Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

«Nå klarer ikke jeg å være sint, da».

Jo, Stine, DET klarer du så forbanna godt når du ranter om ei pakke og utleverer enkeltpersoner på din egen Snapchatkanal. Skjerp deg. 

• Liker 36
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gresshoppa skrev (16 minutter siden):

«Nå klarer ikke jeg å være sint, da».

Jo, Stine, DET klarer du så forbanna godt når du ranter om ei pakke og utleverer enkeltpersoner på din egen Snapchatkanal. Skjerp deg. 

🙏

• Liker 6
Skrevet

Hun nevnte altså et navn fra Coopbutikken. Hun nevner et annet menneske med kjønn og karakteristikker fra kollegaene i samme butikk. Alt dette for en pakke fra lager157. At det går an! 

For et spetakkel hun er. Jeg gremmes! 

At hun ikke er flau. Samtidig var Hun frekk og nedlatende da folk etterlyste pakkene fra henne. De fikk beskjed om å ta seg en bolle. 

Falsk og lite hyggelig person, hun der Stine. 

• Liker 37
Skrevet
Laia skrev (3 timer siden):

Jeg er ganske sjokkert av det enorme antallet snapper med (for meg) totalt uvesentlig pjatt.  Bl. a. detaljert utbrodering om hvert minste gjøremål som alle har i sin hverdag, men som her fremstilles nesten som noe enormt stort og viktig. Det være seg valg av briller, mat, stell av hår, pakker på posten etc. etc. Har aldri sett på maken!

Det som slår meg mest er at dette mennesket ser ut til å ha gått i total symbiose med telefonen sin, som om den skulle vært en integrert del/forlengelse av henne selv. Og snakker med den på en måte som om den var en usynlig venn/erstatning for menneskelig kontakt. Kanskje kan tilværelsen bli slik når man ikke har veldig mye virkelig kontakt med andre mennesker på dagtid, som man jo får i et arbeidsliv (her ser det ut til å være begrenset til besøkene frisører, skjønnhetspleiere og butikkansatte etc.).? 

Egentlig synes jeg det her er både forskrekkende og trist. For en tilværelse.

Er veldig enig i alt du skriver. 

• Liker 7
Skrevet
Chroma skrev (1 time siden):

Helt enig. Kanskje han bare er fornøyd med at hun drar inn penger på spleis osv. 

Det er min konklusjon. 

• Liker 4
Skrevet
EllaSays skrev (4 minutter siden):

Hun nevnte altså et navn fra Coopbutikken. Hun nevner et annet menneske med kjønn og karakteristikker fra kollegaene i samme butikk. Alt dette for en pakke fra lager157. At det går an! 

For et spetakkel hun er. Jeg gremmes! 

At hun ikke er flau. Samtidig var Hun frekk og nedlatende da folk etterlyste pakkene fra henne. De fikk beskjed om å ta seg en bolle. 

Falsk og lite hyggelig person, hun der Stine. 

Hun burde virkelig skamme seg. Men hun eier ikke selvinnsikt, så det vil ikke skje. 

• Liker 12
Skrevet
Frøken_ida skrev (48 minutter siden):

Hun burde virkelig skamme seg. Men hun eier ikke selvinnsikt, så det vil ikke skje. 

Jeg lo for meg selv da hun før i dag sa at hun ikke liker at andre setter diagnoser på henne. Det klarer hun vel greit sjøl 😅 Lurer på om mangel på selvinnsikt er en diagnose? 

• Liker 27
Skrevet
bygdefruen skrev (4 minutter siden):

Jeg lo for meg selv da hun før i dag sa at hun ikke liker at andre setter diagnoser på henne. Det klarer hun vel greit sjøl 😅 Lurer på om mangel på selvinnsikt er en diagnose? 

Alle diagnoser er gode diagnoser! 😁🥳💃

• Liker 6
Skrevet
kalini skrev (6 timer siden):

har hun pneumothorax, har hun en lekasje på lungen ja😅

Det er ingen som går rundt med pneumothorax i månedsvis da. Da får man thoraxdren og det lukker seg helt av seg selv. Hun prater bare tull. 

• Liker 18
Skrevet

Like gøy hver gang hun sier «natta» og er tilbake kort tid etter 😂😂😂 Lurer på hvor mange ganger hu lader tlf i løpet av dagen, så mye som hu deler på kanalen sin 🤪😆 Skal tro om hu snapper like mye til venna sine 🤓🙈

• Liker 11
Skrevet
Polarpuma skrev (3 timer siden):

Hvor lenge skal hun jamre og rante om den pakka?!  Skulle tro det var verdens undergang. Coop/Postnord har innrømt feil. Kontakt butikken 157 (eller hva pokker den heter) og få erstattet varene og klapp igjen nebbet. Det virker som om at hun elsker når noen gjør feil, så hun kan lage et helvete. Når derimot hun selv gjør feil, så er det de andre som er stokk dum, eller hun “er bare et menneske”.

Stine har visst lov til å kjefte å smelle på folk i åpen kanal. Merkelig Stine at akkurat du kommer oppi så mange uheldige situasjoner og møter så mange mennesker som gjør så mye feil. Du er virkelig uheldig. Stine synes nok det et helt greit å brette ut den ene historien etter den andre til seerne. Stakkars de mennesker som ikke vet at de blir fremstilt, fra hennes oppfatning av situasjoner ingen vet noe om.

Dette gjelder visst ikke hennes følgere som ønsker svar på ulike ting hun snakker om og reklamerer for, og ikke minst de som etterlyser produkter hun selger, som ikke kommer frem. 

Har hørt du har nevnt janteloven.  Å ja, det Stemmer, det gjelder bare alle andre. 

• Liker 16
Skrevet
Støgga skrev (3 timer siden):

Hun sa på en stygg måte at hadde hun som tapet pakka brukt hue så hadde det ikke skjedd..kjente jeg ble sinna..feil skjer jo overalt der mennnesker jobber..

Trist, tragisk og langt over grensen. Dette hun forteller i kveld er ikke greit. Da bør post nord ansatt som utleverer mail og Coop få en tilbakemelding. 

• Liker 20
Skrevet
Babyblue69 skrev (3 timer siden):

Hun er ei dame som skal ha spesialbehandling. Det går ikke andre veien. Kan ikke forstå at Skjønnhetshuset kan bruke ei dame med sånne holdninger som ambassadør. Jeg har vært kunde der, men nå kommer jeg ikke til å benytte meg av tjenestene der noe mere. Ikke snakk om at jeg kunde et sted som støtter er menneske som utnytter andre økonomisk. Jeg tørr fortsatt å påstå at vi som har bidratt på spleis, gjør det mulig for henne å opprettholde kjøpegalskapen sin. Snakk om å opptre som dronningen av Brumunddal. Jeg føler virkelig med hennes mann. For et mareritt dette må være. 

Vil som deg boikotte alt hun reklamerer og er ambassadør for. Hun er alt annet en et forbilde. Denne dama viser frem en skremmende adferd. 

• Liker 17
Skrevet
Polarpuma skrev (5 timer siden):

Har ikke fått med meg hva legen sa. Kan du utdype det? Og hva sa Stine om legen? 🙂

Hun gikk lenge rundt og «gulpet» på luft, (ca like hyppig som hun nå snufser, sånn til sammenligning) sa selv at legen hennes hadde sagt hun hadde pneumothorax, ble sendt på røntgen, var mye fram og tilbake, så ble hun bedt om å komme på et møte på sykehuset. Der var det en kvinnelig lege som hadde vært så frekk og antyde at gjerne ikke smertene var så framtredende som Stine selv følte, for hun hadde ingen tegn til pneumothorax på siste CT, hvorav Stine ga «dette kvinnemenneske» en overhaling på snap, hun var faktisk ikke ferdig lege engang, så hun hadde ikke peiling, hun hadde et behov for å markere seg osv osv. At denne såkalte legen turde å kalle henne inn for å si dette, hun kunne bare tatt det over telefon, kaste bort hennes verdifulle tid på usannheter! Ung var hun visst og, det var ikke måte på. Hun pratet lenge og vel om denne episoden, dagen etterpå sluttet hun å hive etter pusten🙄🤪 

Tidligere hadde hun undervektig under diagnosene sine på introslides, det er forsvunnet, har hun sagt noe om det? 

• Liker 15
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (5 minutter siden):

Trist, tragisk og langt over grensen. Dette hun forteller i kveld er ikke greit. Da bør post nord ansatt som utleverer mail og Coop få en tilbakemelding. 

Vil tro det er litt på kanten å utlevere ansatte med navn, å få private mailer fra ansatte i store firmaer (som hun sa hun fikk screenshotte), og ikke minst det hun sa ang kameraovervåking. Man kan ikke bare be de sjekke kameraovervåking flere dager etter pga en pakke. Det er veldig strenge lover for overvåking, så dette er vel ikke helt lovlig hvis de på coop faktisk brukte filmen for å finne en pakke? Har en tilfeldig ansatt lov til å bruke filmen? 🤔

• Liker 18
Skrevet
Jajajane skrev (Akkurat nå):

Vil tro det er litt på kanten å utlevere ansatte med navn, å få private mailer fra ansatte i store firmaer (som hun sa hun fikk screenshotte), og ikke minst det hun sa ang kameraovervåking. Man kan ikke bare be de sjekke kameraovervåking flere dager etter pga en pakke. Det er veldig strenge lover for overvåking, så dette er vel ikke helt lovlig hvis de på coop faktisk brukte filmen for å finne en pakke? Har en tilfeldig ansatt lov til å bruke filmen? 🤔

Usikker, men det skal jeg finne ut av. Hvis dette er sant, er ikke dette greit. Hele verden raser for en pakke. 

• Liker 15
Skrevet
Jajajane skrev (4 minutter siden):

Veldig på kanten dette ja, jeg reagerte kraftig på dette..Hvis butikken følger de regler som er satt så skal ikke «hvem som helst ansatt» kunne bruke overvåkning eller kamera nei..Hun vet tydeligvis ikke hva hun snakker om, og hun glemmer det faktum at pakkeutleveringer er også ganske strengt. Feil kan skje, ja absolutt. Men ingen grunn til å henge ut ansatte/butikk for det 😖

• Liker 17
Skrevet

Får faktisk lyst til å dra innom butikken det gjelder og si fra at hun har hengt ut ansatte. Det burde de vite om, så de kan snakke med henne om det - om det har noe for seg  er en annen sak da 🤪

• Liker 22
Skrevet
Litjepiiia skrev (2 minutter siden):

Veldig på kanten dette ja, jeg reagerte kraftig på dette..Hvis butikken følger de regler som er satt så skal ikke «hvem som helst ansatt» kunne bruke overvåkning eller kamera nei..Hun vet tydeligvis ikke hva hun snakker om, og hun glemmer det faktum at pakkeutleveringer er også ganske strengt. Feil kan skje, ja absolutt. Men ingen grunn til å henge ut ansatte/butikk for det 😖

Ja, jeg husker fra når jeg jobbet i butikk at det var kameraovervåkning. Vi ansatte fikk ikke lov å se videoen, det var kun en ansatt som hadde lov. Husker vi måtte ringe han engang, da det var en sak som måtte dokumenteres. Var ikke snakk om at vi fikk lov å sjekke det selv. 

Nå har hun jo sagt navnet til den ansatte, hvor han jobber osv. Pinlig.. 

• Liker 16
Skrevet
Jajajane skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg husker fra når jeg jobbet i butikk at det var kameraovervåkning. Vi ansatte fikk ikke lov å se videoen, det var kun en ansatt som hadde lov. Husker vi måtte ringe han engang, da det var en sak som måtte dokumenteres. Var ikke snakk om at vi fikk lov å sjekke det selv. 

Nå har hun jo sagt navnet til den ansatte, hvor han jobber osv. Pinlig.. 

ikke sant, det er en grunn til at det er strengt. Og mye er taushetsplikt og, både når det gjelder kamera & feks pakkeutleveringer..Jeg bruker selv butikken hun referer til, så jeg vurderer faktisk å dra innom/ringe de, vet ikke jeg? Det er jo ikke bra hverken for butikken eller ansatte 😔

• Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...