Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Malleli89 skrev (6 timer siden):

Jeg bruker mindre å mindre tid på å følge henne nå! Jeg er mektig lei syting om sykdom å vondter, å jeg blir bare irritert.. Jeg kommer ikke over at hu mener hu har cluster hodepine! Jeg synes virkelig det er ufyselig av henne å påstå at hun har sånne plager, når det er åpenbart at hun ikke har det.. Å at hun her om kvelden begynte å prate om at kroppen «skrur seg av», dagen etter en annen har pratet om det gjør meg oppriktig opprørt! Hva vil hun med det? Er det om å gjøre å feile mest mulig? Skulle tro man ville feile minst mulig, men jammen tar jeg feil der gitt..  Det er ikke lenge til jeg ikke klarer å holde kjeft mer, å den meldingen hun får da kommer virkelig til å være på sin plass!! Jeg håper fler å fler begynner å tenke over det her, at folk får opp øya… 

At hun påsto at hun hadde Cluster er jeg fortsatt eitrende forbanna over. I helgen har jeg vært lagt inn på sykehuset, og de legger meg så nære koma som mulig når Cluster står på som værst. Det gir meg et pusterom på noen dager. Jeg synes helt klart du skal si noe til henne, men det er for lettvint for henne hvis folk angriper på hennes arena, hun blokkerer og så er hun ferdig med de "fittetrynene" 

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er tilfelle at hu ikkje får forvarsel på det at ho "faller sammen", at kroppen ikkje fungerar men ho får med seg alt rundt. Burde ho kjøre bil?! Eg tørr ikkje akkurat spørr ho sjølv heller 😓

• Liker 22
Skrevet
Hyfia skrev (9 timer siden):

At hun påsto at hun hadde Cluster er jeg fortsatt eitrende forbanna over. I helgen har jeg vært lagt inn på sykehuset, og de legger meg så nære koma som mulig når Cluster står på som værst. Det gir meg et pusterom på noen dager. Jeg synes helt klart du skal si noe til henne, men det er for lettvint for henne hvis folk angriper på hennes arena, hun blokkerer og så er hun ferdig med de "fittetrynene" 

Kjære meg, jeg synes synd på deg!♥️♥️

ja, det er akkurat det som er, hun blokkerer å styrer videre som Ingenting har skjedd🤮

• Liker 9
Skrevet

Kan for guds skyld ikke kjøpe brukt soffa🤦‍♀️ Å hun har ikke budsjett til det nå! Er ikke lenge så har hu ny soffa, det er typisk henne å si at hun ikke har råd til noe, for så å ha kjøpt det noen dager senere…

• Liker 18
Skrevet
Malleli89 skrev (3 minutter siden):

Kan for guds skyld ikke kjøpe brukt soffa🤦‍♀️ Å hun har ikke budsjett til det nå! Er ikke lenge så har hu ny soffa, det er typisk henne å si at hun ikke har råd til noe, for så å ha kjøpt det noen dager senere…

Hun kommer sikkert til å selge bamsesmykker for harde livet nå, for å finansiere den. Og si hun har fått gavekort🙈

• Liker 12
Gjest Heeipådeg
Skrevet
Malleli89 skrev (25 minutter siden):

Siste jeg hørte om grunnen til ny sofa var pga fargen, og det er bare tragisk! Og at hu i det hele tatt kan sitte og si at hu ikke kan priotere det pga advokat regning‼️. Om første advokat regninga slukte spleisen(e) og hu kan dokumentere det, så skal jeg bidra med et par hundre kroner til sofa 😉

Skrevet
Hyfia skrev (10 timer siden):

Stakkars kjære deg ❤. Masse gode tanker og klemmer 💝. Ja, hun setter følelser og frustrasjon i gang når man selv kjemper.

Denne dama snakker om diagnoser som  en  "god pose sukkertøy" , mulig hun har har flere diagnoser. Mulig hun lider, men hvordan er det mulig å leve det livet hun gjør.

Jeg gjenkjenner ikke noe av det hun sier om diagnosene eller hvordan hun forholder seg til alle diagnosene.  Har møtt mange flere i både  behandlings opplegg og på foredrag, jeg har har aldri møtt maken til diagnose person. Vi er veldig mange følger opplegg både fysisk og psykisk, vi følger rådene om frisk luft og rett kosthold, vi kjenner effekten av dette. Vi er lykkelig over små positive endringer. Vet flere som hadde blitt lykkelig over å kjenne på litt av energien hun har. 

Forstår at Stine enda har daglige foredrag om sykdommer og vondter. Hva er det denne dama ønsker?

Det er helt forferdelig hvis hun har unge jenter som følgere. Unge jenter som tror på noe av det som kommer frem på hennes kanal. Stine er kun en av mange tusen som har diagnoser, som har opplevd omsorgssvikt og vold I dette landet Håper det ikke bare er på denne tråden det blir ryddet opp.  Den dama bør snart bli realitetsorientert!

• Liker 11
Skrevet
Malleli89 skrev (1 time siden):

Sagt ny sofa, ny sofa inn. Kanskje hun ønsker sponsor

• Liker 7
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (16 minutter siden):

Stakkars kjære deg ❤. Masse gode tanker og klemmer 💝. Ja, hun setter følelser og frustrasjon i gang når man selv kjemper.

Denne dama snakker om diagnoser som  en  "god pose sukkertøy" , mulig hun har har flere diagnoser. Mulig hun lider, men hvordan er det mulig å leve det livet hun gjør.

Jeg gjenkjenner ikke noe av det hun sier om diagnosene eller hvordan hun forholder seg til alle diagnosene.  Har møtt mange flere i både  behandlings opplegg og på foredrag, jeg har har aldri møtt maken til diagnose person. Vi er veldig mange følger opplegg både fysisk og psykisk, vi følger rådene om frisk luft og rett kosthold, vi kjenner effekten av dette. Vi er lykkelig over små positive endringer. Vet flere som hadde blitt lykkelig over å kjenne på litt av energien hun har. 

Forstår at Stine enda har daglige foredrag om sykdommer og vondter. Hva er det denne dama ønsker?

Det er helt forferdelig hvis hun har unge jenter som følgere. Unge jenter som tror på noe av det som kommer frem på hennes kanal. Stine er kun en av mange tusen som har diagnoser, som har opplevd omsorgssvikt og vold I dette landet Håper det ikke bare er på denne tråden det blir ryddet opp.  Den dama bør snart bli realitetsorientert!

Den dama der går det ikke ann å realitetsorientere !!! Hu må jo seriøst ha helt andre diagnoser enn hun har stilt på seg selv!! Håper virkelig det er noen som kan få tatt tak slik at hun får den hjelpa hu treng!! Og det er først og fremst å slutte med spredning av usannheter , luring av andres godhet via sosiale kanaler!!! 

• Liker 17
Gjest Polarpuma
Skrevet
1 hour ago, Heeipådeg said:

Siste jeg hørte om grunnen til ny sofa var pga fargen, og det er bare tragisk! Og at hu i det hele tatt kan sitte og si at hu ikke kan priotere det pga advokat regning‼️. Om første advokat regninga slukte spleisen(e) og hu kan dokumentere det, så skal jeg bidra med et par hundre kroner til sofa 😉

De har snart en ny sofa i hus, sann mine ord.😉

Skrevet
Polarpuma skrev (49 minutter siden):

Jeg antar det blir før denne uka er over. "En snill følger jobber i en møbelbutikk. Hun ville gi meg denne utstillingsmodellen for bare 2000kr(!!!!). Stine med shoppingstjerner i øya.... 

• Liker 22
Skrevet
Polarpuma skrev (58 minutter siden):

To omganger med bamser så har hun ny sofa, håper hun kjøper i riktig farge nå da, så hun får malt stua..

• Liker 7
Gjest Polarpuma
Skrevet
13 minutter siden, Støgga said:

To omganger med bamser så har hun ny sofa, håper hun kjøper i riktig farge nå da, så hun får malt stua..

Hun sa at det var ikke så lenge siden hun malte stua,(mørk mørk blå)  men likte ikke fargen. Så må male igjen da… koster noen kroner det også. Hadde jeg hatt advokatregninger oppretter øra, ville jeg drite i fargen på veggen i stua og på sofaen. Men vi ser jo hele tiden hva hennes prioriteringer er.

Skrevet
Hanne12 skrev (10 timer siden):

Om det er tilfelle at hu ikkje får forvarsel på det at ho "faller sammen", at kroppen ikkje fungerar men ho får med seg alt rundt. Burde ho kjøre bil?! Eg tørr ikkje akkurat spørr ho sjølv heller 😓

Om det skulle være MErelatert får man som oftest signaler før, men man må lære seg å lese kroppen/signalene. Det kan jeg se for meg at hun ikke er så god til, virker som hjernen spinner i 100 hele tiden. 

Jeg har hatt ME i snart 15 år, lærte meg tidlig å lese signalene på når "anfallene" kommer og har derfor aldei opplevd å få det når jeg kjører bil. Er også altid påpasselig med å ikke kjøre bil på dårlige dager.

• Liker 3
Skrevet

Oi oi oi,nå gikk det fint å bli forbanna for hun ikke fikk pakka si. Men var ikke helt slik pipa låt fra helga når en stakkars følger etterlyste sin..altså helt ærlig, når skal hun der så og høre seg selv..grr

• Liker 30
Skrevet
Anneisabell skrev (23 minutter siden):

Oi oi oi,nå gikk det fint å bli forbanna for hun ikke fikk pakka si. Men var ikke helt slik pipa låt fra helga når en stakkars følger etterlyste sin..altså helt ærlig, når skal hun der så og høre seg selv..grr

Tenkte akkurat det samme.... 

• Liker 3
Gjest Polarpuma
Skrevet
28 minutter siden, Anneisabell said:

Har nettopp sett utblåsningen hennes ang Postnord og pakken hennes. Skjønner frustrasjonen. Men hun er jo helt spinnvill. Flaut å se på. Og ja, hun tåler ikke at pakker TIL henne er forsinket, mens derimot når pakker FRA henne ikke kommer fram til hennes følgere, så er det ikke hennes problem. 🤷‍♀️

Skrevet
Gjenferdet skrev (16 timer siden):

Er ikke det veldig vanlig for lidelser som f.eks., fibromyalgi at man får symptomforverring etter mye program? 

Absolutt, det er jo sånn at man «kvinner» seg opp til å gjøre noe for å kunne være med på ting, selvom man vet at smellen/konsekvensen kommer etterpå. Det tror jeg de fleste med en eller annen kronisk lidelse kjenner seg igjen i😊

• Liker 2
Skrevet
Støgga skrev (16 timer siden):

Jo, jeg har fibro og får igjen hvis jeg presser kroppen for mye. Men jeg får ikke nye diagnoser i hytt og pine!

Ved mange sykdommer så har man korbomide tilstander/lidelser. Jeg har ME men den fører også til migrene, ibs, hjerterytmeforstyrrelse, ortostatisk intoleranse, parstieser, lavt blodtrykk, lammelse etc.. Tror uansett sykdom så er mye likt også rammer det allikevel litt ulikt. Så det er ikke alltid «rikitg» å sammenligne en og samme diagnose med hverandre 100%😊

• Liker 2
Gjest Polarpuma
Skrevet
4 minutter siden, GulleGull said:

Ved mange sykdommer så har man korbomide tilstander/lidelser. Jeg har ME men den fører også til migrene, ibs, hjerterytmeforstyrrelse, ortostatisk intoleranse, parstieser, lavt blodtrykk, lammelse etc.. Tror uansett sykdom så er mye likt også rammer det allikevel litt ulikt. Så det er ikke alltid «rikitg» å sammenligne en og samme diagnose med hverandre 100%😊

Du Gullegull som har svar på alt: Hvordan kan hun være uføretrygda? Hun har jo energi som en Duracell-kanin på speed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...