Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Hyfia skrev (11 timer siden):

Gjerne skriv ned hvilke, så skal jeg få sendt til alle. Det er mye å skrive å liste opp, skal sette av en kveld å gjøre det (i håp om at ungdommer blir skånet for henne) Svindel, gir blanke F i alkoholloven, uthenging av offentlig ansatte (har film fra sist hun rantet) +++ Gjerne føy til noe hvis dere kommer på 😊

Endret av Babyblue69
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Beklager på forhånd for denne utblåsningen! Men i dag er jeg "sliten", som hun ville sagt selv)

Hjelpe meg, jeg vet at S sliter med kronisk sykdom, men herregud som hun klager. Hele dagen går ut på å forklare hvorfor hun har det så fælt. Har lyst å be henne holde kjeft! Blir mektig provosert! Har selv endel diagnoser/sykdommer som har gjort at livet mitt ikke ble som ønsket. Men jeg sitter ikke dag ut og dag inn og gnåler om det! Blir sliten av å bare være til virker det som... 🤦‍♀️

Prøv en dag i mine sko(eller en dag i livet til flere andre på denne tråden som sliter), jeg har i tillegg et alvorlig sykt barn som trenger bistand 24/7. I dag for eks sitter jeg å følger med på hudfargen i ansiktet til barnet mitt, for å passe på blodtrykksfall.

Og da blir jeg forbanna, når hun sitter dag etter dag og klager over "vondter" !Forbanna på hennes klaging, som om hun har det verst i verden!! Utrolig hva du får til likevel, selv om du syns så innmari synd i deg selv...

Åååæææh!!! 🤮🤮🤮

• Liker 37
Skrevet
Jajajane skrev (3 minutter siden):

(Beklager på forhånd for denne utblåsningen! Men i dag er jeg "sliten", som hun ville sagt selv)

Hjelpe meg, jeg vet at S sliter med kronisk sykdom, men herregud som hun klager. Hele dagen går ut på å forklare hvorfor hun har det så fælt. Har lyst å be henne holde kjeft! Blir mektig provosert! Har selv endel diagnoser/sykdommer som har gjort at livet mitt ikke ble som ønsket. Men jeg sitter ikke dag ut og dag inn og gnåler om det! Blir sliten av å bare være til virker det som... 🤦‍♀️

Prøv en dag i mine sko(eller en dag i livet til flere andre på denne tråden som sliter), jeg har i tillegg et alvorlig sykt barn som trenger bistand 24/7. I dag for eks sitter jeg å følger med på hudfargen i ansiktet til barnet mitt, for å passe på blodtrykksfall.

Og da blir jeg forbanna, når hun sitter dag etter dag og klager over "vondter" !Forbanna på hennes klaging, som om hun har det verst i verden!! Utrolig hva du får til likevel, selv om du syns så innmari synd i deg selv...

Åååæææh!!! 🤮🤮🤮

Hun sa selv i går at hun er pinglete. Så da ga hun oss svaret på alle vondter. 😊

Har selv et barn som er mye syk, og som vil slite hvis det blir covid-smitte. 
Føler med deg! ❤️ 

• Liker 15
Skrevet
Frøken_ida skrev (10 minutter siden):

Hun sa selv i går at hun er pinglete. Så da ga hun oss svaret på alle vondter. 😊

Har selv et barn som er mye syk, og som vil slite hvis det blir covid-smitte. 
Føler med deg! ❤️ 

Stine virker som hun har et sterkt behov for oppmerksomhet og omsorg. Da er fint å ha flere diagnoser å spille på. Det hun ikke ser selv er at dette bli oppfattet negativt i stedet for positivt. Har observer som flere at hun ser bort og blunker ekstra med øyelokkene da hun presenterte diagnoser for de som følger henne. Rart hun ikke forstår at mange leser disse signalene lett.

• Liker 27
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
51 minutter siden, Babyblue69 said:

Stine virker som hun har et sterkt behov for oppmerksomhet og omsorg. Da er fint å ha flere diagnoser å spille på. Det hun ikke ser selv er at dette bli oppfattet negativt i stedet for positivt. Har observer som flere at hun ser bort og blunker ekstra med øyelokkene da hun presenterte diagnoser for de som følger henne. Rart hun ikke forstår at mange leser disse signalene lett.

Det virker på meg som at hun soler seg i glansen med all oppmerksomhet og medlidenhet hun får på snappen. Og jeg tolker det sånn at hennes omsorgsbehov og higen etter oppmerksomhet er pga at hun ikke ble sett som barn. Dette er jo en forståelig mekanisme. Men som du sier, så oppfatter mange det som at hun overdriver og snakker usant om diagnoser og smerter, for at hun skal få dekket et behov, trøst? Jeg forstår at hun har hatt en vond barndom. Det er det mange som har hatt, men det virker ikke sannsynlig med alle de historiene hennes, den ene mere utrolig enn den andre, og den evige trangen til å leve i offerrollen, det får motsatt effekt for meg som seer. Hun virker til å ha en umoden tilgang til tilbakemeldinger, der hun blokkerer følgere i stor stil. Dette synes jeg er mistenkelig adferd som gjør at jeg blir enda mere overbevist om at hun lever på usannheter og fantasier. Det blir ikke oppriktig og ekte for meg. Det er sikkert en sannhet i noe av det hun sier, men det drukner i overdrivelser og drama. Og til slutt vet man jo ikke hva man skal tro på, og man begynner å tvile på alt hun sier. For meg er det ikke troverdig.

Endret av Polarpuma
Skrevet
Polarpuma skrev (10 minutter siden):

Det virker på meg som at hun soler seg i glansen med all oppmerksomhet og medlidenhet hun får på snappen. Og jeg tolker det sånn at hennes omsorgsbehov og higen etter oppmerksomhet er pga at hun ikke ble sett som barn. Dette er jo en forståelig mekanisme. Men som du sier, så oppfatter mange det som at hun overdriver og snakker usant om diagnoser og smerter, for at hun skal få dekket et behov, trøst? Jeg forstår at hun har hatt en vond barndom. Det er det mange som har hatt, men det virker ikke sannsynlig med alle de historiene hennes, den ene mere utrolig enn den andre, og den evige trangen til å leve i offerrollen, det får motsatt effekt for meg som seer. Hun virker til å ha en umoden tilgang til tilbakemeldinger, der hun blokkerer følgere i stor stil. Dette synes jeg er mistenkelig adferd som gjør at jeg blir enda mere overbevist om at hun lever på usannheter og fantasier. Det blir ikke oppriktig og ekte for meg. Det er sikkert en sannhet i noe av det hun sier, men det drukner i overdrivelser og drama. Og til slutt vet man jo ikke hva man skal tro på, og man begynner å tvile på alt hun sier. 

Da hun blir tatt i usannheter gang på gang, så får det følger. Vil tro det er mye som foregår i dette hjemmet som ikke tåler dagens lys. Hvordan hun kaller opp de som spør om ting hun ikke liker, bare forsterker synet på hennes personlighet.  Nå er det snart ingen ting som overrasker meg mere rundt alt som har med Stine å gjøre. 

• Liker 11
Skrevet

Bare det at hun blokkerer alle som stiller spørsmål hun ikke liker/føler er kritikk, sier litt om henne. Hadde hun ikke hatt noe å skjule, burde det være null problem for henne å svare. Ingen som kan komme å si noe negativt om henne... Da er det krise. Men hun kan pøse ut med eder og galde om de hun vil.  At hun ikke ser selv hvor ufattelig latterlig hun oppfører seg.. blir helt matt jeg🙈

• Liker 20
Skrevet

Hallo!!! Har de fått PS5 i hus, men så har ikke Stine råd til briller? Høres ut som at hun fisker etter sammarbeid, spons eller en ny spleis 😡

• Liker 27
Gjest Polarpuma
Skrevet
19 minutter siden, FrkZ said:

Bare det at hun blokkerer alle som stiller spørsmål hun ikke liker/føler er kritikk, sier litt om henne. Hadde hun ikke hatt noe å skjule, burde det være null problem for henne å svare. Ingen som kan komme å si noe negativt om henne... Da er det krise. Men hun kan pøse ut med eder og galde om de hun vil.  At hun ikke ser selv hvor ufattelig latterlig hun oppfører seg.. blir helt matt jeg🙈

People who have nothing to hide, hide nothing.

Skrevet

Hvem har ringt kundeservice?? 😂

• Liker 4
Skrevet

Veit ikke om jeg vil lage noen flere bamser nå fremover. 2 sek etter, nå har jeg lagt inn bestilling på bamser i fløyel, så blir vel å lage noen til. 

• Liker 10
Skrevet
Veranda skrev (1 minutt siden):

Veit ikke om jeg vil lage noen flere bamser nå fremover. 2 sek etter, nå har jeg lagt inn bestilling på bamser i fløyel, så blir vel å lage noen til. 

Hun trenger nok å fylle opp kontoen igjen så det blir nok både bamser og markører😊

• Liker 17
Skrevet
Støgga skrev (8 minutter siden):

Lett tjente penger dette hun driver med. Må da vere begrenset hvor mangen følgere som gidder å handle mer etterhvert..

Men var det 80 konvolutter hun hadde postet her om dagen ? Er jo ikke så mye det da når hun har én kanal med 7 k følgere. 

• Liker 7
Skrevet

Lett tjente penger dette hun driver med. Må da vere begrenset hvor mangen følgere som gidder å handle mer etterhvert..

Men var det 80 konvolutter hun hadde postet her om dagen ? Er jo ikke så mye det da når hun har én kanal med 7 k følgere. 

Ja 80 el 88. Nei det er ikke mange. Å at noen våger å klage🙈

• Liker 6
Skrevet
Polarpuma skrev (1 time siden):

Det virker på meg som at hun soler seg i glansen med all oppmerksomhet og medlidenhet hun får på snappen. Og jeg tolker det sånn at hennes omsorgsbehov og higen etter oppmerksomhet er pga at hun ikke ble sett som barn. Dette er jo en forståelig mekanisme. Men som du sier, så oppfatter mange det som at hun overdriver og snakker usant om diagnoser og smerter, for at hun skal få dekket et behov, trøst? Jeg forstår at hun har hatt en vond barndom. Det er det mange som har hatt, men det virker ikke sannsynlig med alle de historiene hennes, den ene mere utrolig enn den andre, og den evige trangen til å leve i offerrollen, det får motsatt effekt for meg som seer. Hun virker til å ha en umoden tilgang til tilbakemeldinger, der hun blokkerer følgere i stor stil. Dette synes jeg er mistenkelig adferd som gjør at jeg blir enda mere overbevist om at hun lever på usannheter og fantasier. Det blir ikke oppriktig og ekte for meg. Det er sikkert en sannhet i noe av det hun sier, men det drukner i overdrivelser og drama. Og til slutt vet man jo ikke hva man skal tro på, og man begynner å tvile på alt hun sier. For meg er det ikke troverdig.

Ikke sikkert hun selv vet hva som er sant eller ikke til slutt. Det kan virke som at hun ønsker å leve i en fantasiverden, at det er en slags virkelighetsflukt. 

• Liker 9
Skrevet
Støgga skrev (13 minutter siden):

Ja 80 el 88. Nei det er ikke mange. Å at noen våger å klage🙈

Selv om jeg ikke svarer på snappen her på et par timer så er det ingen grunn for å ringe meg privat. Det kan faktisk ta flere dager før hun svarer på snap!

Skal vedde på at hun der ikke hadde vippset tilbake til vedkommende om det så hadde vist seg at bamsene ikke dukker opp i postkassen til en kunde. 

• Liker 10
Skrevet

Selv om jeg ikke svarer på snappen her på et par timer så er det ingen grunn for å ringe meg privat. Det kan faktisk ta flere dager før hun svarer på snap!

Skal vedde på at hun der ikke hadde vippset tilbake til vedkommende om det så hadde vist seg at bamsene ikke dukker opp i postkassen til en kunde. 

Det er godt mulig, hun er jo pengegrisk så det holder, men det må hun jo være for å holde oppe det tempoet hun har på shopping🙈

• Liker 9
Skrevet

«jeg synes det er respektløst å bruke mitt private telefonnr som kundeservice».. eeh? HÆ? Stine!! Her håver du inn på tusenvis for at folk GIDDER å handle overpriset juggel fra wish, de er faktisk grunnen til at du kan drive på med den sinnsyke shoppingen.. åsså skal de ikke få lov til å kontakte deg? der er du for god til?! 

• Liker 25
Skrevet

Åssen er det mulig å klare å plapre så mye og lenge om totalt uinteressante ting dag inn og dag ut?  Snakk om mundiare 😁 Må da bli fryktelig tørr i munnen 🙄 Tror jeg må slutte å følge snart for det eneste som er arti å sjå på er da hu filmer Signe.. 

• Liker 17
Skrevet (endret)

Og så alt dette dritet hun handler inn som hun skal prøvesmake... så dumt å se på.... burde heller spart disse 30 kr til advokatregningen sin. 30 kr her, 50 der dag ut og inn blir en stor sum til slutt.  Eneste grunnen jeg følger er pga bv saken, en sak som sjelden nevnes. 

Endret av Veranda
  • Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...