Lillemor1982 Skrevet 6. november 2021 #4401 Skrevet 6. november 2021 Minni75 skrev (3 timer siden): Jeg fatter ikke hvordan hun kan ha følgere. Blir kvalm av, kaffeskål til gjengen. Men ikke ring meg privat! Er kjerringa helt rape gal?? Y e s 🆘️ 9
Frøken_ida Skrevet 6. november 2021 #4402 Skrevet 6. november 2021 Babyblue69 skrev (31 minutter siden): En diagnose som stemmer ut fra det hun sa, er personlighetsforstyrrelse. Vet at hun endret dette etter at hun hadde fått tenkt seg om. Ingen med en friskt sinn setter diagnoser på seg i hytt og pine. Inger shopper ukritisk og rakker ned på andre mennesker som hun ikke liker i det offentlige rom. Ingen med et friskt sinn setter seg høyere en andre og utnytter andre økonomisk til sin fordel. 👏❤️ 2
Babyblue69 Skrevet 6. november 2021 #4403 Skrevet 6. november 2021 Isadora2 skrev (3 timer siden): Er det ikke også slik at mange av disse diagnosene hun har, så er det ikke lett å å påvise disse med blodprøver, mr, ct ol.. altså legene/spesialisertene må stole på og setter diagnoser ut fra hva pasientene sier om div symptomer? Det stemmer. 1
Kaffeskål Skrevet 6. november 2021 #4404 Skrevet 6. november 2021 Begynner å bli en smule lei de pungene ho viser frem hele tia, fra den kurven med ferdige prosjekter… Er det hint hint «kjære» følgere, noen som kunne tenkt seg å kjøpe🤮 10
Zebrina Skrevet 6. november 2021 #4405 Skrevet 6. november 2021 Måtte søke hun opp på snap, men etter 792 snapper etter hverandre av det samme gnålet om noen bamser så bare ga jeg opp. Gidder folk å bruke dagen sin på å sitte å høre på sånne lange snapper? Først var der 329 snapper av at hun drakk en monster med sugerør i speilet på badet og så på katten sin bade. Greit nok, jeg hadde noe å se på mens jeg satt på do, men altså ....... 🙃 Boring. 27
Malleli89 Skrevet 7. november 2021 #4406 Skrevet 7. november 2021 Jeg bruker mindre å mindre tid på å følge henne nå! Jeg er mektig lei syting om sykdom å vondter, å jeg blir bare irritert.. Jeg kommer ikke over at hu mener hu har cluster hodepine! Jeg synes virkelig det er ufyselig av henne å påstå at hun har sånne plager, når det er åpenbart at hun ikke har det.. Å at hun her om kvelden begynte å prate om at kroppen «skrur seg av», dagen etter en annen har pratet om det gjør meg oppriktig opprørt! Hva vil hun med det? Er det om å gjøre å feile mest mulig? Skulle tro man ville feile minst mulig, men jammen tar jeg feil der gitt.. Det er ikke lenge til jeg ikke klarer å holde kjeft mer, å den meldingen hun får da kommer virkelig til å være på sin plass!! Jeg håper fler å fler begynner å tenke over det her, at folk får opp øya… 22
Sol Rampelyset Skrevet 7. november 2021 #4407 Skrevet 7. november 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin.
Gjest Polarpuma Skrevet 7. november 2021 #4408 Skrevet 7. november 2021 18 hours ago, Zebrina said: Måtte søke hun opp på snap, men etter 792 snapper etter hverandre av det samme gnålet om noen bamser så bare ga jeg opp. Gidder folk å bruke dagen sin på å sitte å høre på sånne lange snapper? Først var der 329 snapper av at hun drakk en monster med sugerør i speilet på badet og så på katten sin bade. Greit nok, jeg hadde noe å se på mens jeg satt på do, men altså ....... 🙃 Boring. Jeg ble fanget av alt det kreative hun lager, så likte å følge henne, men oppdaget etterhvert at her var det flere ting som skurrer. Hun snapper hele dagen om så mye uinteressante emner, hun kan snakke i det uendelige, men om hva? Ingen husker det om 5 minutter. Mye tom prat. Og så var det en dag der hun filma seg selv mens hun stod i dusjen, i flere minutter. Hun sladdet seg selv fra skuldrene og ned. Men jeg mener, hvem er det som liker å se på det? Tror hun at det har interesse for folk? Føler ikke at hun har noe filter, at hun bare vil bli sett, selv om de som ser på ikke synes noe om det de ser.
SnippSnappSnute2 Skrevet 7. november 2021 #4409 Skrevet 7. november 2021 Malleli89 skrev (3 timer siden): Jeg bruker mindre å mindre tid på å følge henne nå! Jeg er mektig lei syting om sykdom å vondter, å jeg blir bare irritert.. Jeg kommer ikke over at hu mener hu har cluster hodepine! Jeg synes virkelig det er ufyselig av henne å påstå at hun har sånne plager, når det er åpenbart at hun ikke har det.. Å at hun her om kvelden begynte å prate om at kroppen «skrur seg av», dagen etter en annen har pratet om det gjør meg oppriktig opprørt! Hva vil hun med det? Er det om å gjøre å feile mest mulig? Skulle tro man ville feile minst mulig, men jammen tar jeg feil der gitt.. Det er ikke lenge til jeg ikke klarer å holde kjeft mer, å den meldingen hun får da kommer virkelig til å være på sin plass!! Jeg håper fler å fler begynner å tenke over det her, at folk får opp øya… Vi er flere som håper på at folk får opp øyne og stiller spørsmål. 9
Babyblue69 Skrevet 7. november 2021 #4410 Skrevet 7. november 2021 Polarpuma skrev (9 minutter siden): Jeg ble fanget av alt det kreative hun lager, så likte å følge henne, men oppdaget etterhvert at her var det flere ting som skurrer. Hun snapper hele dagen om så mye uinteressante emner, hun kan snakke i det uendelige, men om hva? Ingen husker det om 5 minutter. Mye tom prat. Og så var det en dag der hun filma seg selv mens hun stod i dusjen, i flere minutter. Hun sladdet seg selv fra skuldrene og ned. Men jeg mener, hvem er det som liker å se på det? Tror hun at det har interesse for folk? Føler ikke at hun har noe filter, at hun bare vil bli sett, selv om de som ser på ikke synes noe om det de ser. At hun filmer seg i dusjen er en ting, men å filme sønnen i dusjen og stadig vekk i undertøy er helt bak mål. Det er flere ganger hvor følgere har sett en naken guttekropp. Ikke bra selv om det er små glimt som blir vist. Ville aldri ha utsatt et lite barn for dette. Hun har ingen filter. At hun har dårlig selvbilde kan heller ikke stemme. Dette er en dame som elsker seg selv og sitt eget selvbilde. 27
Alisha* Skrevet 7. november 2021 #4411 Skrevet 7. november 2021 (endret) Polarpuma skrev (26 minutter siden): Og så var det en dag der hun filma seg selv mens hun stod i dusjen, i flere minutter. Hun sladdet seg selv fra skuldrene og ned. Men jeg mener, hvem er det som liker å se på det? Tror hun at det har interesse for folk? Føler ikke at hun har noe filter, at hun bare vil bli sett, selv om de som ser på ikke synes noe om det de ser. Filter? Ehh nei, ikke denne dama. Når man digger seg selv ~ da står man foran speilet på badet å danser til rølpemusikk. Det er fint å være glad i seg selv men.... Endret 7. november 2021 av Murstein 11
Gresshoppa Skrevet 7. november 2021 #4412 Skrevet 7. november 2021 All oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Finnes diagnoser for den slags også.. 12
Metron Skrevet 7. november 2021 #4413 Skrevet 7. november 2021 Neste helg skal flere av joviale gjengen i bursdag. Håper da inderlig at hun kommer seg gjennom ei lang helg uten cluster hodepine, hjertebank, migrene, angst, depresjon, pusteproblemer, utmattelse, at «kroppen skrur seg av», personlighetsforstyrrelser og alle de kroniske bokstavene jeg ikke kan noe om, holder seg i ro. Lurer også på hvilke av vondtene som kommer i neste uke…. Er redd for at det kan dukke opp vondter til helga, har ihvertfall vært ett eller annet de fleste helgene i høst😉hvis ikke er hun veldig heldig. 24
Gjest Polarpuma Skrevet 7. november 2021 #4414 Skrevet 7. november 2021 (endret) 1 hour ago, Babyblue69 said: At hun filmer seg i dusjen er en ting, men å filme sønnen i dusjen og stadig vekk i undertøy er helt bak mål. Det er flere ganger hvor følgere har sett en naken guttekropp. Ikke bra selv om det er små glimt som blir vist. Ville aldri ha utsatt et lite barn for dette. Hun har ingen filter. At hun har dårlig selvbilde kan heller ikke stemme. Dette er en dame som elsker seg selv og sitt eget selvbilde. Ja ikke bare filmer ungen i badet og i trusa, men skravler i telefonen hele tida, mens han prøver å få kontakt med henne. Han er borte hele dagen i barnehagen, og når han endelig kommer hjem sitter hun med telefonen og snakker på snap isteden for å være nær med han. Husker for noen måneder sida at minsten var hjemme en dag fordi barnehagen var stengt og Stine sa at hun var såååå sliten av å være alene med han i 4-5 timer. Det synes jeg var trist og sørgelig😞. Alle dagene når han ikke er hjemme, er hun full av liv og spillopper, danser foran speilet, prater om sminke, planter osv, er på shopping, driver på med alt mulig. Det blir hun ikke sliten av. Noe er feil her. Endret 7. november 2021 av Polarpuma
bygdefruen Skrevet 7. november 2021 #4415 Skrevet 7. november 2021 Metron skrev (1 time siden): Neste helg skal flere av joviale gjengen i bursdag. Håper da inderlig at hun kommer seg gjennom ei lang helg uten cluster hodepine, hjertebank, migrene, angst, depresjon, pusteproblemer, utmattelse, at «kroppen skrur seg av», personlighetsforstyrrelser og alle de kroniske bokstavene jeg ikke kan noe om, holder seg i ro. Lurer også på hvilke av vondtene som kommer i neste uke…. Er redd for at det kan dukke opp vondter til helga, har ihvertfall vært ett eller annet de fleste helgene i høst😉hvis ikke er hun veldig heldig. På en eller annen merkelig måte vil nok alle vondter og plager holde seg unna neste helg. Uken etter derimot… Da skal du nok se at alle plager pluss noen nye dukker opp 🤦🏻♀️ 17
Silva Pluvialis Skrevet 7. november 2021 #4416 Skrevet 7. november 2021 bygdefruen skrev (Akkurat nå): På en eller annen merkelig måte vil nok alle vondter og plager holde seg unna neste helg. Uken etter derimot… Da skal du nok se at alle plager pluss noen nye dukker opp 🤦🏻♀️ Er ikke det veldig vanlig for lidelser som f.eks., fibromyalgi at man får symptomforverring etter mye program? 4
Støgga Skrevet 7. november 2021 #4417 Skrevet 7. november 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Er ikke det veldig vanlig for lidelser som f.eks., fibromyalgi at man får symptomforverring etter mye program? Jo, jeg har fibro og får igjen hvis jeg presser kroppen for mye. Men jeg får ikke nye diagnoser i hytt og pine! 20
Lillemor1982 Skrevet 7. november 2021 #4418 Skrevet 7. november 2021 Polarpuma skrev (1 time siden): Ja ikke bare filmer ungen i badet og i trusa, men skravler i telefonen hele tida, mens han prøver å få kontakt med henne. Han er borte hele dagen i barnehagen, og når han endelig kommer hjem sitter hun med telefonen og snakker på snap isteden for å være nær med han. Husker for noen måneder sida at minsten var hjemme en dag fordi barnehagen var stengt og Stine sa at hun var såååå sliten av å være alene med han i 4-5 timer. Det synes jeg var trist og sørgelig😞. Alle dagene når han ikke er hjemme, er hun full av liv og spillopper, danser foran speilet, prater om sminke, planter osv, er på shopping, driver på med alt mulig. Det blir hun ikke sliten av. Noe er feil her. Merkelig at hun ikke lar minstemann få litt roligere morgener med henne innimellom 💔 Hun sender han avgårde grytidlig "fordi mannen likevel skal på jobb da". Realiteten er at hun stort sett er ute å kjører hver eneste dag selv selv om hun ikke jobber, så burde ikke vært vanskelig for henne å kjøre eller hente han innimellom. 7-16 HVER DAG er sykt mye tid i barnehagen for en liten tass med en hjemmeværende mor 💔 39
Babyblue69 Skrevet 7. november 2021 #4419 Skrevet 7. november 2021 Gjenferdet skrev (18 minutter siden): Er ikke det veldig vanlig for lidelser som f.eks., fibromyalgi at man får symptomforverring etter mye program? Det er ikke uvanlig.
Malleli89 Skrevet 7. november 2021 #4420 Skrevet 7. november 2021 Kunne selvsagt ikke gå en hel dag uten snakk om plager🤦♀️ Djises….. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå