Elisiaflisa Skrevet 27. oktober 2021 #3661 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frøken_ida skrev (15 minutter siden): Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. Send gjerne meg og 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konfliktsky Skrevet 27. oktober 2021 #3662 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frøken_ida skrev (28 minutter siden): Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. Du må gjerne sende til meg også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 27. oktober 2021 #3663 Del Skrevet 27. oktober 2021 EllaSays skrev (23 minutter siden): Send gjerne til meg også 🙂 Meg å😊😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 27. oktober 2021 #3664 Del Skrevet 27. oktober 2021 Sånn som hu skravla i går kveld, jeg må bare si det; Høres ut som hun nettopp har bytta plaster eller noe.. for makan til prating, fjas å styr, det minner meg ei jeg kjenner som ruser seg! Så mye pjatt å så mye gjentagelser… 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 27. oktober 2021 #3665 Del Skrevet 27. oktober 2021 Jeg blir så flau.. åååh, jeg blir sååå FLAUUU!🙈😅😂🙈 «ei litta konsert på slutten der» Hu digger seg sjøl.. Snakker om dårlig selvbilde!? HELLO.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 27. oktober 2021 #3666 Del Skrevet 27. oktober 2021 Konfliktsky skrev (5 minutter siden): Du må gjerne sende til meg også 😊 Meg også, moro å se om det er det samme jeg har hørt evt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 27. oktober 2021 #3667 Del Skrevet 27. oktober 2021 Malleli89 skrev (Akkurat nå): Jeg blir så flau.. åååh, jeg blir sååå FLAUUU!🙈😅😂🙈 «ei litta konsert på slutten der» Hu digger seg sjøl.. Snakker om dårlig selvbilde!? HELLO.. Hun må seriøst tro hun har blitt noe stort innen some 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 27. oktober 2021 #3668 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frøken_ida skrev (44 minutter siden): Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. Dette lurer jeg også på😇Kan du sende meg i inbox? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 27. oktober 2021 #3669 Del Skrevet 27. oktober 2021 Malleli89 skrev (11 minutter siden): Jeg blir så flau.. åååh, jeg blir sååå FLAUUU!🙈😅😂🙈 «ei litta konsert på slutten der» Hu digger seg sjøl.. Snakker om dårlig selvbilde!? HELLO.. Ikke mye som minner om dårlig selvbilde der i gården. Heller motsatt😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 27. oktober 2021 #3670 Del Skrevet 27. oktober 2021 Anneisabell skrev (15 minutter siden): Meg også, moro å se om det er det samme jeg har hørt evt Meg å🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eurony Skrevet 27. oktober 2021 #3671 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frøken_ida skrev (51 minutter siden): Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. Jeg er også nyskjerrig, gjerne send meg pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 27. oktober 2021 #3672 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frøken_ida skrev (52 minutter siden): Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. Jeg lurer også 🙈🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eurony Skrevet 27. oktober 2021 #3673 Del Skrevet 27. oktober 2021 Er det bare meg som har latt merke til hvor irritert Alex virker så fort hun begynner å filme i nærheten av han? Flere ganger jeg har sett han snu og gå en annen vei i det hun filmer, og man kan virkelig se irritasjonen i øynene hans. Og hun filmer han i alle mulige situasjoner, både fult påkledd eller i boxern. Hadde aldri villet legge ut samboeren min i bare boxer foran flere tusen. "ååh se hva jeg har". Så latterlig å se på, og så jeg synes så inderlig synd på Alex 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 27. oktober 2021 #3674 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frøken_ida skrev (54 minutter siden): Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. Send til meg også hvis du orker 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 27. oktober 2021 #3675 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frøken_ida skrev (56 minutter siden): Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. Kan du sende til meg også? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eurony Skrevet 27. oktober 2021 #3676 Del Skrevet 27. oktober 2021 Og! Så mye dritt som folk får for å sende henne meldinger og spørre om ting. "jeg prøver å holde meldingsboksen litt nede nå fordi det blir så mye hehehehe". Ja jøss. Jeg er sikker på at om hun fortsetter med den holdningen til meldinger så kommer ingen til å tørre å sende hun melding i frykt for å bli blokkert eller hengt ut på story. Og den dagen hun ikke får mer meldinger, så er vel det feil også. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 27. oktober 2021 #3677 Del Skrevet 27. oktober 2021 Eurony skrev (2 minutter siden): Og! Så mye dritt som folk får for å sende henne meldinger og spørre om ting. "jeg prøver å holde meldingsboksen litt nede nå fordi det blir så mye hehehehe". Ja jøss. Jeg er sikker på at om hun fortsetter med den holdningen til meldinger så kommer ingen til å tørre å sende hun melding i frykt for å bli blokkert eller hengt ut på story. Og den dagen hun ikke får mer meldinger, så er vel det feil også. Hun vil ha meldinger, ingen tvil om det. Men de skal være GODE. De skal hylle henne, fortelle henne hvor svake de er men at hun er sterk og god og inspirerende. I går nevnte hun en kommentar hun hadde fått hvor vedkommende hadde skrevet at hun var så vakker uten sminke. Så ja, hun vil ha meldinger, men de skal ikke kreve noe, kun gi og hylle. Såpass har vi forstått. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 27. oktober 2021 #3678 Del Skrevet 27. oktober 2021 Lillemor1982 skrev (28 minutter siden): Jeg lurer også 🙈🙌 Meg også 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 27. oktober 2021 #3679 Del Skrevet 27. oktober 2021 Ift til bamsene…🤓 hun sier hun begynte å lage de for at hun fant kun bamser med GULL anheng på , å hun passer ikke i gull. Jeg er absolutt ikke noe gullmenneske,det ser helt «Jalla» ut på meg. To dager siden ; se disse gull øredobbene jeg har kjøpt meg , er de ikke kule🤓 nok en gang selvmotsigende 😂 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 27. oktober 2021 #3680 Del Skrevet 27. oktober 2021 Lillemor1982 skrev (36 minutter siden): Jeg lurer også 🙈🙌 Jeg dør av nysgjerrighet!!🤭 lyst å sende meg en pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå