Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser hun nevner selvmordshodepine igjen. Hun sier selvmordsmigrene. Heter det ikke clusterhodepine, klasehodepine eller selvmordshodepine? Migrene er vel en annen diagnose?

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjenferdet skrev (13 minutter siden):

Jeg ser hun nevner selvmordshodepine igjen. Hun sier selvmordsmigrene. Heter det ikke clusterhodepine, klasehodepine eller selvmordshodepine? Migrene er vel en annen diagnose?

Hun sier jo selvmords migrene men så langt jeg vet er det ikke noe som heter det.

• Liker 5
Skrevet
Støgga skrev (1 minutt siden):

Hun sier jo selvmords migrene men så langt jeg vet er det ikke noe som heter det.

Det var det jeg også stusset på? 

• Liker 1
Skrevet
Gjenferdet skrev (27 minutter siden):

Viser jo hvor ute å kjøre hun er... hun har diagnoser som ikke finnes, til og med 🤢

• Liker 11
Skrevet
Polarpuma skrev (49 minutter siden):

Det var da rart. Jeg har handlet i nettbutikken og brukt gavekort. Prøvde å teste nå og det er et felt hvor du kan taste gavekort inn. Se bilde

3C1502B3-A5BD-4FCD-9F42-9E745DCFC4F6.jpeg

Så rart. Googler man får man jo opp dette 🤷🏼‍♀️

A363793E-BDBA-4B20-949F-6BA1C3DF2AEC.png

Skrevet
Kaffeskål skrev (59 minutter siden):

Nei, man kan ikke bruke gavekort når man handler i nettbutikken. 🙈

Butikkene/kjedene har litt forskjellige regler rundt dette med bruk av gavekort. 

Jeg fikk meg ett gavekort på 1000,- hos Ideal of Sweden, det kunne bare brukes på fullprisvarer 🙄 skikkelig irriterende.

• Liker 1
Gjest Polarpuma
Skrevet
3 hours ago, Babyblue69 said:

Kaller hun følgerne for fittetryner og dumme ??? 

Jeg mener å huske at det var noen jævla fittekjærringer, ikke fittetryner. Det var noe med fitter ihvertfall. Dumme nek, drittkjerringer og masse mere. Hun lirte av seg så mye, det egner seg ikke på trykk.... Jeg hadde dessverre lyd på og barna mine hørte alt og var helt målløse. Hadde jeg visst hva som vil komme ville jeg hatt på øretelefoner.

Skrevet
Blåbærtua85 skrev (2 timer siden):

Sønnen ser tv og får beskjed om å skru ned lyden slik at hun kan sitte der og forklare følgerne sine hvorfor hun er ufør. Kunne vel satt seg en annen plass og latt sønnen se tv i fred. 

evt gi det barnet mer oppmerksomhet en den j… mobilen hun har i trynet hele dagen!

• Liker 12
Skrevet
Frøken_ida skrev (6 timer siden):

Det er flere instanser man kan kontakte. 

Gjerne skriv ned hvilke, så skal jeg få sendt til alle. Det er mye å skrive å liste opp, skal sette av en kveld å gjøre det (i håp om at ungdommer blir skånet for henne) Svindel, gir blanke F i alkoholloven, uthenging av offentlig ansatte (har film fra sist hun rantet) +++ Gjerne føy til noe hvis dere kommer på 😊

• Liker 9
Skrevet
Gjenferdet skrev (3 timer siden):

Clusterhodepine kalles selvmord hodepine. IKKE migrene. Jeg har skrevet om det her inne for ikke så lenge siden. 

• Liker 12
Skrevet
Hyfia skrev (53 minutter siden):

Clusterhodepine kalles selvmord hodepine. IKKE migrene. Jeg har skrevet om det her inne for ikke så lenge siden. 

Det var det jeg trodde. At migrene og clusterhodepine er to forskjellige diagnoser. Jeg stusset bare da Stine mikset diagnosene i én. 

• Liker 7
Skrevet

Altså, jeg vet ikke lenger hva jeg skal si angående Stine. Det ene tar det andre. Men noe av det jeg blir mest provosert over er at hun sier at hun har cluster hodepine. Er det ikke slik at man må ha et visst antall anfall over et visst antall uker for at det skal «defineres» som cluster hodepine? Hun har ikke vært borte fra snap mer enn et par ganger til sammen det siste året, så når skulle hun liksom ha hatt slike anfall?!? Da er man IKKE i stand til å snap’e hverken under eller etter slike anfall. Hun er fader meg ikke sann. At det finnes folk som fortsatt støtter henne, tror på henne og roser henne er for meg helt uforståelig. Hun fortjener en skikkelig smekk for ting hun sier og gjør.

• Liker 23
Skrevet
Støgga skrev (12 timer siden):

Du mener guugle😂

Ja haha! 🤣🤣

• Liker 3
Skrevet
FrkZ skrev (10 timer siden):

Det med gavekort vet jeg ikke. Hørtes merkelig ut.Men kan være fordi man skal legge koden inn, under «gavekort»🤗 Fikk bare en link av kompisen min, for å melde meg på. Så var jeg så heldig å vinne koden, og sendte den til han. 

C3414201-E298-4C90-BB9A-26AE9E1F6B56.jpeg

Du bør slette denne, eller skjule koden om den ikke er brukt. 

Skrevet
Anemonen skrev (Akkurat nå):

Du bør slette denne, eller skjule koden om den ikke er brukt. 

Den er brukt🤗

• Liker 2
Skrevet

Hmm.. Lurer på om det Skjønnhetshuset som skal i samarbeid med hu ang negler. Stakkars dem om hu ikke blir fornøyd 🙈

• Liker 14
Skrevet
kanakass skrev (43 minutter siden):

Hmm.. Lurer på om det Skjønnhetshuset som skal i samarbeid med hu ang negler. Stakkars dem om hu ikke blir fornøyd 🙈

Noen burde tipse dem om hva slags person hu er 🙈

• Liker 7
Skrevet

Kjenner jeg koker når jeg hører igjennom snappen fra i går kveld, å hu sier at hun har selvmordshodepine å at hun håper hun ikke får flere av de anfalla, for det er noe av det værste hun har kjent! Hun aner tydeligvis ikke hva hun snakker om..

• Liker 18
Skrevet
kanakass skrev (1 time siden):

Ja hjelp! Da får de vel høre det tenker jeg! 🙈

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...