Frøken_ida Skrevet 28. oktober 2021 #3821 Skrevet 28. oktober 2021 Flettfrid skrev (30 minutter siden): Tror hun har "kjøpt seg lykke" over mange år. Disse insta innleggene er fra 2013. Samlet tydeligvis på pensko da. Det der husker jeg. ☺️"Myman" er ikke den samme som nå. 5
charlotte0 Skrevet 28. oktober 2021 #3822 Skrevet 28. oktober 2021 Frøken_ida skrev (8 minutter siden): Det der husker jeg. ☺️"Myman" er ikke den samme som nå. Hehe! Hun var vel gift med eksmannen på den tiden. Godt han var en handyman og da. 😅 Er det ok om jeg sender deg en pm? Har noen ting jeg lurer litt på. 1
charlotte0 Skrevet 28. oktober 2021 #3823 Skrevet 28. oktober 2021 Babyblue69 skrev (20 minutter siden): Ikke bare litt feil. Dette er alvorlig. Nettopp! Jeg synes vel også det er trist for hennes del, at hun ikke ser det selv. For meg er hennes væremåte en ganske tydelig en konsekvens av en oppvekst hun aldri har fått hjelp til å rydde opp i og bearbeide. 2
Blåmuggost Skrevet 28. oktober 2021 #3824 Skrevet 28. oktober 2021 Pakken hun «fikk» er garantert sendt fra henne selv 😅 Det var dårlig skuespill! Var flaks du, alle produktene hun tilfeldigvis bruker og var tomme for. Ikke var hun ekte glad eller overrasket heller. Rart å sende en så dyr gave uten et kort eller noe og.. Hun er syk stakkar 24
Babyblue69 Skrevet 28. oktober 2021 #3825 Skrevet 28. oktober 2021 charlotte0 skrev (13 minutter siden): Nettopp! Jeg synes vel også det er trist for hennes del, at hun ikke ser det selv. For meg er hennes væremåte en ganske tydelig en konsekvens av en oppvekst hun aldri har fått hjelp til å rydde opp i og bearbeide. Jeg enig med deg. Det er ikke tvil om at det er mye som må bearbeides for henne. Uansett så er det ikke greit å gi de som har bidratt på spleis en følelse av å ha blitt ført bak lyset. Jeg håper flere vil se det samme som flere andre nå. Ikke greit å gi til noen som har mere en nok fra før. 5
Alma87 Skrevet 28. oktober 2021 #3826 Skrevet 28. oktober 2021 Blåmuggost skrev (3 minutter siden): Pakken hun «fikk» er garantert sendt fra henne selv 😅 Det var dårlig skuespill! Var flaks du, alle produktene hun tilfeldigvis bruker og var tomme for. Ikke var hun ekte glad eller overrasket heller. Rart å sende en så dyr gave uten et kort eller noe og.. Hun er syk stakkar Ingen tvil… så jo ikke noe lappe på pakken en gang… 5
kanakass Skrevet 28. oktober 2021 #3827 Skrevet 28. oktober 2021 (endret) charlotte0 skrev (25 minutter siden): Hehe! Hun var vel gift med eksmannen på den tiden. Godt han var en handyman og da. 😅 Er det ok om jeg sender deg en pm? Har noen ting jeg lurer litt på. Nei, var vel en annen mellom eksmann og Alex.. Endret 28. oktober 2021 av kanakass Navn 2
charlotte0 Skrevet 28. oktober 2021 #3828 Skrevet 28. oktober 2021 kanakass skrev (Akkurat nå): Nei, var vel en annen mellom eksmann og Aleks.. Det er godt mulig! Det må jeg si at jeg ikke aner noe om 😅
charlotte0 Skrevet 28. oktober 2021 #3829 Skrevet 28. oktober 2021 Babyblue69 skrev (5 minutter siden): Jeg enig med deg. Det er ikke tvil om at det er mye som må bearbeides for henne. Uansett så er det ikke greit å gi de som har bidratt på spleis en følelse av å ha blitt ført bak lyset. Jeg håper flere vil se det samme som flere andre nå. Ikke greit å gi til noen som har mere en nok fra før. Nei det er aldri greit å utnytte andre selv om man har hatt det vondt selv. Så jeg er helt enig med deg. 2
Silva Pluvialis Skrevet 28. oktober 2021 #3830 Skrevet 28. oktober 2021 @Babyblue69 Var ikke du også veldig positiv til Stine før? Hva har skjedd? 5
Alma87 Skrevet 28. oktober 2021 #3831 Skrevet 28. oktober 2021 Alma87 skrev (7 minutter siden): Ingen tvil… så jo ikke noe lappe på pakken en gang… Pappeska har liksom en sendelappe på toppen. MEN gråtapen er over sendelappen. Er ikke sendelappen det siste som blir klistra på når en leverer inn pakken?😁👻 rart å sette på sendelappe, for å så tape igjen eska etterpå.. detektivarbeid😂👏🏻 15
Alma87 Skrevet 28. oktober 2021 #3832 Skrevet 28. oktober 2021 Alma87 skrev (3 minutter siden): Pappeska har liksom en sendelappe på toppen. MEN gråtapen er over sendelappen. Er ikke sendelappen det siste som blir klistra på når en leverer inn pakken?😁👻 rart å sette på sendelappe, for å så tape igjen eska etterpå.. detektivarbeid😂👏🏻 Mulig jeg så feil. Men studerer veldig her nå😂
SnippSnappSnute2 Skrevet 28. oktober 2021 #3833 Skrevet 28. oktober 2021 Babyblue69 skrev (48 minutter siden): ❤️ ❤
Støgga Skrevet 28. oktober 2021 #3834 Skrevet 28. oktober 2021 Alma87 skrev (4 minutter siden): Pappeska har liksom en sendelappe på toppen. MEN gråtapen er over sendelappen. Er ikke sendelappen det siste som blir klistra på når en leverer inn pakken?😁👻 rart å sette på sendelappe, for å så tape igjen eska etterpå.. detektivarbeid😂👏🏻 Bra observert😂👏 4
Støgga Skrevet 28. oktober 2021 #3835 Skrevet 28. oktober 2021 Nussepus skrev (1 time siden): Prøvde å presse frem et par tårer, men fikk ikke helt til. Hvem er det som sender gaver til henne? Er folk helt blåst i hodet? Vi sender tåregass/!pepperspray😂 Ps ikke helt bokstavelig da hehe 4
Babyblue69 Skrevet 28. oktober 2021 #3836 Skrevet 28. oktober 2021 (endret) Gjenferdet skrev (13 minutter siden): @Babyblue69 Var ikke du også veldig positiv til Stine før? Hva har skjedd? Ja, det var jeg. Jeg har hele tiden vært i mot hvordan noen har ordlagt seg og rakket ned på henne. Dette har blitt bedre etter opprydding i tråden. Jeg reagert lenge på hennes innkjøp og har sett at hun ikke har selvinnsikt. Jeg har også en forståelse for at hun er farget av en vond barndom. Jeg har sett mye av det samme som har blitt beskrevet her inne uten behov for å gjøre narr osv. Konstruktiv kritikk må det være rom for. Når det gjelder spleis, så går det en grense for hva som er greit. Jeg har forstått ut fra det jeg leser at det er noen som har bidratt tross stram økonomi. Dette reagerer jeg sterkt på. Jeg føler meg også ført bak lyset som andre . Endret 28. oktober 2021 av Babyblue69 14
Syrinia Skrevet 28. oktober 2021 #3837 Skrevet 28. oktober 2021 Veldig merkelig å få pakke med det hun fikk. Akkurat de produktene hun trengte😁 Så innmari flaut hvis hun virkelig later som hun har fått pakken å noen🙈🙈 22
Anneisabell Skrevet 28. oktober 2021 #3838 Skrevet 28. oktober 2021 Syrinia skrev (31 minutter siden): Veldig merkelig å få pakke med det hun fikk. Akkurat de produktene hun trengte😁 Så innmari flaut hvis hun virkelig later som hun har fått pakken å noen🙈🙈 Litt rart? Veldig rart..hun har vell seriøst ikke sittet og fortalt at det og det produktet hun bruker er tom, så folk har fått med seg dette og sendt det? Folk er vell ikke så koko at de ikke ser hun fint kan kjøpe det hun selv trenger? Skjønner ikke at folk sender hun en eneste ting, etter den handle galskapen hun viser hver dag. 24
Blåbærtua85 Skrevet 28. oktober 2021 #3839 Skrevet 28. oktober 2021 Helt tydelig at hun er her inne og leser jevnt og trutt. For hver eneste gang noen stiller spørsmålstegn til det Stine sier eller gjør så forsvinner hun på snap. Da er det veldig lite innhold. 14
kanakass Skrevet 29. oktober 2021 #3840 Skrevet 29. oktober 2021 Syrinia skrev (11 timer siden): Veldig merkelig å få pakke med det hun fikk. Akkurat de produktene hun trengte😁 Så innmari flaut hvis hun virkelig later som hun har fått pakken å noen🙈🙈 Hun har faktisk fått det fra noen. Gaffateipen er under sendingsmerket. Så kan faktisk ikke ta hu på den. Men fortsatt veldig merkelig at noen gidder bruke penger på hu. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå