Lillemor1982 Skrevet 31. oktober 2021 #3961 Skrevet 31. oktober 2021 EllaSays skrev (25 minutter siden): Sitat Stine etter å ha lagt frem hvor god kone hun er som har kjøpt en sixpack til mannen sin; "Jeg er mye billigere i drift enn Alex". Oh well. Fy fader snakk om å ha null selvinnsikt 🤦♀️ 21
Hvemerdu Skrevet 31. oktober 2021 #3962 Skrevet 31. oktober 2021 Kan vel si såpass som at Stine ble uvenn med sin far i forkant av bryllupet, husker ikke om det var første eller andre gang hun gifta seg, og da fikk ikke faren lov til å følge henne opp kirkegulvet. Den dama er ikke sann, enkelt og greit. En ting er hennes oppførsel, og hvordan hun har lurt til seg penger via spleis. Men for meg er det så mange etiske problemer med dette: hun bare spyr ut penger på alt mulig, drikker monster til frokost, lunsj, middag og kvelds, overser egne barn og gubbe, og ikke minst følges av en stor gruppe yngre jenter - tenk om de tror at Stine sin oppførsel er normal… Det burde vært et sikkerhetsnett som fanget opp de «influenserne», eller «offentlige personene» som Stine liker å kalle det. De som sitter i hvert sitt ekkokammer å slenger ut drit om alle andre, uten evne å se seg selv i det hele tatt. Det er dritskummelt, og en utvikling samfunnet ikke er tjent med. Det er ingen tvil om at hennes oppvekst har vært tøff, men der stopper min sympati og empati for den dama. 33
Malleli89 Skrevet 31. oktober 2021 #3963 Skrevet 31. oktober 2021 Hvemerdu skrev (12 minutter siden): Kan vel si såpass som at Stine ble uvenn med sin far i forkant av bryllupet, husker ikke om det var første eller andre gang hun gifta seg, og da fikk ikke faren lov til å følge henne opp kirkegulvet. Den dama er ikke sann, enkelt og greit. En ting er hennes oppførsel, og hvordan hun har lurt til seg penger via spleis. Men for meg er det så mange etiske problemer med dette: hun bare spyr ut penger på alt mulig, drikker monster til frokost, lunsj, middag og kvelds, overser egne barn og gubbe, og ikke minst følges av en stor gruppe yngre jenter - tenk om de tror at Stine sin oppførsel er normal… Det burde vært et sikkerhetsnett som fanget opp de «influenserne», eller «offentlige personene» som Stine liker å kalle det. De som sitter i hvert sitt ekkokammer å slenger ut drit om alle andre, uten evne å se seg selv i det hele tatt. Det er dritskummelt, og en utvikling samfunnet ikke er tjent med. Det er ingen tvil om at hennes oppvekst har vært tøff, men der stopper min sympati og empati for den dama. 🙏🙏🙏👏👏👏 2
Gjest Polarpuma Skrevet 31. oktober 2021 #3964 Skrevet 31. oktober 2021 35 minutter siden, Hvemerdu said: Kan vel si såpass som at Stine ble uvenn med sin far i forkant av bryllupet, husker ikke om det var første eller andre gang hun gifta seg, og da fikk ikke faren lov til å følge henne opp kirkegulvet. Den dama er ikke sann, enkelt og greit. En ting er hennes oppførsel, og hvordan hun har lurt til seg penger via spleis. Men for meg er det så mange etiske problemer med dette: hun bare spyr ut penger på alt mulig, drikker monster til frokost, lunsj, middag og kvelds, overser egne barn og gubbe, og ikke minst følges av en stor gruppe yngre jenter - tenk om de tror at Stine sin oppførsel er normal… Det burde vært et sikkerhetsnett som fanget opp de «influenserne», eller «offentlige personene» som Stine liker å kalle det. De som sitter i hvert sitt ekkokammer å slenger ut drit om alle andre, uten evne å se seg selv i det hele tatt. Det er dritskummelt, og en utvikling samfunnet ikke er tjent med. Det er ingen tvil om at hennes oppvekst har vært tøff, men der stopper min sympati og empati for den dama. Var det ikke faren hun kaldte for “en klippe” i tv-intervjuet?
Hvemerdu Skrevet 31. oktober 2021 #3965 Skrevet 31. oktober 2021 Polarpuma skrev (18 minutter siden): Var det ikke faren hun kaldte for “en klippe” i tv-intervjuet? Jo, det stemmer! Så lenge faren gjør som hun sier, så er han nok klippen i livet hennes ja! 15
Minni75 Skrevet 31. oktober 2021 #3966 Skrevet 31. oktober 2021 Hvorfor tror hun at hun har så spesiell, musikk smak? Hun har virkelig ikke det. 8
Tulltulla Skrevet 31. oktober 2021 #3967 Skrevet 31. oktober 2021 Skjønner ikke at den dama får være mex på joviale mammaer? Må da være et form for styre der😳 6
Støgga Skrevet 31. oktober 2021 #3968 Skrevet 31. oktober 2021 EllaSays skrev (3 timer siden): Sitat Stine etter å ha lagt frem hvor god kone hun er som har kjøpt en sixpack til mannen sin; "Jeg er mye billigere i drift enn Alex". Oh well. En sixpack koster vel ikke så mye mer en 160 kr som hun kjøpte godis for? Dessuten drikker hun mye monster og pepsimax😂 Å alt hun kjøper av klær og dill dall vet vi jo alt om..billig ja hehe 15
Hønemor74 Skrevet 31. oktober 2021 #3969 Skrevet 31. oktober 2021 Tulltulla skrev (19 minutter siden): Skjønner ikke at den dama får være mex på joviale mammaer? Må da være et form for styre der😳 Talla og hu svenske som er med på joviale er jo like selvgod og bedreviter som Stine så ikke sikkert de bryr seg 10
Hvemerdu Skrevet 31. oktober 2021 #3970 Skrevet 31. oktober 2021 Å være jovial betyr å være glad, munter, gemyttelig, generøs og godslig. Joviale mammaer burde revurdert navnet sitt, når de har disse folka på laget! 17
Whitesnake69 Skrevet 31. oktober 2021 #3971 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg hadde egentlig tenkt å skrive at idag ble jeg positivt overrasket over Stine, men så ser jeg at ei på joviale postet det samme for 17 timer siden 😁 Altså klarer hu ikke å komme med noe på egen hånd? Dette med at ingen barn skal måtte sitte alene idag og ikke få være med å gå halloween. Hu kunne hvertfall sagt at hu fikk ideen fra hu på joviale men neida. Hu skulle framstå som den godhjerta sjelen liksom. Den dama gjør meg kvalm 🤮 18
Babyblue69 Skrevet 31. oktober 2021 #3972 Skrevet 31. oktober 2021 Lillemor1982 skrev (4 timer siden): Fy fader snakk om å ha null selvinnsikt 🤦♀️ Det er trist å se hvordan hun gang på gang setter seg i dårlig lys med sånne uttalelser. Hun ønsker ikke tror jeg å vedkjenne seg at hun er dyr i drift. 7
Babyblue69 Skrevet 31. oktober 2021 #3973 Skrevet 31. oktober 2021 Hvemerdu skrev (3 timer siden): Kan vel si såpass som at Stine ble uvenn med sin far i forkant av bryllupet, husker ikke om det var første eller andre gang hun gifta seg, og da fikk ikke faren lov til å følge henne opp kirkegulvet. Den dama er ikke sann, enkelt og greit. En ting er hennes oppførsel, og hvordan hun har lurt til seg penger via spleis. Men for meg er det så mange etiske problemer med dette: hun bare spyr ut penger på alt mulig, drikker monster til frokost, lunsj, middag og kvelds, overser egne barn og gubbe, og ikke minst følges av en stor gruppe yngre jenter - tenk om de tror at Stine sin oppførsel er normal… Det burde vært et sikkerhetsnett som fanget opp de «influenserne», eller «offentlige personene» som Stine liker å kalle det. De som sitter i hvert sitt ekkokammer å slenger ut drit om alle andre, uten evne å se seg selv i det hele tatt. Det er dritskummelt, og en utvikling samfunnet ikke er tjent med. Det er ingen tvil om at hennes oppvekst har vært tøff, men der stopper min sympati og empati for den dama. Det er mange som har hatt en vond barndom uten å sette seg høyere en andre. Jeg synes hele opplegget rundt henne blir mere og mere trist. Hun har null impulskontroll. Jeg trodde på henne men nå tror jeg snart ikke på noe av det hun sier. Jeg klarer ikke å følge henne lenger. Det er rett og slett helt usmakelig det meste hun legger ut. 12
Malleli89 Skrevet 31. oktober 2021 #3974 Skrevet 31. oktober 2021 Måååtte bare ha ei ny plante… 🤦♀️ lord.. å hvorfor handler hun på plantasjen hvis plantene er så dårlige der?? Hærregud.. jeg kjøper nesten bare på plantasjen å har aldri fått trips, og å plante om plantene er noe man bør gjøre uansett.. 12
Malleli89 Skrevet 31. oktober 2021 #3975 Skrevet 31. oktober 2021 Hønemor74 skrev (2 timer siden): Talla og hu svenske som er med på joviale er jo like selvgod og bedreviter som Stine så ikke sikkert de bryr seg Kunne ikke sagt d bedre selv.. 6
Malleli89 Skrevet 31. oktober 2021 #3976 Skrevet 31. oktober 2021 Whitesnake69 skrev (1 time siden): Jeg hadde egentlig tenkt å skrive at idag ble jeg positivt overrasket over Stine, men så ser jeg at ei på joviale postet det samme for 17 timer siden 😁 Altså klarer hu ikke å komme med noe på egen hånd? Dette med at ingen barn skal måtte sitte alene idag og ikke få være med å gå halloween. Hu kunne hvertfall sagt at hu fikk ideen fra hu på joviale men neida. Hu skulle framstå som den godhjerta sjelen liksom. Den dama gjør meg kvalm 🤮 Hahahah, jaaa… Jeg tenkte det samme selv, å vurderte å skrive det her, men det ble ikke..😂 Så lattelig.. Tror heller ikke på at hun har ett ambivalent forhold til det, tror heller hun bare sa det for at det andre, det hun kopierte fra Kristine, skulle være mer troverdig😅😂 Blir så alt for dumt..😂👏 3
Sharp75! Skrevet 31. oktober 2021 #3977 Skrevet 31. oktober 2021 Babyblue69 skrev (28 minutter siden): Det er mange som har hatt en vond barndom uten å sette seg høyere en andre. Jeg synes hele opplegget rundt henne blir mere og mere trist. Hun har null impulskontroll. Jeg trodde på henne men nå tror jeg snart ikke på noe av det hun sier. Jeg klarer ikke å følge henne lenger. Det er rett og slett helt usmakelig det meste hun legger ut. Noen tar ekstremt skade fra en slik oppvekst og har null selvinnsikt. Og så lenge man ikke har det vil man ikke søke hjelp eller kunne ta i mot hjelp og da går det kun en vei. 6
Babyblue69 Skrevet 31. oktober 2021 #3978 Skrevet 31. oktober 2021 Malleli89 skrev (44 minutter siden): Måååtte bare ha ei ny plante… 🤦♀️ lord.. å hvorfor handler hun på plantasjen hvis plantene er så dårlige der?? Hærregud.. jeg kjøper nesten bare på plantasjen å har aldri fått trips, og å plante om plantene er noe man bør gjøre uansett.. Skjønner ikke hvorfor hun proklamerer dette ? Hun vet at det kommer reaksjoner på det. Hva med alle gavekortene hun har sagt hun har ? Det tror ikke på i det hele tatt. Det at hun blir tatt i løgn gang på gang styrker ikke troverdigheten hennes. Hun har blottlagt personligheten sin for følgerne sine. Håper bare ikke flere går i den samme fellen som flere av oss og kjøper alt hun sier. Fy, jeg føler meg så dum og lurt. 15
Gjest Polarpuma Skrevet 31. oktober 2021 #3979 Skrevet 31. oktober 2021 Folk her inne som har vært kritisk til Stine, er blitt beskyldt for å være sjalu, onde, nettroll og mobbere. Jeg vet at jeg selv har vært kvass i tonen noen ganger, og som jeg har beklaget meg for. Jeg tar til meg at ikke alt man tenker behøver å deles. Mye skrives her inne og mye skrives det ikke om, da det det vil bli sett på som ryktespredning. Jeg har engasjert meg i denne saken fordi det er så mange snille og naive mennesker der ute, som ikke har fortjent å bli utnyttet. Rettferdighetssansen min er rystet til sine grunnvoller i denne saken, jeg kan ikke bare sitte passiv og se på. Jeg blir rett og slett forbanna når jeg ser hva som foregår. Jeg er ikke i tvil om at Stine har hatt en vanskelig barndom, men det gir henne ikke rett i å, som noen før i dag skrev: utnytte, lyve og være frekk. Som jeg tidligere har sagt, bv-saken til Stine er god nok og hun ville hatt en stor hærskare av trofaste følgere, inkludert meg, hvis hun bare hadde oppført seg ærlig og redelig og ikke vært så inkonsekvent med alt hun holder på med. Jeg har lært av denne saken, at man skal ikke sluke rått alt det såkaldte influensere og ofre fremlegger som sitt narrativ. Det finnes flere sider av en sak, og jeg skal være virkelig forsiktig med hvem jeg støtter, både med hensyn til penger/spons og mental support. En kan ikke hjelpe alle, men alle kan hjelpe en. Mitt bidrag og støtte går til kreftsyke barn. Så håper jeg at Stine også får hjelp med å finne fred og closure for hva hun har vært igjennom, men det blir uten hjelp fra meg, sorry.
Frøken_ida Skrevet 31. oktober 2021 #3980 Skrevet 31. oktober 2021 NÅ må det være slutt på shopping, nå er det faenmeg nok hån mot de som har støttet deg. Stine, jeg vet du leser her inne. Nå er det på tide at vi får se bevis på spleisen. De venter nemlig på tilbakemelding fra meg på mer info. 26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå