Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frøken_ida skrev (4 minutter siden):

Må være noen her som kjenner noen som jobber på Elkjøp? 😁👏

Hvorfor lurer dere på om noen kjenner noen som jobber på Elkjøp?? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm- er det ikke vanlig å selge gavekort litt billigere?? Det er det hvertfall her jeg bor- mange som legger ut på fb - men alltid litt billigere enn gavekort summen, hvis ikke er det vel ingen som fidder å styre med å khøpe et gavekort for å handle noe? 

• Liker 12
Skrevet
Babyblue69 skrev (23 minutter siden):

Kaller hun følgerne for fittetryner og dumme ??? 

Jepp 😓

• Liker 2
Skrevet
Vintermåne skrev (2 minutter siden):

Hmmmm- er det ikke vanlig å selge gavekort litt billigere?? Det er det hvertfall her jeg bor- mange som legger ut på fb - men alltid litt billigere enn gavekort summen, hvis ikke er det vel ingen som fidder å styre med å khøpe et gavekort for å handle noe? 

Jo det er vanligere 😅

• Liker 3
Skrevet
Frøken_ida skrev (9 minutter siden):

De penga for ps5 hadde vært gode til advokatutgifter. Men de skal hun selvsagt ikke betale selv, det er jo ikke rettferdig. 😘

Nei selvfølgelig ikke. 😇😂

Jeg sendte deg en pm. 🙈

• Liker 1
Skrevet

Så rart.. Det ser ikke ut som Elkjøp har kjørt konkurranse med kode i det siste......

• Liker 5
Skrevet
charlotte0 skrev (13 minutter siden):

Jepp 😓

Jeg henger ikke helt med nå, men hvem sier at hun gjør det ?

Skrevet
Babyblue69 skrev (6 minutter siden):

Jeg henger ikke helt med nå, men hvem sier at hun gjør det ?

Hun sa vel noe sånt for et par måneder siden, samtidig som at hun anmeldte noen her på kg til politiet. Mener det var i den sammenhengen hun kalte enkelte følgerne for fitter osv.

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, Hyfia said:

Hun er kynisk, kalkulerende og høyst opptatt av egen vinning, ved hver anledning. Jeg har fått nok nå, jeg skal få skrevet en detaljer og faktabasert Mail til rette instans som har med såkalte "influencere" å gjøre. Og en annen ting, det irriterer meg enda at hun kalte oss for fittetryner. Hvis et voksent menneske hadde kommet bort til meg å kalt meg fittetryne så ville jeg fyrt av en salve selv. Men jeg hadde aldri tatt det mennesket seriøst igjen. Personlig mener jeg hun må komme seg ut av huset å gå turer å få frisk luft. Hun sitter inne å sutrer hver dag. Jeg tviler ikke på vond barndom, men det gir ikke henne noe fripass for å oppføre seg slik som hun gjør. Hvis det var en gullstol i huset deres hadde hun krevd å blitt båret på den, det er jeg ganske sikker på. Jeg er et voksent menneske som klarer å sile ut driten hennes - men det er unge jenter/gutter i 13-14-15 årsalderen som lar seg lure til å kjøpe juggel av henne. Og som finner språkbruken som normal. 

❣️❣️❣️Støtter deg 100%.

Skrevet
charlotte0 skrev (3 minutter siden):

Hun sa vel noe sånt for et par måneder siden, samtidig som at hun anmeldte noen her på kg til politiet. Mener det var i den sammenhengen hun kalte enkelte følgerne for fitter osv.

Er det noen her som har fått brev i posten eller blitt oppringt av politiet pga. anmeldelsen? Den gikk under jorden. Sannsynligvis henlagt hvis hun faktisk anmeldte. Ellers hadde noen vel hørt noe til nå?

• Liker 6
Skrevet
28 minutter siden, Vintermåne said:

Det er vanlig her i området Stine bor også. Men merkelig at hun ikke har hb over summen🙈😆

• Liker 9
Skrevet

Sitter i stuen sammen med sønnen sin. Så viktig Stine er når hun snakker til oss. Ber samtidigt sønnen skru ned volumet på tv 🙄 🙈🙈 Hjelpe meg 🤷‍♀️

• Liker 15
Skrevet
Gjenferdet skrev (7 minutter siden):

Er det noen her som har fått brev i posten eller blitt oppringt av politiet pga. anmeldelsen? Den gikk under jorden. Sannsynligvis henlagt hvis hun faktisk anmeldte. Ellers hadde noen vel hørt noe til nå?

Jeg aner ikke! 😅 Mest sannsynlig blir sånne saker henlagt ja.

• Liker 1
Skrevet
Blåmuggost skrev (1 time siden):

Eller hun har bare skiftet taktikk siden den gang. Blitt sint på BV og gått inn for å ta dem, og for å få penger. Da må moren og diagnoser brukes for det det er verdt. For så utspekulert er hun faktisk 

I alle dager. Hjelpe meg så langt noen tar seg frihet til å gå bare for å sverte og spekulere i andres liv. Ta deg sammen!

Veranda skrev (3 minutter siden):

Sitter i stuen sammen med sønnen sin. Så viktig Stine er når hun snakker til oss. Ber samtidigt sønnen skru ned volumet på tv 🙄 🙈🙈 Hjelpe meg 🤷‍♀️

Dette er også et bidrag som er fullstendig usaklig. La oss diskutere saklig, uten å sitte å rakke ned på absolutt alt. Jeg er ikke enig med Stine i alt, og det er greit å kritisere de store tingene, tenker jeg. Som spleis og overforbruk, samt håndteringen av følgere som stiller spørsmål. Men dette? Dette er ikke konstruktivt!

charlotte0 skrev (1 minutt siden):

Ja. Politiet henlegger de fleste saker uansett..

• Liker 5
Skrevet
charlotte0 skrev (5 minutter siden):

Hvis hun i det hele tatt anmeldte det den gangen så ble vel saken henlagt ganske raskt. Politiet her i Ringsaker (og ellers i Norge) har vel viktigere ting å gjøre enn å etterforske en sånn «sak».

• Liker 6
Skrevet
bygdefruen skrev (7 minutter siden):

Hvis hun i det hele tatt anmeldte det den gangen så ble vel saken henlagt ganske raskt. Politiet her i Ringsaker (og ellers i Norge) har vel viktigere ting å gjøre enn å etterforske en sånn «sak».

Vi hadde fått se papiret på anmeldelsen hvis den hadde eksistert. 

• Liker 15
Skrevet
Frøken_ida skrev (46 minutter siden):

Så rart.. Det ser ikke ut som Elkjøp har kjørt konkurranse med kode i det siste......

Jeg fant ikke noe når jeg googlet heller. Så det var litt merkelig ja.  Jeg kan google jeg og nemlig! 🤣

• Liker 4
Skrevet
charlotte0 skrev (2 minutter siden):

Jeg fant ikke noe når jeg googlet heller. Så det var litt merkelig ja.  Jeg kan google jeg og nemlig! 🤣

Du mener guugle😂

• Liker 6
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
23 minutter siden, charlotte0 said:

Det var Elkjøp konkurranse ang PS5 og kode i feb 2021. Den er over for lengst.

Endret av Polarpuma
Skrevet
Polarpuma skrev (11 minutter siden):

Det var konkurranse ang PS5 og kode i feb 2021. Den er over for lengst.

Koden man vant da måtte brukes innen 24 timer. 😉

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...