camie Skrevet 2. november 2021 #4101 Skrevet 2. november 2021 (endret) Kom over denne ved en tilfeldighet, lærte noe nytt om ketamin og i hvilke sammenhenger det brukes. https://sykehuset-ostfold.no/nyheter/ny-behandlingsmetode-mot-depresjon Endret 2. november 2021 av camie Kludra til linken 2
Frøken_ida Skrevet 2. november 2021 #4102 Skrevet 2. november 2021 Hyfia skrev (44 minutter siden): Jeg mener du kan rapportere til FIM. Jeg skal Google litt mer å finne riktig instans å melde både svindel, reklamering av alkohol og snu. Og mye annet om henne, listen er lang. Spleisen har jeg kontroll på. 😊 15
Whitesnake69 Skrevet 2. november 2021 #4103 Skrevet 2. november 2021 Hva med å kontakte de andre på joviale? Hadde det vært noe? At hu blokkerer folk da de spør pent om spleisen er jo fader meg helt hinsides.. Er ikke sikkert de på joviale er så interessert i å ha en svindler med på laget så kan jo hende de tar hu bort der. NAV burde hatt folk som følger med på henne da hu har tjent minst 40 000 kr mer enn grensa før det blir trekk på uføretrygden hennes. Håper så inderlig at hu får seg en skikkelig smekk for er det noen som fortjener det så er det jaggu hu der. 17
kanakass Skrevet 2. november 2021 #4104 Skrevet 2. november 2021 Whitesnake69 skrev (1 time siden): Hva med å kontakte de andre på joviale? Hadde det vært noe? At hu blokkerer folk da de spør pent om spleisen er jo fader meg helt hinsides.. Er ikke sikkert de på joviale er så interessert i å ha en svindler med på laget så kan jo hende de tar hu bort der. NAV burde hatt folk som følger med på henne da hu har tjent minst 40 000 kr mer enn grensa før det blir trekk på uføretrygden hennes. Håper så inderlig at hu får seg en skikkelig smekk for er det noen som fortjener det så er det jaggu hu der. Tror ikke det hjelper å kontakte JM. Er ikke sånn at flere der er så mye bedre. Finnes jo Talla som brukte covid som unnskyldning for spleis sånn 2 dager etter landet stengte ned så.. 12
Veranda Skrevet 2. november 2021 #4105 Skrevet 2. november 2021 (endret) enig kanakass 👏 Endret 2. november 2021 av Veranda 3
Frøken_ida Skrevet 2. november 2021 #4106 Skrevet 2. november 2021 kanakass skrev (1 minutt siden): Tror ikke det hjelper å kontakte JM. Er ikke sånn at flere der er så mye bedre. Finnes jo Talla som brukte covid som unnskyldning for spleis sånn 2 dager etter landet stengte ned så.. Det som var litt gøy var jo at hu ene der herma etter Stine på sin egen snap og la det ut på story, et uhell. 8
Frøken_ida Skrevet 2. november 2021 #4107 Skrevet 2. november 2021 Whitesnake69 skrev (1 time siden): Hva med å kontakte de andre på joviale? Hadde det vært noe? At hu blokkerer folk da de spør pent om spleisen er jo fader meg helt hinsides.. Er ikke sikkert de på joviale er så interessert i å ha en svindler med på laget så kan jo hende de tar hu bort der. NAV burde hatt folk som følger med på henne da hu har tjent minst 40 000 kr mer enn grensa før det blir trekk på uføretrygden hennes. Håper så inderlig at hu får seg en skikkelig smekk for er det noen som fortjener det så er det jaggu hu der. Det er sånn man tipser om i starten på 2022. 😉 5
Veranda Skrevet 2. november 2021 #4108 Skrevet 2. november 2021 (endret) Frøken_ida skrev (2 minutter siden): Det som var litt gøy var jo at hu ene der herma etter Stine på sin egen snap og la det ut på story, et uhell. Ja så pinlig.. 🙈 Det fikk ikke ligge så lenge før det ble slettet, men lenge nok til at flere fikk det med seg 😆 Endret 2. november 2021 av Veranda 9
Frøken_ida Skrevet 2. november 2021 #4109 Skrevet 2. november 2021 Whitesnake69 skrev (1 time siden): Hva med å kontakte de andre på joviale? Hadde det vært noe? At hu blokkerer folk da de spør pent om spleisen er jo fader meg helt hinsides.. Er ikke sikkert de på joviale er så interessert i å ha en svindler med på laget så kan jo hende de tar hu bort der. NAV burde hatt folk som følger med på henne da hu har tjent minst 40 000 kr mer enn grensa før det blir trekk på uføretrygden hennes. Håper så inderlig at hu får seg en skikkelig smekk for er det noen som fortjener det så er det jaggu hu der. Så det må du gjerne gjøre. 😃
Frøken_ida Skrevet 2. november 2021 #4110 Skrevet 2. november 2021 Veranda skrev (Akkurat nå): Ja så pinlig.. 🙈 Det fikk ikke ligge så lenge før det ble slettet 😆 "Kaffeskååååål da" mens hu himla med øya 😂 7
Veranda Skrevet 2. november 2021 #4111 Skrevet 2. november 2021 Frøken_ida skrev (Akkurat nå): "Kaffeskååååål da" mens hu himla med øya 😂 Ja det var tro kopi 😂 5
Miss.Wildfox Skrevet 2. november 2021 #4112 Skrevet 2. november 2021 Veranda skrev (1 minutt siden): Ja det var tro kopi 😂 Hvem, hva, hvor? 😂 4
Gresshoppa Skrevet 2. november 2021 #4114 Skrevet 2. november 2021 Er det ingen journalister her som kan ta kontakt med henne? Vi andre som prøver blir jo blokkert med en gang vi gjør noe annet enn å komplimentere henne.. 12
Gjest Polarpuma Skrevet 2. november 2021 #4115 Skrevet 2. november 2021 26 minutter siden, Gresshoppa said: Er det ingen journalister her som kan ta kontakt med henne? Vi andre som prøver blir jo blokkert med en gang vi gjør noe annet enn å komplimentere henne.. Hun sa på snap i dag at journalisten på TV 2 gjerne ville følge opp på saken hennes.
Litjepiiia Skrevet 2. november 2021 #4116 Skrevet 2. november 2021 Jeg blir helt matt jeg 😂🙊 Jeg fant henne på snap i helgen..wow, hun kan virkelig ikke gjøre mye annet enn å sitte å snakke foran skjermen?😳 Jeg måtte bare skippe gjennom mye for det ble for intenst..bruker hun i det heletatt tid på mann/barn?🤭 15
Agurk Skrevet 2. november 2021 #4117 Skrevet 2. november 2021 Polarpuma skrev (19 minutter siden): Hun sa på snap i dag at journalisten på TV 2 gjerne ville følge opp på saken hennes. Ja ja alle husker vel hvordan det gikk når Tv2 ble Anne Brith sitt talerør 😇🙈 13
Alma87 Skrevet 2. november 2021 #4118 Skrevet 2. november 2021 Litjepiiia skrev (52 minutter siden): Jeg blir helt matt jeg 😂🙊 Jeg fant henne på snap i helgen..wow, hun kan virkelig ikke gjøre mye annet enn å sitte å snakke foran skjermen?😳 Jeg måtte bare skippe gjennom mye for det ble for intenst..bruker hun i det heletatt tid på mann/barn?🤭 En må nesten være hjemmeværende selv for å klare å komme seg igjennom Stine sine snapdager🙈 har ikke sjangs med jobb,barn og aktiviteter😬 men så er det vanvittig mye dødprat til kamera som hun kunne spart seg for.. 14
Gjest Polarpuma Skrevet 2. november 2021 #4119 Skrevet 2. november 2021 3 minutter siden, Alma87 said: En må nesten være hjemmeværende selv for å klare å komme seg igjennom Stine sine snapdager🙈 har ikke sjangs med jobb,barn og aktiviteter😬 men så er det vanvittig mye dødprat til kamera som hun kunne spart seg for.. hun sier hun ikke er noe reprisekanal. Men hun repeterer seg selv hundre ganger, og mere til, men kun til emner hun selv liker. Ikke hvis noen spør.
Gjest Polarpuma Skrevet 2. november 2021 #4120 Skrevet 2. november 2021 59 minutter siden, Litjepiiia said: Jeg blir helt matt jeg 😂🙊 Jeg fant henne på snap i helgen..wow, hun kan virkelig ikke gjøre mye annet enn å sitte å snakke foran skjermen?😳 Jeg måtte bare skippe gjennom mye for det ble for intenst..bruker hun i det heletatt tid på mann/barn?🤭 Ifølge fansen hennes og henne selv er det nesten ingen ting hun snapper. 🤷♀️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå