Syrinia Skrevet 29. oktober 2021 #3841 Skrevet 29. oktober 2021 kanakass skrev (7 minutter siden): Hun har faktisk fått det fra noen. Gaffateipen er under sendingsmerket. Så kan faktisk ikke ta hu på den. Men fortsatt veldig merkelig at noen gidder bruke penger på hu. Ok,leste over her at noen skrev at teipen var over lappen. 1
Embla82 Skrevet 29. oktober 2021 #3842 Skrevet 29. oktober 2021 Hva heter hun på Snap? Er jo 100 Stine Knutsen der.
Konfliktsky Skrevet 29. oktober 2021 #3843 Skrevet 29. oktober 2021 Embla82 skrev (5 minutter siden): Hva heter hun på Snap? Er jo 100 Stine Knutsen der. Stineknutsen84 👍 4
Whitesnake69 Skrevet 29. oktober 2021 #3844 Skrevet 29. oktober 2021 For noe tull det hu sier om dialekta 😂 At de som bodde på den ene sia av elva prater "finere" enn de som bodde på andre sia. Jeg er oppvokst på den sia hu prate på og her "tala" vi stort sett de fleste. Hvor får hu alt fra? Kan vel bare si dom det er. At hu vil være finere enn andre. Er jo det det handler om.. 7
Clara80 Skrevet 29. oktober 2021 #3845 Skrevet 29. oktober 2021 Sover hun med gårsdagens sminke? Eller sminker hun seg og legger seg tilbake i senga før hun snapper? 4
Malleli89 Skrevet 29. oktober 2021 #3846 Skrevet 29. oktober 2021 Haha..😂 nå skal hun ikke selge flere bamser etter hun har lagt ut idag🤣😄😆 Kjære vene, Stine, du som liksom ikke leser her inne.. Du avslører deg selv gang på gang på gang! Så latterlig…😂 11
Frøken_ida Skrevet 29. oktober 2021 #3847 Skrevet 29. oktober 2021 Malleli89 skrev (2 minutter siden): Haha..😂 nå skal hun ikke selge flere bamser etter hun har lagt ut idag🤣😄😆 Kjære vene, Stine, du som liksom ikke leser her inne.. Du avslører deg selv gang på gang på gang! Så latterlig…😂 Ingen flere etter gårsdagen her inne altså? 😉 2
Gjest Polarpuma Skrevet 29. oktober 2021 #3848 Skrevet 29. oktober 2021 27 minutter siden, Clara80 said: Sover hun med gårsdagens sminke? Eller sminker hun seg og legger seg tilbake i senga før hun snapper? Ja hun sover med sminke, og klager over at hun har en hudsykdom og sår i ansiktet. Kanskje ikke så rart.
Bareinnomlitt. Skrevet 29. oktober 2021 #3849 Skrevet 29. oktober 2021 Når en person som Stine oppretter spleis, hun med alle diagnosene, plagene, barndommen, alt strevet hun går gjennom, så treffer hun likesinnede for det meste. For ingen vet vel hvor grusomt vondt og smertefullt det er for henne som de som opplever det selv. Det er problemet når man presenterer seg på den måten, at man får faktisk støtte fra de som også lider, også har det vondt, også har lite penger, fordi nettopp de ser deg best. Har man en sykdom selv så føler man ekstr med den neste som også har den sykdommen eller opplevelsen, for man kan sette seg helt inn i hvordan det er. Da forstår jeg svært godt at folk som har bidratt til spleis fordi det har truffet empatien og sympatien deres, føler seg lurt og ført bak lyset når vedkommende de støttet økonomisk, tilsynelatende hverken trenger pengene eller lider så sterkt som hun selv har sagt det. Jeg har en følelse av at hun lever i en verden hun har skapt, og ser på en spesiell måte, feks «jeg er fattig, jeg har rett på, folk skylder meg ...., det er urettferdig». Det er ikke rettferdig at hun håvet inn penger samtidig som folk som selv har lite, har bidratt for å hjelpe nettopp henne, det er ikke riktig at hun skal føre en kamp andre betaler for henne. Hvis dette hadde vært genuint og ekte så hadde hun lagt ned enorme ressurser for å få dette til. Hvorfor handler ikke snap hennes om fremgangen i en så viktig sak hvis hun skal sette standard for andre, hvis hennes innsats skal hjelpe henne? jeg bryr meg ikke om hennes katter eller ranter eller dårlige humør, det er barnslig og umodent, hun har fått penger til en kamp hun fører, og jeg føler at siden hun setter seg som frontmann for dette, så har alle krav på innsyn i hva pengene går til og fremgangen i det. Dessverre tror jeg hun mest er ute etter å få dekket overfladiske behov og bare FÅ, for det handler om å bare FÅ for henne. Dessverre. 28
Blåmuggost Skrevet 29. oktober 2021 #3850 Skrevet 29. oktober 2021 Nå har jeg hørt det og! Stemmer ikke det hun sier ang dialekter i Br dal. Mulig dette var noe hun og noen venninner fikk for seg da de gikk på ungdomsskolen. Hun talar mer når hun ikke snakker på snap har jeg hørt. Og det hun sier om hedmarksdialekta blir også feil. Hedmark er stort og det finnes fryktelig mange forskjellige dialekter i Hedmark. Ikke èn dialekt. Også blander hun inn Toten da. Det er i Oppland fylke.. Og det er mange dialekter i Hedmark som er breiere enn Toten dialekta. Hun har vel bare hørt Eldar i vazelina tala sikkert. Men nå heter alt Innlandet da. Enn så lenge. Stine burde heller være stolt av dialekta si. 15
Babyblue69 Skrevet 29. oktober 2021 #3851 Skrevet 29. oktober 2021 Blåmuggost skrev (13 minutter siden): Nå har jeg hørt det og! Stemmer ikke det hun sier ang dialekter i Br dal. Mulig dette var noe hun og noen venninner fikk for seg da de gikk på ungdomsskolen. Hun talar mer når hun ikke snakker på snap har jeg hørt. Og det hun sier om hedmarksdialekta blir også feil. Hedmark er stort og det finnes fryktelig mange forskjellige dialekter i Hedmark. Ikke èn dialekt. Også blander hun inn Toten da. Det er i Oppland fylke.. Og det er mange dialekter i Hedmark som er breiere enn Toten dialekta. Hun har vel bare hørt Eldar i vazelina tala sikkert. Men nå heter alt Innlandet da. Enn så lenge. Stine burde heller være stolt av dialekta si. Jeg synes det er så fint når folk snakker dialekt. Dialekta si skal man være stolt over 😊👍 5
SnippSnappSnute2 Skrevet 29. oktober 2021 #3852 Skrevet 29. oktober 2021 Bareinnomlitt. skrev (2 timer siden): Når en person som Stine oppretter spleis, hun med alle diagnosene, plagene, barndommen, alt strevet hun går gjennom, så treffer hun likesinnede for det meste. For ingen vet vel hvor grusomt vondt og smertefullt det er for henne som de som opplever det selv. Det er problemet når man presenterer seg på den måten, at man får faktisk støtte fra de som også lider, også har det vondt, også har lite penger, fordi nettopp de ser deg best. Har man en sykdom selv så føler man ekstr med den neste som også har den sykdommen eller opplevelsen, for man kan sette seg helt inn i hvordan det er. Da forstår jeg svært godt at folk som har bidratt til spleis fordi det har truffet empatien og sympatien deres, føler seg lurt og ført bak lyset når vedkommende de støttet økonomisk, tilsynelatende hverken trenger pengene eller lider så sterkt som hun selv har sagt det. Jeg har en følelse av at hun lever i en verden hun har skapt, og ser på en spesiell måte, feks «jeg er fattig, jeg har rett på, folk skylder meg ...., det er urettferdig». Det er ikke rettferdig at hun håvet inn penger samtidig som folk som selv har lite, har bidratt for å hjelpe nettopp henne, det er ikke riktig at hun skal føre en kamp andre betaler for henne. Hvis dette hadde vært genuint og ekte så hadde hun lagt ned enorme ressurser for å få dette til. Hvorfor handler ikke snap hennes om fremgangen i en så viktig sak hvis hun skal sette standard for andre, hvis hennes innsats skal hjelpe henne? jeg bryr meg ikke om hennes katter eller ranter eller dårlige humør, det er barnslig og umodent, hun har fått penger til en kamp hun fører, og jeg føler at siden hun setter seg som frontmann for dette, så har alle krav på innsyn i hva pengene går til og fremgangen i det. Dessverre tror jeg hun mest er ute etter å få dekket overfladiske behov og bare FÅ, for det handler om å bare FÅ for henne. Dessverre. Takk🙏 3
Miss.Wildfox Skrevet 29. oktober 2021 #3853 Skrevet 29. oktober 2021 Nei dere, nå ble det jaggu travel! Phu! Mannen ringte på telefonen samtidig som det ringte på døra. (............!!!!!) 14
ruskejento Skrevet 29. oktober 2021 #3854 Skrevet 29. oktober 2021 Bareinnomlitt. skrev (2 timer siden): Når en person som Stine oppretter spleis, hun med alle diagnosene, plagene, barndommen, alt strevet hun går gjennom, så treffer hun likesinnede for det meste. For ingen vet vel hvor grusomt vondt og smertefullt det er for henne som de som opplever det selv. Det er problemet når man presenterer seg på den måten, at man får faktisk støtte fra de som også lider, også har det vondt, også har lite penger, fordi nettopp de ser deg best. Har man en sykdom selv så føler man ekstr med den neste som også har den sykdommen eller opplevelsen, for man kan sette seg helt inn i hvordan det er. Da forstår jeg svært godt at folk som har bidratt til spleis fordi det har truffet empatien og sympatien deres, føler seg lurt og ført bak lyset når vedkommende de støttet økonomisk, tilsynelatende hverken trenger pengene eller lider så sterkt som hun selv har sagt det. Jeg har en følelse av at hun lever i en verden hun har skapt, og ser på en spesiell måte, feks «jeg er fattig, jeg har rett på, folk skylder meg ...., det er urettferdig». Det er ikke rettferdig at hun håvet inn penger samtidig som folk som selv har lite, har bidratt for å hjelpe nettopp henne, det er ikke riktig at hun skal føre en kamp andre betaler for henne. Hvis dette hadde vært genuint og ekte så hadde hun lagt ned enorme ressurser for å få dette til. Hvorfor handler ikke snap hennes om fremgangen i en så viktig sak hvis hun skal sette standard for andre, hvis hennes innsats skal hjelpe henne? jeg bryr meg ikke om hennes katter eller ranter eller dårlige humør, det er barnslig og umodent, hun har fått penger til en kamp hun fører, og jeg føler at siden hun setter seg som frontmann for dette, så har alle krav på innsyn i hva pengene går til og fremgangen i det. Dessverre tror jeg hun mest er ute etter å få dekket overfladiske behov og bare FÅ, for det handler om å bare FÅ for henne. Dessverre. Dette er så bra skrevet. Jeg heier på åpenhet om psykisk helse, og interesserer meg både for barnevernssaker og urettferdig behandling - og dette var noe av grunnen til at jeg ønsket å følge Stine videre ( i tillegg til at vi har flere av de samme hobbyene). Men så begynte ting å skurre relativt fort, og det Bareinnomlitt skriver er så bra skrevet! La meg gi et eksempel, kanskje et teit eksempel, men likevel: En som får kreft, eller uhelbredelig skade oppretter spleis og Instagram konto. Da følger vi vedkommendes liv/rehabilitering osv. Det er en konto som viser veien tilbake til et normalt liv, eller å kunne opprettholde et nogenlunde normalt liv til tross for alvorlig sykdom/skade. Så lenge ikke hun kan vise til at spleisen faktisk er brukt til å dekke advokat utgifter (eller andre utgifter som saken trenger) så skjønner jeg at folk (inkludert meg selv) begynner å lure på hva som skjer med forbruket hennes, og at hun sjeldent snakker om denne saken. Det er også viktig for meg å få frem at jeg ønsker Stine vel, selv om jeg ikke kjenner henne, men at det er vanskelig å tru henne i at de er fattige og hurramegrundt når hun viser et ekstremt forbruk! Hun kan gjerne få sympati og empati av meg, men dette til en viss grad, for det hun gjør her, mener jeg er å grave sin egen grav. 18
LinaHg Skrevet 29. oktober 2021 #3855 Skrevet 29. oktober 2021 Jeg vet snart ikke hva som er verst jeg, om hun sender gaver til seg selv eller om folk er så naive og blinde at de fortsetter å sende henne masse gaver til tross for at hun kaster rundt seg med penger og håver inn på spleis. Forstår ikke at enkelte ikke har fått opp øya for hvordan hun driver på og ikke ser det samme mønsteret opp og opp igjen. Hun spiller på syk og svak kortet, enten fysiske vondter eller angst, traumer og vanskeligheter, fisker etter sympati, for å få ros, gaver og sympati. Når hun får dette, så er plutselig livet såå mye bedre. Og det går ikke mange timer/dager før alt av vondter er borte. Hun fremstår så utrolig kynisk, falsk og samvittighetsløs. 25
charlotte0 Skrevet 29. oktober 2021 #3856 Skrevet 29. oktober 2021 Polarpuma skrev (4 timer siden): Ja hun sover med sminke, og klager over at hun har en hudsykdom og sår i ansiktet. Kanskje ikke så rart. Jeg bruker faktisk den samme foundationen som henne, fordi den sitter godt og har et bredt fargeutvalg. Den er veldig god synes jeg. Men for meg er det krise om jeg er uheldig og sovner med den om natta, da får jeg alltid problemer med huden i ansiktet noen dager etterpå. 😛Er jo ikke så rart, sminke tetter jo porene og bør fjernes før natta. 10
charlotte0 Skrevet 29. oktober 2021 #3857 Skrevet 29. oktober 2021 Bareinnomlitt. skrev (3 timer siden): Når en person som Stine oppretter spleis, hun med alle diagnosene, plagene, barndommen, alt strevet hun går gjennom, så treffer hun likesinnede for det meste. For ingen vet vel hvor grusomt vondt og smertefullt det er for henne som de som opplever det selv. Det er problemet når man presenterer seg på den måten, at man får faktisk støtte fra de som også lider, også har det vondt, også har lite penger, fordi nettopp de ser deg best. Har man en sykdom selv så føler man ekstr med den neste som også har den sykdommen eller opplevelsen, for man kan sette seg helt inn i hvordan det er. Da forstår jeg svært godt at folk som har bidratt til spleis fordi det har truffet empatien og sympatien deres, føler seg lurt og ført bak lyset når vedkommende de støttet økonomisk, tilsynelatende hverken trenger pengene eller lider så sterkt som hun selv har sagt det. Jeg har en følelse av at hun lever i en verden hun har skapt, og ser på en spesiell måte, feks «jeg er fattig, jeg har rett på, folk skylder meg ...., det er urettferdig». Det er ikke rettferdig at hun håvet inn penger samtidig som folk som selv har lite, har bidratt for å hjelpe nettopp henne, det er ikke riktig at hun skal føre en kamp andre betaler for henne. Hvis dette hadde vært genuint og ekte så hadde hun lagt ned enorme ressurser for å få dette til. Hvorfor handler ikke snap hennes om fremgangen i en så viktig sak hvis hun skal sette standard for andre, hvis hennes innsats skal hjelpe henne? jeg bryr meg ikke om hennes katter eller ranter eller dårlige humør, det er barnslig og umodent, hun har fått penger til en kamp hun fører, og jeg føler at siden hun setter seg som frontmann for dette, så har alle krav på innsyn i hva pengene går til og fremgangen i det. Dessverre tror jeg hun mest er ute etter å få dekket overfladiske behov og bare FÅ, for det handler om å bare FÅ for henne. Dessverre. Helt enig! ❤️ 2
Gjest Vår2 Skrevet 29. oktober 2021 #3858 Skrevet 29. oktober 2021 Hun er forkjølet med vondt i halsen, men på butikken skal hun. Også sitter hun og kjeftet i bilen om at folk er ute på handel da det enda er corona. Kan noen forklare logikken?
FrkZ Skrevet 29. oktober 2021 #3859 Skrevet 29. oktober 2021 Vår2 skrev (42 minutter siden): Hun er forkjølet med vondt i halsen, men på butikken skal hun. Også sitter hun og kjeftet i bilen om at folk er ute på handel da det enda er corona. Kan noen forklare logikken? Hun kan få gjøre som hun vil. Andre mennesker derimot…🤪 Queen Stine👑💁🏼♀️ 13
Blåmuggost Skrevet 29. oktober 2021 #3860 Skrevet 29. oktober 2021 Vår2 skrev (2 timer siden): Hun er forkjølet med vondt i halsen, men på butikken skal hun. Også sitter hun og kjeftet i bilen om at folk er ute på handel da det enda er corona. Kan noen forklare logikken? Helt klassisk Stine 😂 det gjenspeiler alt i livet hennes, og sånn hun er. Et nydelig eksempel 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå