Gjest Chroma Skrevet 10. november 2021 #4541 Skrevet 10. november 2021 Støgga skrev (3 minutter siden): Hun er på vei dit nå..nokså irritert pga den pakken som er borte Ah, skjønner.
Laia Skrevet 10. november 2021 #4542 Skrevet 10. november 2021 Jeg er ganske sjokkert av det enorme antallet snapper med (for meg) totalt uvesentlig pjatt. Bl. a. detaljert utbrodering om hvert minste gjøremål som alle har i sin hverdag, men som her fremstilles nesten som noe enormt stort og viktig. Det være seg valg av briller, mat, stell av hår, pakker på posten etc. etc. Har aldri sett på maken! Det som slår meg mest er at dette mennesket ser ut til å ha gått i total symbiose med telefonen sin, som om den skulle vært en integrert del/forlengelse av henne selv. Og snakker med den på en måte som om den var en usynlig venn/erstatning for menneskelig kontakt. Kanskje kan tilværelsen bli slik når man ikke har veldig mye virkelig kontakt med andre mennesker på dagtid, som man jo får i et arbeidsliv (her ser det ut til å være begrenset til besøkene frisører, skjønnhetspleiere og butikkansatte etc.).? Egentlig synes jeg det her er både forskrekkende og trist. For en tilværelse. 43
Gjest Isadora2 Skrevet 10. november 2021 #4543 Skrevet 10. november 2021 Så koselig da, at hun skulle gjøre litt ekstra stas på seg selv... Og kjøpe en ny genser!! For det skjer jo aldri ellers, at hun uner seg selv noe klær, sminke, hobbyting, godis, monster osv... Fint at hun skal dra på tur, men come on.... endelig gjøre litt stas på deg selv Stine... Det skjer jo ca... ja, daglig😉
Jajajane Skrevet 10. november 2021 #4544 Skrevet 10. november 2021 Neineinei, sitter hun nå å utleverer de ansatte på coop'n i brdal?! Jeg blir så skamfull, sier at de ansatte sa at kollegaen deres var veldig distre?! Nå må hun få et filter hun der altså! 🤦♀️ 31
Hønemor74 Skrevet 10. november 2021 #4545 Skrevet 10. november 2021 Hun bør holde seg for god til å snakke nedverdigende om den ansatte på coop . Alle kan gjøre feil . Å at hun nevner på snappen at vedkommende ble beskrevet som ett eller annet som blei borte i snappen ( hørtes ikke bra ut ) syns jeg ikke er god reklame for coop heller så . Snakker vel ikke negativt om kollegaer til andre kunder ?!?!! 26
Gjest Polarpuma Skrevet 10. november 2021 #4546 Skrevet 10. november 2021 48 minutter siden, Laia said: Jeg er ganske sjokkert av det enorme antallet snapper med (for meg) totalt uvesentlig pjatt. Bl. a. detaljert utbrodering om hvert minste gjøremål som alle har i sin hverdag, men som her fremstilles nesten som noe enormt stort og viktig. Det være seg valg av briller, mat, stell av hår, pakker på posten etc. etc. Har aldri sett på maken! Det som slår meg mest er at dette mennesket ser ut til å ha gått i total symbiose med telefonen sin, som om den skulle vært en integrert del/forlengelse av henne selv. Og snakker med den på en måte som om den var en usynlig venn/erstatning for menneskelig kontakt. Kanskje kan tilværelsen bli slik når man ikke har veldig mye virkelig kontakt med andre mennesker på dagtid, som man jo får i et arbeidsliv (her ser det ut til å være begrenset til besøkene frisører, skjønnhetspleiere og butikkansatte etc.).? Egentlig synes jeg det her er både forskrekkende og trist. For en tilværelse. Altså, jeg skrev noenlunde det samme for en stund siden, og da kom fansen hennes ilende til og skulle forsvare henne. De skrev at Stine kun snapper en time om dagen og det var da ingenting 🤷♀️
Toiny Skrevet 10. november 2021 #4547 Skrevet 10. november 2021 Hun er frekkere en flatlusa! Herregud har ikke vært borti mer spetakkel for en pakke.. skulle tro den innholdet gull og diamanter.. og må ikke tru det hjalp å erstatte selve pakken, hun har nemlig kjøpt på salg hun.. så her på Coop bare punge ut altså! og hvem i all verden er det som sender kopi av Mail til henne som jobber der, hadde ikke blitt blid hvis noen utleverte noen av mine ansatte på denne måten. 25
Gjest Polarpuma Skrevet 10. november 2021 #4548 Skrevet 10. november 2021 (endret) 1 hour ago, Støgga said: Hun er på vei dit nå..nokså irritert pga den pakken som er borte Hvor lenge skal hun jamre og rante om den pakka?! Skulle tro det var verdens undergang. Coop/Postnord har innrømt feil. Kontakt butikken 157 (eller hva pokker den heter) og få erstattet varene og klapp igjen nebbet. Det virker som om at hun elsker når noen gjør feil, så hun kan lage et helvete. Når derimot hun selv gjør feil, så er det de andre som er stokk dum, eller hun “er bare et menneske”. Endret 10. november 2021 av Polarpuma
Støgga Skrevet 10. november 2021 #4549 Skrevet 10. november 2021 Jajajane skrev (47 minutter siden): Neineinei, sitter hun nå å utleverer de ansatte på coop'n i brdal?! Jeg blir så skamfull, sier at de ansatte sa at kollegaen deres var veldig distre?! Nå må hun få et filter hun der altså! 🤦♀️ Hun sa på en stygg måte at hadde hun som tapet pakka brukt hue så hadde det ikke skjedd..kjente jeg ble sinna..feil skjer jo overalt der mennnesker jobber.. 17
FrkZ Skrevet 10. november 2021 #4550 Skrevet 10. november 2021 Koster ikke henne noe å utlevere/snakke dritt om andre. Men om noen er uenige med henne, eller kommer med noe som helst slags kritikk, så er helvete løs. Og hva er greia med de laaange pausene, der hun driver å himler og blunker med øynene. Trodde ikke hun der kunne irritere meg noe mer, enn hun allerede gjør. Men jodda, det får hun fint til🤪Håper snart det blir en avklaring på de bv greiene, så jeg kan avfølge🙈 24
Babyblue69 Skrevet 10. november 2021 #4551 Skrevet 10. november 2021 Polarpuma skrev (10 minutter siden): Hvor lenge skal hun jamre og rante om den pakka?! Skulle tro det var verdens undergang. Coop/Postnord har innrømt feil. Kontakt butikken 157 (eller hva pokker den heter) og få erstattet varene og klapp igjen nebbet. Hun elsker jo når noen gjør feil, så hun kan lage et helvete. Når derimot hun selv gjør feil, så er det de andre som er stokk dum, eller hun “er bare et menneske”. Hun er ei dame som skal ha spesialbehandling. Det går ikke andre veien. Kan ikke forstå at Skjønnhetshuset kan bruke ei dame med sånne holdninger som ambassadør. Jeg har vært kunde der, men nå kommer jeg ikke til å benytte meg av tjenestene der noe mere. Ikke snakk om at jeg kunde et sted som støtter er menneske som utnytter andre økonomisk. Jeg tørr fortsatt å påstå at vi som har bidratt på spleis, gjør det mulig for henne å opprettholde kjøpegalskapen sin. Snakk om å opptre som dronningen av Brumunddal. Jeg føler virkelig med hennes mann. For et mareritt dette må være. 32
Gjest Polarpuma Skrevet 10. november 2021 #4552 Skrevet 10. november 2021 (endret) 6 minutter siden, Støgga said: Hun sa på en stygg måte at hadde hun som tapet pakka brukt hue så hadde det ikke skjedd..kjente jeg ble sinna..feil skjer jo overalt der mennnesker jobber.. Den som aldri gjør feil, gjør aldri noe, er det noe som heter. 😊 Endret 10. november 2021 av Polarpuma
Hanne12 Skrevet 10. november 2021 #4553 Skrevet 10. november 2021 (endret) Babyblue69 skrev (13 minutter siden): Hun er ei dame som skal ha spesialbehandling. Det går ikke andre veien. Kan ikke forstå at Skjønnhetshuset kan bruke ei dame med sånne holdninger som ambassadør. Jeg har vært kunde der, men nå kommer jeg ikke til å benytte meg av tjenestene der noe mere. Ikke snakk om at jeg kunde et sted som støtter er menneske som utnytter andre økonomisk. Jeg tørr fortsatt å påstå at vi som har bidratt på spleis, gjør det mulig for henne å opprettholde kjøpegalskapen sin. Snakk om å opptre som dronningen av Brumunddal. Jeg føler virkelig med hennes mann. For et mareritt dette må være. Då håper eg du også seier ifra til stedet slik som du skriver her. Ellers vil det berre dure å gå. Endret 10. november 2021 av Hanne12 15
