Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Whitesnake69 skrev (4 minutter siden):

Åssen er det mulig å klare å plapre så mye og lenge om totalt uinteressante ting dag inn og dag ut?  Snakk om mundiare 😁 Må da bli fryktelig tørr i munnen 🙄 Tror jeg må slutte å følge snart for det eneste som er arti å sjå på er da hu filmer Signe.. 

Jeg tenker at den dagen jeg slutter å følge henne så skal jeg skrive et langt "hyggelig" brev først😊👏

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har noen spørsmål til dere.
Jeg ser at folk stiller spørsmål til diagnosene når hun er sprudlende og glad. Da mener flere at hun lyver. Snakker hun derimot om barndommen, diagnosene og smertene så sitter hun plutselig i offerrollen og fokuserer bare på det negative. Jeg skjønner ikke helt hva dere vil ha? Det virker som det blir feil både å ikke snakke om det vanskelige og å snakke om det. Gjør hun for mye er hun ikke syk nok. Gjør hun for lite fordi hun ikke er i form så skaper hun drama og overdriver. Noen som kan opplyse meg? Hva vil dere se? 

Endret av Gjenferdet
  • Liker 4
Skrevet
Støgga skrev (28 minutter siden):

Jeg tenker at den dagen jeg slutter å følge henne så skal jeg skrive et langt "hyggelig" brev først😊👏

Jeg også! 

• Liker 6
Skrevet
Gjenferdet skrev (9 minutter siden):

Jeg ser at folk stiller spørsmål til diagnosene når hun er sprudlende og glad. Da mener flere at hun lyver. Snakker hun derimot om barndommen, diagnosene og smertene så sitter hun plutselig i offerrollen og fokuserer bare på det negative. Jeg skjønner ikke helt hva dere vil ha? Det virker som det blir feil både å ikke snakke om det vanskelige og å snakke om det. Gjør hun for mye er hun ikke syk nok. Gjør hun for lite fordi hun ikke er i form så skaper hun drama og overdriver. Noen som kan opplyse meg? Hva vil dere se? 

Det er ikke det, sånn jeg ser det. Det er bare at ting ikke stemmer overens i det totale bildet. Jeg bryr meg ikke så mye om diagnoser og sykdom, jeg synes oppførselen generelt er ganske pyton. Hun har andre regler for andre enn seg selv. Pengebruk er en annen historie. 

Hjertet mitt blødde for Stine i starten. Så kom disse angrepene på følgere, spleis og shopping osv. Seinest i dag er hun nedlatende og ufin mot folk når hun enkelt bare kunne forklart hvordan det var. Det er ikke respektløst å spørre selger om produktet er på vei på det nr.man har betalt til. 

• Liker 25
Gjest Polarpuma
Skrevet
1 hour ago, Umami said:

Hallo!!! Har de fått PS5 i hus, men så har ikke Stine råd til briller? Høres ut som at hun fisker etter sammarbeid, spons eller en ny spleis 😡

Hun har problemer med synet, men vil ikke investere i briller, det er for dyrt og sprenger budsjettet hennes. Men å ta opp 55000 kr i lån til nye tenner er greit, og det samme hadde hun vurdert med puppene. Og PS5 til 6000 kr har de råd til. Sånn luksus hadde ikke jeg råd til da jeg hadde advokat og rettsak. Men ja jeg sparte opp penger selv og det gjør jo ikke hun. 

Skrevet
Gjenferdet skrev (5 minutter siden):

Det er ingen mellomting med Stine, det er svart/hvitt, enten i lykkerus eller så er alt bare dritt. Jeg tror ikke hun juger om alle diagnosene sine, men at hun feks har cluster hodepine tror jeg ikke ett sekund på. Og merkelig at hun har verste/alvorligste grad av alle diagnosene sine. Det er også forskjell på hvordan man snakker om ting. Stine skylder kun på BV, men det var tross alt en far som sviktet også. Jeg forstår at hun er forbanna på BV og føler seg urettferdig behandla, men å sitte å kalle opp BV leder på en offentlig snap kunne hun spart seg for. Hun har all verdens diagnoser, men er ikke villig til å ofte noe for at de skal bli lettere å leve med/få en bedre livskvalitet. Det er ikke noe galt i å være sprudlende og glad, men rart hun har energien til ti stykker når det kommer til ting hun vil og liker å gjøre. Og hun snakker om diagnoser og vondter i annenhver setning. Man kan da være glad og i kjempe godt humør, det er ikke feil. Men å sitte å klage på vondter i hele kroppen og hvor jævelig alt er, for to minutter enten før eller etter stå å hoppe og danse, ture rundt på shopping i flere timer, male gang, rydde alle husets klesskap, etc, er jo ganske rart. Hun setter seg i offerrollen der det gagner hun selv. Jeg har hatt en en barndom og historikk som er preget av mye vondt og jævelig, og livet har føltes urettferdig. Jeg kan godt snakke om dette til både venner, kollegaer, familie osv, men jeg setter meg ikke i noen offerrolle, jeg sitter ikke å sier at jeg har hatt det mye verre enn dere så stakkars meg, jeg forventer ikke at noen skal behandle meg annerledes/bedre fordi barndommen min har vært urettferdig, jeg bruker ikke barndommen min som et fripass til å behandle andre dårlig og respektløst. 

• Liker 21
Skrevet
EllaSays skrev (26 minutter siden):

Det er ikke det, sånn jeg ser det. Det er bare at ting ikke stemmer overens i det totale bildet. Jeg bryr meg ikke så mye om diagnoser og sykdom, jeg synes oppførselen generelt er ganske pyton. Hun har andre regler for andre enn seg selv. Pengebruk er en annen historie. 

Hjertet mitt blødde for Stine i starten. Så kom disse angrepene på følgere, spleis og shopping osv. Seinest i dag er hun nedlatende og ufin mot folk når hun enkelt bare kunne forklart hvordan det var. Det er ikke respektløst å spørre selger om produktet er på vei på det nr.man har betalt til. 

Amen!

Hun er FREKK atter en gang, mot en følger som har handlet av henne!! Til å bli kvalm av…

• Liker 16
Skrevet

Skjønner ikke at hun skal snakke så nedlatende til som følger hu. Egentlig har personen som ringte hu gjort rett, det er Stine som avsender som må etterlyse brev/pakker som blir borte i posten. Og hu som har snakka så mye på snap sjøl om steder som har dårlig kundeservice og der vil man ikke handle igjen o.l. 

• Liker 22
Skrevet
EllaSays skrev (1 time siden):

Jeg også! 

Sett noe nytt på henne i dag ? 
se på venstre øre , koster vel det å. 

• Liker 6
Gjest Polarpuma
Skrevet
29 minutter siden, kanakass said:

Skjønner ikke at hun skal snakke så nedlatende til som følger hu. Egentlig har personen som ringte hu gjort rett, det er Stine som avsender som må etterlyse brev/pakker som blir borte i posten. Og hu som har snakka så mye på snap sjøl om steder som har dårlig kundeservice og der vil man ikke handle igjen o.l. 

Ja var der ikke i går hun klaga over en pakke som var bestilt på mandag og ikke var kommet onsdag? Veldig misfornøyd var hun, og det er ikke første gang hun klager på at varer har lang leveringstid og henger ut butikker. Men når HUN er den som sender pakker/brev, da er det en annen tone: “jeg er ikke kundeservice”, “ikke ring meg privat! Det er respektløst” “Jeg er ingen nettbutikk”. “Ikke klandre meg for at pakker ikke kommer frem, jeg kan ikke noe for hva posten gjør, det sier seg selv!” Hun bruker sitt eget telefon til Vipps, så hvordan kan folk automatisk forstå at de ikke kan ringe henne når de ikke får varer hun sender?

Skrevet
Trollebolla skrev (13 minutter siden):

Sett noe nytt på henne i dag ? 
se på venstre øre , koster vel det å. 

Hun hadde vist gåvekort fra jula i fjor..men kan jo ikke stole på noe lenger

• Liker 6
Skrevet

He he at kundene hennes kontakter henne på hennes private telefonnummer for å etterlyse bamseanheng de har kjøpt, det syns a ikke noe om. Men at fremmede folk oppsøker hennes private adresse for å legge igjen gaver, det er greit for a 😂 altså 😂🙈

• Liker 43
Skrevet
Agurk skrev (4 minutter siden):

He he at kundene hennes kontakter henne på hennes private telefonnummer for å etterlyse bamseanheng de har kjøpt, det syns a ikke noe om. Men at fremmede folk oppsøker hennes private adresse for å legge igjen gaver, det er greit for a 😂 altså 😂🙈

😂😂😂

• Liker 11
Gjest Polarpuma
Skrevet
23 minutter siden, Agurk said:

Ja bare det er skryt, ros og gaver, så kan man godt kontakte henne privat🙄

Skrevet
Agurk skrev (29 minutter siden):

Spot on! 😄

• Liker 20
Skrevet

Øy!! Jeg googla «selvmordsmigrene», guess what!!!! Det er ikke noe som heter det 😂😂😂

Kan noen spør om hun kan legge ut link, hvor man kan lese om det?

• Liker 4
Skrevet
Umami skrev (1 minutt siden):

Øy!! Jeg googla «selvmordsmigrene», guess what!!!! Det er ikke noe som heter det 😂😂😂

Hun snakker vel sikkert om clusterhodepine (selvmordshodepine). 

• Liker 6
Skrevet
Umami skrev (9 minutter siden):

Nei stenmer det..ingen tør å spørre hu om det på snap.. men send hu en SMS😂

• Liker 7
Skrevet

De bamsene ho stine selger, er det med kjede? Eller kun bamse som er klar til å henges på? 

Skrevet (endret)
Kaffeskål skrev (18 minutter siden):

De bamsene ho stine selger, er det med kjede? Eller kun bamse som er klar til å henges på? 

Selger kun bamse med den "sølv" greia hun henger på.. følger ikke med kjede. 

Endret av Veranda
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...