Anneisabell Skrevet 10. november 2021 #4521 Skrevet 10. november 2021 Hun er bare så selfie, har ikke ord for den dama der lengre 4
Frøken_ida Skrevet 10. november 2021 #4522 Skrevet 10. november 2021 Anneisabell skrev (6 minutter siden): Hun er bare så selfie, har ikke ord for den dama der lengre Tar rollen som selvdigger til et helt nytt nivå. 13
Anneisabell Skrevet 10. november 2021 #4523 Skrevet 10. november 2021 Frøken_ida skrev (24 minutter siden): Tar rollen som selvdigger til et helt nytt nivå. Ikke en gang isabel raad er så høy på seg selv som Stine er 16
SnippSnappSnute2 Skrevet 10. november 2021 #4524 Skrevet 10. november 2021 Frøken_ida skrev (1 time siden): "Deilig med litt egenpleie" Driver du med noe annet, Stine? Godt å se du har veldig mye energi og overskudd igjen til egenpleie, kjøring hit og dit Stine. Godt å se at du har gode og positive dager, at ikke diagnoser og helseplager stopper deg hver eneste dag. Du sprudler av glede og er lykkelig for seerne dine. Fint å se at du kan greie mange dager uten mye søvn, og enda øse av overskudd. Hører på stemmen din at du er lykkelig. Snille folk du har i livet ditt, som sponser med negler, hudfarge og hår. Flott å de at du har økonomi til så mye. Da slipper vi å gi til spleis flere ganger. Håper jeg også ser at du bruker tid på barn og mann uten spydig undertoner og himlende blikk. Hvorfor ikke hente minsten i barnehagen tidligere en dag. Ta han med på tur i frisk luft. Kanskje lungene dine og helseplager hadde blitt bedre også. Kanskje kjøre de eldste uten at de føler at du er taxi sjåfør. Ser ut som du greier og har overskudd til akkurat hva du vil. 44
Anneisabell Skrevet 10. november 2021 #4525 Skrevet 10. november 2021 SnippSnappSnute2 skrev (3 minutter siden): Godt å se du har veldig mye energi og overskudd igjen til egenpleie, kjøring hit og dit Stine. Godt å se at du har gode og positive dager, at ikke diagnoser og helseplager stopper deg hver eneste dag. Du sprudler av glede og er lykkelig for seerne dine. Fint å se at du kan greie mange dager uten mye søvn, og enda øse av overskudd. Hører på stemmen din at du er lykkelig. Snille folk du har i livet ditt, som sponser med negler, hudfarge og hår. Flott å de at du har økonomi til så mye. Da slipper vi å gi til spleis flere ganger. Håper jeg også ser at du bruker tid på barn og mann uten spydig undertoner og himlende blikk. Hvorfor ikke hente minsten i barnehagen tidligere en dag. Ta han med på tur i frisk luft. Kanskje lungene dine og helseplager hadde blitt bedre også. Kanskje kjøre de eldste uten at de føler at du er taxi sjåfør. Ser ut som du greier og har overskudd til akkurat hva du vil. Signerer 8
Lillemor1982 Skrevet 10. november 2021 #4526 Skrevet 10. november 2021 SnippSnappSnute2 skrev (13 minutter siden): Godt å se du har veldig mye energi og overskudd igjen til egenpleie, kjøring hit og dit Stine. Godt å se at du har gode og positive dager, at ikke diagnoser og helseplager stopper deg hver eneste dag. Du sprudler av glede og er lykkelig for seerne dine. Fint å se at du kan greie mange dager uten mye søvn, og enda øse av overskudd. Hører på stemmen din at du er lykkelig. Snille folk du har i livet ditt, som sponser med negler, hudfarge og hår. Flott å de at du har økonomi til så mye. Da slipper vi å gi til spleis flere ganger. Håper jeg også ser at du bruker tid på barn og mann uten spydig undertoner og himlende blikk. Hvorfor ikke hente minsten i barnehagen tidligere en dag. Ta han med på tur i frisk luft. Kanskje lungene dine og helseplager hadde blitt bedre også. Kanskje kjøre de eldste uten at de føler at du er taxi sjåfør. Ser ut som du greier og har overskudd til akkurat hva du vil. Dette 👏👏👏 6
kalini Skrevet 10. november 2021 #4527 Skrevet 10. november 2021 sa hun «skulle hatt oppi litt fudge» ang håret på morgenen nå? Finnes ikke en frisør i verden som ikke hadde blitt irritert om du smører fudge lillashampo i nybleiket hår🙈 Versegod ødelegg håret. Kan ikke klage på jobben, etter du har brukt fudge… var ikke hun veldig fornøyd med håret igår? merkelig å ha behov for fudge nå da.. 19
Heahea1 Skrevet 10. november 2021 #4528 Skrevet 10. november 2021 Hun snakker om hull i lungen, vil ikke lungen punktere da? Eller? 8
kalini Skrevet 10. november 2021 #4529 Skrevet 10. november 2021 Heahea1 skrev (55 minutter siden): Hun snakker om hull i lungen, vil ikke lungen punktere da? Eller? lungen er allerede er punktert hvis det er hull i, men lungen kan klappe sammen hvis du har pnaumothorax ja!
EllaSays Skrevet 10. november 2021 #4530 Skrevet 10. november 2021 Jeg synes det er veldig rart at hun tror seerne er så interessert i de brillene. Hun har startet brilleprøving 6 ganger og fortalt historien flere enn det. Hun reklamerer for stedet uten samarbeid med dem. Jeg skjønner bare ikke hva hun tenker med. For et freak show! 21
kalini Skrevet 10. november 2021 #4531 Skrevet 10. november 2021 EllaSays skrev (40 minutter siden): Jeg synes det er veldig rart at hun tror seerne er så interessert i de brillene. Hun har startet brilleprøving 6 ganger og fortalt historien flere enn det. Hun reklamerer for stedet uten samarbeid med dem. Jeg skjønner bare ikke hva hun tenker med. For et freak show! ja, hvem F bryr seg liksom…! 10
Støgga Skrevet 10. november 2021 #4532 Skrevet 10. november 2021 kalini skrev (4 minutter siden): ja, hvem F bryr seg liksom…! Det er jo tross alt latterlig billig.. 8
*Prøver igjen* Skrevet 10. november 2021 #4533 Skrevet 10. november 2021 Heahea1 skrev (2 timer siden): Hun snakker om hull i lungen, vil ikke lungen punktere da? Eller? Hun har ikke hull i lungen, det sa en lege til henne, og vedkommende fikk skikkelig gjennomgå på snap….. 🙄 12
kalini Skrevet 10. november 2021 #4534 Skrevet 10. november 2021 *Prøver igjen* skrev (14 minutter siden): Hun har ikke hull i lungen, det sa en lege til henne, og vedkommende fikk skikkelig gjennomgå på snap….. 🙄 har hun pneumothorax, har hun en lekasje på lungen ja😅 1
*Prøver igjen* Skrevet 10. november 2021 #4535 Skrevet 10. november 2021 kalini skrev (41 minutter siden): har hun pneumothorax, har hun en lekasje på lungen ja😅 Ok, da retter jeg det til «hun har ikke pneumothorax, det sa en lege til henne og vedkommende fikk skikkelig gjennomgå på snap🙄» 8
kanakass Skrevet 10. november 2021 #4536 Skrevet 10. november 2021 kalini skrev (3 timer siden): sa hun «skulle hatt oppi litt fudge» ang håret på morgenen nå? Finnes ikke en frisør i verden som ikke hadde blitt irritert om du smører fudge lillashampo i nybleiket hår🙈 Versegod ødelegg håret. Kan ikke klage på jobben, etter du har brukt fudge… var ikke hun veldig fornøyd med håret igår? merkelig å ha behov for fudge nå da.. La merke til det samme.. Skjønner jo hvorfor det alltid er noen andre som ødelegger håret hennes da 🙄 9
Gjest Polarpuma Skrevet 10. november 2021 #4537 Skrevet 10. november 2021 14 minutter siden, *Prøver igjen* said: Ok, da retter jeg det til «hun har ikke pneumothorax, det sa en lege til henne og vedkommende fikk skikkelig gjennomgå på snap🙄» Har ikke fått med meg hva legen sa. Kan du utdype det? Og hva sa Stine om legen? 🙂
Støgga Skrevet 10. november 2021 #4538 Skrevet 10. november 2021 Coop Brummendal bør låse dørene..nå😂🙈 13
Gjest Chroma Skrevet 10. november 2021 #4539 Skrevet 10. november 2021 Støgga skrev (5 minutter siden): Coop Brummendal bør låse dørene..nå😂🙈 Hvorfor?
Støgga Skrevet 10. november 2021 #4540 Skrevet 10. november 2021 Chroma skrev (2 minutter siden): Hvorfor? Hun er på vei dit nå..nokså irritert pga den pakken som er borte 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå