Støgga Skrevet 3. november 2021 #4201 Skrevet 3. november 2021 Frøken_ida skrev (2 timer siden): For oss som bor i området, så er saken helt annerledes enn den du ser på snap. Vær så snill, bare tro på meg. Jeg ville aldri juge om noe sånn, jeg har sett masse av det her på nært hold. Det er så synd at Stine bare kan lange ut foran flere tusen mennesker, uten at hun blir moderert... Det er så mye som skulle vært opplyst om her på kg, så folk faktisk hadde fått hørt sannheten. Jeg tror på deg 100% 😊🙏 9
Trøndelag84 Skrevet 3. november 2021 #4202 Skrevet 3. november 2021 Stine legger all skyld på barnevernet. Det jeg lurer på er gikk hun ikke i barnehage eller på skole? De har vel også et ansvar for å melde fra om sånne ting. Og at far ikke gjorde mere for å få henne bort fra mor gjør meg bare rystet! Han kunne vel byttet jobb? Jeg hadde gjort hva som helst for barnet mitt om det hadde hatt det sånn… Jeg tenker jo det er flere som har ansvar for denne ødelagte barndommen.. ikke bare barnevernet! 19
Hønemor74 Skrevet 3. november 2021 #4203 Skrevet 3. november 2021 Trøndelag84 skrev (5 minutter siden): Stine legger all skyld på barnevernet. Det jeg lurer på er gikk hun ikke i barnehage eller på skole? De har vel også et ansvar for å melde fra om sånne ting. Og at far ikke gjorde mere for å få henne bort fra mor gjør meg bare rystet! Han kunne vel byttet jobb? Jeg hadde gjort hva som helst for barnet mitt om det hadde hatt det sånn… Jeg tenker jo det er flere som har ansvar for denne ødelagte barndommen.. ikke bare barnevernet! Det er ikke det at barnevernet ikke har fått bekymringsmeldinger som er saken . Er viss mange meldinger de har fått men ikke tatt henne ut av hjemmet 2
Anemonen Skrevet 3. november 2021 #4204 Skrevet 3. november 2021 Hyfia skrev (14 timer siden): Jeg har jobb tlf og privat tlf. Og jeg har trykka meg tilbake til snapen hennes fra i dag tidlig og filmet alt hun sa om BV leder og litt til. Hvorvidt jeg får gjort så mye med det er en annen sak, jeg bor på andre siden av landet. Men det kan hende det er noen her inne som har bruk for den og sender den til rette personer. Være seg BV leder, journalister, advokatene til BV ++ Sikkert meget smålig av meg, jeg ser den. Men nå er jeg så lei løgner, grining, gaver på døren og 130 diagnoser i øst og vest at jeg får elveblest av snappen hennes. Hun er som en bilulykke, man klarer ikke la være å se, og jeg vil tro mange ser fordi de faktisk ikke kan tro hva de ser - om dere skjønner 😊 Går vel under æreskrenkelse. Man skal skille sak og person. Hun går til sak mot bv, ikke bv-lederen personlig. Slik at bv lederen kan anmelde evnt. 6
Trøndelag84 Skrevet 3. november 2021 #4205 Skrevet 3. november 2021 Hønemor74 skrev (10 minutter siden): Det er ikke det at barnevernet ikke har fått bekymringsmeldinger som er saken . Er viss mange meldinger de har fått men ikke tatt henne ut av hjemmet Hvem har de fått bekymringsmeldinger fra da? Regner med de tar meldinger fra barnehage/skole og helsesykepleier på alvor.. Jeg tenker jo at det er flere en barnevernet som totalt har sviktet her! Jeg stiller også et stort spørsmål ved far i denne saken?? Jeg vet av flere som er foreldre som har ruset seg og hatt problermer. ( Har jobber innen det)Der har mor eller far hatt omsorgen for barnet! Ikke barnevernet… far ville ha privat ordning, da tenker jeg han ikke sammarbeidet med barnevernet han eller… 8
Hønemor74 Skrevet 3. november 2021 #4206 Skrevet 3. november 2021 (endret) Trøndelag84 skrev (42 minutter siden): Hvem har de fått bekymringsmeldinger fra da? Regner med de tar meldinger fra barnehage/skole og helsesykepleier på alvor.. Jeg tenker jo at det er flere en barnevernet som totalt har sviktet her! Jeg stiller også et stort spørsmål ved far i denne saken?? Jeg vet av flere som er foreldre som har ruset seg og hatt problermer. ( Har jobber innen det)Der har mor eller far hatt omsorgen for barnet! Ikke barnevernet… far ville ha privat ordning, da tenker jeg han ikke sammarbeidet med barnevernet han eller… Barnehage , naboer , politi , bekjent av mor. Å sikkert skolen etterhvert . Ingen tvil om at systemet har sviktet . https://www.tv2.no/a/11792906/ Endret 3. november 2021 av Hønemor74 Rettet etter dobbeltsjekk 😀 3
