Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Polarpuma skrev (4 minutter siden):

Folk her inne som har vært kritisk til Stine, er blitt beskyldt for å være sjalu, onde, nettroll og mobbere. Jeg vet at jeg selv har vært kvass i tonen noen ganger, og som jeg har beklaget meg for. Jeg tar til meg at ikke alt man tenker behøver å deles. Mye skrives her inne og mye skrives det ikke om, da det det vil bli sett på som ryktespredning. Jeg har engasjert meg i denne saken fordi det er så mange snille og naive mennesker der ute, som ikke har fortjent å bli utnyttet. Rettferdighetssansen min er rystet til sine grunnvoller i denne saken, jeg kan ikke bare sitte passiv og se på. Jeg blir rett og slett forbanna når jeg ser hva som foregår. Jeg er ikke i tvil om at Stine har hatt en vanskelig barndom, men det gir henne ikke rett i å, som noen før i dag skrev: utnytte, lyve og være frekk. Som jeg tidligere har sagt, bv-saken til Stine er god nok og hun ville hatt en stor hærskare av trofaste følgere, inkludert meg, hvis hun bare hadde oppført seg ærlig og redelig og ikke vært så inkonsekvent med alt hun holder på med. Jeg har lært av denne saken, at man skal ikke sluke rått alt det såkaldte influensere og ofre fremlegger som sitt narrativ. Det finnes flere sider av en sak, og jeg skal være virkelig forsiktig med hvem jeg støtter, både med hensyn til penger/spons og mental support. En kan ikke hjelpe alle, men alle kan hjelpe en. Mitt bidrag og støtte går til kreftsyke barn. Så håper jeg at Stine også får hjelp med å finne fred og closure for hva hun har vært igjennom, men det blir uten hjelp fra meg, sorry.

Jeg støtter deg i mye av det du skriver. Jeg hadde tatt innlegg mere på alvor hvis de hadde blitt skrevet på en annen måte en hva som har blitt gjort flere ganger. Jeg hadde nok satt spørsmålstegn ved mye rundt Stine hvis innleggene var lagt frem på en annen måte. Men jeg tenker at det er bra at man finner ut hvor landet ligger til slutt. Bedre sent en aldri. Det jeg synes er trist nå er hvor mange som lar seg lure av henne og som kansje aldri vil skjønne hva som foregår. Skulle ønske sannheten rundt henne nådde flere. Ikke greit å støtte opp om noe rundt henne. Det gjelder også barnevernsaken. Det er hennes sak og ingen andres. Også økonomisk. Hun har mere en nok å rutte med.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Polarpuma skrev (9 minutter siden):

Folk her inne som har vært kritisk til Stine, er blitt beskyldt for å være sjalu, onde, nettroll og mobbere. Jeg vet at jeg selv har vært kvass i tonen noen ganger, og som jeg har beklaget meg for. Jeg tar til meg at ikke alt man tenker behøver å deles. Mye skrives her inne og mye skrives det ikke om, da det det vil bli sett på som ryktespredning. Jeg har engasjert meg i denne saken fordi det er så mange snille og naive mennesker der ute, som ikke har fortjent å bli utnyttet. Rettferdighetssansen min er rystet til sine grunnvoller i denne saken, jeg kan ikke bare sitte passiv og se på. Jeg blir rett og slett forbanna når jeg ser hva som foregår. Jeg er ikke i tvil om at Stine har hatt en vanskelig barndom, men det gir henne ikke rett i å, som noen før i dag skrev: utnytte, lyve og være frekk. Som jeg tidligere har sagt, bv-saken til Stine er god nok og hun ville hatt en stor hærskare av trofaste følgere, inkludert meg, hvis hun bare hadde oppført seg ærlig og redelig og ikke vært så inkonsekvent med alt hun holder på med. Jeg har lært av denne saken, at man skal ikke sluke rått alt det såkaldte influensere og ofre fremlegger som sitt narrativ. Det finnes flere sider av en sak, og jeg skal være virkelig forsiktig med hvem jeg støtter, både med hensyn til penger/spons og mental support. En kan ikke hjelpe alle, men alle kan hjelpe en. Mitt bidrag og støtte går til kreftsyke barn. Så håper jeg at Stine også får hjelp med å finne fred og closure for hva hun har vært igjennom, men det blir uten hjelp fra meg, sorry.

Jeg har også beklaget for mine usakligheter her inne. Når man vet sannheten, da blir man så utrolig provosert. Nå er jeg bare opptatt av rettferdighet for de som støttet spleis. Skal gjøre det jeg kan for at folk skal få pengene tilbake. 

• Liker 14
Skrevet
Frøken_ida skrev (2 minutter siden):

NÅ må det være slutt på shopping, nå er det faenmeg nok hån mot de som har støttet deg.  

Stine, jeg vet du leser her inne. Nå er det på tide at vi får se bevis på spleisen. De venter nemlig på tilbakemelding fra meg på mer info. 

Kan dette formidles til andre instanser ? Media ? Sannheten om hva som foregår burde nå flere etter min mening. 

• Liker 10
Skrevet
Babyblue69 skrev (1 minutt siden):

Jeg støtter deg i mye av det du skriver. Jeg hadde tatt innlegg mere på alvor hvis de hadde blitt skrevet på en annen måte en hva som har blitt gjort flere ganger. Jeg hadde nok satt spørsmålstegn ved mye rundt Stine hvis innleggene var lagt frem på en annen måte. Men jeg tenker at det er bra at man finner ut hvor landet ligger til slutt. Bedre sent en aldri. Det jeg synes er trist nå er hvor mange som lar seg lure av henne og som kansje aldri vil skjønne hva som foregår. Skulle ønske sannheten rundt henne nådde flere. Ikke greit å støtte opp om noe rundt henne. Det gjelder også barnevernsaken. Det er hennes sak og ingen andres. Også økonomisk. Hun har mere en nok å rutte med.

Jeg beklager mine formuleringer. Men det faller litt feil ut når man blir så frustrert for at folk går rett på, når man kjenner henne og vet nøyaktig hva hun pønsker på. 

• Liker 12
Skrevet
Babyblue69 skrev (Akkurat nå):

Kan dette formidles til andre instanser ? Media ? Sannheten om hva som foregår burde nå flere etter min mening. 

Jeg gir henne en sjanse med spleisen først. Nå har jeg venta tålmodig på at det skal skje noe i saken hennes, så vi fikk se regninger på advokat. Men hun holder igjen selv på saken, fordi hun skal ha mest mulig goder fra snap først. Tro meg. 

• Liker 11
Skrevet
Frøken_ida skrev (5 minutter siden):

Jeg beklager mine formuleringer. Men det faller litt feil ut når man blir så frustrert for at folk går rett på, når man kjenner henne og vet nøyaktig hva hun pønsker på. 

Jeg kan forså det 👍

• Liker 4
Skrevet
Babyblue69 skrev (5 minutter siden):

Jeg tror mange flere enn vi tror følger med her inne etter at Stine reklamerte for kvinneguiden. 

• Liker 8
Skrevet
Frøken_ida skrev (8 minutter siden):

Jeg har også beklaget for mine usakligheter her inne. Når man vet sannheten, da blir man så utrolig provosert. Nå er jeg bare opptatt av rettferdighet for de som støttet spleis. Skal gjøre det jeg kan for at folk skal få pengene tilbake. 

❤️

• Liker 1
Skrevet

Er spleis aktiv enda? Jeg trodde den var avsluttet, men at hun fikk inn en del. Helt sykt at hun shopper og shopper når hun har fått inn flere 100.tusen av følgerne. 

• Liker 4
Skrevet
Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Er spleis aktiv enda? Jeg trodde den var avsluttet, men at hun fikk inn en del. Helt sykt at hun shopper og shopper når hun har fått inn flere 100.tusen av følgerne. 

Var det ikke «bare» noe over 50k hun fikk inn på spleis? 

Skrevet
Gjenferdet skrev (3 minutter siden):

Den har vært avsluttet en stund. Men politiet vil gjerne ha info om saken hvis det viser seg at det er svindel. 

• Liker 11
Skrevet
Chroma skrev (1 minutt siden):

Var det ikke «bare» noe over 50k hun fikk inn på spleis? 

Jeg er litt usikker, men var det ikke nærmere 80? 

• Liker 5
Skrevet
Frøken_ida skrev (Akkurat nå):

Så må man regne på alt hun har fått av gaver/spons som skal rapporteres inn. 
Pluss alt salg hun må rapportere inn som skatteetaten tar individuelle vurderinger på om skal skattelegges. Hun er definitivt i den gruppa som skal skatte. 

• Liker 10
Skrevet
Frøken_ida skrev (1 minutt siden):

Okei. Jeg er ikke sikker. Uansett veldig mye penger. 80k folk kunne beholdt selv eller donert til en viktig sak. Trist. 

Skrevet
Dramaladyboss skrev (14 timer siden):

Men du har gnist nok til og forsvare hun her..på kg..🤦🏻‍♀️🤷‍♂️

Dramaladyboss skrev (14 timer siden):

Dobbeltmoralen lenge leve.. hyler om at andre er kritiske til stine, og fordommsfulle.  men du er fordommsfull og kritisk selv ser jeg..🙄😶

Jeg er kritisk til spleis, når hun samtidig viser et vanvittig overforbruk. Jeg er kritisk til at hun ikke gir bevis på at pengene har gått til advokat.  Jeg er kritisk til at hun behandler følgere dårlig når de stiller helt normale spørsmål. Som da jeg spurte et vanlig spørsmål om en kattespray og fikk en rant tilbake om at hun ikke er Stine Google Knutsen. Jeg er kritisk til at hun blokkerer følgere, og samtidig snakker om dem på kanalen uten at de kan forsvare seg. Men - jeg har respekt for barndommen og sykehistorien hennes, og mener at vi bør holde det utenfor debattene. Det er fryktelig å ikke bli trodd når man er usynlig syk. Min policy er at jeg heller vil tro på en som lyver, enn å mistro en som er ærlig. Det skader ingen å bli trodd, men det kan gjøre stor skade å bli mistrodd. 

• Liker 12
Gjest Polarpuma
Skrevet
2 minutter siden, Frøken_ida said:

Er ikke bombesikker, men mener jeg det var 80 K fordelt på 3 spleis? Er forberedt på at det blir opprettet flere spleis.

Skrevet

Hun fikk inn 83000 på spleisen , så tar spleis litt over 2 % av innsamlet beløp . Hun hadde 3 spleiser . To stk er oppretta av noen andre , en av Stine selv . De blei avsluttet før sommern 

• Liker 4
Skrevet
Chroma skrev (1 minutt siden):

Okei. Jeg er ikke sikker. Uansett veldig mye penger. 80k folk kunne beholdt selv eller donert til en viktig sak. Trist. 

Hun skulle jo donere bort det som ble igjen etter avsluttet sak. Gleder meg til vi ser bevis på hvor mye det er. Alt av regninger skal legges frem. Om ikke vi får se, så vil politiet se det. 

• Liker 12
Skrevet

Hun fikk inn 83.755 kroner fordelt på 3 spleiser. Den siste fikk hun bare 800 kroner på, i motsetning til de to andre hvor hun fikk 45.455 og 37.250 kroner. 

Svimlende summer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...