Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Veranda skrev (3 minutter siden):

Selger kun bamse med den sølv greia hun henger på.. følger ikke med kjede. 

Kjærevene. Kom over ei på den lokale kjøp og salg siden som da selger 4 slike for 100kr. Kliss like de stine da tar 100kr (?) pr stk for. 😱🤷🏼‍♀️ Skjønner meg ikke på de som orker å «fore» ho opp med penger.

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kaffeskål skrev (4 minutter siden):

Kjærevene. Kom over ei på den lokale kjøp og salg siden som da selger 4 slike for 100kr. Kliss like de stine da tar 100kr (?) pr stk for. 😱🤷🏼‍♀️ Skjønner meg ikke på de som orker å «fore» ho opp med penger.

Ja det er ikke til og forstå... lettlurte følgere, sykt !! 

• Liker 11
Skrevet

Innser hun ikke selv hvor forbanna provoserende det er når hun klager og uffer seg over kronisk sykdom og suser rundt som en Hollywood frue? 
Jeg er i tidlig 20 årene og lever som en fange i egen kropp. Skulle fader meg ønske jeg hadde overskudd til å male kasser, lage smykker, opne pakker, suse her og der. Men pågrunn av bare noen få av de samma diagnosene er jeg så har jeg ikke mulighet. Driter i at jeg høres ut så ei bitter b*tch. 
Og ikke få meg til å starte på økonomien engang. Hun burde shoppe seg noe selvinnsikt og skamvet

• Liker 31
Skrevet
Heahea1 skrev (4 minutter siden):

Innser hun ikke selv hvor forbanna provoserende det er når hun klager og uffer seg over kronisk sykdom og suser rundt som en Hollywood frue? 
Jeg er i tidlig 20 årene og lever som en fange i egen kropp. Skulle fader meg ønske jeg hadde overskudd til å male kasser, lage smykker, opne pakker, suse her og der. Men pågrunn av bare noen få av de samma diagnosene er jeg så har jeg ikke mulighet. Driter i at jeg høres ut så ei bitter b*tch. 
Og ikke få meg til å starte på økonomien engang. Hun burde shoppe seg noe selvinnsikt og skamvet

♥️

• Liker 4
Skrevet
Umami skrev (2 timer siden):

Øy!! Jeg googla «selvmordsmigrene», guess what!!!! Det er ikke noe som heter det 😂😂😂

Kan noen spør om hun kan legge ut link, hvor man kan lese om det?

Clusterhodepine blir omtalt som selvmords hodepine. Jeg har den diagnosen og har skrevet om den her inn for å poengtere at Stine så absolutt IKKE har Cluster. 

• Liker 22
Skrevet

Hun er ikke tussete eller tuppete på di kattene. Da hadde hun tatt bedre vare på dem . Både med sterilisering, holdt ikke katta når den er skada . Og sjekka det opp hos veterinær 

• Liker 21
Skrevet (endret)

Prøver å snakke på seg en ny diagnose nå. Dissosiativ lidelse er vel den hun hinter til.  

Endret av Agurk
  • Liker 11
Skrevet

Hun er bare ikke sann!

Hun er jo på snap 24/7… aldri sett tegn til hverken den ene eller andre « diagnosen» hun skryter på seg!

Hun ble nok inspirert av hun fra joviale som var på i går.. med utmattelse som kommer som lyn  fra klar himmel.

Må vel snart være nok nå… hadde alt dette vært sant hadde hun vært legenes mirakel.. i det hele tatt holde seg oppegående med alle de diagnosene!

Ser hun virkelig det ikke selv.. er direkte flaut og ikke minst frekt ovenfor de som virkelig lider og knapt kommer seg gjennom dagene!

• Liker 26
Skrevet
Toiny skrev (7 minutter siden):

Hun er bare ikke sann!

Hun er jo på snap 24/7… aldri sett tegn til hverken den ene eller andre « diagnosen» hun skryter på seg!

Hun ble nok inspirert av hun fra joviale som var på i går.. med utmattelse som kommer som lyn  fra klar himmel.

Må vel snart være nok nå… hadde alt dette vært sant hadde hun vært legenes mirakel.. i det hele tatt holde seg oppegående med alle de diagnosene!

Ser hun virkelig det ikke selv.. er direkte flaut og ikke minst frekt ovenfor de som virkelig lider og knapt kommer seg gjennom dagene!

Enig med deg. Tenk å sitte dag ut og dag inn å prate til en telefon. Starter dagen med prat fra senga,fortsetter på badet mens hun sminker seg. Så er det kanskje noen FÅ gjøremål i heimen, som å støvsuge og sette på litt klesvask. Flytte seg til sofaen og igjen en lang prat om alt av sykdom og utmattelser.Så en tur på butikken, må jo handles hver dag. Har nok aldri hørt ordet ukeshandling. Den samme regla om igjen og om igjen,med små avbrekk av litt strikking og disse bamsene. Når er hun glad og når har hun det bra egentlig? Jaggu på tide hun kommer seg ut i frisk luft~ kanskje det vil hjelpe på noen diagnoser.  Nå har jeg vært borte fra snap en stund ~ men som jeg ser av idag ~ IKKE gått glipp av noe. 

• Liker 18
Skrevet
Toiny skrev (52 minutter siden):

Hun er bare ikke sann!

Kjenner du henne?

Jeg er kritisk til flere ting hva angår snappen til Stine. Blant annet overforbruk kombinert med spleis og hvordan hun behandler enkelte av følgerne sine, men akkurat sykdom synes jeg vi skal holde oss for god til å spekulere i. Det er slike innlegg som skaper stigma knyttet til å ha usynlig sykdom. 

Tenk så vondt det må være å være syk og ikke bli trodd? Jeg vet ikke om du har usynlig sykdom selv, og om du har opplevd at andre ikke har trodd på deg? Det er kjempevondt!

Så vær så snill. Alle. Ha respekt for de plagene hun har. Om det så skulle vise seg at noe ikke stemmer, så hva? Det er langt verre hvis hun snakker sant, og opplever at folk mistror, spekulerer og antar en hel del ting uten å kjenne det hele bildet.

Tenk. Hadde det vært deg, så hadde du ikke likt å bli mistrodd. Igjen. Jeg vil heller tro på en som lyver, enn å mistro en som snakker sant - for jeg vet hvor vondt det er å bli avvist, misforstått og ikke tatt på alvor. Det er ikke noe jeg unner noen.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Gjenferdet skrev (7 minutter siden):

Kjenner du henne?

Jeg er kritisk til flere ting hva angår snappen til Stine. Blant annet overforbruk kombinert med spleis og hvordan hun behandler enkelte av følgerne sine, men akkurat sykdom synes jeg vi skal holde oss for god til å spekulere i. Det er slike innlegg som skaper stigma knyttet til å ha usynlig sykdom. 

Tenk så vondt det må være å være syk og ikke bli trodd? Jeg vet ikke om du har usynlig sykdom selv, og om du har opplevd at andre ikke har trodd på deg? Det er kjempevondt!

Så vær så snill. Alle. Ha respekt for de plagene hun har. Om det så skulle vise seg at noe ikke stemmer, så hva? Det er langt verre hvis hun snakker sant, og opplever at folk mistror, spekulerer og antar en hel del ting uten å kjenne det hele bildet.

Tenk. Hadde det vært deg, så hadde du ikke likt å bli mistrodd. Igjen. Jeg vil heller tro på en som lyver, enn å mistro en som snakker sant - for jeg vet hvor vondt det er å bli avvist, misforstått og ikke tatt på alvor. Det er ikke noe jeg unner noen.

Skjønner fortvilelsen din med å bli mistrodd iforhold til usynlig sykdom , men nå har Stine kommet med veldig mye motsridende ting om sykdom osv .. så at hun blir mistrodd/ ikke trodd på av det hun forteller. Hele tiden kommer det nye diagnoser , forklaringer. 

• Liker 21
Skrevet
Gjenferdet skrev (28 minutter siden):

Kjenner du henne?

Nei jeg gjør ikke det.

Men det er akkurat dette som gjør at folk med kroniske usynlige diagnoser blir mistrodd!

Jeg både har og kjenner flere med vonde diagnoser, men aldri hadde man klart det livet hun viser.. og det er nesten døgnet rundt på snap.

• Liker 16
Skrevet

Når den selvutnevnte catlady’n tror at det er fordi gensern er myk at a sutter på den 🙈

• Liker 12
Skrevet (endret)
Gjenferdet skrev (1 time siden):

Kjenner du henne?

Både jeg og andre her inne tror da på at hun er syk. Har ikke sett noen hevde noe negativt om det.  Heller ikke mistrodd henne angående sykdom, derimot respekt for plager angående det å være usynlig syk. Men det er så MYE mer ~ og sammen med det igjen kommer det stadig nye diagnoser. Da må det jammen være lov til å stille noen spørsmålstegn. HVEM er det hun prøver å lure ~ følgerne eller seg selv? Og det store spørsmålet ~ HVORFOR sitte på snap å legge ut det ene værre enn det andre, om igjen og hver eneste dag? HVA er hun egentlig ute etter?  Blir hun stilt spørsmål, blokker hun ~ men gir du trøst,da får du svar. Snappen hennes har blitt en sykdomskanal  ~ handler BARE om sykdom og diagnoser ~ med noen få innslag av hobbyting.

Ikke rart hun sliter, mister nok følgere for hver dag!

Endret av Murstein
  • Liker 17
Skrevet
Toiny skrev (7 timer siden):

Nei jeg gjør ikke det.

Men det er akkurat dette som gjør at folk med kroniske usynlige diagnoser blir mistrodd!

Jeg både har og kjenner flere med vonde diagnoser, men aldri hadde man klart det livet hun viser.. og det er nesten døgnet rundt på snap.

Takk ❤.

• Liker 3
Skrevet
Murstein skrev (7 timer siden):

Både jeg og andre her inne tror da på at hun er syk. Har ikke sett noen hevde noe negativt om det.  Heller ikke mistrodd henne angående sykdom, derimot respekt for plager angående det å være usynlig syk. Men det er så MYE mer ~ og sammen med det igjen kommer det stadig nye diagnoser. Da må det jammen være lov til å stille noen spørsmålstegn. HVEM er det hun prøver å lure ~ følgerne eller seg selv? Og det store spørsmålet ~ HVORFOR sitte på snap å legge ut det ene værre enn det andre, om igjen og hver eneste dag? HVA er hun egentlig ute etter?  Blir hun stilt spørsmål, blokker hun ~ men gir du trøst,da får du svar. Snappen hennes har blitt en sykdomskanal  ~ handler BARE om sykdom og diagnoser ~ med noen få innslag av hobbyting.

Ikke rart hun sliter, mister nok følgere for hver dag!

Helt enig med deg. Det er en snsp kanal med all verdens sykdom,og hun har det mye verre enn de aller fleste andre som også bærer med seg noe av disse usynlige sykdommene.  Hun tror vell at det gagner henne og sitte og gjenta og gjenta seg selv, i forhold til erstatningen hun venter på, ja mulig stygt å si det, men det er nok hovedgrunnen for all denne snakkingen pm alle ulike diagnoser som stadig dukker opp. Folk blir drit lei,  ingen gidder til slutt å høre om bare negative ting.

• Liker 15
Skrevet

Ny diagnose da dere, søvnparalyse 😳

Får med seg alt som skjer, men kroppen «sover». 

• Liker 15
Skrevet
Umami skrev (1 minutt siden):

Fantastisk, me blir også nevnt

• Liker 9
Skrevet (endret)
Umami skrev (6 timer siden):

Endret av Hesya
  • Liker 9
Skrevet
Umami skrev (1 time siden):

Hun snakkee om ME, dette er veldig  normalt ved ME.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...