Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Nå er det jo fest hos Astrid snart, det koster med hotell, middag, nytt antrekk osv. 

Så da smeller vi ut noen jalla bamser så jeg har litt ekstra penger

( jupp spekulasjon- så blir sikkert slettet)

Jeg har vært borte fra jobb en tid, så fulgt snappen hennes, men har ikke sjans nå om dagen når jeg er tilbake i jobb 

Som andre skriver så bruker hun enormt mye tid på snap. 
Å alt må dokumenteres.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyblue69 skrev (12 minutter siden):

Det er egentlig ikke så rart hvis det stemmer som hun sa om at hun har personlighetsforstyrrelse. Posttraumatisk stresslidelse kan også være en årsak. 

Hun endret det med personlighetsforstyrrelse dagen etter , sa hun hadde sagt feil . Husker ikke ordrett hva hun endret det til 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (24 minutter siden):

Hun endret det med personlighetsforstyrrelse dagen etter , sa hun hadde sagt feil . Husker ikke ordrett hva hun endret det til 

Det vet jeg, men det er normalt med en forstyrrelse i personligheten med de traumene hun har opplevd. Det er ikke vanskelig å se at Stine har noe utfordringer ut fra det hun deler på snap. Posttraumatisk stresslidelse kan i tillegg være en årsak til stadige konflikter i arbeidslivet og vennskap. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (31 minutter siden):

Tilpasningsforstyrrelse endret hun det til 👍

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (På 28.10.2021 den 8.56):

Nå er det jo fest hos Astrid snart, det koster med hotell, middag, nytt antrekk osv. 

Jeg har vært borte fra jobb en tid, så fulgt snappen hennes, men har ikke sjans nå om dagen når jeg er tilbake i jobb 

Å alt må dokumenteres.

Med de mengdene hun har solgt hittil av bamser og maskemaskører, så har hun nok passert 40000kr, kanskje 50000kr også. Det er ingen eksakt sum med tanke på å betale skatt, og hobby går over til næring. Men meningen bak det, og at man kjøper inn noe i den hensikt å selge det videre for å tjene penger, og det gjentakende og over tid. Hun er heller ikke langt unna grensa for merverdiavgift. Hun presiserer at det er så enormt mye jobb...Hun "lager" et anheng på 2 sekunder🙄 Hun preker stadig om kostnader på utstyr hun bruker også, men hun bruker jo bare ei tang, og den koster 50kr, så den har hun tjent inn hundre ganger. Skjønner det er litt jobb med å skrive på adresser osv, men så lang tid tar det ikke. Veldig god timebetaling, og hun tjener jo lett 15-20000kr på en dag! Si hun får advokatutgifter på 100k, da kan hun "jobbe" i 6-7 dager, 3 dager om hun dropper kattesnapper og nettshopping de 3 dagene, så har hun faktisk nok omsetning og overskudd til å dekke advokat. jeg er 100% sikker på at hun ikke er så god venn med en bedriftseier(eller hva det var), at hun får kjøpe inn bamser derifra🙀 EBay, Wish, Ali osv florerer av de delene hun bruker  ser utrolig mange butikker også som selger akkurat det samme... Men, samtidig så er det jo ingen som blir tvunget til å kjøpe, det er faktisk frivillig. Jeg lager selv de samme anhengene, med med kjede, og har solgt de for 130kr, uten kjede har jeg tatt 80kr. Min sønn på 14 hjelper meg da, og står for salget. Men vi har ikke Some med mange mange tusen følgere, så det blir ingen store summer, men litt ekstra til sparing moped😉

Innlegget er ryddet for krenkelser.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (1 time siden):

Å alt må dokumenteres.

Husker ikke hvem som sa det, men en på jovialemammaer snappen sa at hotellet blir sponsa, pluss middag på hotellet til alle damene fra joviale som blir med.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun pratet i går om da hun var yngre og fikk fikset tennene sine. Skryter av at hun klarte dette uten narkose og hele pakka, og at hun var der til 10-12 behandlinger. Men en vanlig tannlegetime klarer hun ikke, da dukker traumene og angsten opp. Merkelig da, at når det IGJEN er noe som gagner henne, så er hverken angst, traumer eller vondter til stedet. Akkurat som med angsten og sosialangst, aldri noe problem å farte rundt på shopping alene, være på stranda, i familieparker med hundrevis av mennesker. Men et foreldremøte på skolen blir for meget, da er det rett i angst. 
Hun sa også i går at hun hadde mulighet til å ta opp lån til å kunne fikse puppene sine om hun fortsatt hadde ønsket det. Altså, seriøst??!? Det kunne hun ha tatt opp lån til, men hun har ikke mulighet til å ta opp lån til å dekke advokatutgifter?
Hun motsier seg selv så til de grader og det blir bare verre og verre. Nå må da snart alle begynne å stusse på ting og få opp øya. Kan noen her inne som forsvarer henne og støtter henne vær så snill å forklare hvordan dette kan forsvares? 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brumundaline skrev (På 28.10.2021 den 10.15):

Med de mengdene hun har solgt hittil av bamser og maskemaskører, så har hun nok passert 40000kr, kanskje 50000kr også. Det er ingen eksakt sum med tanke på å betale skatt, og hobby går over til næring. Men meningen bak det, og at man kjøper inn noe i den hensikt å selge det videre for å tjene penger, og det gjentakende og over tid. Hun er heller ikke langt unna grensa for merverdiavgift. Hun presiserer at det er så enormt mye jobb...Hun "lager" et anheng på 2 sekunder🙄 Hun preker stadig om kostnader på utstyr hun bruker også, men hun bruker jo bare ei tang, og den koster 50kr, så den har hun tjent inn hundre ganger. Skjønner det er litt jobb med å skrive på adresser osv, men så lang tid tar det ikke. Veldig god timebetaling, og hun tjener jo lett 15-20000kr på en dag! Si hun får advokatutgifter på 100k, da kan hun "jobbe" i 6-7 dager, 3 dager om hun dropper kattesnapper og nettshopping de 3 dagene, så har hun faktisk nok omsetning og overskudd til å dekke advokat. jeg er 100% sikker på at hun ikke er så god venn med en bedriftseier(eller hva det var), at hun får kjøpe inn bamser derifra🙀 EBay, Wish, Ali osv florerer av de delene hun bruker  ser utrolig mange butikker også som selger akkurat det samme... Men, samtidig så er det jo ingen som blir tvunget til å kjøpe, det er faktisk frivillig. Jeg lager selv de samme anhengene, med med kjede, og har solgt de for 130kr, uten kjede har jeg tatt 80kr. Min sønn på 14 hjelper meg da, og står for salget. Men vi har ikke Some med mange mange tusen følgere, så det blir ingen store summer, men litt ekstra til sparing moped😉

Jeg orker! 😄

Jeg har funnet alt hun bruker av bamser og utstyr på nett. Får man lagt ut bilder på kg? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (1 minutt siden):

Hun pratet i går om da hun var yngre og fikk fikset tennene sine. Skryter av at hun klarte dette uten narkose og hele pakka, og at hun var der til 10-12 behandlinger. Men en vanlig tannlegetime klarer hun ikke, da dukker traumene og angsten opp. Merkelig da, at når det IGJEN er noe som gagner henne, så er hverken angst, traumer eller vondter til stedet. Akkurat som med angsten og sosialangst, aldri noe problem å farte rundt på shopping alene, være på stranda, i familieparker med hundrevis av mennesker. Men et foreldremøte på skolen blir for meget, da er det rett i angst. 
Hun sa også i går at hun hadde mulighet til å ta opp lån til å kunne fikse puppene sine om hun fortsatt hadde ønsket det. Altså, seriøst??!? Det kunne hun ha tatt opp lån til, men hun har ikke mulighet til å ta opp lån til å dekke advokatutgifter?
Hun motsier seg selv så til de grader og det blir bare verre og verre. Nå må da snart alle begynne å stusse på ting og få opp øya. Kan noen her inne som forsvarer henne og støtter henne vær så snill å forklare hvordan dette kan forsvares? 

👏👏👏👏👏

Jeg husker hun fikset tennene den gangen, hun var så stolt.

Med too fikk hun gratis tannlege nå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere ca 40 som har sendt meg melding på innboks, og spurt her. Jeg visste ikke at det ikke er lov. Så jeg kan ikke svare. 🙁

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun må da tjene ganske så mye på de bamsene og maskemarkørene? Hun hadde aldri verden orka å lage så mange om hun gikk i null. Syns i så fall det er vanvittig utspekulert og urettferdig at hun kan sitte å tjene gode penger på dette uten å betale skatt, samtidig som hun har håvet inn på spleis uten å spare en krone selv. Det er jo ikke kun en hobby når hun har såpass godt med overskudd og planlegger å selge videre frem i tid. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isadora2
Frøken_ida skrev (23 minutter siden):

Jeg orker! 😄

Jeg har funnet alt hun bruker av bamser og utstyr på nett. Får man lagt ut bilder på kg? 

Del det du, enten her eller med meg på pm😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, LinaHg said:

Enig LinaHg, jeg vil også høre hvordan dette fortsatt kan forsvares. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isadora2 skrev (10 minutter siden):

Del det du, enten her eller med meg på pm😊

Sånn jeg forstår reglene kan jeg legge ut bilder av tingene, skal samle opp alt og legge ut i kveld. 
Da kan vi lage regnestykke.....

Hei skatteetaten! 😁

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøken_ida skrev (23 minutter siden):

Sånn jeg forstår reglene kan jeg legge ut bilder av tingene, skal samle opp alt og legge ut i kveld. 
Da kan vi lage regnestykke.....

Hei skatteetaten! 😁

Sjukt at noen betaler for rælsmykkene hun lager når man får kjøpt slike i smykkebutikker til samme pris 🤢

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Charms round stainless steel" er de små runde platene. 

Tang er fra søstrene grene, koster 30 kroner. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden om Stine hadde giddet dette hvis hun ikke tjener penger på det.  Burde jo snart klare å betale de advokatregningene selv, men så klart skal jo ikke hun betale dette selv 😱😱 det er jo blodig urettferdig så klart. Begynner å bli så lattelig hele opplegget..  Tenker at bamsepengene skal gå til shopping, shopping og ennå mere shopping.. Dette har hun jo virkelig fortjent i hennes øyne. Kanskje hun kan begynne å betale tilbake til de som har bidratt til Spleisen 🎉🎉 jeg vil gjerne ha tilbake mine penger.. Jeg også uføretrygdet og har ikke mye penger å rutte med. Kunne ha tatt med meg datteren min på kafe eller lekeland, da dette er ting som jeg ikke kan prioritere på ett uføre budsjett. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...