Linye Skrevet 10. november 2021 #4554 Skrevet 10. november 2021 1 hour ago, Laia said: Jeg er ganske sjokkert av det enorme antallet snapper med (for meg) totalt uvesentlig pjatt. Bl. a. detaljert utbrodering om hvert minste gjøremål som alle har i sin hverdag, men som her fremstilles nesten som noe enormt stort og viktig. Det være seg valg av briller, mat, stell av hår, pakker på posten etc. etc. Har aldri sett på maken! Det som slår meg mest er at dette mennesket ser ut til å ha gått i total symbiose med telefonen sin, som om den skulle vært en integrert del/forlengelse av henne selv. Og snakker med den på en måte som om den var en usynlig venn/erstatning for menneskelig kontakt. Kanskje kan tilværelsen bli slik når man ikke har veldig mye virkelig kontakt med andre mennesker på dagtid, som man jo får i et arbeidsliv (her ser det ut til å være begrenset til besøkene frisører, skjønnhetspleiere og butikkansatte etc.).? Egentlig synes jeg det her er både forskrekkende og trist. For en tilværelse. Ja det er egentlig fryktelig trist. Tenk å bruke sin egen vonde barndom på denne måten og ikke gjøre noe for sine egne barn. Nå bruker hun ettermiddagen på Coop og foran telefonen igjen. Snakker i det uendelige. Det er så kjedelig og jeg vil tro 80% av oss spoler frem. Hun burde lært av andre vloggere. Som snakker bittelitt om flere temaer. Ikke i det uendelige om samme tema igjen og igjen😩 16
Agurk Skrevet 10. november 2021 #4555 Skrevet 10. november 2021 Hvorfor er det så mange her som føler med mannen hennes? Det er jo frivillig å være gift med Stine. Forteller jo mye om han så lenge han godtar denne galskapen. 11
Gjest Chroma Skrevet 10. november 2021 #4556 Skrevet 10. november 2021 Agurk skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det så mange her som føler med mannen hennes? Det er jo frivillig å være gift med Stine. Forteller jo mye om han så lenge han godtar denne galskapen. Helt enig. Kanskje han bare er fornøyd med at hun drar inn penger på spleis osv.
FrkZ Skrevet 10. november 2021 #4557 Skrevet 10. november 2021 Agurk skrev (8 minutter siden): Hvorfor er det så mange her som føler med mannen hennes? Det er jo frivillig å være gift med Stine. Forteller jo mye om han så lenge han godtar denne galskapen. Han må være drittlei av å høre på henne🙈Men han er sikkert av «riddertypen»/omsorgsmann. Og har vel skjønt at det bare er å jatte med, og gjøre det hun kan for å få en kone som er fornøyd. Happy wife, happy life😅 6
Laia Skrevet 10. november 2021 #4558 Skrevet 10. november 2021 Linye skrev (2 minutter siden): Ja det er egentlig fryktelig trist. Tenk å bruke sin egen vonde barndom på denne måten og ikke gjøre noe for sine egne barn. Nå bruker hun ettermiddagen på Coop og foran telefonen igjen. Snakker i det uendelige. Det er så kjedelig og jeg vil tro 80% av oss spoler frem. Hun burde lært av andre vloggere. Som snakker bittelitt om flere temaer. Ikke i det uendelige om samme tema igjen og igjen😩 Ok, tror jeg dropper å gå inn på den snappen flere ganger 😅 Men jeg tar meg i å undres på hvilken tankegang som legges til grunn for å spinne så ekstremt mye rundt dette filletemaet, og mange andre. Jaja, det store pakkedramaet får gå sin gang. 7
Babyblue69 Skrevet 10. november 2021 #4559 Skrevet 10. november 2021 Hanne12 skrev (20 minutter siden): Då håper eg du også seier ifra til stedet slik som du skriver her. Ellers vil det berre dure å gå. Det skal jeg gjøre. Håper flere gjør det samme. 7
Babyblue69 Skrevet 10. november 2021 #4560 Skrevet 10. november 2021 Agurk skrev (16 minutter siden): Hvorfor er det så mange her som føler med mannen hennes? Det er jo frivillig å være gift med Stine. Forteller jo mye om han så lenge han godtar denne galskapen. Ikke bare å løsrive seg fra dette. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå