Malleli89 Skrevet 28. oktober 2021 #3801 Del Skrevet 28. oktober 2021 Tenkmedhodet skrev (3 timer siden): Det mest oppsiktsvekkende her er vel at kvinner velger å bruke tid og energi på å legge ut 191 poster hvor de diskuterer noen de ikke kjenner. 🙃 Trenger ikke kjenne henne for å gjennomskue at hu er en dame som driver med lurerier! Å når man driver på sånn som hun gjør må man bare regne med å bli snakket om. . 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isadora2 Skrevet 28. oktober 2021 #3802 Del Skrevet 28. oktober 2021 Er det ikke Stine som støtt og stadig sier; karma is a bitch... når noen våger å kritisere hennes verden? Synes støtt og stadig ting ikke går hennes vei. Alt fra bankkort, mugg på nytt brød osv... så...? Bare en tanke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 28. oktober 2021 #3803 Del Skrevet 28. oktober 2021 Frøken_ida skrev (2 timer siden): Føler med deg der. ❤️ Jeg har god økonomi, men det er uansett ikke greit. Jeg ønsket å bidra fordi jeg trodde hun hadde stram økonomi. Synes det er veldig trist at noen blir utnyttet fordi de ønsker å hjelpe. Tenker også på de som har dårlig råd og som likevel ønsket å bidra. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 28. oktober 2021 #3804 Del Skrevet 28. oktober 2021 Spent på om det blir like mye shopping som blir vist frem heretter. Hun må jo se at flere og flere reagerer? Håper hun har tunga rett i munnen nå, for det er en del smeller hun kan gå på med det hun driver med. Flaks hun fikk en "gave" med akkurat det hun ønsket seg nå da. 😉 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 28. oktober 2021 #3805 Del Skrevet 28. oktober 2021 Frøken_ida skrev (5 minutter siden): Spent på om det blir like mye shopping som blir vist frem heretter. Hun må jo se at flere og flere reagerer? Håper hun har tunga rett i munnen nå, for det er en del smeller hun kan gå på med det hun driver med. Flaks hun fikk en "gave" med akkurat det hun ønsket seg nå da. 😉 Sønn tippet på at det var klær.. skjønt hva det går i han.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 28. oktober 2021 #3806 Del Skrevet 28. oktober 2021 Frøken_ida skrev (6 minutter siden): Spent på om det blir like mye shopping som blir vist frem heretter. Hun må jo se at flere og flere reagerer? Håper hun har tunga rett i munnen nå, for det er en del smeller hun kan gå på med det hun driver med. Flaks hun fikk en "gave" med akkurat det hun ønsket seg nå da. 😉 Prøvde å presse frem et par tårer, men fikk ikke helt til. Hvem er det som sender gaver til henne? Er folk helt blåst i hodet? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 28. oktober 2021 #3807 Del Skrevet 28. oktober 2021 Må si at jeg også har begynt å reagere på all shoppingen. Har tidligere støttet henne, lest her inne på forumet og tenkt at alt som skrives her er usaklig netthets og misunnelse. Men nå begynner jeg å stusse… Nå er jeg i full jobb og mannen min likeså, men jeg har ihvertfall ikke råd til å handle sånt hele tiden. Men for alt jeg vet så handler hun på kreditt, med penger hun ikke har, som mange andre som går i den fella. Det vil isåfall straffe seg senere når rentene begynner å løpe! 😬😬😬 Jeg synes likevel ikke noe om å opprette en spleis, når man tydeligvis har så god råd! Nå har ikke jeg gitt allverden til spleisen, men føler meg likevel bittelitt lurt. 🙈 Og forstår at de med lite penger selv, som har støttet for å være snill, føler seg lurt. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 28. oktober 2021 #3808 Del Skrevet 28. oktober 2021 Altså hun må få sløse så mye hun vil for min del, handle på kreditt og kaste penger ut vinduet. Det er opp til henne! Men når man har gitt uttrykk for at man har det så trangt økonomisk så blir det litt feil. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 28. oktober 2021 #3809 Del Skrevet 28. oktober 2021 charlotte0 skrev (2 minutter siden): Må si at jeg også har begynt å reagere på all shoppingen. Har tidligere støttet henne, lest her inne på forumet og tenkt at alt som skrives her er usaklig netthets og misunnelse. Men nå begynner jeg å stusse… Nå er jeg i full jobb og mannen min likeså, men jeg har ihvertfall ikke råd til å handle sånt hele tiden. Men for alt jeg vet så handler hun på kreditt, med penger hun ikke har, som mange andre som går i den fella. Det vil isåfall straffe seg senere når rentene begynner å løpe! 😬😬😬 Jeg synes likevel ikke noe om å opprette en spleis, når man tydeligvis har så god råd! Nå har ikke jeg gitt allverden til spleisen, men føler meg likevel bittelitt lurt. 🙈 Og forstår at de med lite penger selv, som har støttet for å være snill, føler seg lurt. Forstår at du tenkte det om oss. Men vi er flere som har kjent henne i mange år. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 28. oktober 2021 #3810 Del Skrevet 28. oktober 2021 Det er så flaut at jeg ikke finner ord 😱😱😱😱 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 28. oktober 2021 #3811 Del Skrevet 28. oktober 2021 Nussepus skrev (9 minutter siden): Prøvde å presse frem et par tårer, men fikk ikke helt til. Hvem er det som sender gaver til henne? Er folk helt blåst i hodet? Sender vel til seg selv.. Hadde ikke forundret meg. I håp om at noen andre skal sende mere gaver og dill. Den dama der er søern meg så frekk at jeg kjenner jeg blir helt dårlig.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 28. oktober 2021 #3812 Del Skrevet 28. oktober 2021 charlotte0 skrev (2 minutter siden): Altså hun må få sløse så mye hun vil for min del, handle på kreditt og kaste penger ut vinduet. Det er opp til henne! Men når man har gitt uttrykk for at man har det så trangt økonomisk så blir det litt feil. Det er akkurat det. Er så mye hun er selvmotsigende med.. hva hun gjør , ikke gjør eller bruker pengene sine på bryr jeg meg egentlig lite om.. men når du sier du har ikke råd til advokatregninger å handler MER en den gjennomsnitlige mannen i gata blir en provosert. Når du sier du har begynt å lage bamser med sølvanheng for hun kler ikke gull , å det er ikke noe for henne.. to dager siden visste hun fram to sett med store gull ørepynt. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Dette er noen få eksempel på masse 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 28. oktober 2021 #3813 Del Skrevet 28. oktober 2021 Tror hun har "kjøpt seg lykke" over mange år. Disse insta innleggene er fra 2013. Samlet tydeligvis på pensko da. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 28. oktober 2021 #3814 Del Skrevet 28. oktober 2021 Arkin skrev (Akkurat nå): Sender vel til seg selv.. Hadde ikke forundret meg. I håp om at noen andre skal sende mere gaver og dill. Den dama der er søern meg så frekk at jeg kjenner jeg blir helt dårlig.. må faktisk si meg enig. Rart når hun er tom for både setting spray og pudder.. og snakket om å kjøpe seg ny neglelakk for ei stund siden.. (🧐 solpuddere var også litt knust i ene kanten, ville ikke hele puddere da ha vært i oppløsning hvis det hadde vært sendt i posten med kun gråpapir rundt)?? 🤷🏼♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 28. oktober 2021 #3815 Del Skrevet 28. oktober 2021 Frøken_ida skrev (4 minutter siden): Forstår at du tenkte det om oss. Men vi er flere som har kjent henne i mange år. Ja, jeg tror jeg har blitt litt lurt av det inntrykket jeg fikk av henne på snappen. Jeg likte henne så godt i starten, begynte å følge henne pga jeg har en lik historie som henne og kunne relatere meg til ptsd og traumer fra barndommen. Det er jo veldig godt mulig hun har utviklet et handlingsmønster som en slags overlevelsesmekanisme, pga traumene, og det er derfor hun kommer i konflikter og har en tøff tone. Det er nok ikke så unormalt…(jeg har også blitt preget av barndommen, men jeg har blitt motsatt. Ekstremt konfliktsky, selvutslettende og vil gjøre alle til lags. 😅 Har heldigvis skjerpet meg de senere årene og tatt mer hensyn til meg selv) Men man trenger jo hjelp til å bearbeide traumer for å komme inn i et bedre mønster. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 28. oktober 2021 #3816 Del Skrevet 28. oktober 2021 Arkin skrev (5 minutter siden): Sender vel til seg selv.. Hadde ikke forundret meg. I håp om at noen andre skal sende mere gaver og dill. Den dama der er søern meg så frekk at jeg kjenner jeg blir helt dårlig.. Tenkte den tanken jeg å 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 28. oktober 2021 #3817 Del Skrevet 28. oktober 2021 (endret) Flettfrid skrev (12 minutter siden): Tror hun har "kjøpt seg lykke" over mange år. Disse insta innleggene er fra 2013. Samlet tydeligvis på pensko da. Hjelpes det var masse sko! 🤣 Tror jeg har kun to-tre par sånne «pensko», men jeg har nok uvanlig lite igjen da. Fordi jeg hater å gå med sånne sko, det er jo så vondt! 😅 Endret 28. oktober 2021 av charlotte0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 28. oktober 2021 #3818 Del Skrevet 28. oktober 2021 charlotte0 skrev (28 minutter siden): Altså hun må få sløse så mye hun vil for min del, handle på kreditt og kaste penger ut vinduet. Det er opp til henne! Men når man har gitt uttrykk for at man har det så trangt økonomisk så blir det litt feil. Ikke bare litt feil. Dette er alvorlig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 28. oktober 2021 #3819 Del Skrevet 28. oktober 2021 charlotte0 skrev (23 minutter siden): Ja, jeg tror jeg har blitt litt lurt av det inntrykket jeg fikk av henne på snappen. Jeg likte henne så godt i starten, begynte å følge henne pga jeg har en lik historie som henne og kunne relatere meg til ptsd og traumer fra barndommen. Det er jo veldig godt mulig hun har utviklet et handlingsmønster som en slags overlevelsesmekanisme, pga traumene, og det er derfor hun kommer i konflikter og har en tøff tone. Det er nok ikke så unormalt…(jeg har også blitt preget av barndommen, men jeg har blitt motsatt. Ekstremt konfliktsky, selvutslettende og vil gjøre alle til lags. 😅 Har heldigvis skjerpet meg de senere årene og tatt mer hensyn til meg selv) Men man trenger jo hjelp til å bearbeide traumer for å komme inn i et bedre mønster. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 28. oktober 2021 #3820 Del Skrevet 28. oktober 2021 (endret) Frøken_ida skrev (49 minutter siden): Spent på om det blir like mye shopping som blir vist frem heretter. Hun må jo se at flere og flere reagerer? Håper hun har tunga rett i munnen nå, for det er en del smeller hun kan gå på med det hun driver med. Flaks hun fikk en "gave" med akkurat det hun ønsket seg nå da. 😉 Endret 28. oktober 2021 av Babyblue69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå