Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Støgga skrev (1 time siden):

Å til dere som skal kjøpe maskemarkører..ikke prøv dere på å sende 1 min før!!! 

Hvordan er prisen foresten, jeg strikker ikke så derfor jeg spør😊

100 for 5 stk pluss 18 i frakt 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alma87 skrev (4 timer siden):

Hun hadde vel innlegg på face for mange år siden hvor hun skrev gode ord og at hun savnet mamman sin.. så litt selvmotsigende der også .. 

Sånne relasjoner er ofte ekstremt ambivalente. Man kan kjenne på en vanvittig sorg, sårhet, avmakt, avvisning, raseri, hat og angst samtidig. En lettelse over at personen er død, men samtidig et savn over at man skulle ønske at relasjonen hadde vært annerledes. Akkurat dette er veldig forståelig. 

• Liker 15
Skrevet
Hønemor74 skrev (3 minutter siden):

Sorry, ordla meg litt dumt, jeg lurte på om det var dyrt eller billig? 

Skrevet
Gjenferdet skrev (23 minutter siden):

Sånne relasjoner er ofte ekstremt ambivalente. Man kan kjenne på en vanvittig sorg, sårhet, avmakt, avvisning, raseri, hat og angst samtidig. En lettelse over at personen er død, men samtidig et savn over at man skulle ønske at relasjonen hadde vært annerledes. Akkurat dette er veldig forståelig. 

Svarte på ift at det ble skrevet at hun hadde en kynisk distanse til at moren døde. 

Skrevet
Alma87 skrev (9 minutter siden):

Svarte på ift at det ble skrevet at hun hadde en kynisk distanse til at moren døde. 

Ja. Hun kan ha en kynisk distanse, og samtidig kjenne på sorg. Hun kan hate moren, og samtidig elske henne. Hun kan være glad for at hun er død, men hun kan også kjenne på et savn over det hun aldri fikk. Hun kan kjenne på hat og sinne, og samtidig lojalitet. Det er så dobbelt.

• Liker 10
Skrevet (endret)
Alma87 skrev (5 timer siden):

Hun hadde vel innlegg på face for mange år siden hvor hun skrev gode ord og at hun savnet mamman sin.. så litt selvmotsigende der også .. 

Når det er snakk om nær familie, så er det ikke så enkelt å bare skru av følelser. 

Jeg elsket faren min og sørget hardt når han døde, fordi om han var min voldsmann gjennom oppveksten. Fordi om han utsatte meg for psykisk og fysisk vold i mange år og ga meg varige mén. Han er uansett pappan min som jeg har gode minner fra også, alt var jo ikke negativt. Jeg hadde ikke kontakt med han de siste årene av livet hans, men sorgen var brutal når han døde.

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 16
Skrevet
Polarpuma skrev (1 time siden):

Jo jeg mener at fristen var 31.oktober for innlevering av teppene. Men har ikke sett noe.

Hmm har vert helt stille 🤔🤔

Skrevet
Hønemor74 skrev (1 time siden):

Da hadde jeg kjøpt i strikkebutikk. Ikke dyrere.

Skrevet
Støgga skrev (1 time siden):

Sorry, ordla meg litt dumt, jeg lurte på om det var dyrt eller billig? 

Det er ikke billig 

• Liker 3
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (2 minutter siden):

Det er ikke billig 

Å jaggu tjener hun godt på dette, litt mer enn hobby med tanke på inntekten fra salget.  Har nok fått blod på tann så blir nok noen runder til, når hun ser penga renner inn 

• Liker 3
Skrevet
Anneisabell skrev (4 minutter siden):

Å jaggu tjener hun godt på dette, litt mer enn hobby med tanke på inntekten fra salget.  Har nok fått blod på tann så blir nok noen runder til, når hun ser penga renner inn 

Hun tjener mye på bamser og markører. Så er det opp til hver enkelt å støtte henne. For min del ønsker ikke jeg å være en del av hennes shopping fest.

For meg er det viktig å støtte nærbutikken.

• Liker 13
Skrevet

42,- koster det for 50 bamse anheng fra eBay.. At folk lar seg lure av henne! Førtitokroner! Og hun tar 100,- pr stk! 

• Liker 7
Skrevet

Hun lager 10 markører for 3 kroner har jeg regnet ut. 

• Liker 7
Skrevet
Frøken_ida skrev (5 minutter siden):

Hun lager 10 markører for 3 kroner har jeg regnet ut. 

Og enda sitter hun og forteller at det går omtrent i null og ikke har fortjeneste. Og ikke gjør hun det for pengene hell, nei det tror vi så gjerne Stine 

• Liker 13
Skrevet
Hønemor74 skrev (3 timer siden):

Det er dyrt, kjøpt for 10 kr jeg, koster 7 kr for pakke med 20 på whis 

• Liker 6
Skrevet
Minni75 skrev (På 30.10.2021 den 23.08):

Hvordan får du henne i tale når du er blokkert?

Ser hun på joviale og Instagram .

Skrevet
Hyfia skrev (1 time siden):

42,- koster det for 50 bamse anheng fra eBay.. At folk lar seg lure av henne! Førtitokroner! Og hun tar 100,- pr stk! 

Hvilke mennesker er det som kjøper dette juggelet? Utrolig hvis det er snakk om voksne mennesker som er så naive og lettlurte. 

• Liker 15
Skrevet
Trollebolla skrev (8 minutter siden):

Det er dyrt, kjøpt for 10 kr jeg, koster 7 kr for pakke med 20 på whis 

50 bamser til 30 kr på hvish 

• Liker 3
Skrevet

Sitter nok å ler av alle som kjøper...

• Liker 7
Skrevet
Syrinia skrev (5 timer siden):

Sitter nok å ler av alle som kjøper...

Det kan ikke bare være meg som er så inne i netthandel og google(ja, Stine), som finner igjen tingene hun bruker og ser hva det faktisk koster...? 
Selvsagt ler hun, hun kaller følgerne sine "dumme" når hun snakker om dem til "venner". 

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...