Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frøken_ida skrev (5 timer siden):

Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. 

Gjerne en pm til meg å

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og meg?😇

Skrevet

Til meg og😊

Skrevet
Frøken_ida skrev (6 timer siden):

Kan du sende til meg å? 😇

Skrevet

Å kjære vene, dere som er så nysgjerrige kan dere ikke bare sende pm til den personen!

• Liker 11
Skrevet (endret)

Hu er stolt av at hu har den musikksmaken hu har😆😂😜

Er ho like høy idag å?? Syns hu sa hu var syk🤔😜

Endret av Malleli89
  • Liker 9
Skrevet
Orly skrev (35 minutter siden):

Å kjære vene, dere som er så nysgjerrige kan dere ikke bare sende pm til den personen!

👏👏👏

• Liker 1
Skrevet

Angående den siste jobben: 
Det var konflikt med kollegaer og leder. De reagerte på ting S sa og gjorde. Leder måtte ta det opp og da ble Stine sur og sluttet.

Hvis du orker så send gjerne til meg også Frøken Ida 😉

• Liker 9
Gjest Leila87
Skrevet

Boralis skrev (4 timer siden):

Frøken_ida.  Kan du sende en PM til meg også? 🙈

Meg og 🤣😆

Skrevet

Jeg telte 105 bamser.

105 x 100  = 10 500kr

La oss gjøre et overslag for moroskyld

En 50pk bamser = ca 150kr

Et beading verktøy sett = 120kr

Sølvringer = 100kr

Silver plate = 100kr

Små poser = 50kr

Konvolutter = 100kr

Frakt dekker man selv

= 620kr

10 500 - 620 = 9 880kr i overskudd

Hadde skjønt det hvis overskuddet ble  donert til en god sak, men dette er bare grådig av Stine… Jeg blir flau.

Også skal hun ha giveaway på ET SMYKKE på Instagram. 

• Liker 14
Skrevet
Biblioteket skrev (2 minutter siden):

Jeg telte 105 bamser.

105 x 100  = 10 500kr

Sølvringer = 100kr

Silver plate = 100kr

Små poser = 50kr

Konvolutter = 100kr

Frakt dekker man selv

= 620kr

Hadde skjønt det hvis overskuddet ble  donert til en god sak, men dette er bare grådig av Stine… Jeg blir flau.

Hadde enda resten fått opp øynene og sett dette så mange andre ser. Det er nesten galskap,og i tillegg forstår jeg ikke alle de følgerene som "biter" på alle de ulike tilbudene disse some folka deler. Være seg å kjøpe alt de har reklame for. Samme klær,samme kopper, og samme godteri.  Er folk virkelig så lett å påvirke??

• Liker 9
Skrevet
Frøken_ida skrev (7 timer siden):

Jeg har sendt deg melding🙂

Skrevet (endret)
Lillemor1982 skrev (10 timer siden):

Må jo ha vært noe rart der. Virket nærmest som hun gikk på dagen 🙈 Ja, kjøringen i jobben gjorde henne sliten men hun kjører da minst like mye nå som hun ikke jobber (butikker, shoppingsentre etc) 

Mener du siste jobben hun hadde? Forstod det sånn at hun gikk «oppå» og fikk lønnstilskudd fra NAV for å se om det kunne  fungere i lengden -når ikke det fungerte pga helsa lenger så har man garantert ikke oppsigelsestid som i en vanlig arbeidstaker og da blir det jo nødvendigvis «bråslutt»😅

Endret av GulleGull
  • Liker 2
Skrevet
GulleGull skrev (4 minutter siden):

Mener du siste jobben hun hadde? Forstod det sånn at hun gikk «oppå» og fikk lønnstilskudd fra NAV for å se om det kunne  fungere i lengden -når ikke det fungerte pga helsa lenger så har man garantert ikke oppsigelsestid som i en vanlig arbeidstaker og da blir det jo nødvendigvis «bråslutt»😅

S hadde vta avtale, da skal det legges tilrette for at en kan stå i en liten jobb. Det kunne se ut som det var flere ting som kunne vært utprøvd før en bare gir opp. Færre dager, kortere dager, andre oppgaver. Vi så ikke noe til disse endringene, før hun bare slutta på dagen. Så ikke så rart at noen reagerer på den bråslutten

• Liker 6
Skrevet
GulleGull skrev (11 minutter siden):

Det var konflikt med kollegaer og leder. De reagerte på ting S sa og gjorde. Leder måtte ta det opp og da ble Stine sur og sluttet. Derfor den brå slutten. Hun er kjent for å aldri gjennomføre noe. Hadde mye konflikter på Bjørklund også. 

• Liker 9
Skrevet
Anneisabell skrev (1 minutt siden):

S hadde vta avtale, da skal det legges tilrette for at en kan stå i en liten jobb. Det kunne se ut som det var flere ting som kunne vært utprøvd før en bare gir opp. Færre dager, kortere dager, andre oppgaver. Vi så ikke noe til disse endringene, før hun bare slutta på dagen. Så ikke så rart at noen reagerer på den bråslutten

Men hva som utprøves eller man velger å ikke prøve ut er veldig individuelt -man vet ingenting om hva som er prøvd ut ikke prøvd ut tidligere. Det skal også være hensiktsmessig i hver enkelt sak.Ja man må gjerne reagere,  men det er ikke unaturlig at noe får en bråslutt i slike tilfeller. Trenger ikke være noe «feil» med personen. Det er ordningen og systemet som er slik er det jeg ville frem til😊

• Liker 4
Skrevet
Blåmuggost skrev (3 minutter siden):

Det var konflikt med kollegaer og leder. De reagerte på ting S sa og gjorde. Leder måtte ta det opp og da ble Stine sur og sluttet. Derfor den brå slutten. Hun er kjent for å aldri gjennomføre noe. Hadde mye konflikter på Bjørklund også. 

Har hun sagt det selv? 

Skrevet
Frøken_ida skrev (8 timer siden):

Send gjerne til meg og 😅 Kjente henne før hun giftet seg med eksmannen. Vennskapet holdt ikke lenge for å si det sånn. Hun var veldig opptatt av fasade og penger den gangen. 

• Liker 5
Gjest Polarpuma
Skrevet
11 minutter siden, bygdefruen said:

Send gjerne til meg og 😅 Kjente henne før hun giftet seg med eksmannen. Vennskapet holdt ikke lenge for å si det sånn. Hun var veldig opptatt av fasade og penger den gangen. 

Den gangen også? 

Skrevet
Biblioteket skrev (55 minutter siden):

Jeg telte 105 bamser.

105 x 100  = 10 500kr

Sølvringer = 100kr

Silver plate = 100kr

Små poser = 50kr

Konvolutter = 100kr

Frakt dekker man selv

= 620kr

Hun hadde aldri, ALDRI trengt den Spleisen. A L D R I!

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...