Dramaladyboss Skrevet 29. oktober 2021 #3901 Skrevet 29. oktober 2021 (endret) 21 minutter siden, Jotun said: Kun NAV som kan avgjøre om un kan bli uføretrygdet. Og de har avgjort dette. Ingen blir uføretrygdet i en fei. Ikke nå til dags i alle fall. Ja. Men selvom det kun er nav og lege som kan avgjøre, så finnes det mange som utnytter systemet og svindler til seg. Så jo noen kan faktisk få det I en fei. Det er derfor det er lurt og tipse nav ved mistanke. Endret 29. oktober 2021 av Dramaladyboss 4
drivhus Skrevet 29. oktober 2021 #3902 Skrevet 29. oktober 2021 Dramaladyboss skrev (7 minutter siden): Ja. Men selvom det kun er nav og lege som kan avgjøre, så finnes det mange som utnytter systemet og svindler til seg. Så jo noen kan faktisk få det I en fei. Det er derfor det er lurt og tipse nav ved mistanke. Ja, ved mistanke om juks, blir man kallet inn til møte med Nav. 1
Dramaladyboss Skrevet 29. oktober 2021 #3903 Skrevet 29. oktober 2021 Just now, Jotun said: Ja, ved mistanke om juks, blir man kallet inn til møte med Nav. Jeg har Heller ikke skrivd noe annet.
LinaHg Skrevet 30. oktober 2021 #3904 Skrevet 30. oktober 2021 En ting er Nav og uføretrygd, det må man jo egentlig bare stole på at nav har kontroll på. Men en annen ting er jo om hun holder seg innenfor det man faktisk kan tjene på egenhånd med en ufør. Og en annen ting, man kan heller ikke tjene så mye man vil på hobby før det anses å være er næringsvirksomhet. Om man tjener gode penger på det kun for egen vinning, om man går med et enormt overskudd og det er planlagt å pågå en stund, man gjør det for egen vinning og risiko så skal det meldes inn til skatteetaten. Dette gjelder jo også sponsede produkter og produkter hun får billigere pga reklame. 12
Malleli89 Skrevet 30. oktober 2021 #3905 Skrevet 30. oktober 2021 Hahaha😂😂😂 hun er åpen for konstruktiv kritikk, «med konstruktiv kritikk kan du nesten si det meste» Ja jøss frøken, du har kjempehøy terskel for kritikk..😂🙈 20
Hønemor74 Skrevet 30. oktober 2021 #3906 Skrevet 30. oktober 2021 Fin den forklaringen på hvorfor hun byttet lege . Den første var det for lite tak i da måtte hun komme med forslag selv , den andre som hun har byttet til lytter til pasienten . Virker som hun har ett behov for å måtte kverulere for å bli fornøyd. Noen ganger så vet faktisk legen best . Alt skal liksom være så annerledes og spesielt med henne . 15
Minni75 Skrevet 30. oktober 2021 #3907 Skrevet 30. oktober 2021 Malleli89 skrev (1 time siden): Hahaha😂😂😂 hun er åpen for konstruktiv kritikk, «med konstruktiv kritikk kan du nesten si det meste» Ja jøss frøken, du har kjempehøy terskel for kritikk..😂🙈 Det er den største løynen hun har fortalt. 8
Malleli89 Skrevet 30. oktober 2021 #3908 Skrevet 30. oktober 2021 Minni75 skrev (2 minutter siden): Det er den største løynen hun har fortalt. Ja, fytti😆😂😂
Malleli89 Skrevet 30. oktober 2021 #3909 Skrevet 30. oktober 2021 Hønemor74 skrev (1 time siden): Fin den forklaringen på hvorfor hun byttet lege . Den første var det for lite tak i da måtte hun komme med forslag selv , den andre som hun har byttet til lytter til pasienten . Virker som hun har ett behov for å måtte kverulere for å bli fornøyd. Noen ganger så vet faktisk legen best . Alt skal liksom være så annerledes og spesielt med henne . Du har så rett… 1
Toiny Skrevet 30. oktober 2021 #3910 Skrevet 30. oktober 2021 Hun er ikke sann! Penger inn- rett ut på negler, nye hull i ørene og frisør! Og det sykeste av alt, hun ligger i sengen og forteller om alt spennende sim skal skje de nærmeste ukene. Legehistoriene … har ikke ord. så litt selvskryt på slutten, om hvor fantastisk hun er, skrevet av en fan! flaut!!! 22
Gjest Polarpuma Skrevet 30. oktober 2021 #3911 Skrevet 30. oktober 2021 1 hour ago, Hønemor74 said: Fin den forklaringen på hvorfor hun byttet lege . Den første var det for lite tak i da måtte hun komme med forslag selv , den andre som hun har byttet til lytter til pasienten . Virker som hun har ett behov for å måtte kverulere for å bli fornøyd. Noen ganger så vet faktisk legen best . Alt skal liksom være så annerledes og spesielt med henne . Er der bare meg som hører dobbeltmoralen når hun sier at “mamma skiftet lege da hun ikke fikk viljen sin”, og i neste setning: “jeg bytta lege, da den forrige legen min ikke lyttet”.
Dramaladyboss Skrevet 30. oktober 2021 #3912 Skrevet 30. oktober 2021 (endret) Det er Slike som stine som gjør at uføretygdede blir Hetset og stigmalisert. Utrolig trist. Endret 30. oktober 2021 av Dramaladyboss 23
Hønemor74 Skrevet 30. oktober 2021 #3913 Skrevet 30. oktober 2021 Polarpuma skrev (5 minutter siden): Er der bare meg som hører dobbeltmoralen når hun sier at “mamma skiftet lege da hun ikke fikk viljen sin”, og i neste setning: “jeg bytta lege, da den forrige legen min ikke lyttet”. Hun sa ikke at den forrige ikke lyttet , men at hun selv måtte foreslå ting 1
Frøken_ida Skrevet 30. oktober 2021 #3914 Skrevet 30. oktober 2021 Dramaladyboss skrev (5 minutter siden): Det er Slike som stine som gjør at uføretygdede blir Hetset og stigmalisert. Utrolig trist. Du har så rett! "Ingen restarbeidsevne"..........? 🤷♀️ Det er jo mere energi der enn hos de fleste 3barnsmødre jeg kjenner. Men når man kun driver med seg og sitt, så ser det nesten ut som hun lever livet som singel og barnløs. "Det er det her som gjør meg godt, styre og stelle i huset og med hobbyene mine" Det er det vi andre gjør i tillegg til jobb, så godt man klarer, for mange lever med usynlige plager. Men det er ikke alle som kun fokuserer på det og hyller sykdommene sine. Det kalles hverdag det, Stine!!!!!! 19
Alma87 Skrevet 30. oktober 2021 #3915 Skrevet 30. oktober 2021 Toiny skrev (28 minutter siden): Hun er ikke sann! Penger inn- rett ut på negler, nye hull i ørene og frisør! Og det sykeste av alt, hun ligger i sengen og forteller om alt spennende sim skal skje de nærmeste ukene. Legehistoriene … har ikke ord. så litt selvskryt på slutten, om hvor fantastisk hun er, skrevet av en fan! flaut!!! Er såå mye som foregår i to uker framover . Nye hull i ørene,frisørtime,negler og samtale med ny lege. Dette blir hektisk altsåå!👻 10
Gresshoppa Skrevet 30. oktober 2021 #3916 Skrevet 30. oktober 2021 Polarpuma skrev (31 minutter siden): Er der bare meg som hører dobbeltmoralen når hun sier at “mamma skiftet lege da hun ikke fikk viljen sin”, og i neste setning: “jeg bytta lege, da den forrige legen min ikke lyttet”. Og hun bytter til SAMME lege som moren hadde…🤯 9
Gjest Polarpuma Skrevet 30. oktober 2021 #3917 Skrevet 30. oktober 2021 23 minutter siden, Hønemor74 said: Hun sa ikke at den forrige ikke lyttet , men at hun selv måtte foreslå ting Det er ikke hva jeg hører. Hun forteller om den nye legen som lytter til pasienter og som ikke sier at “legen vet best” (underforstått i motsetning til den andre legen). Jeg tolker det som at Stine ikke har vært tilfreds med den gamle legen, for hun vil selv foreslå behandling og hun ikke får gjennomslag for det. Og derfor bytter. Samme som med mora. Derav dobbeltmoralen.
Gjest Polarpuma Skrevet 30. oktober 2021 #3918 Skrevet 30. oktober 2021 (endret) Hun ligger i senga og sier at “nå skal jeg stå opp og ta bort gårsdagens sminke’, som den største selvfølgelighet. Altså jeg driter i at hun sover med sminke, men alle vet at det ikke er bra og tetter porer. Og når hun klager over at huden hennes har det så dårlig, sier hun har en hudsykdom og har tidligere vist frem byll i huden på kinnet, så klarer jeg ikke helt å tro på at det er en hudsykdom eller om bare er kviser?🤷♀️Anyways, så tenker jeg at den hudsykdommen blir bedre hvis hun renser bort sminken på kvelden før hun legger seg. Jeg er ikke dermatolog altså, men trodde det var almenn kjent. Endret 30. oktober 2021 av Polarpuma
Gjest Polarpuma Skrevet 30. oktober 2021 #3919 Skrevet 30. oktober 2021 4 minutter siden, Hønemor74 said: Det var ikke det jeg mente at jeg ikke tolka henne på en annen måte . Det jeg svarte på var hva Stine sa i snappen . Å det polarpuma refererte til var ikke det hun sa . Men jeg er enig i det du skriver ☺️ Har lyttet til det igjen. Hun sier ikke det direkte, men indirekte, som jeg tolker det og leser mellom linjene. Men det er mulig jeg tolker det feil.
Babyblue69 Skrevet 30. oktober 2021 #3920 Skrevet 30. oktober 2021 (endret) Hønemor74 skrev (8 minutter siden): Det var ikke det jeg mente at jeg ikke tolka henne på en annen måte . Det jeg svarte på var hva Stine sa i snappen . Å det polarpuma refererte til var ikke det hun sa . Men jeg er enig i det du skriver ☺️ Beklager igjen 😊 Nå har jeg svart på feil innlegg igjen 😂😅 Det går litt fort i svingende av og til 😊 Endret 30. oktober 2021 av Babyblue69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå