Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Umami skrev (30 minutter siden):

Ny diagnose i går: Søvnparalyse 🙄

Hehe. Er det en diagnose? Det har jeg hatt siden jeg var liten, men har lært meg metoder som gjør at jeg har det veldig sjeldent. Men det er vel ikke en diagnose? Eller sykdom? Ubehagelig er det; men ikke farlig. 

• Liker 6
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (1 time siden):

Lykken er når man kan bruke dagen på seg selv. Hører Ikke at hun er sliten av å kjøre fra Brumunddal til Stange heller. 

Får til akkurat det hun vil.. 

• Liker 6
Skrevet

Har hun over 100 tusen følgere?😳

Skrevet
Umami skrev (1 time siden):

Ny diagnose i går: Søvnparalyse 🙄

Igjen, søvnparalyse er da vel ingen diagnose? I tillegg er det veldig vanlig. Vil tro det er mange her inne som har opplevd det en eller flere ganger. 

• Liker 8
Skrevet
FrkZ skrev (3 minutter siden):

Har hun over 100 tusen følgere?😳

Nei, 7500 står det på snap og 6200 på insta, så det er laaaangt unna 100 tusen 

• Liker 3
Skrevet
Tessa12 skrev (3 minutter siden):

Ser jeg såg på snap poenga hennes. Begynte å lure🤪

• Liker 6
Gjest Polarpuma
Skrevet
1 hour ago, SnippSnappSnute2 said:

Lykken er når man kan bruke dagen på seg selv. Hører Ikke at hun er sliten av å kjøre fra Brumunddal til Stange heller. 

Nye negler gratis, #reklame🤑

Gjest Polarpuma
Skrevet
1 hour ago, SnippSnappSnute2 said:

Suuuper humør og energi i dag, til tross for at klokka er over 16:00. Helt høy både hos frisør og når hun kommer hjem. Nye negler også. Tenk hvis hun hadde like mye energi når familien kommer hjem fra jobb på hverdager?!

Skrevet
Polarpuma skrev (24 minutter siden):

Suuuper humør og energi i dag, til tross for at klokka er over 16:00. Helt høy både hos frisør og når hun kommer hjem. Nye negler også. Tenk hvis hun hadde like mye energi når familien kommer hjem fra jobb på hverdager?!

Ungene er vel i seng, så da kan hun bare opprettholde den energien🙈

• Liker 9
Skrevet

Handle lokalt sa Stine, og bestilte briller på nett... 

• Liker 18
Gjest Polarpuma
Skrevet
1 minutt siden, Frøken_ida said:

Ja og bamser fra Wish (=Kina)

Skrevet (endret)
Tessa12 skrev (1 time siden):

På alle offentlige snapkanaler står det «5K» og alle abonnenter utover dette blir plussa på. Så om hun har 7.5k så har hun 2.5k

Endret av Lene-k
Skriveleif
  • Liker 1
Skrevet
Lene-k skrev (2 minutter siden):

På alle offentlige snapkanaler står det «5K» og alle abonnenter utover dette blir plussa på. Så om hun har 7.5k så har hun 2.5k

Aha….bare så det stod 7.5k.

Skrevet
Polarpuma skrev (1 time siden):

Huset skinner. Nytt hår, negler og nye briller gjør susen. 

• Liker 7
Skrevet
Frøken_ida skrev (1 time siden):

Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør.

Støtte nærbutikken og lokale bedrifter kan være smart Stine, dette gir viktige inntekter til kommunen. Som gagner innbyggerne små og store. 

• Liker 9
Skrevet
Lene-k skrev (3 timer siden):

Det stemmer ikke. Det står "under 5k" på alle offentlige. Når personen når 5k så står det 5k. Hun har nok 7,5k om det er det som står der..

• Liker 1
Skrevet (endret)
allesote skrev (6 timer siden):

Det stemmer ikke. Det står "under 5k" på alle offentlige. Når personen når 5k så står det 5k. Hun har nok 7,5k om det er det som står der..

Så når det står «<5K» betyr det under 5K? For ser flere offentlige så står det <5K. 
men ja, da har du sikkert rett 😊

Endret av Lene-k
Skrevet

"Deilig med litt egenpleie"

Driver du med noe annet, Stine? 

• Liker 26
Skrevet

To dager på rad til Hamar . Men når hun skal kjøre sønnen sin er hun såååå sliten . Det kommer hun sikkert å være ikveld å . 

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...