drivhus Skrevet 3. november 2021 #4207 Skrevet 3. november 2021 Frøken_ida skrev (4 timer siden): For oss som bor i området, så er saken helt annerledes enn den du ser på snap. Vær så snill, bare tro på meg. Jeg ville aldri juge om noe sånn, jeg har sett masse av det her på nært hold. Det er så synd at Stine bare kan lange ut foran flere tusen mennesker, uten at hun blir moderert... Det er så mye som skulle vært opplyst om her på kg, så folk faktisk hadde fått hørt sannheten. Du liker henne ikke som voksen, og det er selvsagt fair. Og hun ble som hun ble hun også. Vi blir alle formet av oppvekst. Men vet du hvordan hun hadde det som liten jente? Hva hun følte da? Da hun var to år? Fire år? Åtte år? Hun har en kynisk distanse til at moren døde. Det er ikke normalt. Det sier en del. Jeg poengterer at jeg ikke har store krav til en som snapper. For meg er det ren underholdning. 4
L.F Skrevet 3. november 2021 #4208 Skrevet 3. november 2021 Fjellgjeiter skrev (16 timer siden): Håper virkelig flest mulig ser henne for den hun er!!! Hun er jo ikke sann!! Men å si at BV leder har holdt på i 30 år… litt vel å ta i kanskje??..!! BV leder har nok ikke jobbet der i så mange år… å mene at hun skal være den som får BV leder «sparket» .. er så en nesten ikke kan tro det man hører!!! Makan til kvinne!!! Nei håper hun må stå til rette for sine løgner og lureri!!! Bv leder var jo en av de som var hennes saksbehandler som liten, som visste hva hun ble utsatt for men som unnlot å ta henne ut av hjemmet. Så Stine har rett der. 2
Gjest Polarpuma Skrevet 3. november 2021 #4209 Skrevet 3. november 2021 7 minutter siden, L.F said: Bv leder var jo en av de som var hennes saksbehandler som liten, som visste hva hun ble utsatt for men som unnlot å ta henne ut av hjemmet. Så Stine har rett der. Ja det er visstnok samme leder idag som det var den gang. Men vi vet ikke hvorfor Stine ikke ble tatt ut av hjemmet. Ifølge den avisartikkelen fra TV 2 har faren til Stine lagd egne avtaler med bv. Vi må se hva retten sier.
SnippSnappSnute2 Skrevet 3. november 2021 #4210 Skrevet 3. november 2021 Trøndelag84 skrev (2 timer siden): Stine legger all skyld på barnevernet. Det jeg lurer på er gikk hun ikke i barnehage eller på skole? De har vel også et ansvar for å melde fra om sånne ting. Og at far ikke gjorde mere for å få henne bort fra mor gjør meg bare rystet! Han kunne vel byttet jobb? Jeg hadde gjort hva som helst for barnet mitt om det hadde hatt det sånn… Jeg tenker jo det er flere som har ansvar for denne ødelagte barndommen.. ikke bare barnevernet! Så enig! 2
SnippSnappSnute2 Skrevet 3. november 2021 #4211 Skrevet 3. november 2021 L.F skrev (17 minutter siden): Bv leder var jo en av de som var hennes saksbehandler som liten, som visste hva hun ble utsatt for men som unnlot å ta henne ut av hjemmet. Så Stine har rett der. Desverre for Stine og mange barn på den tiden, hadde ikke systemet samme lovverk og dokumentasjon som i dag. Kan situasjonen på den tiden ha noe å si at far og mor gjorde avtaler med systemet? Som gjorde der vanskeligere for systemet å gripe inn. I dag er rettsystemet helt anderledes både med lovverket og med dokumentasjon. Det er ikke kun saksbehandler som har sviktet i denne saken. 7
Arkin Skrevet 3. november 2021 #4212 Skrevet 3. november 2021 Det jeg synes er så rart er at Stine skal i denne kampen for å kjempe ikke bare for seg selv men alle andre som er i barnevernet som ikke skal få den samme behandlingen som henne. Men denne saken er jo kjempe gammel, over 30 år. Det har skjedd en stor utvikling i barnevernet i løpet av de årene. Jeg tror hun kjemper den kampen kun for seg selv og penger. 21
