Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

«Bestilte meg en bukse til, fordi det var så billig» sitat Stine. Billig her og billig der blir fortsatt mye penger i det store og det hele. Penger som kunne gått rett på sparekonto for å betale advokat. Jeg har virkelig ikke ord lenger, dette er så provoserende og forstyrrende å være vitne til! Og blokkerer ALLE som spør om Spleis?! Dette er overhodet ikke greit lenger!! Hvordan skal man nå frem med dette særdeles legitime spørsmålet da???

Ingen i omgangskretsen hennes som reagerer på dette? Hva med Alex? 😳 Dette er jo helt hinsides 😳

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Agurk skrev (10 minutter siden):

«Bestilte meg en bukse til, fordi det var så billig» sitat Stine. Billig her og billig der blir fortsatt mye penger i det store og det hele. Penger som kunne gått rett på sparekonto for å betale advokat. Jeg har virkelig ikke ord lenger, dette er så provoserende og forstyrrende å være vitne til! Og blokkerer ALLE som spør om Spleis?! Dette er overhodet ikke greit lenger!! Hvordan skal man nå frem med dette særdeles legitime spørsmålet da???

Ingen i omgangskretsen hennes som reagerer på dette? Hva med Alex? 😳 Dette er jo helt hinsides 😳

Alex reagerer garantert. Han må jo tenke sitt. Men går vel for «happy wife, happy life» metoden. Han har vel skjønt at han har ikke så mye han sku sagt. Hun overkjører han der tenker jeg. Han må bare smile og åpne lommeboka, og holde henne fornøyd. Sku gjerne likt å vært flue på veggen der🤪

• Liker 16
Skrevet (endret)
Lill :) skrev (15 minutter siden):

Jeg forstår og gjenkjenner handlingsmønstrene hennes, men det betyr ikke at det er greit! 

Jeg, som mange ande her i tråden har hatt en bedriten oppvekst. Min er skremmende lik Stine sin faktisk, med narkoman mor og far som jobbet i Nordsjøen, uten at jeg skal gå videre inn på det. Oppfører meg ikke som svindlende og manipulerende av den grunn. Vi har alle valg her i livet, selv med bedriten oppvekst. 

Endret av Agurk
  • Liker 22
Skrevet
FrkZ skrev (9 minutter siden):

Alex reagerer garantert. Han må jo tenke sitt. Men går vel for «happy wife, happy life» metoden. Han har vel skjønt at han har ikke så mye han sku sagt. Hun overkjører han der tenker jeg. Han må bare smile og åpne lommeboka, og holde henne fornøyd. Sku gjerne likt å vært flue på veggen der🤪

Beklager, men jeg begynner å tro at Alex er av «samme ulla» Ingen oppegående mennesker godtar å være med på den karusellen der.

• Liker 16
Skrevet
Agurk skrev (1 minutt siden):

Beklager, men jeg begynner å tro at Alex er av «samme ulla» Ingen oppegående mennesker godtar å være med på den karusellen der.

Ja, det spørs om ikke han er av samme sort ja🙊

• Liker 4
Skrevet
Støgga skrev (46 minutter siden):

Fy flate sier jeg bare..men du får følge med her så får du vite det meste. Takk for at du ofret deg!

Jeg begynner å bli litt lei av kaffeskål, sminke, samme strikķing om at og om at...ingen svar på det man faktisk lurer på... nå som jeg er blokkert, så får jeg hvertfall litt mindre og irritere meg over 😐

• Liker 19
Skrevet
Doff1 skrev (1 minutt siden):

Jeg begynner å bli litt lei av kaffeskål, sminke, samme strikķing om at og om at...ingen svar på det man faktisk lurer på... nå som jeg er blokkert, så får jeg hvertfall litt mindre og irritere meg over 😐

Minst en gg om dagen: jakka er fra New Yorker og skjerfet fra HM. 

Ang spleis og pengebruk: Det kosta bare 200 kroner/var på tilbud/salg 

• Liker 15
Skrevet
FrkZ skrev (10 timer siden):

Enig! Hun klarer alltids å finne en unnskyldning og rettferdiggjøre de utgiftene. «Hun bruker så lite penger på seg selv», så derfor kan hun unne seg et par monster om dagen, en snusboks, boller, godis ++ Fordi hun «fortjener det». Er ikke så nøye om det gjør tilstanden hennes verre. Neida! Er vel bare bra det. Hun kan jo risikere å bli bedre av det. Til og med trappe ned på medisin. Lurer på om hun har prøvd annen smertelindring enn tabletter o.l. Som f.eks psykomotorisk fysioterapi, medisinsk yoga, en rolig gåtur i skog og mark o.s.v? Det er godt for både fibroen og psykisk helse iallefall. 

Har jeg også lurt masse på. Hvorfor hun aldri er ute i frisk luft.

• Liker 18
Skrevet
Doff1 skrev (3 timer siden):

Jeg mente spleis ja, og jeg ble desverre blokkert  😐

FYYY FAEN! Nå må noe bli gjort…. tenk å bli blokkert pga det.. Det sier seg jo selv hvorfor! Fordi hun har lurt massevis av mennesker!! Forbanna kjærring ass!

• Liker 16
Skrevet

Det er klart det er noe muffens her når folk blir blokkert fordi de spør om spleisen. Det skulle jo bare mangle at hun gav oss bevis på at pengene har gått dit de skulle! Helt hinsides å blokkere de som spør. Det skaper jo bare enda mer ugler i mosen. Noe stemmer ikke!

• Liker 21
Skrevet
Støgga skrev (7 timer siden):

Fy flate sier jeg bare..men du får følge med her så får du vite det meste. Takk for at du ofret deg!

Takk for at du våget å stille et så viktig spørsmål til Stine. Dette sier så mye om hva som skjuler seg bak fasaden  

Det er så lett å bli sjarmert. Det gjør vondt å se sannheten.

• Liker 14
Skrevet
Agurk skrev (6 timer siden):

Jeg forstår og gjenkjenner handlingsmønstrene hennes, men det betyr ikke at det er greit! 

Jeg, som mange ande her i tråden har hatt en bedriten oppvekst. Min er skremmende lik Stine sin faktisk, med narkoman mor og far som jobbet i Nordsjøen, uten at jeg skal gå videre inn på det. Oppfører meg ikke som svindlende og manipulerende av den grunn. Vi har alle valg her i livet, selv med bedriten oppvekst. 

Jeg forstår og gjenkjenner handlingsmønstrene hennes.

Jeg har også opplevd omsorgssvikt, vold og overgrep. Har flere av hennes diagnoser. Kan ikke kjenne meg igjen på noe av det hun sier eller gjør. Hun sitter på en fasitt som er langt fra min egen. Hadde jeg hatt halvparten av energien og overskuddet hadde jeg vært lykkelig, hun provoserer med sin energi. 

Det er helt forkastelig at hun foran tusenvis av følgere hun ikke vet hvem er eller vet alderen på, snakker på vegne av de som har opplevd omsorgssvikt og de som har ulike diagnoser. Tragisk!!

Stakkars familien hennes som bare så nydelige og gode ut. Hun har i mitt hode makta. Når jeg så blikkene hennes, hørte variasjonene i stemmen hennes og jeg så oppførselen fikk jeg flashback. 

Hvis hun leser her inne og ikke ser og forstår at hun bør gjøre noe med seg selv. Er det virkelig mulig...

• Liker 17
Skrevet
Polarpuma skrev (12 timer siden):

Hun har nettopp hatt to barn som har vært forkjøla. Nå er hun smittet, eller eh nei, ifølge henne har hennes forkjølelse ikke sammenheng med smitte fra barna. Det er pga en kul i lysken at hun snufser.  Og så flott da at hun kan ha på seg råååtrange bukser akkurat der hun har den kulen og hudsykdommen hun påstår hun har.

Absolutt enig. Jeg har slike kuler jevnt og trutt. Og formen min når de er på det værste er ikke sammenlignbar engang. Klarer jo knapt og lee på meg siste døgnet før de sprekker. Og stortsett så mye feber at jeg er helt i ørska

• Liker 7
Gjest Polarpuma
Skrevet
18 minutter siden, Kråkapåbygda said:

Absolutt enig. Jeg har slike kuler jevnt og trutt. Og formen min når de er på det værste er ikke sammenlignbar engang. Klarer jo knapt og lee på meg siste døgnet før de sprekker. Og stortsett så mye feber at jeg er helt i ørska

Da jeg så henne på Joviale i går ble jeg veldig forundret. Det var hopp og sprett, tjo hei, nesten et akrobatshow mens hun prøvde de nye buksene. Virkelig mye energi til å være så syk. Samme når hun lager mat, danser og er helt “høy”. Så noen timer senere, er hun heeelt ferdig, altså virkelig så sliten og helt ned i kjellern. Er det samme person vi ser på? Altså jeg har sett forskjell i både energi og humør på mennesker, men det Stine viser er helt ekstremt. Stakkars familien hennes som skal navigere i dette kaoset.

Skrevet

Hun blokkerer jo tydeligvis alle som stiller henne kritiske spørsmål på snap. Helt tydelig at det er noe som skurrer og at hun fører følgerne bak lyset. Nesten så samtlige skulle ha stilt henne de samme spørsmålene på Instagram, som kommentar under et bilde. Så kanskje noen i hvert fall får det med seg før hun sletter det. Blir så provosert av den oppførselen hennes og hvordan hun juger og utnytter alle. Går over lik for penger og skryt. Skulle ønske flere fikk se og fikk opp øya for ting.

• Liker 13
Skrevet (endret)
FrkZ skrev (8 timer siden):

Det jeg så da jeg fulgte henne var en mann som ikke virker så glad. Det kan ikke være lett å ha ei kone med denne personligheten. Jeg vil tro at han ikke har så mye han skulle ha sagt. Jeg føler med han.

Endret av Babyblue69
  • Liker 17
Skrevet

Hun påstod jo at hun og Gry leste det om tilknytningsfortsyrrelsen når Gry var der den helgen . Nå trenger hun dokumentasjonen på det . Å en annen ting , selvom hun sier hun har masse av disse diagnosene så er det ikke sikkert hun har det . Alle kan si de har diagnoser å lese om det på nettet . Så med tanke på at hun sa hun hadde den alvorligste typen av migrene men var oppe å snappa så tar jeg en god det hun sier med en god klype salt 

• Liker 17
Skrevet
Hvemerdu skrev (12 timer siden):

Når vi vokser opp, er det utrolig mye vi lærer av de vi har rundt oss - det kalles sosialisering. Den skjer hver dag, og det er her vi ser hvor viktig det er med familie/foreldre/omsorgspersoner og ansatte i barnehager/skole/fritidsaktiviteter. Når denne gode og solide sosialiseringa uteblir, vil det vise seg i form av avvik i voksen alder, og det er det vi er vitne til nå. Vi ser ei dame, som er resultat av grov omsorgssvikt. 

Jeg har slutta å følge henne. Klarte ikke mer. Bare det blikket hun har, måten hun forklarer alle «sykdommene» sine på, hvordan hun snakker om de hun har fått økonomisk bistand fra - måten hun generelt ER på. Det er til å få frysninger av. Det verste jeg så, var måten hun er mot barna sine på. Når han yngste står å prøver å få kontakt med henne, og hun heller ser på seh selv inne i kameraet, mens hun fortsetter å plapre til «følgera» sine. HVEM er viktigst tro? Og når hun filmer de store gutta som tydelig ikke vil være med på film til tusenvis av ukjente folk. Herregud! Barn og unge lærer nettvett, de skjønner at dette ikke er greit, men det blir vanskelig å forstå det, så lenge mora står å fjoller seg og filmer i vilden sky!

Er det kanskje et medietilsyn dette kan meldes fra til? Noen må jo gripe inn i denne galskapen, og når hun i tillegg blokkerer alt og alle som stiller spørsmål ved spleis-pengene. Det er som noen andre skrev her: det er så innmari tydelig at hun IKKE VIL at dette skal avsløres, også stikker hun bare hodet enda lenger ned i sanda ved å sperre de som spør, i håp om at det til slutt bare er igjen pur unger jenter som stoler blindt på alt fjaset hun kommer med, og som tror det er helt normalt å danse rundt med låst nakke og fibromyalgivond kropp nå i høstkulda.

Herregud sier jeg bare! Noen må gjøre noe!

Jeg mener du kan rapportere til FIM. Jeg skal Google litt mer å finne riktig instans å melde både svindel, reklamering av alkohol og snu. Og mye annet om henne, listen er lang. 

• Liker 14
Skrevet
Hyfia skrev (2 minutter siden):

Jeg mener du kan rapportere til FIM. Jeg skal Google litt mer å finne riktig instans å melde både svindel, reklamering av alkohol og snu. Og mye annet om henne, listen er lang. 

Supert😊👏👏👏

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...