Trollebolla Skrevet 30. oktober 2021 #3941 Skrevet 30. oktober 2021 SnippSnappSnute2 skrev (På 27.10.2021 den 13.52): Billigere å kjøpe ekte i butikk Kjøpte Nora Norge sin bamse jeg 59 kr 6
Trollebolla Skrevet 30. oktober 2021 #3942 Skrevet 30. oktober 2021 Hønemor74 skrev (6 timer siden): Jeg skjønte tolkningen din altså ☺️Var bare at jeg refererte til det hun sa som jeg skrev til babyblue ☺️ Hun blokkerte meg på snapp, ikke gjort noe galt, hun sier selv hun ikke har gjort det.
Flettfrid Skrevet 30. oktober 2021 #3943 Skrevet 30. oktober 2021 Jannike rantet i morges og Fru Knutsen nå i kveld 🙄🤪 Begge er missfornøyd med pm de får fra enkelte følgere 🙈 9
Anneisabell Skrevet 30. oktober 2021 #3944 Skrevet 30. oktober 2021 Nei helg er helg og da blir det ikke så mye snapping,,,øøøø...altså hun har da bare sittet stand by i hele kveld, så det var lørdagen med familien sin det...hører hun ikke hva hun selv sier? 15
Alisha* Skrevet 30. oktober 2021 #3945 Skrevet 30. oktober 2021 Anneisabell skrev (18 minutter siden): Nei helg er helg og da blir det ikke så mye snapping,,,øøøø...altså hun har da bare sittet stand by i hele kveld, så det var lørdagen med familien sin det...hører hun ikke hva hun selv sier? Helt utrolig, snakk om å være glad i seg selv. Mangler bare snap på natta nå. Snakker om en ting å gjør stikk imot. Det er dama si det 😂 9
Hønemor74 Skrevet 30. oktober 2021 #3946 Skrevet 30. oktober 2021 Så endel influensere får kritikk på at det er ulovlig med alkohol reklame selvom de ikke reklamerer for noe spesielt alkohol merke eller type . Det holder visst med ett øl eller vinglass på bilde . Burde vel gjelde disse «småinfluenserne» å . Å nikotin reklame er vel ikke lov i Norge heller ? 5
Minni75 Skrevet 30. oktober 2021 #3947 Skrevet 30. oktober 2021 Trollebolla skrev (1 time siden): Hun blokkerte meg på snapp, ikke gjort noe galt, hun sier selv hun ikke har gjort det. Hvordan får du henne i tale når du er blokkert? 4
Ginevra Skrevet 30. oktober 2021 #3948 Skrevet 30. oktober 2021 Kjenner at jeg blir så ufattelig provosert over det forbruket hennes. Jeg bryr meg stort sett lite om hva folk bruker penger på og hvor mye de bruker. Men dette er ikke en helt vanlig situasjon. Jeg reagerer selvfølgelig pga de spleisene hun har hatt, fordi hun ikke hadde mulighet til å klare advokatutgifter alene. Nå ranter hu om at hu er flink til å kjøpe ting på tilbud. Man sparer da for pokker ikke penger ved å handle ting på tilbud som man ikke egentlig trenger. Hun bruker så vanvittig mye penger!! Hun sier til stadighet at det er urettferdig at man må betale utgiftene selv i sånne saker. Det er jeg helt enig i! Men når man så og si tigger penger (min mening) ved å spille på sympati eller empati-strengene til folk, så er det skamløst og respektløst å bruke et hav av penger på ting hun ikke trenger eller ting hu syns er fint hver uke. -Å, det var på tilbud til halv pris, så kjøpte to. - Jeg har denne jakka i beige men synes den er finere i hvit, og siden den var på tilbud, så.. Jeg kan fortsette i evigheter med eksempler. Det er selvmotsigelser i alle retninger. Jammen bra hun tok kvelden fri fra snap for å kose seg sammen med mannen sin da.. 24
Silva Pluvialis Skrevet 30. oktober 2021 #3949 Skrevet 30. oktober 2021 Flettfrid skrev (1 time siden): Jannike rantet i morges og Fru Knutsen nå i kveld 🙄🤪 Begge er missfornøyd med pm de får fra enkelte følgere 🙈 Har Stine rantet om dumme følgere igjen? 🤭 4
EllaSays Skrevet 30. oktober 2021 #3950 Skrevet 30. oktober 2021 Det er også så idiotisk at de som SER på snappen sitter med ansvaret i relasjonen som oppstår. Aldri HENNE, nei.. HUN gjør jo aldri feil. Og skulle hun si eller gjøre noe hun forstår ikke er greit, kan det være at hun er ekstra syk akkurat da, men helst er det følgerne sin feil. Så mange idioter, bare hun som forstår alt og reagerer riktig. 16
Gjest Polarpuma Skrevet 30. oktober 2021 #3951 Skrevet 30. oktober 2021 11 minutter siden, Ginevra said: Kjenner at jeg blir så ufattelig provosert over det forbruket hennes. Jeg bryr meg stort sett lite om hva folk bruker penger på og hvor mye de bruker. Men dette er ikke en helt vanlig situasjon. Jeg reagerer selvfølgelig pga de spleisene hun har hatt, fordi hun ikke hadde mulighet til å klare advokatutgifter alene. Nå ranter hu om at hu er flink til å kjøpe ting på tilbud. Man sparer da for pokker ikke penger ved å handle ting på tilbud som man ikke egentlig trenger. Hun bruker så vanvittig mye penger!! Hun sier til stadighet at det er urettferdig at man må betale utgiftene selv i sånne saker. Det er jeg helt enig i! Men når man så og si tigger penger (min mening) ved å spille på sympati eller empati-strengene til folk, så er det skamløst og respektløst å bruke et hav av penger på ting hun ikke trenger eller ting hu syns er fint hver uke. -Å, det var på tilbud til halv pris, så kjøpte to. - Jeg har denne jakka i beige men synes den er finere i hvit, og siden den var på tilbud, så.. Jeg kan fortsette i evigheter med eksempler. Det er selvmotsigelser i alle retninger. Jammen bra hun tok kvelden fri fra snap for å kose seg sammen med mannen sin da.. Var den siste setningen ironi?😁
Malleli89 Skrevet 30. oktober 2021 #3952 Skrevet 30. oktober 2021 Gjenferdet skrev (7 minutter siden): Har Stine rantet om dumme følgere igjen? 🤭 Jepp, det har hun IGJEN… Tidligere idag snakket hun om at konstruktiv kritikk var helt greit for så å senere sitte å klage på at folk «tror de vet alt og at hun har ett liv utenfor skjermen»😅 Hu er så selvmotsigende atte hjelp… Hun tåler jo ikke å få NOE konstruktivt, for det er garantert noe konstruktivt, det hørte man på måten hun la det frem på… Folk trodde de viste alt🤪 hu er bare så ….. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️😆😜 13
Ginevra Skrevet 30. oktober 2021 #3953 Skrevet 30. oktober 2021 Polarpuma skrev (3 minutter siden): Var den siste setningen ironi?😁 Den dryppet av sarkasme... 🙈 8
Silva Pluvialis Skrevet 30. oktober 2021 #3954 Skrevet 30. oktober 2021 Malleli89 skrev (4 minutter siden): Jepp, det har hun IGJEN… Tidligere idag snakket hun om at konstruktiv kritikk var helt greit for så å senere sitte å klage på at folk «tror de vet alt og at hun har ett liv utenfor skjermen»😅 Hu er så selvmotsigende atte hjelp… Hun tåler jo ikke å få NOE konstruktivt, for det er garantert noe konstruktivt, det hørte man på måten hun la det frem på… Folk trodde de viste alt🤪 hu er bare så ….. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️😆😜 Jeg har sluttet å følge, så jeg får ikke lenger med meg det hun deler. Jeg mistet all gnist etter jeg følte meg hengt ut. Jeg kommer aldri til å stille spørsmål igjen, og flere følgere vil falle fra om hun ikke beklager seg og svarer følgerne hyggelig. 11
Gjest Polarpuma Skrevet 30. oktober 2021 #3955 Skrevet 30. oktober 2021 I takt med at flere følgere velger å avfølge henne, får hun nye følgere, friskt blod, som ikke har gjennomskuet noe enda. Og sånn kan man jo holde på… lenge.
Dramaladyboss Skrevet 31. oktober 2021 #3956 Skrevet 31. oktober 2021 (endret) 4 hours ago, Gjenferdet said: Jeg har sluttet å følge, så jeg får ikke lenger med meg det hun deler. Jeg mistet all gnist etter jeg følte meg hengt ut. Jeg kommer aldri til å stille spørsmål igjen, og flere følgere vil falle fra om hun ikke beklager seg og svarer følgerne hyggelig. Men du har gnist nok til og forsvare hun her..på kg..🤦🏻♀️🤷♂️ Endret 31. oktober 2021 av Dramaladyboss 2
Dramaladyboss Skrevet 31. oktober 2021 #3957 Skrevet 31. oktober 2021 (endret) 4 hours ago, Gjenferdet said: Har Stine rantet om dumme følgere igjen? 🤭 Dobbeltmoralen lenge leve.. hyler om at andre er kritiske til stine, og fordommsfulle. men du er fordommsfull og kritisk selv ser jeg..🙄😶 Endret 31. oktober 2021 av Dramaladyboss 1
Arkin Skrevet 31. oktober 2021 #3958 Skrevet 31. oktober 2021 Linye skrev (8 timer siden): Først snapper hun fra bilen og sier hun skal ta lørdagen fri med gjengen sin. Takker for idag. Så er hun plutselig på igjen hele kvelden og snakker og snakker. Og sier takk for idag igjen før hu dukker opp enda en gang…. Tror hun følgere er avhengig av at hun skal snakke, snakke og enda mer snakke? De fleste har andre ting å gjøre. Jeg måtte bare se, da jeg ble tipset om slik hun drev i kveld. Og når hun filmer Alex får jeg bare vondt av han. Ser så utilpass ut. Håper han har det bedre enn det fremstår. Hu kunne brukt kvelden med han😅 Nei er nok henne som har blitt så utrolig avhengig av følgerne sine at hun ikke klarer å slutte. Det blir som en måte rus, rett og slett avhengig av feedbacken 11
charlotte0 Skrevet 31. oktober 2021 #3959 Skrevet 31. oktober 2021 O.G.BestemorDuck skrev (51 minutter siden): Alle disse forbanna tilbudene! "Oi! her er det tilbud på 90 ruller med hundeposer! Halv pris! Wow! Har ikke hund da, men jeg kunne ikke la tilbudet gå fra meg i tilfelle vi skaffer oss hund en gang. For å si det sånn!" 🤣🙌🏻 6
EllaSays Skrevet 31. oktober 2021 #3960 Skrevet 31. oktober 2021 Sitat Stine etter å ha lagt frem hvor god kone hun er som har kjøpt en sixpack til mannen sin; "Jeg er mye billigere i drift enn Alex". Oh well. 23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå