på livet og gleder seg til noe. Nå er hun i så god form, så alle plagene er borte for en stund. Vi skal nok ikke ta alt hun sier på kanalen sin som en sannhet nei. Fortsatte ranten sin om Coop også nå, og jeg håper virkelig hun blir stoppet snart.

• Liker 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...