Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde vært superbitter på faren min hvis han hadde latt meg bo i sånne forhold bare fordi han ikke var villig til å gi slipp på lønna si. 

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nussepus skrev (9 minutter siden):

Jeg hadde vært superbitter på faren min hvis han hadde latt meg bo i sånne forhold bare fordi han ikke var villig til å gi slipp på lønna si. 

Samme her... Men det gjør ikke historien like dramatisk hvis hun vinkler det den veien. 😉 

• Liker 12
Skrevet
Isadora2 skrev (17 minutter siden):

Det er hårreisende slik hun henger ut bv lederen. At det begått mange feil  ikke tvil om det. Men..

Er det noen som har tilgang på to mobiler? Da kan en kanskje få filmet det hun legger ut om denne lederen. Og en har bevis, ellers blir det vel bare ord mot ord. 

Kanskje noen allerede har gjort det. 

• Liker 12
Skrevet
Frøken_ida skrev (1 time siden):

Må jo være arbeidsledig/hjemmeværende  hvis man skal få sett alt hun legger ut. 

Jeg er ufør selv og kunne i teorien klart å fått med meg alt hun legger ut, men jeg lurer mer på om det er noen som faktisk orker å bruke så mye tid på å se på en annen person snakke? Det virker rart. 

Skrevet
Chroma skrev (5 minutter siden):

Jeg er ufør selv og kunne i teorien klart å fått med meg alt hun legger ut, men jeg lurer mer på om det er noen som faktisk orker å bruke så mye tid på å se på en annen person snakke? Det virker rart. 

Må stort sett spole seg gjennom all prat og jamring. Det blir rett og slett for mye. Starter dagen med grining i sengen. For så å hoppe å danse i den ny "billige" buksa si til 157 kr. Sminket og fresh og livet er på topp. 

• Liker 11
Skrevet
Veranda skrev (13 minutter siden):

Må stort sett spole seg gjennom all prat og jamring. Det blir rett og slett for mye. Starter dagen med grining i sengen. For så å hoppe å danse i den ny "billige" buksa si til 157 kr. Sminket og fresh og livet er på topp. 

Sminka bli jo aldri fjernet da. Tenk hvordan hodeputa hennes ser ut😳😳

• Liker 15
Skrevet
Nussepus skrev (2 minutter siden):

Det er litt rart dette. Alt ellers rundt henne skal være så rent og flott. Men å legge seg med sminke og møkkete ansikt betyr ingen ting. 

• Liker 15
Skrevet
Nussepus skrev (3 minutter siden):

Blir dårlig bare av tanken🤢🤮Hun er ikke mye redd for huden sin, eller å forebygge rynker iallefall. 

• Liker 10
Skrevet
FrkZ skrev (13 minutter siden):

Blir dårlig bare av tanken🤢🤮Hun er ikke mye redd for huden sin, eller å forebygge rynker iallefall. 

Hun bør spare litt av spleisen til botox😊

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet
Frøken_ida skrev (2 timer siden):

Det er visst alltid alle andre det er noe feil med, aldri Fru Knutsen. 😊

Tror ikke hun evner å se seg selv. I hennes hode er hun perfekt og gjør aldri noe galt. At hun er syk tviler jeg ikke på, uten at jeg skal gå inn på hva slags diagnose hun faktisk har. Men det er noe helt annet enn fibro/ me og det andre hun har diagnostisert seg selv med. 

• Liker 11
Skrevet
Nussepus skrev (58 minutter siden):

🤢🤮

• Liker 3
Skrevet
bygdefruen skrev (10 minutter siden):

Tror ikke hun evner å se seg selv. I hennes hode er hun perfekt og gjør aldri noe galt. At hun er syk tviler jeg ikke på, uten at jeg skal gå inn på hva slags diagnose hun faktisk har. Men det er noe helt annet enn fibro/ me og det andre hun har diagnostisert seg selv med. 

Hvordan vet du hennes diagnoser? 

Skrevet
Polarpuma skrev (2 timer siden):

I dag har vi fått en lang historie om barndommen hennes og bv-saken. Hun henger ut bv-lederen, ikke med navn, men sier at det kan de som vil google seg til. Denne bv-lederen kan ikke forsvare seg eller komme med sin versjon. Det er en ensidig historie vi får. Det er vanskelig å ikke få sympati med Stine med sin tårevåte historie, og jeg tror på at barndommen hennes har vært vond og jeg er enig i at det er hårreisende at hun ikke fikk fullt innsyn i saken sin. Det skulle bare mangle at hun skulle få innsyn og ikke delvis innsyn i saken, det er bra TV2 kom på banen, så hun fikk dette. Vi som har fulgt henne en stund har også opplevd sider ved Stine som er lite sympatiske og hun er gjentagende ganger tatt i usannheter. Jeg får en fornemmelse av at jeg ikke kan vite om hva hun sier på snap er sant og hva som er løgn. Jeg stoler ikke blindt på henne. Det er alltid to eller flere sider av en sak. Jeg håper TV2 vil dekke saken når den kommer for retten.

👏👏👏

• Liker 1
Skrevet
Frøken_ida skrev (2 timer siden):

"L.G er et udugelig menneske" sa hun. 
Men Stine kan jo selvsagt si hva hun vil. 
Burde vel egentlig gått en mail til henne også, om at hun blir hengt ut. 

Barnevernet burde få vite hva hun legger ut foran tusenvis av følgere hun ikke vet hvem er. Vi hører kun en versjon. Stine sin versjon som alltid er en sannhet, uansett situasjon.  Dette gjelder alt og alle. Kun en sannhet i hennes liv og den sannhet Stine.

• Liker 10
Skrevet
Isadora2 skrev (2 timer siden):

Det er hårreisende slik hun henger ut bv lederen. At det begått mange feil  ikke tvil om det. Men..

Er det noen som har tilgang på to mobiler? Da kan en kanskje få filmet det hun legger ut om denne lederen. Og en har bevis, ellers blir det vel bare ord mot ord. 

Jeg har jobb tlf og privat tlf. Og jeg har trykka meg tilbake til snapen hennes fra i dag tidlig og filmet alt hun sa om BV leder og litt til. Hvorvidt jeg får gjort så mye med det er en annen sak, jeg bor på andre siden av landet. Men det kan hende det er noen her inne som har bruk for den og sender den til rette personer. Være seg BV leder, journalister, advokatene til BV ++ Sikkert meget smålig av meg, jeg ser den. Men nå er jeg så lei løgner, grining, gaver på døren og 130 diagnoser i øst og vest at jeg får elveblest av snappen hennes. Hun er som en bilulykke, man klarer ikke la være å se, og jeg vil tro mange ser fordi de faktisk ikke kan tro hva de ser - om dere skjønner 😊

• Liker 34
Skrevet
Hyfia skrev (4 minutter siden):

Jeg har jobb tlf og privat tlf. Og jeg har trykka meg tilbake til snapen hennes fra i dag tidlig og filmet alt hun sa om BV leder og litt til. Hvorvidt jeg får gjort så mye med det er en annen sak, jeg bor på andre siden av landet. Men det kan hende det er noen her inne som har bruk for den og sender den til rette personer. Være seg BV leder, journalister, advokatene til BV ++ Sikkert meget smålig av meg, jeg ser den. Men nå er jeg så lei løgner, grining, gaver på døren og 130 diagnoser i øst og vest at jeg får elveblest av snappen hennes. Hun er som en bilulykke, man klarer ikke la være å se, og jeg vil tro mange ser fordi de faktisk ikke kan tro hva de ser - om dere skjønner 😊

Bra👏. Håper rette personer få se innholdet, slik at de også kan ha mulighet å ha en stemme i denne saken.

• Liker 14
Skrevet
Hyfia skrev (19 minutter siden):

Google barnevernet i Ringsaker, send dem en mail og spør om de er klar over det, og om de eventuelt vil ha filmen. 😊

• Liker 12
Skrevet
Frøken_ida skrev (Akkurat nå):

Google barnevernet i Ringsaker, send dem en mail og spør om de er klar over det, og om de eventuelt vil ha filmen. 😊

Takk for tips 😉

• Liker 11
Skrevet
Polarpuma skrev (3 timer siden):

Ja i dag fikk vi høre: "dette kvinnemennesket".  "Hun fjåsa som sier at hun ikke husker, hun husker jo". (med andre ord, Stine sier at bv-leder lyver). Hun sier også at hun tror ikke "de har ikke noe å stille opp med en rettsak". Hun skal "skåle når bv-lederen pakker sammen kontoret sitt".  "Hun har ødelagt mange barns liv". "Mange har vært borti henne på en svært negativ måte." "Hun har failet big time" som bv-ansatt. Samtidig sier Stine at hun ikke vil sverte denne personen?

Håper virkelig flest mulig ser henne for den hun er!!! Hun er jo ikke sann!! Men å si at BV leder har holdt på i 30 år… litt vel å ta i kanskje??..!! BV leder har nok ikke jobbet der i så mange år… å mene at hun skal være den som får BV leder «sparket» .. er så en nesten ikke kan tro det man hører!!! Makan til kvinne!!! Nei håper hun må stå til rette for sine løgner og lureri!!!

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...