Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Gjest Polarpuma
Skrevet
1 minutt siden, Hønemor74 said:

Derfor jeg mener dette er en litt kompleks sak . Er ikke sikkert det er så «enkelt» at barnevernet påtar seg all skyld selvom de absolutt burde gjort noe i denne saken . Vil ikke tro det er til saken hennes sin fordel at hun ble bortprioritert pga jobben til far 

Tror heller ikke at det er til hennes sak fordel at hun henger ut barnevernets ansatte på en offentlig kanal!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hønemor74 skrev (2 minutter siden):

Derfor jeg mener dette er en litt kompleks sak . Er ikke sikkert det er så «enkelt» at barnevernet påtar seg all skyld selvom de absolutt burde gjort noe i denne saken . Vil ikke tro det er til saken hennes sin fordel at hun ble bortprioritert pga jobben til far 

Nei, det er flere sider av denne saken som blir glemt. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
FrkZ skrev (36 minutter siden):

54C093D8-3A05-4529-93F8-B2C33F6911FA.jpeg

Synest det blir for dumt å nå legge meste av skylden over på far. En sak avhenger av flere faktorer. Det er MYE som kan spille inn.

Alt er ikke svart -hvitt. Og dette er ikke opp til oss å vurdere heldigvis!! 

Endret av Veranda
  • Liker 8
Skrevet
Veranda skrev (Akkurat nå):

Synest det blir for dumt å skylde på far. En sak avhenger av flere faktorer. Det er MYE som kan spille inn.

Jeg skylder på mor, far og bv i denne saken her. 

• Liker 12
Skrevet
Linye skrev (22 minutter siden):

Hva tenker du om far sitt ansvar her da, Gjenferdet? Kun BV som skal ta vare på barn?

Jeg personlig hadde nok aldri tilgitt min far for å ikke ha prøvd ALT som stod i hans makt...... Stine sier barnevernet fortalte ikke faren alt, tror faren visste nok til å ha reddet henne fra den oppveksten 😔

• Liker 14
Gjest Polarpuma
Skrevet
3 minutter siden, Veranda said:

Synest det blir for dumt å skylde på far. En sak avhenger av flere faktorer. Det er MYE som kan spille inn.

Det er sant, mange faktorer spiller inn, og vi kjenner ikke detaljene. Men ene og alene anklage barnevernet for omsorgssvikt er vel litt overkill i denne saken? Faren lagde avtaler sammen med barnevernet og mor, som viste seg å gå til helvete. Han hadde 18 år på seg å søke full omsorgsrett for datteren, men ikke en eneste gang gjorde han det, meg bekjent. Jeg synes det er rart, hvis jeg må si det høyt. Men vi må se hva som kommer frem i retten.

Skrevet
Veranda skrev (13 minutter siden):

Synest det blir for dumt å nå legge meste av skylden over på far. En sak avhenger av flere faktorer. Det er MYE som kan spille inn.

Ser ikke en kommentar her der far får mestedelen av skylden . Akkurat derfor skrev jeg at dette er en komplex sak. 

• Liker 6
Skrevet
Hønemor74 skrev (8 minutter siden):

Ser ikke en kommentar her der far får mestedelen av skylden . Akkurat derfor skrev jeg at dette er en komplex sak. 

Ser heller ikke at jeg har sitert deg 🙂 Enig med deg!! 

Skrevet
Chroma skrev (2 timer siden):

Hvordan vet du hennes diagnoser? 

Jeg vet jo ikke. Var derfor jeg skrev at jeg ikke skal gå inn på det. Men hvis man tenker seg litt om så skjønner man jo at det er en diagnose som settes av psykologer. 

• Liker 3
Skrevet
Hønemor74 skrev (49 minutter siden):

Ja jeg leste det her engang , det tror jeg ikke hun får hvertfall . Alvdal ofrene har vel knapt nok fått det tilsammen engang . 
de to minste fikk 4,1 i erstatning tilsammen leste jeg nå . Måtte gå inn å sjekke 😊

Hun får jo ikke det, om man ser på erstatningssummene i lignende saker 🤦‍♀️ Hun kan nok fjerne en null på den ønskesummen der 🤦‍♀️ Like greit, dette er vel også penger som kommer til å gå til sløsing og shopping 🤢

• Liker 11
Skrevet
Lillemor1982 skrev (30 minutter siden):

Hun får jo ikke det, om man ser på erstatningssummene i lignende saker 🤦‍♀️ Hun kan nok fjerne en null på den ønskesummen der 🤦‍♀️ Like greit, dette er vel også penger som kommer til å gå til sløsing og shopping 🤢

Uansett hvor mye hun ville ha fått så ville det nok bli sløst bort på ditten og datten

• Liker 9
Skrevet
Frøken_ida skrev (6 timer siden):

Hun håper på 3,5 mill 😘

Det får hun aldri! Isabel Raad og søsteren fikk vel 300.000 hver. Og de hadde en helt for jævlig barndom. Faren til Stine svikta totalt. Han burde enten fått til avtale om at Stine kunne være et trygt sted da han var på jobb. Eller selge huset,få seg en jobb på land,så han kunne tatt vare på henne. Hadde virkelig vært sint på faren hvis ikke han reddet meg fra et sånt hjem. Så her er det ikke bare barnevernet som skulle gjort noe,men i første omgang faren. Og da ikke han gjorde det,så burde barnevernet gjort det. Men at hun kommet til å få en stor erstatning kan hun nok glemme. Kanskje en liten sum og en unnskyldning. Blir spennende fremover hvordan dette ender.

• Liker 14
Skrevet
Gjenferdet skrev (9 timer siden):

Om jeg hadde begått en så stor feil på jobb at en person hadde fått hele barndommen ødelagt, så hadde jeg fortjent å høre det. Jeg er i utgangspunktet ikke for uthenging, men det den BV-ansatte må tåle nå er INGENTING i motsetning til hva Stine måtte leve under hele barndommen. Jeg må helt ærlig si at jeg ikke synes så veldig synd på de som blir hengt ut med navn hvis de har vært med på å ødelegge en hel barndom. Min mening da.

Det er likevel ikke greit å henge ut folk.

• Liker 8
Skrevet
Gjenferdet skrev (10 timer siden):

Om jeg hadde begått en så stor feil på jobb at en person hadde fått hele barndommen ødelagt, så hadde jeg fortjent å høre det. Jeg er i utgangspunktet ikke for uthenging, men det den BV-ansatte må tåle nå er INGENTING i motsetning til hva Stine måtte leve under hele barndommen. Jeg må helt ærlig si at jeg ikke synes så veldig synd på de som blir hengt ut med navn hvis de har vært med på å ødelegge en hel barndom. Min mening da.

Der går du i fella igjen..... 

• Liker 12
Skrevet
Orly skrev (55 minutter siden):

Det er likevel ikke greit å henge ut folk.

Dessuten har hun kun hørt Stine sin side. Som med alt annet, så er det hun sier "justert" på. 

• Liker 7
Skrevet
Gjenferdet skrev (10 timer siden):

Det er jo åpenbart at hun må vinne denne saken. Hvis ikke skjønner jeg ingenting. Ingen skal vokse opp sånn. Jeg kan virkelig ikke fatte hva barnevernet tenkte med, eller at de tenkte i det hele tatt. 

For oss som bor i området, så er saken helt annerledes enn den du ser på snap. Vær så snill, bare tro på meg. Jeg ville aldri juge om noe sånn, jeg har sett masse av det her på nært hold. 
Det er så synd at Stine bare kan lange ut foran flere tusen mennesker, uten at hun blir moderert... Det er så mye som skulle vært opplyst om her på kg, så folk faktisk hadde fått hørt sannheten. 

• Liker 25
Skrevet
Frøken_ida skrev (3 minutter siden):

For oss som bor i området, så er saken helt annerledes enn den du ser på snap. Vær så snill, bare tro på meg. Jeg ville aldri juge om noe sånn, jeg har sett masse av det her på nært hold. 
Det er så synd at Stine bare kan lange ut foran flere tusen mennesker, uten at hun blir moderert... Det er så mye som skulle vært opplyst om her på kg, så folk faktisk hadde fått hørt sannheten. 

Jeg tror deg🤗

• Liker 10
Skrevet
Frøken_ida skrev (56 minutter siden):

Så sant!

• Liker 5
Skrevet
Frøken_ida skrev (56 minutter siden):

Har faktisk ingen problemer med å tro deg

• Liker 10
Skrevet
Frøken_ida skrev (2 timer siden):

Så sant! 🙌🏻🙏🏻

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...