Babyblue69 Skrevet 3. november 2021 #4213 Skrevet 3. november 2021 (endret) Arkin skrev (10 minutter siden): Det jeg synes er så rart er at Stine skal i denne kampen for å kjempe ikke bare for seg selv men alle andre som er i barnevernet som ikke skal få den samme behandlingen som henne. Men denne saken er jo kjempe gammel, over 30 år. Det har skjedd en stor utvikling i barnevernet i løpet av de årene. Jeg tror hun kjemper den kampen kun for seg selv og penger. Dette er Stine sin kamp. Hun har et ønske om å holde foredrag sånn at barnevernet skal bli bedre. Hennes historie er gammel og barnevernet har kan ikke sammenlignes med da. Det høres mye finere ut da hun sier at hun kjemper sin kamp og andres kamp. Stine hadde kommet bedre ut av det, ved å være ærlig og behandlet andre med respekt. Det hadde også vært lurt av henne å holde kortene nærmete brystet. Jeg er redd for hvordan hun opptrer offentlig vil slå tilbake på henne negativt. Endret 3. november 2021 av Babyblue69 19
Gjest Polarpuma Skrevet 3. november 2021 #4214 Skrevet 3. november 2021 (endret) 21 minutter siden, Babyblue69 said: Dette er Stine sin kamp. Hun har et ønske om å holde foredrag sånn at barnevernet skal bli bedre. Hennes historie er gammel og barnevernet har kan ikke sammenlignes med da. Det høres mye finere ut da hun sier at hun kjemper sin kamp og andres kamp. Stine hadde kommet bedre ut av det, ved å være ærlig og behandlet andre med respekt. Det hadde også vært lurt av henne å holde kortene nærmete brystet. Jeg er redd for hvordan hun opptrer offentlig vil slå tilbake på henne negativt. Ja hun plaprer for mye og har ikke filter. Hun sier hun kjemper kamp for seg selv og andre, men jeg har ikke sett et eneste eksempel noen gang på hvordan hun kjemper en kamp for andre. Har dere? Hun hadde tjent saken bedre, tror jeg, av å være saklig og ikke minst handle på sine ord. Endret 3. november 2021 av Polarpuma
Alma87 Skrevet 3. november 2021 #4215 Skrevet 3. november 2021 Jotun skrev (4 timer siden): Du liker henne ikke som voksen, og det er selvsagt fair. Og hun ble som hun ble hun også. Vi blir alle formet av oppvekst. Men vet du hvordan hun hadde det som liten jente? Hva hun følte da? Da hun var to år? Fire år? Åtte år? Hun har en kynisk distanse til at moren døde. Det er ikke normalt. Det sier en del. Jeg poengterer at jeg ikke har store krav til en som snapper. For meg er det ren underholdning. Hun hadde vel innlegg på face for mange år siden hvor hun skrev gode ord og at hun savnet mamman sin.. så litt selvmotsigende der også .. 9
MiniMusa Skrevet 3. november 2021 #4216 Skrevet 3. november 2021 Mener hun også at alle andre som har kjempet samme kamp for seg selv mot bvt har gått i forveien og gjort det "for henne"? Slik hun mener hun gjør for andre... 5
Støgga Skrevet 3. november 2021 #4217 Skrevet 3. november 2021 Å til dere som skal kjøpe maskemarkører..ikke prøv dere på å sende 1 min før!!! Hvordan er prisen foresten, jeg strikker ikke så derfor jeg spør😊 6
Gjest Chroma Skrevet 3. november 2021 #4218 Skrevet 3. november 2021 Alma87 skrev (2 timer siden): Hun hadde vel innlegg på face for mange år siden hvor hun skrev gode ord og at hun savnet mamman sin.. så litt selvmotsigende der også .. Var det det hun slettet med en gang det ble nevnt her inne?
Gjest Polarpuma Skrevet 3. november 2021 #4219 Skrevet 3. november 2021 On 10/30/2021 at 8:12 PM, Veranda said: Nevnte hun ikke i går eller dagen før at hun skulle vise teppene til amandaprosjektet ?? Jo jeg mener at fristen var 31.oktober for innlevering av teppene. Men har ikke sett noe.
Sol Rampelyset Skrevet 3. november 2021 #4220 Skrevet 3. november 2021 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå