Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med alle de vondtene og mentale utfordringene hun melder om, er der helt utrolig at hun ikke bedriver noen form for fysisk aktivitet. Ei heller frisk luft og en og annen naturopplevelse. 

Hun hadde garantert følt seg bedre og håndtert ting bedre. 

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt ho ikke skal satse på en karriere som skuespiller.. den «sinna» ranten hennes om den pakken som er «borte» klarte jeg ikke ta seriøst. Var da nesten så ho begynte å le selv. 🤷🏼‍♀️ Tviler på at det er sant.. hva gjør man ikke for å få litt sympati.

og så stolt når ho snakker om frisør time og negler som skal fikses. Ho er ikke sann. Ikke et godt forbilde for unge mennesker. Dama er jo farlig.

• Liker 13
Gjest Polarpuma
Skrevet
9 hours ago, kalini said:

jeg å reagerte stort på den uttalelsen der😂😂 «gidder ikke sitte med trynet klistra i mobilen» eehneivel?? du gjør jo ikke annet stine, ikke på helg heller😂 en annen ting: da hun våknet fra sofaen i kveld etter legging av barn, presset hun frem et par tårer og huffet seg.. vuff og au.. lagde et nr av hvor sliten hub var å hvor au det var å gå fra sofan til kjøkkenet.. helt til hun finner dipen i skuffa, fra da var det dansing og tjo og hei. glemte at hun var sliten da😂😂

Ja la også merke til at hun tidligere på dagen var i topp stemning som vanlig, fullt kjør, dans, drømmer om ny sofa og har interiørplaner... helt til Postnord har rota bort pakken hennes. Da er det tordentale og hytte med neven og slå den i bordet. Så matlaging, strålende humør. Senere krasjer på sofaen, nedtur. Snakke om sykdom og diagnoser, blank i øya, tårer, gråten i halsen, virker nedtrykt. Forteller at hun er helt ferdig. Så plutselig får hun lyst på gulrot med dip, og står i neste øyeblikk på kjøkkenet og jubler over å ha funnet dip og begynner å danse og tjo hei! Jeg blir helt forvirret av alle disse oppturene og nedturene hun har hver dag. Det er akkurat som om at hun har flere personligheter. For en berg og dalbane.

Skrevet
Kaffeskål skrev (52 minutter siden):

Godt ho ikke skal satse på en karriere som skuespiller.. den «sinna» ranten hennes om den pakken som er «borte» klarte jeg ikke ta seriøst. Var da nesten så ho begynte å le selv. 🤷🏼‍♀️ Tviler på at det er sant.. hva gjør man ikke for å få litt sympati.

og så stolt når ho snakker om frisør time og negler som skal fikses. Ho er ikke sann. Ikke et godt forbilde for unge mennesker. Dama er jo farlig.

Gleder meg bare til advokatregninger og overskuddet som skal doneres bort jeg. Den dagen saken er over skal jeg sende henne en lang og veldig ærlig melding på snap, og bli blokkert etterpå. 

• Liker 21
Skrevet
Polarpuma skrev (6 minutter siden):

Ja la også merke til at hun tidligere på dagen var i topp stemning som vanlig, fullt kjør, dans, drømmer om ny sofa og har interiørplaner... helt til Postnord har rota bort pakken hennes. Da er det tordentale og hytte med neven og slå den i bordet. Så matlaging, strålende humør. Senere krasjer på sofaen, nedtur. Snakke om sykdom og diagnoser, blank i øya, tårer, gråten i halsen, virker nedtrykt. Forteller at hun er helt ferdig. Så plutselig får hun lyst på gulrot med dip, og står i neste øyeblikk på kjøkkenet og jubler over å ha funnet dip og begynner å danse og tjo hei! Jeg blir helt forvirret av alle disse oppturene og nedturene hun har hver dag. Det er akkurat som om at hun har flere personligheter. For en berg og dalbane.

Minner meg om min tante, som var manisk/bipolar.

Opp og ned og tjo og hei, så falt alt i grus, så var det opp igjen. Og slik fortsatte det i det uendelige. Utrolig slitsomt for både hun og de rundt henne. 

• Liker 18
Skrevet
Polarpuma skrev (3 minutter siden):

Ikke rart man får vondter, jeg tror psyke ofte lurer folk til at de tror de f.eks har fibro. Jeg sier ikke at det gjelder alle. Men det der henger veldig sammen, anspent hode og psyke gir anspent kropp. Og helt uten fysisk aktivitet i kombinasjon med usunt kosthold gir helt klart tro på at man har både den ene og den andre diagnosen. 
Stine sa selv den dagen hun skulle pierce at hun er veldig pinglete, det burde vel egentlig gi fansen en pekepinn på alt som sies. 
"spasmer i magen" er det vi andre kaller luftsmerter. 🤷‍♀️ 

• Liker 19
Skrevet
Linye skrev (18 timer siden):

Vi har erfaring med ulike diagnoser og plager mange her. Men reagerer på noen gjengangere med Stine. Hvor feks hun er sliten og har vondter så fort familien er tilbake, som ettermiddag og helg. Hvorfor må hun da digge seg selv og danse flere ganger pr dag, om det kan gjøre at ungene slipper å høre om en sliten mor? Jeg reagerer sterkt, fordi jeg selv lader opp til å kunne være en oppegående mor de timene folkene mine er i hus. Hadde jeg brukt energien slik hu gjør hadde jeg også klagd kvelden lang. Hu må vel heller ikke snakke til snap bare for å gjøre det? Så mye tomprat og gjentagelser at det nesten er komisk. Vi MÅ ikke ha så mye prat i skjermen. Spare seg litt hadde vært smart.

Akkurat👏🏻 Hvorfor er hun stortsett sliten etter familien kommer hjem på ettermiddagen og i helgene.. vi som har fulgt med lenge , ser et tydelig mønster i dette. 

• Liker 18
Skrevet
Vintermåne skrev (11 timer siden):

Hvem er Cecilie?? 🤔

Cecilie Ask 

• Liker 1
Skrevet
Alma87 skrev (1 time siden):

Akkurat👏🏻 Hvorfor er hun stortsett sliten etter familien kommer hjem på ettermiddagen og i helgene.. vi som har fulgt med lenge , ser et tydelig mønster i dette. 

Håper hun får hvilt skikkelig ut før helga. Slik at hun har mye energi og overskudd til Oslo helg. Kanskje til og med hun kommer hjem med mye overskudd til familien.

• Liker 8
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (2 timer siden):

Håper hun får hvilt skikkelig ut før helga. Slik at hun har mye energi og overskudd til Oslo helg. Kanskje til og med hun kommer hjem med mye overskudd til familien.

Merker jeg er spent på hvordan den helga blir. Om de klarer å ha god stemning hele helga, eller om det blir noe uvennskap der. 

• Liker 17
Skrevet
Polarpuma skrev (3 timer siden):

Dette er en berg og dalbane som er fryktelig som barn å voksen å leve i. Det jeg observerer av Stine sin adferd, drar meg tilbake til min barndom.  Både barn og voksne blir påvirket av hverdager med denne berg og dalbane. 

Som mor selv, har jeg vært veldig bevisst i forhold til egen oppvekst.  Jeg har ikke vært feilfri som mor, men jeg prøver virkelig å være tilstede for mine barn. Jeg fyller de tomrom og traumer jeg selv fikk.

Jeg er voksen i dag. Å vokse opp med en mor som realiserer seg selv, som oftes er høy eller lav, som har mye eller lite energi, som alltid har vondter, smerter, er sliten, ja dette er fryktelig krevende å leve i for familien rundt.  Et lite barn forstår og et lite barn tilpasser seg dette.

Stine med sin barndom og som har vokst opp med en mor som ikke var omsorgsfull og snill. Som ikke hadde tid eller overskudd, som ruset seg og valgte henne bort. Bør prioritere barna og mannen. Hun bør gi de alt hun selv ikke fikk. Familien bør være hennes første og beste valg. 

• Liker 19
Skrevet

Andre folk som er sliten: 😴😪😣🥱💤

stine som er sliten: 😢😭😡🤩💃🏻😃🛍😢

• Liker 22
Skrevet

Får hun sponsa frisør tro? Slik som hun reklamerer😅

• Liker 2
Gjest Polarpuma
Skrevet
12 minutter siden, FrkZ said:

Får hun sponsa frisør tro? Slik som hun reklamerer😅

Ikke sliten hos frisøren. Men alltid ellers på denne tida.

Skrevet
Polarpuma skrev (18 minutter siden):

Så sant! 

• Liker 7
Skrevet

Veldig fornøyd med håret nå, men jeg gleder meg til ny runde med drittslengning og om hvor misfornøyd hun er om noen få dager 

• Liker 16
Skrevet
Eurony skrev (4 minutter siden):

Veldig fornøyd med håret nå, men jeg gleder meg til ny runde med drittslengning og om hvor misfornøyd hun er om noen få dager 

Skulle akkurat til å skrive akkurat det samme, tro meg,  det kommer...

• Liker 11
Skrevet
Polarpuma skrev (1 time siden):

Lykken er når man kan bruke dagen på seg selv. Hører Ikke at hun er sliten av å kjøre fra Brumunddal til Stange heller. 

• Liker 19
Skrevet
Anneisabell skrev (28 minutter siden):

Skulle akkurat til å skrive akkurat det samme, tro meg,  det kommer...

Det kommer nok ja😅

• Liker 4
Skrevet
Eurony skrev (39 minutter siden):

Den kommer. Garantert. For å dra tilbake å klage enda litt igjen

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...