Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Gjest Polarpuma
Skrevet
5 minutter siden, Arkin said:

Skjønner ikke alle de som har bestilt de bamsene😱 var jo ikke reint få heller da.  Hadde aldri trodd noen skulle gidde å bestille men det var ganske mange brev hun satt med og er dette 3.runden bestillingsrunden? Tjener fett på detta.. Skjønner ikke at hun heller kunne solgt disse bamsene og inntekt går til advokatregning istedenfor spleis?? Men hun vil jo så klart ha i pose og sekk.. Da hadde hun jo gitt noe tilbake også 

Et hav av brev med bamser i. Vil anta minst 50 brev? =5000 kr, dagens inntekt. Hun tjener rått på denne hobbyen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Polarpuma skrev (4 minutter siden):

Et hav av brev med bamser i. Vil anta minst 50 brev? =5000 kr, dagens inntekt. Hun tjener rått på denne hobbyen. 

Tja, hvis ikke flere brev 🤷‍♀️  ja det er en grei dagslønn uten å skatte + trygd + barnetillegg + barnetrygd + (barnebidrag) = ganske grei månedslønn det 

• Liker 12
Skrevet

Jeg er «ny» her 🙊🤪 hvor følger dere henne egentlig?😅 Kunne tenkt meg å snoka litt 🙊

Skrevet
Litjepiiia skrev (3 minutter siden):

Jeg er «ny» her 🙊🤪 hvor følger dere henne egentlig?😅 Kunne tenkt meg å snoka litt 🙊

Snapchat

Skrevet
P-max:) skrev (5 minutter siden):

Snapchat

StineKnutsen🖤 snapchat

Gjest Polarpuma
Skrevet
12 minutter siden, Litjepiiia said:

Stineknutsen84 på Snap

Gjest Isadora2
Skrevet
Polarpuma skrev (36 minutter siden):

Sa hun ikke 80 stk da? Men skulle bruke overskuddet til å kjøpe inn nye bamser ol til nok en runde😄 overskuddet?  Det blir litt av en bestilling....

Gjest Polarpuma
Skrevet
3 minutter siden, Isadora2 said:

Sa hun ikke 80 stk da? Men skulle bruke overskuddet til å kjøpe inn nye bamser ol til nok en runde😄 overskuddet?  Det blir litt av en bestilling....

Åh sa hun det, jeg hadde ikke lyd på. Jaja 8000 skattefrie kr er en fin dagslønn🙄 overskudd? Det må være 98 kr pr bamse, ja det blir spennende å se!

Skrevet

Er ikke stine uføretygdet? Hvordan klarer hun og jobbe med bloggen sin og alle bamsene hun lager osv da? Er det ikke regler på hvor mye en kan jobbe vedsiden av trygda? 

• Liker 5
Skrevet
Dramaladyboss skrev (4 minutter siden):

Er ikke stine uføretygdet? Hvordan klarer hun og jobbe med bloggen sin og alle bamsene hun lager osv da? Er det ikke regler på hvor mye en kan jobbe vedsiden av trygda? 

Klarer det hun vil klare. Ingen tvil om det!

• Liker 11
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Anneisabell said:

Klarer det hun vil klare. Ingen tvil om det!

Hvorfor blir hun ikke tatt ut I kontroll av nav kontroll fks? Hun tjener vel mye på og blogge og lage bamser osv.. skjønner ikke at det er lov at hun kan få trygd, når hun egentlig virker frisk.. (frisk nok til og jobbe)

Endret av Dramaladyboss
  • Liker 8
Skrevet
Polarpuma skrev (1 time siden):

Åh sa hun det, jeg hadde ikke lyd på. Jaja 8000 skattefrie kr er en fin dagslønn🙄 overskudd? Det må være 98 kr pr bamse, ja det blir spennende å se!

Hun har trossalt jobbet hardt i 2 dager med dette..😂

• Liker 5
Skrevet (endret)
Arkin skrev (3 timer siden):

Tjener fett på detta.. Skjønner ikke at hun heller kunne solgt disse bamsene og inntekt går til advokatregning istedenfor spleis?? 

Har nok brukt opp det som kom inn på spleis. Advokat ~ ja man kan jo lure, har verken hørt eller sett hun har levert disse papirene. Stiller meg undrende til hele saken. 🤷‍♀️

Trodde barnevernsaken var det viktigste, men nå begynner det å bli mye rart. Vi får ta en kaffeskål mens vi venter

Endret av Murstein
La til tekst.
  • Liker 11
Skrevet (endret)

Folk bør også rapportere spleisen Hennes, og om en føler hun lyver og bruker pengene på noe annet. Selvom spleisen fks er avsluttet, kan man fortsatt rapportere den. jo flere jo bedre.

Endret av Dramaladyboss
  • Liker 14
Skrevet

Du kan tjene inntil 0,4 g i året (grunnbeløpet i Folketrygden), uten at det får konsekvenser for utbetaling av uføretrygden din.

Kjenner folk som jobber ved siden av uføretrygd, de kan tjene max 40.000 i året. Tjener de mer enn dette, får de mindre utbetalt i trygd. 
NAV skal ha beskjed viss du jobber og får noe utbetalt uansett sum. 

• Liker 8
Skrevet
Just now, Jotun said:

Du kan tjene inntil 0,4 g i året (grunnbeløpet i Folketrygden), uten at det får konsekvenser for utbetaling av uføretrygden din.

Kjenner folk som jobber ved siden av uføretrygd, de kan tjene max 40.000 i året. Tjener de mer enn dette, får de mindre utbetalt i trygd. 
NAV skal ha beskjed viss du jobber og får noe utbetalt uansett sum. 

Men om man er frisk nok til og jobbe 24/7 så faller grunnlaget for uføretygd bort?! Inntektsevnen må være nedsatt. Og det virker det som om det ikke er oss stine.. hun bruker 90% av tiden sin på SOME og blogg og salg av bamser osv..

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Jotun said:

Kjenner folk som jobber ved siden av uføretrygd, de kan tjene max 40.000 i året.

Tror nok stine tjener mer en det. 

• Liker 3
Skrevet
Dramaladyboss skrev (1 minutt siden):

Men om man er frisk nok til og jobbe 24/7 så faller grunnlaget for uføretygd bort?! Inntektsevnen må være nedsatt. Og det virker det som om det ikke er oss stine.. hun bruker 90% av tiden sin på SOME og blogg og salg av bamser osv..

Kun NAV som kan avgjøre om un kan bli uføretrygdet. Og de har avgjort dette. Ingen blir uføretrygdet i en fei. Ikke nå til dags i alle fall. 

• Liker 8
Skrevet
Dramaladyboss skrev (Akkurat nå):

Tror nok stine tjener mer en det. 

Har ikke peiling, får tro hun må levere inn regnskap. 

Skrevet
18 minutter siden, Jotun said:

Har ikke peiling, får tro hun må levere inn regnskap. 

Hun bør I hverfall bli tatt ut I kontroll slik hun holder på. Når du ser hva hun har råd til så er det tydelig at hun tjener mer en 40000 kr I året på arbeid. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...