Sharp75! Skrevet 10. november 2021 #4581 Skrevet 10. november 2021 Jajajane skrev (16 minutter siden): Vil tro det er litt på kanten å utlevere ansatte med navn, å få private mailer fra ansatte i store firmaer (som hun sa hun fikk screenshotte), og ikke minst det hun sa ang kameraovervåking. Man kan ikke bare be de sjekke kameraovervåking flere dager etter pga en pakke. Det er veldig strenge lover for overvåking, så dette er vel ikke helt lovlig hvis de på coop faktisk brukte filmen for å finne en pakke? Har en tilfeldig ansatt lov til å bruke filmen? 🤔 Her fikk de ikke sjekke kamera når det gjaldt tyveri av sykkel, da måtte politi kobles på. 16
Gjest Vår2 Skrevet 10. november 2021 #4582 Skrevet 10. november 2021 Sønnen min ble frastjålet ransel ved kassen på butikken. Senterleder kunne ikke sjekke kamera overvåkningen uten at det forelå politianmeldelse. Føler med hun butikkansatte som blir snakket slik om. Dette er jo ikke greit. Blir helt matt 🥺
FrkZ Skrevet 10. november 2021 #4584 Skrevet 10. november 2021 Litjepiiia skrev (25 minutter siden): Får faktisk lyst til å dra innom butikken det gjelder og si fra at hun har hengt ut ansatte. Det burde de vite om, så de kan snakke med henne om det - om det har noe for seg er en annen sak da 🤪 Gjør det🙏 9
Litjepiiia Skrevet 10. november 2021 #4585 Skrevet 10. november 2021 FrkZ skrev (5 minutter siden): Gjør det🙏 Kunne jo nesten ha vist snappen, men det er jo evig mas om alt først vettu, tar jo en evighet bare å bla gjennom 🤪 Tar en tlf i morgen og snakker med sjefen først 🤓 19
Silva Pluvialis Skrevet 10. november 2021 #4586 Skrevet 10. november 2021 Er ikke hull i lungene eller neumotorax en akutt tilstand? Dette kan jeg ingenting om, men kan man gå med dette i et helt år i strekk uten at lungen kollapser? 5
Vintermåne Skrevet 11. november 2021 #4587 Skrevet 11. november 2021 Gjenferdet skrev (30 minutter siden): Er ikke hull i lungene eller neumotorax en akutt tilstand? Dette kan jeg ingenting om, men kan man gå med dette i et helt år i strekk uten at lungen kollapser? Ingen leger lar jo noen gå med det i ett år 🤦🏻♀️ 14
Syrinia Skrevet 11. november 2021 #4588 Skrevet 11. november 2021 Uff,i morra blir det oppvaskmøte på Coop'n... 11
Gjest Isadora2 Skrevet 11. november 2021 #4589 Skrevet 11. november 2021 Litjepiiia skrev (3 timer siden): Kunne jo nesten ha vist snappen, men det er jo evig mas om alt først vettu, tar jo en evighet bare å bla gjennom 🤪 Tar en tlf i morgen og snakker med sjefen først 🤓 Evt kan du filme den aktuelle delen av snap, der hun utleverer butikkansatte. Hvis du har tilgang på to mobiler😉
Lillemor1982 Skrevet 11. november 2021 #4590 Skrevet 11. november 2021 Synes dere som bor i distriktet der kan tipse både Skjønnhetshuset og Coop om hva slags oppførsel hun utviser, jeg 😳 23
Frøken_ida Skrevet 11. november 2021 #4591 Skrevet 11. november 2021 Litjepiiia skrev (6 timer siden): Kunne jo nesten ha vist snappen, men det er jo evig mas om alt først vettu, tar jo en evighet bare å bla gjennom 🤪 Tar en tlf i morgen og snakker med sjefen først 🤓 Ja, slå et slag for den stakkars ansatte! Og løgn angående overvåking, for det der er VELDIG strengt. Det er kamera der jeg jobber, vi har ikke adgang, rommet er låst. 17
Frøken_ida Skrevet 11. november 2021 #4592 Skrevet 11. november 2021 Litjepiiia skrev (6 timer siden): Kunne jo nesten ha vist snappen, men det er jo evig mas om alt først vettu, tar jo en evighet bare å bla gjennom 🤪 Tar en tlf i morgen og snakker med sjefen først 🤓 Film snap med en annen telefon. 6
Linye Skrevet 11. november 2021 #4593 Skrevet 11. november 2021 7 hours ago, Litjepiiia said: Kunne jo nesten ha vist snappen, men det er jo evig mas om alt først vettu, tar jo en evighet bare å bla gjennom 🤪 Tar en tlf i morgen og snakker med sjefen først 🤓 • Overvåkingen skal ikke være uforholdsmessig belastende for de ansatte, og det er ikke lov å overvåke den enkelte ansatte eller føre oppsyn med hvordan de utfører arbeidet. -Kikket litt på denne, men ble ikke helt klok. https://frifagbevegelse.no/nyheter/har-sjefen-lov-til-a-overvake-deg-6.158.405254.e0687f6034 Supert om du skal dit å si ifra!👍🏼 12
Frøken_ida Skrevet 11. november 2021 #4594 Skrevet 11. november 2021 Du har funnet helt rett info 😘 4
Linye Skrevet 11. november 2021 #4595 Skrevet 11. november 2021 6 minutter siden, Frøken_ida said: Du har funnet helt rett info 😘 👏👏👏 1
SnippSnappSnute2 Skrevet 11. november 2021 #4596 Skrevet 11. november 2021 Litjepiiia skrev (9 timer siden): ikke sant, det er en grunn til at det er strengt. Og mye er taushetsplikt og, både når det gjelder kamera & feks pakkeutleveringer..Jeg bruker selv butikken hun referer til, så jeg vurderer faktisk å dra innom/ringe de, vet ikke jeg? Det er jo ikke bra hverken for butikken eller ansatte 😔 Hvis du er kunde og bor i nærheten, synes jeg du bør gjøre dem oppmerksom på denne situasjonen. Dette er ikke greit. Da gir du de ansatte og coop mulighetene til å drøfte lignende situasjoner, de har mulighet til å være forberedt neste gang hun eller andre kommer når pakker blir borte. Dette er så på kanten. Stakkars mennesker som jobber i nærheten av henne. Hun er en kunde ikke jeg ville hatt inn i min butikk. Hun bør få tilsnakk for å sitte på en offentlig kanal, hvor hun utleverer navn på coop ansatte, snakker nedlatende om hun som har gjort feil. Blir sjokkert av å høre at en av hennes følgere får sin mann i post nord til å ta bilde/ screen shot av leveringsordren fra mailen mellom post nord og coop. Hva ikke denne dama får folk til å gjøre. Hun kan selv tillate seg å blir rasende og igjen kritiserer følgerne på offentlig kanal. Når de prøver å kontakte henne for konvolutten med bamser/markører de ikke har mottatt i posten som er fra henne. Farlig dame. 22
Trollebolla Skrevet 11. november 2021 #4597 Skrevet 11. november 2021 SnippSnappSnute2 skrev (21 timer siden): Godt å se du har veldig mye energi og overskudd igjen til egenpleie, kjøring hit og dit Stine. Godt å se at du har gode og positive dager, at ikke diagnoser og helseplager stopper deg hver eneste dag. Du sprudler av glede og er lykkelig for seerne dine. Fint å se at du kan greie mange dager uten mye søvn, og enda øse av overskudd. Hører på stemmen din at du er lykkelig. Snille folk du har i livet ditt, som sponser med negler, hudfarge og hår. Flott å de at du har økonomi til så mye. Da slipper vi å gi til spleis flere ganger. Håper jeg også ser at du bruker tid på barn og mann uten spydig undertoner og himlende blikk. Hvorfor ikke hente minsten i barnehagen tidligere en dag. Ta han med på tur i frisk luft. Kanskje lungene dine og helseplager hadde blitt bedre også. Kanskje kjøre de eldste uten at de føler at du er taxi sjåfør. Ser ut som du greier og har overskudd til akkurat hva du vil. Hun har tatt spray tan å, ville ha litt farge til helgen 🙈 8
SnippSnappSnute2 Skrevet 11. november 2021 #4598 Skrevet 11. november 2021 Litjepiiia skrev (10 timer siden): Kunne jo nesten ha vist snappen, men det er jo evig mas om alt først vettu, tar jo en evighet bare å bla gjennom 🤪 Tar en tlf i morgen og snakker med sjefen først 🤓 Bra🙏 2
Whitesnake69 Skrevet 11. november 2021 #4599 Skrevet 11. november 2021 Sitter å prater på broren til ei god venninne ser jeg. Skal høre med han jeg om han virkelig sjekket overvåkningskameraet som hu sier. Tror hu virkelig at folk bryr seg om den jævla pakka hennes 😂 Hu innbiller seg vel sjøl at folk ligger søvnløse om natta og lurer på hva som har skjedd med den 😂 24
SnippSnappSnute2 Skrevet 11. november 2021 #4600 Skrevet 11. november 2021 Trollebolla skrev (51 minutter siden): Hun har tatt spray tan å, ville ha litt farge til helgen 🙈 Energi, overskudd og økonomi til akkurat hva hun vil. 17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå