Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
ruskejento skrev (18 minutter siden):

Stine skriver selv på spleisen "I November hadde jeg mitt første offentlige innlegg på TV2 nyhetene, det skal sies at TV har virkelig vært supre i denne saken!" 

Det vil vel kanskje da kunne si at de er veldig interesserte i å følge veien videre for henne. Spørs om ho er like interessesrt i å vise veien videre. Jeg lurer også på hvilke to anerkjente advokater i Tønsberg ho bruker i saken. 

Tv2 har ingen videre planer nå. Det kommer an på hva som skjer videre i saken. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Polarpuma skrev (2 minutter siden):

Nei, men jeg prøver bare å si at ikke alt alltid er sort eller hvitt bestandig :) Har heller ikke sådd noen tvil om dine plager.

Det er jo akkurat det jeg mener. Det trenger ikke å være så sort hvitt som det virker. Selv om ting kan virke selvmotsigende, så kan det være nyanser og gråsoner. :) 

• Liker 1
Skrevet

Som jeg har skrevet før, så la hun fram en betalt faktura fra advokaten på 19k sånn.. tja var det rundt mai, tro. Rett skal være rett. Men etter det har det bare vært shopping. 

• Liker 6
Skrevet
EllaSays skrev (Akkurat nå):

Som jeg har skrevet før, så la hun fram en betalt faktura fra advokaten på 19k sånn.. tja var det rundt mai, tro. Rett skal være rett. Men etter det har det bare vært shopping. 

Det har ikke jeg fått med meg 🙈 🙂

Gjest Polarpuma
Skrevet
9 minutter siden, Gjenferdet said:

Det er jo akkurat det jeg mener. Det trenger ikke å være så sort hvitt som det virker. Selv om ting kan virke selvmotsigende, så kan det være nyanser og gråsoner. :) 

Ja det kan det være, og man reagerer sjeldent på at mennesker i enkelte tilfeller har selvmotsigelse uttalelser. Men i Stines tilfelle er det jo over alt. Ikke bare sykdom, men nesten alt hun snakker om. Det er et gjennomgående mønster over tid, over flere måneder. Og da er det lov å tenke seg om, mener jeg. Stemmer virkelig alt dette? Er ikke dette litt rart? Hun sier A, men gjør B. Sier B, men gjør A. Sa hun ikke nettopp det motsatte? Hva sier magefornemmelsen? Jeg synes at mange ting skurrer og det er jeg ikke alene om. Men har du på fornemmelsen at alt hun sier er riktig, så respekterer jeg det.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin.

Skrevet
Polarpuma skrev (4 timer siden):

Folk her inne som har vært kritisk til Stine, er blitt beskyldt for å være sjalu, onde, nettroll og mobbere. Jeg vet at jeg selv har vært kvass i tonen noen ganger, og som jeg har beklaget meg for. Jeg tar til meg at ikke alt man tenker behøver å deles. Mye skrives her inne og mye skrives det ikke om, da det det vil bli sett på som ryktespredning. Jeg har engasjert meg i denne saken fordi det er så mange snille og naive mennesker der ute, som ikke har fortjent å bli utnyttet. Rettferdighetssansen min er rystet til sine grunnvoller i denne saken, jeg kan ikke bare sitte passiv og se på. Jeg blir rett og slett forbanna når jeg ser hva som foregår. Jeg er ikke i tvil om at Stine har hatt en vanskelig barndom, men det gir henne ikke rett i å, som noen før i dag skrev: utnytte, lyve og være frekk. Som jeg tidligere har sagt, bv-saken til Stine er god nok og hun ville hatt en stor hærskare av trofaste følgere, inkludert meg, hvis hun bare hadde oppført seg ærlig og redelig og ikke vært så inkonsekvent med alt hun holder på med. Jeg har lært av denne saken, at man skal ikke sluke rått alt det såkaldte influensere og ofre fremlegger som sitt narrativ. Det finnes flere sider av en sak, og jeg skal være virkelig forsiktig med hvem jeg støtter, både med hensyn til penger/spons og mental support. En kan ikke hjelpe alle, men alle kan hjelpe en. Mitt bidrag og støtte går til kreftsyke barn. Så håper jeg at Stine også får hjelp med å finne fred og closure for hva hun har vært igjennom, men det blir uten hjelp fra meg, sorry.

🙏🙏🙏

Skrevet
Frøken_ida skrev (4 timer siden):

Jeg er litt usikker, men var det ikke nærmere 80? 

Rundt 80 000

• Liker 1
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (13 minutter siden):

Rundt 80 000

Ja, nesten 84.000 kroner. 

Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
4 hours ago, Sharp75! said:

Helt enig, om vi mistror henne ifht det hun har papirer på, så mistror vi også helsevesenet som stiller diagnoser. For det må hun jo ha ifht NAV. 

Det er jammen ikke lett å leve med en usynlig sykdom....... 

Nei det er ikke lett å leve med en usynlig sykdom. (har det selv) Ang Stine, så har hun ikke bare én usynlig sykdom, hun har mange, veldig mange. Vi har ikke sett hva hun har papirer på. Hun har veldig mye energi og overskudd til å ha alle disse diagnosene hun sier hun har. Synes du ikke det?

Endret av Polarpuma
Skrevet
Polarpuma skrev (38 minutter siden):

Nei det er ikke lett å leve med en usynlig sykdom. (har det selv) Ang Stine, så har hun ikke bare én usynlig sykdom, hun har mange, veldig mange. Vi har ikke sett hva hun har papirer på. Hun har veldig mye energi og overskudd til å ha alle disse diagnosene hun sier hun har. Synes du ikke det?

Hun har veeeeldig mye energi og overskudd, men allikevel vil jeg ikke spekulere i verken det ene eller det andre. Men ting skurrer 😉 Jeg har ikke en brøkdel av den energien og overskuddet på en god dag, og jeg har iallefall den ene av hennes diagnoser. Har ikke kontrollen på alle hennes diagnoser. 

• Liker 1
Skrevet

Ansiktet hennes er jo 4 nyanser lysere enn halsen jo😳

• Liker 6
Skrevet
Malleli89 skrev (9 timer siden):

Måååtte bare ha ei ny plante… 🤦‍♀️ lord..

å hvorfor handler hun på plantasjen hvis plantene er så dårlige der?? Hærregud.. jeg kjøper nesten bare på plantasjen å har aldri fått trips, og å plante om plantene er noe man bør gjøre uansett..

Trips på planten....lurer på om det er karma som biter...🤔🤔🤭🤣

• Liker 4
Skrevet
Frøken_ida skrev (8 timer siden):

Men, jeg tenker at hun motsier en del av sine sykdommer selv. Eller tenker jeg feil da? 

Noen diagnoser og sykdommer har hun sikkert...men når en hodepine blir til cluster...jo da legger hun tvilen i hendene på følgerne!!

• Liker 13
Skrevet
EllaSays skrev (11 timer siden):

Ja det gjorde hun!! Men det var bare en kopi som hvem som helst kunne lagt inn i nettbanken å ta bilde av… var ingen som så at den faktisk var betalt!! For mesteparten var klusset over!!! 

Veranda skrev (11 timer siden):

Det har ikke jeg fått med meg 🙈 🙂

• Liker 6
Skrevet

Enda godt hun fikk bestilt litt mer klær og Gud vet hva på nettet. Noen burde seriøst stoppet dette kvinne menneske. Hun må jo lide av handle galskap.  Hadde jeg drevet på tilsvarende hadde min mann blitt gal. Med uføre i bunn er det jammen godt gjort å drive på slik, og i tillegg bidra med felles kostnader? 🤔  egentlig et fett for meg, men hun fronter ikke sunn fornuft til alle de unge jentene som helt sikkert følger henne 

• Liker 18
Skrevet

Stine : Jeg må alltid vente jeg , det er alltid jeg som venter på noen. 
også samme Stine som har utsatt gjennomgang i papirene siden før sommern. Hun visste det skulle leveres inn dokumentasjon ( skjønner at det er vanskelig å ta tak i det ) mens ett par uker etter hun har sendt inn papirene da henger hun seg opp i at hun må VENTE . Dra hue opp av sanda å se at hele Norge kretser seg ikke rundt deg fru Knutsen 

• Liker 21
Skrevet
Hønemor74 skrev (4 minutter siden):

Stine : Jeg må alltid vente jeg , det er alltid jeg som venter på noen. 
også samme Stine som har utsatt gjennomgang i papirene siden før sommern. Hun visste det skulle leveres inn dokumentasjon ( skjønner at det er vanskelig å ta tak i det ) mens ett par uker etter hun har sendt inn papirene da henger hun seg opp i at hun må VENTE . Dra hue opp av sanda å se at hele Norge kretser seg ikke rundt deg fru Knutsen 

Tror vel advokaten får fullmakt og kan selv innhente det som trengs fra div instanser...

• Liker 8
Skrevet
Anemonen skrev (39 minutter siden):

Tror vel advokaten får fullmakt og kan selv innhente det som trengs fra div instanser...

Det vet jeg ikke . Men hun måtte iallfall samle alle papirene fra når diagnoser er satt osv . Å fra hun var innlagt . Vil tro at dersom advokaten skal innhente alt slikt koster det sikkert 1000 kr oppover pr time uansett så da blir det ganske mye dyrere. 

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke Stine leste godt nok her inne i går. For hun har faktisk shoppa.. Igjen..

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...